je kan niet verwachten dat je binnen de 5 minuten antwoord hebt.. nu was het ook nog eens een zaterdagavond en gek genoeg zijn er dan veel mensen buiten de deurquote:op zaterdag 28 april 2007 23:48 schreef jamesbrowny het volgende:
nu heb ik in elk geval nog niks gehoord...
maar is er nog zo'n chattopic , of niet meer, ik ben hier al een hele tijd niet geweest.
quote:op woensdag 2 mei 2007 22:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach ja, dat hen je met onzekere noob-mods als een man een vrouw knuffelt verwacht hij sex?
![]()
![]()
quote:op woensdag 2 mei 2007 22:25 schreef aventura het volgende:
[..]
touche. ik moet eens een ernstig woordje met haar wisselen
quote:op woensdag 2 mei 2007 23:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
geef haar een knuffel van mij. en jezelf ook.
no prob, je krijgt ook een knuffel van mij hoor!quote:op donderdag 3 mei 2007 08:57 schreef tally het volgende:
[..]
[..]
[..]
sorry voor mijn off-topic reactie
![]()
dank je welquote:op donderdag 3 mei 2007 11:26 schreef aventura het volgende:
[..]
no prob, je krijgt ook een knuffel van mij hoor!
ik denk dat het te maken heeft met de topics die de ts elders (en ook in sex) op dezelfde avond heeft geopend..quote:op dinsdag 8 mei 2007 02:40 schreef mihaelaz het volgende:
waarom werd het topic "smaak vaginavocht beinvloeden.. " gesloten?
ik weet dat fok geen opvoedende taak heeft, ik vind het alleen jammer dat er wel een makkelijk platform is om lekker lichtzinnig over zulk soort dingen te posten en er dan "sarcasme" als excuus aan te plakken. de starter van dit topic is nergens meer te vinden, dus vraag ik me af wat zijn bedoelingen waren met het topic. en of het gebral is of niet, het wordt wel gezegd, maar goed, wie ben ik.quote:op dinsdag 15 mei 2007 22:05 schreef aventura het volgende:
maar goed, even over dat 'verkrachtingstopic': ik zie geen kwaad in de inhoud ervan, noch zie ik een reden om het te sluiten. als er al een reden is dan vanwege het 'puberale gebral' zoals echnadarr het zo mooi verwoordt
iemand met een spannend verhaal, denk ikquote:op dinsdag 15 mei 2007 22:33 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
ik weet dat fok geen opvoedende taak heeft, ik vind het alleen jammer dat er wel een makkelijk platform is om lekker lichtzinnig over zulk soort dingen te posten en er dan "sarcasme" als excuus aan te plakken. de starter van dit topic is nergens meer te vinden, dus vraag ik me af wat zijn bedoelingen waren met het topic. en of het gebral is of niet, het wordt wel gezegd, maar goed, wie ben ik.
je flamed weer. niet doen.quote:op dinsdag 15 mei 2007 22:49 schreef aoristus het volgende:
[..]
iemand met een spannend verhaal, denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |