Nou... even vlug dan!quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:52 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Als hij in hetzelfde contractje zet dat zijn vriendin hem een keertje s'nachts met een 25cm voorbind dildo ruw en ongewild anaal mag ontmaagden zie ik hier geen probleem in hoor.
Haha ik ken het!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nou... even vlug dan!
Doet me denken aan een maatje van me die op sexdate ging...![]()
OT: Geen ervaring mee. Maar wel heel naar is dat als zij geen zin heeft er ook echt niks gebeurd en als ik geen zin heb ik heel snel veraden wordt door mijn eigen lichaam!![]()
Volgens mij ben jij wel eens tegen je zin in genomen aan jou reacties te zien of misschien nog wel erger?quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:52 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Als hij in hetzelfde contractje zet dat zijn vriendin hem een keertje s'nachts met een 25cm voorbind dildo ruw en ongewild anaal mag ontmaagden zie ik hier geen probleem in hoor.
Picture this:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:30 schreef Xennia het volgende:
De gedachte alleen al dat mijn vent geen zin in mij mocht hebben, vind ik ronduit schokkend
Inderdaad. Heb zelf één keertje geprobeerd of de zin niet vanzelf zou komen tijdens het neuken. Nou nee dus , ik lag letterlijk te janken, zo gebruikt voelde ik me. Ook meteen afgesproken dat we dat nooit meer zouden doen. De zin heb ik al of komt eventueel bij het voorspel, maar als dat niet het geval is dan wordt er gewoon niet geneukt, en daar ben ik dan ook zeer duidelijk in. Als een man vervolgens zou proberen dat te negeren of zou aankomen met 'het is toch een kleine moeite', dan vliegt hij er uit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:06 schreef B-FliP het volgende:
Nee... En er toch overheen gaan terwijl ze heeft aangegeven t niet te willen is geen initiatief
nemen... Een btje vrouw laat dat ook niet toe en de vrouwen die psychisch niet in staat zijn
om tegen te stribbelen vinden het daar echt niet minder vervelend om...
En kom niet aan met: t is maar een kleine moeite... Voor jou is t ook een kleine moeite om
voorover te hangen en je door een grote neger in je kont te laten beuken...
die vergelijken is iets wat uit verbandquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:06 schreef B-FliP het volgende:
En kom niet aan met: t is maar een kleine moeite... Voor jou is t ook een kleine moeite om
voorover te hangen en je door een grote neger in je kont te laten beuken...
Ik ben een vrouw met zulke 'fantasietjes'. En nu?quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:49 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ik weet ook wel dat hormoontjes bij mannen kunnen leiden tot aparte fantasietjes en dat bij de meeste dit tot dat niveau blijven houden.
En nu niets. Je bent vrouw en je hebt een fantasie, lekker van genieten zou ik zeggen. Kijken of je mannetje het net zo tof vind om tegen zijn zin in gebruikt te worden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw met zulke 'fantasietjes'. En nu?
wow, dat klink al heel anders.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:29 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
En even voor de goede orde, als je allebei afspreekt van te voren afspreekt wat je grenzen zijn en je vertrouwd elkaar, dan gun ik iedereen zijn "pleziertje" hoor.
He gatverdamme nee. Ik ben niet geemancipeerd ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:29 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Kijken of je mannetje het net zo tof vind om tegen zijn zin in gebruikt te worden.
Geen sex helaas, vriendje is op vakantie. Wel wat reflexie en dat hielp wel hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:33 schreef ooge het volgende:
[..]
wow, dat klink al heel anders.was de sex gister wel goed ?
![]()
Dit hebben wij in de beginjaren weleens gehad, vond hij niet leuk om te horen en toen hebben we afgesproken dat het gewoon duidelijk moet zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Niet met opzet, maar wel eens achteraf te horen gekregen dat 'ze eigenlijk geen zin had'..
voelde me wel beledigd, laat het dan van te voren weten, en doe niet net alsof, om me dan achteraf nog een schuldgevoel te geven
Nee hoor, verkrachting binnen het huwelijk is gewoon verboden en strafbaar hoor, lees de wet er maar eens goed op na...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:17 schreef NEGERZOEN het volgende:
[..]
De wet zegt letterlijk dat als je in de echt verbonden bent dat er geen sprake kan zijn van verkrachting.
Dat is toch echt wat anders als verkrachten hoor.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 05:02 schreef stribe het volgende:
Anyway mijn vriendin vindt het juist geil als ik haar "overmeester“
wat bedoel je?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Wel wat reflexie en dat hielp wel hoor.
Ik drink nooit zo veel dat ik moet kotsenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:28 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Picture this:
Je hebt iets te veel gezopen, bent bloedje geil.. Met zijn tweetjes aan het zoenen en ineens: Je houd het niet meer, en kotst in een plantsoentje. Opgelucht wil je verder gaan, maar je vent zegt: Hella Meidje! Dat gaat zo maar niet! Ik heb doar effe geen zin an!
Beat that! Ha!
ik kots nooit zoveel als ik gedronken hebquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik drink nooit zo veel dat ik moet kotsen![]()
Vandaag is het minder erg, hè?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:21 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Een nieuwe dag, een nieuwe kijk
Soms windt men zich wel eens op over iets of iemand wat/die het niet waard is om over op te winden. En dan laat je je wel eens meeslepen.quote:
Precies! Maar om mij dan een 25cm voorbind dildo in m'n reet toe te wensen? Ouch!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:13 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Soms windt men zich wel eens op over iets of iemand wat/die het niet waard is om over op te winden. En dan laat je je wel eens meeslepen.
OK, 25cm is wat veel ja.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:32 schreef Menn0 het volgende:
[..]
Precies! Maar om mij dan een 25cm voorbind dildo in m'n reet toe te wensen? Ouch!
Zeg maar sorry, dan praten we er niet meer overquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:13 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Soms windt men zich wel eens op over iets of iemand wat/die het niet waard is om over op te winden. En dan laat je je wel eens meeslepen.
Nee, geen sorry hoor, ik heb nog wel mijn principes.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeg maar sorry, dan praten we er niet meer over
Ik ook. Neuken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:38 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Nee, geen sorry hoor, ik heb nog wel mijn principes.
Als wij samen zijn ga jij nergens meer heenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:11 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Kan hier niet gewoon een slotje op of iets dergelijks, dit topic gaat toch nergens meer heen.
Hap niet zo doosquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:11 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Kan hier niet gewoon een slotje op of iets dergelijks, dit topic gaat toch nergens meer heen.
Hey, nog steeds hier??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:27 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Het gaat toch gewoon nergens heen behalve wat "leuke" verwijzingen. Maakt mij eigenlijk verder ook niet uit. Ieder zijn/haar ding hoor.
Om maar eens serieus te reageren, daar beslis je samen overquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:46 schreef Little_Meanie het volgende:
of er geneukt wordt of niet, daar beslissen vrouwen toch niet over?!
Ja, het topic staat in myAT dus die komt telkens naar boven. Maar je mag hier toch wel reageren ook als het niet in jouw straatje past, of hoort dit bij het macho mannetjes gedrag?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:41 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Hey, nog steeds hier??
Vind je het niet leuk, reageer er dan ook niet op. Of probeer je misschien te solliciteren bij de forum-politie![]()
Dus wat doen we de volgende keer? even-vlug-niet-reageren![]()
En met een 'nee' hoef je hier niet aan te komen!
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:46 schreef Little_Meanie het volgende:
of er geneukt wordt of niet, daar beslissen vrouwen toch niet over?!
Tuurlijk mag je reageren maar zeuren om een slotje omdat het onderwerp je niet ligt is best wel suf.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:43 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ja, het topic staat in myAT dus die komt telkens naar boven. Maar je mag hier toch wel reageren ook als het niet in jouw straatje past, of hoort dit bij het macho mannetjes gedrag?
Tuurlijk mag je reageren. Ik ga jou niet vertellen wat je wel of niet mag doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:43 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Ja, het topic staat in myAT dus die komt telkens naar boven. Maar je mag hier toch wel reageren ook als het niet in jouw straatje past, of hoort dit bij het macho mannetjes gedrag?
Eerste vraag die bij me opkomt, waar denk je aan bij 'iets dergelijks'?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:11 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ik ga inderdaad uit van mijn eigen gedachten kader en vind dit topic niet kunnen, vooral die laatste paar opmerkingen vond ik een beetje de verkeerde kant opgaan. Maar goed, ik weet ook wel dat dat niet aan mij is. Ik gun echt iemand zijn pleziertje niet hoor, het is alleen niet mijn plezier (en het is macho gedrag, maar misschien ook gewoon lekker stangen). En ja de laatste keer dat ik keek was ik ook nog een vrouwtje.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:31 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je reageren. Ik ga jou niet vertellen wat je wel of niet mag doen.
Alleen, je roept eerst erg hard dat het je allemaal niet uitmaakt, en dat je er overheen bent enzo.
Waar overheen weet ik nog steeds niet btw. Commentaar van al die nare mannen (?)
Vervolgens post je dit:
[..]
Eerste vraag die bij me opkomt, waar denk je aan bij 'iets dergelijks'?
Tweede vraag is, waarom zou jij om 'een slotje of iets dergelijks' vragen?
Misschien omdat het niet in jouw straatje past? Of omdat jij beter kunt bepalen wat hier wel / niet gepost mag worden dan bijvoorbeeld ik? Of willekeurig welke andere user?
En misschien verwar je het macho mannetjes gedrag met gewone logica? Zou goed kunnen, vorige keer dat ik in je fobo spiekte was je namelijk nog vrouw.
Lol, die laatste is onder de gordel![]()
Ben het met je eens. Rape-meet en dergelijke klinken mij ook niet direct als muziek in de oren.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:52 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad uit van mijn eigen gedachten kader en vind dit topic niet kunnen, vooral die laatste paar opmerkingen vond ik een beetje de verkeerde kant opgaan. Maar goed, ik weet ook wel dat dat niet aan mij is. Ik gun echt iemand zijn pleziertje niet hoor, het is alleen niet mijn plezier (en het is macho gedrag, maar misschien ook gewoon lekker stangen). En ja de laatste keer dat ik keek was ik ook nog een vrouwtje.
Dit doe je niet af met de standaard tiepvout-smoes. Typisch Freudiaans; a smoking gun it is!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:52 schreef even-vlug-reageren het volgende:
...ik gun echt iemand zijn pleziertje niet hoor...
heb je niet door dan dat DumDaDum jou eigenlijk probeert te versieren?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:52 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad uit van mijn eigen gedachten kader en vind dit topic niet kunnen, vooral die laatste paar opmerkingen vond ik een beetje de verkeerde kant opgaan. Maar goed, ik weet ook wel dat dat niet aan mij is. Ik gun echt iemand zijn pleziertje niet hoor, het is alleen niet mijn plezier (en het is macho gedrag, maar misschien ook gewoon lekker stangen). En ja de laatste keer dat ik keek was ik ook nog een vrouwtje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |