In beide gevallen ben je gewoon een mongool!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:38 schreef dvdk het volgende:
om even serieus op mezelf te reageren, ik denk dat,
als je partner geen zin heeft en zegt "ik heb geen zin"......en je gaat dan vrolijk door....zonder dat hij/zij nog wat terugdoet, dat dat dan geen verkrachten is.
Als ze me nou gaat meppen dan weet ik tenminste zeker dat ze echt niet wil en dat ik moet kappen.
idd. dat staat in je geloftes dat je moet neuken waneer je partner wil.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef Sigmund_Freud het volgende:
als je getrouwd bent is het in iedergeval geen verkrachting !
zat mannen en vrouwen gaan door omdat tijdens het voorspel e.d. de zin alsnog kan komen. totdat het echt lang en breed duidelijk is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In beide gevallen ben je gewoon een mongool!
soms moet je een beetje initiatief nemen anders gebeurt er nooit wat en neuk je maar 1x in de maand als je niet oppast.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In beide gevallen ben je gewoon een mongool!
idd, anders is het de verkrachting van de term verkrachting.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Sigmund was Duits, niet Turks, toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Ik denk ook dat, zolang ze niet gillen of schoppen of slaan dat ze best wel willen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:44 schreef Roellio het volgende:
Wel m'n ex eens bruut genomen in de gang, toen ze langskwam om een ruzie uit te praten.
Maar dat wilde ze zelf ook wel!
Je merkt toch of je partner zelf actief mee doet of niet? Als ze nee zegt, jij gaat vrolijk door en zij ligt er als een dood lijk bij, dan is het toch wel duidelijk dat ze het echt niet fijn vindt, en is het dus verkrachting.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:38 schreef dvdk het volgende:
om even serieus op mezelf te reageren, ik denk dat,
als je partner geen zin heeft en zegt "ik heb geen zin"......en je gaat dan vrolijk door....zonder dat hij/zij nog wat terugdoet, dat dat dan geen verkrachten is.
Als ze me nou gaat meppen dan weet ik tenminste zeker dat ze echt niet wil en dat ik moet kappen.
Goedmaaksex FTW!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:44 schreef Roellio het volgende:
Wel m'n ex eens bruut genomen in de gang, toen ze langskwam om een ruzie uit te praten.
Maar dat wilde ze zelf ook wel!
Precies, volgens mij is het helemaal niet nodig om te slaan oid. Als je partner er als een lijk bij ligt en niet reageerd is het niet helemaal gezond lijkt me.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:06 schreef As_33 het volgende:
[..]
Je merkt toch of je partner zelf actief mee doet of niet? Als ze nee zegt, jij gaat vrolijk door en zij ligt er als een dood lijk bij, dan is het toch wel duidelijk dat ze het echt niet fijn vindt, en is het dus verkrachting.
Stefan Postma...kom er maar in!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
het lijkt me moeilijk om voor een vrouw haar partner tegen zijn wil te nemen..![]()
Ja. Als de vrouw het niet fijn vind is het verkrachting...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:06 schreef As_33 het volgende:
[..]
Je merkt toch of je partner zelf actief mee doet of niet? Als ze nee zegt, jij gaat vrolijk door en zij ligt er als een dood lijk bij, dan is het toch wel duidelijk dat ze het echt niet fijn vindt, en is het dus verkrachting.
in zekere zin heb je wel gelijk, maar "nee" betekent wel echt "nee"....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:30 schreef Aoristus het volgende:
Ik denk dat je er niet te moeilijk over moet doen, als het echt niet gewenst wordt, dan kom je daar vanzelf wel achter. Een hoop vrouwen vinden het ook gewoon leuk om overdonderd te worden
Je gaat uit van een negatieve Nee en daarmee doe je jezelf tekort. Je merkt vanzelf wel of iets kan of niet. Het is een verkeerde veronderstelling om te denken dat je de regie volledig in handen hebtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
in zekere zin heb je wel gelijk, maar "nee" betekent wel echt "nee"....![]()
ik denk dat het toch duidelijk te horen is als een vrouw echt "nee" bedoeld, jammer dat niet alle mannen dat inzien....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je gaat uit van een negatieve Nee en daarmee doe je jezelf tekort. Je merkt vanzelf wel of iets kan of niet. Het is een verkeerde veronderstelling om te denken dat je de regie volledig in handen hebt
Ga jij maar praten danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat het toch duidelijk te horen is als een vrouw echt "nee" bedoeld, jammer dat niet alle mannen dat inzien....![]()
Ik neem aan dat je dit soort stoere praterij ongelofelijk geil vindt. Vandaar, beetje in jouw taal spreken. Zo is het toch, zo'n domme tegenstribbelende doos eens even lekker tegen haar zin neuken, daar word je geil van. Kun je ook weer stoer tegen je vriendjes doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:51 schreef Aoristus het volgende:
kan dat taalgebruik wat minder misschien?
Open er een mooi topic in R&P overquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:37 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit soort stoere praterij ongelofelijk geil vindt. Vandaar, beetje in jouw taal spreken. Zo is het toch, zo'n domme tegenstribbelende doos eens even lekker tegen haar zin neuken, daar word je geil van. Kun je ook weer stoer tegen je vriendjes doen.
Nee hoor, wat zou het doel daarvan moeten zijn?quote:
Daar kun je begeleid je ongenoegen kwijtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:41 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Nee hoor, wat zou het doel daarvan moeten zijn?
Omdat je hier wat tegengas krijgt? Dus moet ik maar ergens anders heen? Slapjanus.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daar kun je begeleid je ongenoegen kwijt
Omdat je niet helemaal evenwichtig overkomt, denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:49 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Omdat je hier wat tegengas krijgt? Dus moet ik maar ergens anders heen? Slapjanus.
En je introduceert een leuke term... Een negatieve Nee, dit natuurlijk in tegenstelling tot een positieve Nee, immers je bent onweerstaanbaar.
Dat mag jij vinden, ik denk dat er meer mensen in de gevangenis zitten die jouw filosofie van verkrachten als standaard hebben dan mensen die daar een aversie tegen hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Omdat je niet helemaal evenwichtig overkomt, denk ik.
vind ik ook, want ik plaats het niet in de extreme zoals jij dat wel doet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:55 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, ik denk dat er meer mensen in de gevangenis zitten die jouw filosofie van verkrachten als standaard hebben dan mensen die daar een aversie tegen hebben.
ben jij tegen je zin in genomen of wat?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:37 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit soort stoere praterij ongelofelijk geil vindt. Vandaar, beetje in jouw taal spreken. Zo is het toch, zo'n domme tegenstribbelende doos eens even lekker tegen haar zin neuken, daar word je geil van. Kun je ook weer stoer tegen je vriendjes doen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:45 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Sigmund was Duits, niet Turks, toch?
Praat dan niet so dom over een negatieve Nee. Tenzij je het van tevoren afspreekt of iets dergelijks maar dat is dan meer een fantasierollenspelletje wat je speelt, maar anders is het gewoon Nee en dus verkrachting.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
vind ik ook, want ik plaats het niet in de extreme zoals jij dat wel doet.
Dat doet er hier niet echt toe toch? Of vind je dat wel een geil idee?quote:
Misschien is het wel leuk om te weten jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:06 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Dat doet er hier niet echt toe toch? Of vind je dat wel een geil idee?
zou je reactie wel verklaren / neequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:06 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
* checkt Fobo...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:06 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Leuk? Ja erg grappig.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Misschien is het wel leuk om te weten ja
Nog zo'n pathetisch gevalletje, maar wees niet bang, in de buurt zal je toch niet komen hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:10 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
* checkt Fobo...
![]()
Wat je ook zegt, nee of oohh harder, 't maakt niet meer uit. Al dat bloed zit toch ergens waar het niet gebruikt wordt om na te denken bij jou!![]()
Ik las 'ergens' dat je al veel hebt gelurkt hier op Fok! voordat je besloot je in het strijdgewoel te mengen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:13 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Nog zo'n pathetisch gevalletje, maar wees niet bang, in de buurt zal je toch niet komen hoor.
Ik ben alweer weg, iets te veel testosteron hier.
Ik ben bekend met hoe Fok werkt, dat is ook een van de redenen dat ik me pas recent heb geregistreerd, maar sommige onderwerpen behoeven geen sarcasme.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:18 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik las 'ergens' dat je al veel hebt gelurkt hier op Fok! voordat je besloot je in het strijdgewoel te mengen.
Je zou op z'n minst voorbereid kunnen zijn op enig sarcasme![]()
OK, ik ga er vanuit dat sex binnen een relatie leuk is en dat het van twee kanten komt (consensual). Anders heb je in zo'n relatie, buiten die potentiele verkrachting, waar -onder meer- jij al vanuit gaat, nog veel meer probs.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:23 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Ik ben bekend met hoe Fok werkt, dat is ook een van de redenen dat ik me pas recent heb geregistreerd, maar sommige onderwerpen behoeven geen sarcasme.
Aan de andere kant dient er in een relatie respect te zijn voor de ander zijn (haar) gevoelens en ik snap ook niet wat er zo geil aan is om iemand tegen haar zin te forceren tot sex. Is dat een machtspelletje of iets?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:32 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
OK, ik ga er vanuit dat sex binnen een relatie leuk is en dat het van twee kanten komt (consensual). Anders heb je in zo'n relatie, buiten die potentiele verkrachting, waar -onder meer- jij al vanuit gaat, nog veel meer probs.
Zie verder ook mijn reactie OT hierboven ^
Ik vind het soms spannend (niet het forceren dus, maar het sexen in ongebruikelijke situaties)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:36 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Aan de andere kant dient er in een relatie respect te zijn voor de ander zijn (haar) gevoelens en ik snap ook niet wat er zo geil aan is om iemand tegen haar zin te forceren tot sex. Is dat een machtspelletje of iets?
En ontmaagding dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:28 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Ja. Als de vrouw het niet fijn vind is het verkrachting...
dat zijn geen grappen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Niet met opzet, maar wel eens achteraf te horen gekregen dat 'ze eigenlijk geen zin had'..
voelde me wel beledigd, laat het dan van te voren weten, en doe niet net alsof, om me dan achteraf nog een schuldgevoel te geven
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ja, vertel mij wat..
en dan ook nog vertellen van 'ja maar ik liet het toch blijken enzo, waarom ging je dan door'..
ja krijg nou wat, k vroeg dr al 10x of ze echt wel wilde en dan antwoord ze met ja.. en dan achteraf dit..
ach ja, vergeten en verder gaan maar he
De wet zegt letterlijk dat als je in de echt verbonden bent dat er geen sprake kan zijn van verkrachting.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:30 schreef dvdk het volgende:
Ik vraag me af heb je ooit je partner wel eens tegen zijn/haar zin genomen?
Dus dat ie echt zegt "ik heb geen zin" maar dat je toch vrolijk doorgaat?
Hoe was dat bevallen?
En m'n 2de vraag, staat dat dan gelijk aan verkrachten, of dat dan weer niet, omdat je een relatie hebt met elkaar.
blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:26 schreef DDBtje het volgende:
Jij hebt vast een ander wetboek dan ik?
Aldus.quote:Hij die door geweld of bedreiging met geweld ene vrouw dwingt -buiten echt- vleeslijke gemeenschap met hem te hebben, wordt als schuldig aan verkrachting gestraft.
Ja, want wij vrouwen bedoelen nooit wat anders dan wat we zeggenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:04 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Praat dan niet so dom over een negatieve Nee. Tenzij je het van tevoren afspreekt of iets dergelijks maar dat is dan meer een fantasierollenspelletje wat je speelt, maar anders is het gewoon Nee en dus verkrachting.
Nee, ik heb er geen een, en ik zit ook niet op PMs van de stoere jochies die nog niet eens droog zijn achter de oren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:29 schreef TubewayDigital het volgende:
even-vlug-reageren moet ondertussen aardig wat PMs hebben gehad of zie ik het verkeerd![]()
Nou, mijn nee is gewoon nee, als ik over de gulp van mijn vriendje zit te aaien zal er geen nee uit mijn mond komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, want wij vrouwen bedoelen nooit wat anders dan wat we zeggen![]()
Er is een wereld van verschil tussen de ene nee en de andere nee. Sommige mannen gaan meer hun best doen van een plagerige nee. En dat ga ik echt niet van te voren afspreken hoor 'schatje, als ik nee zeg en er lief bij lach en over je gulp zit te aaien, dan bedoel ik eigenlijk ja'![]()
Dus toch een ander wetboek...die van mij (die uit 2007 dus, maar na mijn weten niet iets nieuws) zegt heel wat anders:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:32 schreef NEGERZOEN het volgende:
Wetboek van Strafrecht, artikel 242
[..]
Aldus.
En hoe jij je seksualiteit / relaties ervaart is niet de Universele Waarheid die voor Alle Vrouwen geldt. Dus je hoeft die kerels niet zo af te gaan zitten kammen, want wat zij zeggen klopt voor veel vrouwen gewoon wel en zegt dus niets over hun moraliteit en criminele aanleg.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:29 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Nou, mijn nee is gewoon nee, als ik over de gulp van mijn vriendje zit te aaien zal er geen nee uit mijn mond komen.
Ik reageer niet tegen iemand die plagerig nee zegt en een sexueel spelletje met vriendje speelt, maar tegen de wat andere interpretatie van iemand tegen zijn wil in misbruiken. Ik denk dat de jongetjes zelf wel weten wat de limiet is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En hoe jij je seksualiteit / relaties ervaart is niet de Universele Waarheid die voor Alle Vrouwen geldt. Dus je hoeft die kerels niet zo af te gaan zitten kammen, want wat zij zeggen klopt voor veel vrouwen gewoon wel en zegt dus niets over hun moraliteit en criminele aanleg.
Sommige vrouwen plagen graag, kennen het effect daarvan op mannen. Probeer het eens, het kan best eens leuk zijn ergens een beetje omheen te draaien en niet gewoon als een tochtige koe te loeien of ie dr wel of niet op mag.
ik denk het ook maar we zitten jou een beetje uit de tent te lokkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:36 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ik denk dat de jongetjes zelf wel weten wat de limiet is.
Als ze dat weten is er dus geen reden om te beginnen over crimineel gedrag en gestoord zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:36 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ik reageer niet tegen iemand die plagerig nee zegt en een sexueel spelletje met vriendje speelt, maar tegen de wat andere interpretatie van iemand tegen zijn wil in misbruiken. Ik denk dat de jongetjes zelf wel weten wat de limiet is.
Als ze dat weten en ze gaan vervolgens toch door vind ik dat dus wel gestoord gedrag.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als ze dat weten is er dus geen reden om te beginnen over crimineel gedrag en gestoord zijn.
Waarom maak je je zo druk eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:44 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Als ze dat weten en ze gaan vervolgens toch door vind ik dat dus wel gestoord gedrag.
Omdat het me nogal raakt misschien en dat had voorkomen kunnen worden, misschien moet ik gewoon provocerende topics als deze vermijden. Dat is beter voor de gemoedstoestand.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:55 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk eigenlijk?
Wat raakt je? De vraagstelling of de inbreker?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Omdat het me nogal raakt misschien en dat had voorkomen kunnen worden, misschien moet ik gewoon provocerende topics als deze vermijden. Dat is beter voor de gemoedstoestand.
Als je dit al provocerend vind kun je beter gewoon helemaal van fok wegblijven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Omdat het me nogal raakt misschien en dat had voorkomen kunnen worden, misschien moet ik gewoon provocerende topics als deze vermijden.
Wat mankeert er aan jouw handen dan? Of is dat teveel moeite?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:41 schreef dvdk het volgende:
De andere kant wordt eigenlijk maar weinig belicht.
Als je ontzettende zin hebt en je partner wil je niet helpen is ook niet leuk.
Mischien zelfs wel een beetje egoistisch in dat opzicht...
Want wat is nou even 10 minuutjes voor moeite....![]()
vrouwen hebben betere faciliteiten daarvoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat mankeert er aan jouw handen dan? Of is dat teveel moeite?
Niksquote:
Minder leuk.quote:Of is dat teveel moeite?
Als ik een keer geen zin heb in seks (zelden), dan heb ik ook geen zin om te pijpen en ook geen zin om zin te makenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:51 schreef dvdk het volgende:
[..]
vrouwen hebben betere faciliteiten daarvoor.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:51 schreef dvdk het volgende:
[..]
vrouwen hebben betere faciliteiten daarvoor.
het is lekkerder om gewoon te neuken en als je als vrouw niet eens even 10 minuten wil gaan liggen of zuigen is dat eigenlijk ontzettend egoistisch en zelfzuchtig toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ik een keer geen zin heb in seks (zelden), dan heb ik ook geen zin om te pijpen en ook geen zin om zin te maken
en als er zin voor je wordt gemaakt dmv de "aanknop"?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ik een keer geen zin heb in seks (zelden), dan heb ik ook geen zin om te pijpen en ook geen zin om zin te maken
Was er voetballen op tv?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:30 schreef dvdk het volgende:
Dus dat ie echt zegt "ik heb geen zin" maar dat je toch vrolijk doorgaat?
Dat ligt eraan. Als je het 5 keer per week doet en je wilt een keer je rust pakken en je lichaam laten herstellen is dat niet zelfzuchtigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:53 schreef dvdk het volgende:
het is lekkerder om gewoon te neuken en als je als vrouw niet eens even 10 minuten wil gaan liggen of zuigen is dat eigenlijk ontzettend egoistisch en zelfzuchtig toch?
Als ik geen zin heb in seks heb ik ook geen zin om als seks-object te fungeren. Of vind je het geil wanneer zij hardop boodschappenlijstjes maakt terwijl jij je ding doet?quote:plus, wat voor moeite kost het nu om te liggen?
Ach... als je het met de methode "haagse keeper" doet.... kan het nog best...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
het lijkt me moeilijk om voor een vrouw haar partner tegen zijn wil te nemen..![]()
laat even-vlug-reageren het niet lezenquote:Op woensdag 16 mei 2007 03:08 schreef Menn0 het volgende:
Van m'n ondertussen ex was het een fantasie, en ik mocht het ook zeker eens doen bij haar.
Maar ik heb het nooit gedaan.
Het leek me best ook rot om te doen, maar ook wel weer geil...
Vooral ook lastig om het 'goede' moment er voor uit te kiezen.
In principe wilde ik het wel doen als onze relatie wat verder was geëvolueerd.
Én.. misschien wat overdreven.. ik had het op papier willen hebben. Eenmalig verkrachtingscontractje zeg maar
Misschien een tipje voor degenen die zoiets ook hebben, krijg je er later iig geen troubles mee.
Ach, ik heb het alweer van me af laten glijden hoor. Ik weet ook wel dat hormoontjes bij mannen kunnen leiden tot aparte fantasietjes en dat bij de meeste dit tot dat niveau blijven houden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je dit al provocerend vind kun je beter gewoon helemaal van fok wegblijven.
Als hij in hetzelfde contractje zet dat zijn vriendin hem een keertje s'nachts met een 25cm voorbind dildo ruw en ongewild anaal mag ontmaagden zie ik hier geen probleem in hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:09 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
laat even-vlug-reageren het niet lezen
jamaar HO eens even, dat is wel een magistraal topic hè.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:21 schreef LintuxCx het volgende:
dvdk ... dacht dat je geen sex avatars mocht? Kunnen we anders jouw eindeloze reeks kansloze seks-topics eens een keer verbieden? Toen ik dat topic over avatars las dacht ik "Oh, hij heeft waarschijnlijk zijn leven gebeterd en opent alleen nog fatsoenlijke topics."
Maar da's dus niet het geval.
Nou... even vlug dan!quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:52 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Als hij in hetzelfde contractje zet dat zijn vriendin hem een keertje s'nachts met een 25cm voorbind dildo ruw en ongewild anaal mag ontmaagden zie ik hier geen probleem in hoor.
Haha ik ken het!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nou... even vlug dan!
Doet me denken aan een maatje van me die op sexdate ging...![]()
OT: Geen ervaring mee. Maar wel heel naar is dat als zij geen zin heeft er ook echt niks gebeurd en als ik geen zin heb ik heel snel veraden wordt door mijn eigen lichaam!![]()
Volgens mij ben jij wel eens tegen je zin in genomen aan jou reacties te zien of misschien nog wel erger?quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:52 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Als hij in hetzelfde contractje zet dat zijn vriendin hem een keertje s'nachts met een 25cm voorbind dildo ruw en ongewild anaal mag ontmaagden zie ik hier geen probleem in hoor.
Picture this:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:30 schreef Xennia het volgende:
De gedachte alleen al dat mijn vent geen zin in mij mocht hebben, vind ik ronduit schokkend
Inderdaad. Heb zelf één keertje geprobeerd of de zin niet vanzelf zou komen tijdens het neuken. Nou nee dus , ik lag letterlijk te janken, zo gebruikt voelde ik me. Ook meteen afgesproken dat we dat nooit meer zouden doen. De zin heb ik al of komt eventueel bij het voorspel, maar als dat niet het geval is dan wordt er gewoon niet geneukt, en daar ben ik dan ook zeer duidelijk in. Als een man vervolgens zou proberen dat te negeren of zou aankomen met 'het is toch een kleine moeite', dan vliegt hij er uit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:06 schreef B-FliP het volgende:
Nee... En er toch overheen gaan terwijl ze heeft aangegeven t niet te willen is geen initiatief
nemen... Een btje vrouw laat dat ook niet toe en de vrouwen die psychisch niet in staat zijn
om tegen te stribbelen vinden het daar echt niet minder vervelend om...
En kom niet aan met: t is maar een kleine moeite... Voor jou is t ook een kleine moeite om
voorover te hangen en je door een grote neger in je kont te laten beuken...
die vergelijken is iets wat uit verbandquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:06 schreef B-FliP het volgende:
En kom niet aan met: t is maar een kleine moeite... Voor jou is t ook een kleine moeite om
voorover te hangen en je door een grote neger in je kont te laten beuken...
Ik ben een vrouw met zulke 'fantasietjes'. En nu?quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:49 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ik weet ook wel dat hormoontjes bij mannen kunnen leiden tot aparte fantasietjes en dat bij de meeste dit tot dat niveau blijven houden.
En nu niets. Je bent vrouw en je hebt een fantasie, lekker van genieten zou ik zeggen. Kijken of je mannetje het net zo tof vind om tegen zijn zin in gebruikt te worden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw met zulke 'fantasietjes'. En nu?
wow, dat klink al heel anders.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:29 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
En even voor de goede orde, als je allebei afspreekt van te voren afspreekt wat je grenzen zijn en je vertrouwd elkaar, dan gun ik iedereen zijn "pleziertje" hoor.
He gatverdamme nee. Ik ben niet geemancipeerd ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:29 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Kijken of je mannetje het net zo tof vind om tegen zijn zin in gebruikt te worden.
Geen sex helaas, vriendje is op vakantie. Wel wat reflexie en dat hielp wel hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:33 schreef ooge het volgende:
[..]
wow, dat klink al heel anders.was de sex gister wel goed ?
![]()
Dit hebben wij in de beginjaren weleens gehad, vond hij niet leuk om te horen en toen hebben we afgesproken dat het gewoon duidelijk moet zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Niet met opzet, maar wel eens achteraf te horen gekregen dat 'ze eigenlijk geen zin had'..
voelde me wel beledigd, laat het dan van te voren weten, en doe niet net alsof, om me dan achteraf nog een schuldgevoel te geven
Nee hoor, verkrachting binnen het huwelijk is gewoon verboden en strafbaar hoor, lees de wet er maar eens goed op na...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:17 schreef NEGERZOEN het volgende:
[..]
De wet zegt letterlijk dat als je in de echt verbonden bent dat er geen sprake kan zijn van verkrachting.
Dat is toch echt wat anders als verkrachten hoor.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 05:02 schreef stribe het volgende:
Anyway mijn vriendin vindt het juist geil als ik haar "overmeester“
wat bedoel je?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Wel wat reflexie en dat hielp wel hoor.
Ik drink nooit zo veel dat ik moet kotsenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:28 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Picture this:
Je hebt iets te veel gezopen, bent bloedje geil.. Met zijn tweetjes aan het zoenen en ineens: Je houd het niet meer, en kotst in een plantsoentje. Opgelucht wil je verder gaan, maar je vent zegt: Hella Meidje! Dat gaat zo maar niet! Ik heb doar effe geen zin an!
Beat that! Ha!
ik kots nooit zoveel als ik gedronken hebquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik drink nooit zo veel dat ik moet kotsen![]()
Vandaag is het minder erg, hè?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:21 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Een nieuwe dag, een nieuwe kijk
Soms windt men zich wel eens op over iets of iemand wat/die het niet waard is om over op te winden. En dan laat je je wel eens meeslepen.quote:
Precies! Maar om mij dan een 25cm voorbind dildo in m'n reet toe te wensen? Ouch!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:13 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Soms windt men zich wel eens op over iets of iemand wat/die het niet waard is om over op te winden. En dan laat je je wel eens meeslepen.
OK, 25cm is wat veel ja.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:32 schreef Menn0 het volgende:
[..]
Precies! Maar om mij dan een 25cm voorbind dildo in m'n reet toe te wensen? Ouch!
Zeg maar sorry, dan praten we er niet meer overquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:13 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Soms windt men zich wel eens op over iets of iemand wat/die het niet waard is om over op te winden. En dan laat je je wel eens meeslepen.
Nee, geen sorry hoor, ik heb nog wel mijn principes.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeg maar sorry, dan praten we er niet meer over
Ik ook. Neuken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:38 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Nee, geen sorry hoor, ik heb nog wel mijn principes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |