je kan niet verwachten dat je binnen de 5 minuten antwoord hebt.. nu was het ook nog eens een zaterdagavond en gek genoeg zijn er dan veel mensen buiten de deurquote:op zaterdag 28 april 2007 23:48 schreef jamesbrowny het volgende:
nu heb ik in elk geval nog niks gehoord...
maar is er nog zo'n chattopic , of niet meer, ik ben hier al een hele tijd niet geweest.
quote:op woensdag 2 mei 2007 22:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach ja, dat hen je met onzekere noob-mods als een man een vrouw knuffelt verwacht hij sex?
![]()
![]()
quote:op woensdag 2 mei 2007 22:25 schreef aventura het volgende:
[..]
touche. ik moet eens een ernstig woordje met haar wisselen
quote:op woensdag 2 mei 2007 23:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
geef haar een knuffel van mij. en jezelf ook.
no prob, je krijgt ook een knuffel van mij hoor!quote:op donderdag 3 mei 2007 08:57 schreef tally het volgende:
[..]
[..]
[..]
sorry voor mijn off-topic reactie
![]()
dank je welquote:op donderdag 3 mei 2007 11:26 schreef aventura het volgende:
[..]
no prob, je krijgt ook een knuffel van mij hoor!
ik denk dat het te maken heeft met de topics die de ts elders (en ook in sex) op dezelfde avond heeft geopend..quote:op dinsdag 8 mei 2007 02:40 schreef mihaelaz het volgende:
waarom werd het topic "smaak vaginavocht beinvloeden.. " gesloten?
ik weet dat fok geen opvoedende taak heeft, ik vind het alleen jammer dat er wel een makkelijk platform is om lekker lichtzinnig over zulk soort dingen te posten en er dan "sarcasme" als excuus aan te plakken. de starter van dit topic is nergens meer te vinden, dus vraag ik me af wat zijn bedoelingen waren met het topic. en of het gebral is of niet, het wordt wel gezegd, maar goed, wie ben ik.quote:op dinsdag 15 mei 2007 22:05 schreef aventura het volgende:
maar goed, even over dat 'verkrachtingstopic': ik zie geen kwaad in de inhoud ervan, noch zie ik een reden om het te sluiten. als er al een reden is dan vanwege het 'puberale gebral' zoals echnadarr het zo mooi verwoordt
iemand met een spannend verhaal, denk ikquote:op dinsdag 15 mei 2007 22:33 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
ik weet dat fok geen opvoedende taak heeft, ik vind het alleen jammer dat er wel een makkelijk platform is om lekker lichtzinnig over zulk soort dingen te posten en er dan "sarcasme" als excuus aan te plakken. de starter van dit topic is nergens meer te vinden, dus vraag ik me af wat zijn bedoelingen waren met het topic. en of het gebral is of niet, het wordt wel gezegd, maar goed, wie ben ik.
je flamed weer. niet doen.quote:op dinsdag 15 mei 2007 22:49 schreef aoristus het volgende:
[..]
iemand met een spannend verhaal, denk ik![]()
wie ben jij en waar bemoei je je meequote:
zoals gezegd, wat is er eventueel zo leuk en spannend aan mijn verhaal? helemaal om het op een openbaar forum neer te zetten?quote:op dinsdag 15 mei 2007 22:49 schreef aoristus het volgende:
[..]
iemand met een spannend verhaal, denk ik![]()
in dat topic graagquote:op dinsdag 15 mei 2007 22:54 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
zoals gezegd, wat is er eventueel zo leuk en spannend aan mijn verhaal? helemaal om het op een openbaar forum neer te zetten?
vooral onzinners naar sex trekt..quote:op donderdag 17 mei 2007 18:56 schreef aventura het volgende:
ik heb mijn medemod er niet over gesproken maar ik gok omdat:
- het een soort mededelingen/slowchat topic is, wat niks toevoegt
- jij viswijfje bent, en bepaalde users + bepaalde reacties uitlokt
quote:op donderdag 17 mei 2007 18:58 schreef twylight het volgende:
dat, en tally is een kutmod
quote:op donderdag 17 mei 2007 19:42 schreef tally het volgende:
[..]
vooral onzinners naar sex trekt..
en dat...
[..]
ja kut hequote:
ja, enorm, zo is het niet leuk meer. ik zal dvdk en viswijfje vragen nog wat topics hier aan te makenquote:
dan hang ik je persoonlijk aan de hoogste boom die ik vinden kan hierquote:op zaterdag 19 mei 2007 12:47 schreef echnadarr het volgende:
[..]
ja, enorm, zo is het niet leuk meer. ik zal dvdk en viswijfje vragen nog wat topics hier aan te maken![]()
quote:op zaterdag 19 mei 2007 12:49 schreef tally het volgende:
[..]
dan hang ik je persoonlijk aan de hoogste boom die ik vinden kan hier
tja er is geen gespreksonderwerp.. en daar mag alles..quote:op zaterdag 19 mei 2007 13:02 schreef zwartemagika het volgende:
ik vind de slowchat niet meer leuk zoik kan er weinig over zeggen want in slowchat mag alles, maar om nou 3 chats achter elkaar vol te plempen met een 1 op 1 gesprek vind ik een beetje teveel van het goede..
tja, wat betreft die pm-knop, die werkt, dat hebben we al uitgevonden.quote:op zaterdag 19 mei 2007 13:10 schreef tally het volgende:
[..]
tja er is geen gespreksonderwerp.. en daar mag alles..
kan er weinig aan doenkan ze dr op wijzen dat pm-en of msn-en leuker is..
maar meer ook niet![]()
grappig!quote:op zaterdag 19 mei 2007 13:10 schreef tally het volgende:
[..]
tja er is geen gespreksonderwerp.. en daar mag alles..
kan er weinig aan doenkan ze dr op wijzen dat pm-en of msn-en leuker is..
maar meer ook niet![]()
precies, dat probeerde ik te zeggen.. ik heb het op een gegeven moment niet meer gevolgd, maar wat ik heb gelezen was nou niet bepaald boeiend om op in te haken omdat het gewoon echt een 1 op 1 gesprek was. en wat dw ook zei, als je iets zegt en het wordt meteen weer ondergesneeuwd door 20 andere berichten heeft het ook weinig nut..quote:op maandag 21 mei 2007 07:40 schreef darkwolf het volgende:
alles mag... maar het moet wel leuk blijven (voor anderen) natuurlijk.
mag ik even opmerken dat ik niks te maken had met het meest recente viswijfje topic alhier?quote:op zaterdag 19 mei 2007 12:49 schreef tally het volgende:
[..]
dan hang ik je persoonlijk aan de hoogste boom die ik vinden kan hier
quote:op dinsdag 22 mei 2007 19:44 schreef echnadarr het volgende:
[..]
mag ik even opmerken dat ik niks te maken had met het meest recente viswijfje topic alhier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |