In beide gevallen ben je gewoon een mongool!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:38 schreef dvdk het volgende:
om even serieus op mezelf te reageren, ik denk dat,
als je partner geen zin heeft en zegt "ik heb geen zin"......en je gaat dan vrolijk door....zonder dat hij/zij nog wat terugdoet, dat dat dan geen verkrachten is.
Als ze me nou gaat meppen dan weet ik tenminste zeker dat ze echt niet wil en dat ik moet kappen.
idd. dat staat in je geloftes dat je moet neuken waneer je partner wil.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef Sigmund_Freud het volgende:
als je getrouwd bent is het in iedergeval geen verkrachting !
zat mannen en vrouwen gaan door omdat tijdens het voorspel e.d. de zin alsnog kan komen. totdat het echt lang en breed duidelijk is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In beide gevallen ben je gewoon een mongool!
soms moet je een beetje initiatief nemen anders gebeurt er nooit wat en neuk je maar 1x in de maand als je niet oppast.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In beide gevallen ben je gewoon een mongool!
idd, anders is het de verkrachting van de term verkrachting.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Sigmund was Duits, niet Turks, toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Ik denk ook dat, zolang ze niet gillen of schoppen of slaan dat ze best wel willen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:44 schreef Roellio het volgende:
Wel m'n ex eens bruut genomen in de gang, toen ze langskwam om een ruzie uit te praten.
Maar dat wilde ze zelf ook wel!
Je merkt toch of je partner zelf actief mee doet of niet? Als ze nee zegt, jij gaat vrolijk door en zij ligt er als een dood lijk bij, dan is het toch wel duidelijk dat ze het echt niet fijn vindt, en is het dus verkrachting.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:38 schreef dvdk het volgende:
om even serieus op mezelf te reageren, ik denk dat,
als je partner geen zin heeft en zegt "ik heb geen zin"......en je gaat dan vrolijk door....zonder dat hij/zij nog wat terugdoet, dat dat dan geen verkrachten is.
Als ze me nou gaat meppen dan weet ik tenminste zeker dat ze echt niet wil en dat ik moet kappen.
Goedmaaksex FTW!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:44 schreef Roellio het volgende:
Wel m'n ex eens bruut genomen in de gang, toen ze langskwam om een ruzie uit te praten.
Maar dat wilde ze zelf ook wel!
Precies, volgens mij is het helemaal niet nodig om te slaan oid. Als je partner er als een lijk bij ligt en niet reageerd is het niet helemaal gezond lijkt me.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:06 schreef As_33 het volgende:
[..]
Je merkt toch of je partner zelf actief mee doet of niet? Als ze nee zegt, jij gaat vrolijk door en zij ligt er als een dood lijk bij, dan is het toch wel duidelijk dat ze het echt niet fijn vindt, en is het dus verkrachting.
Stefan Postma...kom er maar in!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
het lijkt me moeilijk om voor een vrouw haar partner tegen zijn wil te nemen..![]()
Ja. Als de vrouw het niet fijn vind is het verkrachting...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:06 schreef As_33 het volgende:
[..]
Je merkt toch of je partner zelf actief mee doet of niet? Als ze nee zegt, jij gaat vrolijk door en zij ligt er als een dood lijk bij, dan is het toch wel duidelijk dat ze het echt niet fijn vindt, en is het dus verkrachting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |