abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 mei 2007 @ 10:35:41 #101
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_49433803
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 08:52 schreef even-vlug-reageren het volgende:

[..]

Als hij in hetzelfde contractje zet dat zijn vriendin hem een keertje s'nachts met een 25cm voorbind dildo ruw en ongewild anaal mag ontmaagden zie ik hier geen probleem in hoor.
Nou... even vlug dan!

Doet me denken aan een maatje van me die op sexdate ging...

OT: Geen ervaring mee. Maar wel heel naar is dat als zij geen zin heeft er ook echt niks gebeurd en als ik geen zin heb ik heel snel veraden wordt door mijn eigen lichaam!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_49436388
zo heb ik amper sex omdat mijn vriendin niet wil

najah niet wil.. niet durft is eerder iets.. verkeerd verleden
A Woman's mind is cleaner than a man's. She changes it more often.
pi_49437331
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 10:35 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nou... even vlug dan!

Doet me denken aan een maatje van me die op sexdate ging...

OT: Geen ervaring mee. Maar wel heel naar is dat als zij geen zin heeft er ook echt niks gebeurd en als ik geen zin heb ik heel snel veraden wordt door mijn eigen lichaam!
Haha ik ken het!!
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 08:52 schreef even-vlug-reageren het volgende:

[..]

Als hij in hetzelfde contractje zet dat zijn vriendin hem een keertje s'nachts met een 25cm voorbind dildo ruw en ongewild anaal mag ontmaagden zie ik hier geen probleem in hoor.
Volgens mij ben jij wel eens tegen je zin in genomen aan jou reacties te zien of misschien nog wel erger?

Anyway als je er niet tegen kan hoe sommige "kinders" of mannetjes hier reagere, moet je wegblijven, no hard feelings
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_49437965
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:30 schreef Xennia het volgende:
De gedachte alleen al dat mijn vent geen zin in mij mocht hebben, vind ik ronduit schokkend
Picture this:

Je hebt iets te veel gezopen, bent bloedje geil.. Met zijn tweetjes aan het zoenen en ineens: Je houd het niet meer, en kotst in een plantsoentje. Opgelucht wil je verder gaan, maar je vent zegt: Hella Meidje! Dat gaat zo maar niet! Ik heb doar effe geen zin an!

Beat that! Ha!
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:06:11 #105
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49441570
Nee... En er toch overheen gaan terwijl ze heeft aangegeven t niet te willen is geen initiatief
nemen... Een btje vrouw laat dat ook niet toe en de vrouwen die psychisch niet in staat zijn
om tegen te stribbelen vinden het daar echt niet minder vervelend om...

En kom niet aan met: t is maar een kleine moeite... Voor jou is t ook een kleine moeite om
voorover te hangen en je door een grote neger in je kont te laten beuken...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_49451230
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:06 schreef B-FliP het volgende:
Nee... En er toch overheen gaan terwijl ze heeft aangegeven t niet te willen is geen initiatief
nemen... Een btje vrouw laat dat ook niet toe en de vrouwen die psychisch niet in staat zijn
om tegen te stribbelen vinden het daar echt niet minder vervelend om...

En kom niet aan met: t is maar een kleine moeite... Voor jou is t ook een kleine moeite om
Inderdaad. Heb zelf één keertje geprobeerd of de zin niet vanzelf zou komen tijdens het neuken. Nou nee dus , ik lag letterlijk te janken, zo gebruikt voelde ik me. Ook meteen afgesproken dat we dat nooit meer zouden doen. De zin heb ik al of komt eventueel bij het voorspel, maar als dat niet het geval is dan wordt er gewoon niet geneukt, en daar ben ik dan ook zeer duidelijk in. Als een man vervolgens zou proberen dat te negeren of zou aankomen met 'het is toch een kleine moeite', dan vliegt hij er uit.

Of ik bel een grote neger
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_49451279
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:06 schreef B-FliP het volgende:

die vergelijken is iets wat uit verband
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
pi_49451456
trouwens OT ik denk dat als er fysiek wordt gedwongen dan is het niet echt normaal meer.

voorbeeld1; zei zegt, "nee geen zin", je gaat toch iets ondernemen, zei zegt voorderest niks meer.
dan is het wel oké
voorbeeld2; zei zegt, "nee geen zin", je gaat toch iets ondernemen, zei duwn je van haar af en/of zegt nadrukkelijk nee. dan stop je natuurlijk.

maarja ik denk dat ieder dat wel voorzich kan inschatten waarneer iets echt ongewenst is. dus ja antwoord op de vraag is, "je partner tegen haar/zijn zin in nemen?" Nee. proberen, misschien.
pi_49452048
het lijkt me dat je aan je partner wel door hebt of een nee ook een nee is Of een Nee geen echte nee is.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op woensdag 16 mei 2007 08:49 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ik weet ook wel dat hormoontjes bij mannen kunnen leiden tot aparte fantasietjes en dat bij de meeste dit tot dat niveau blijven houden.
Ik ben een vrouw met zulke 'fantasietjes'. En nu?
pi_49454055
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:07 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw met zulke 'fantasietjes'. En nu?
En nu niets. Je bent vrouw en je hebt een fantasie, lekker van genieten zou ik zeggen. Kijken of je mannetje het net zo tof vind om tegen zijn zin in gebruikt te worden.

En even voor de goede orde, als je allebei afspreekt van te voren afspreekt wat je grenzen zijn en je vertrouwd elkaar, dan gun ik iedereen zijn "pleziertje" hoor.
pi_49454215
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:29 schreef even-vlug-reageren het volgende:

[..]
En even voor de goede orde, als je allebei afspreekt van te voren afspreekt wat je grenzen zijn en je vertrouwd elkaar, dan gun ik iedereen zijn "pleziertje" hoor.
wow, dat klink al heel anders. was de sex gister wel goed ?
pi_49455088
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:29 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Kijken of je mannetje het net zo tof vind om tegen zijn zin in gebruikt te worden.
He gatverdamme nee. Ik ben niet geemancipeerd ofzo
pi_49455979
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:33 schreef ooge het volgende:

[..]

wow, dat klink al heel anders. was de sex gister wel goed ?
Geen sex helaas, vriendje is op vakantie. Wel wat reflexie en dat hielp wel hoor.
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:49:03 #115
37769 erodome
Zweefteef
pi_49459770
Ik heb weleens gedramt en toch mijn zin gekregen, gewoon onder de dekens gekropen en begonnen en hem daarmee overgehaalt.
Ook hij heeft weleens gedramt en toch zijn zin gekregen, me over gehaalt op vele verschillende manieren.

Maar als 1 van ons echt, echt geen zin heeft dan gebeurt het gewoon niet, niet dat iemand zich er rot over voelt naderhand, dat zie ik dan toch wel als verkrachting.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:57:53 #116
37769 erodome
Zweefteef
pi_49460133
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Niet met opzet, maar wel eens achteraf te horen gekregen dat 'ze eigenlijk geen zin had'..
voelde me wel beledigd, laat het dan van te voren weten, en doe niet net alsof, om me dan achteraf nog een schuldgevoel te geven
Dit hebben wij in de beginjaren weleens gehad, vond hij niet leuk om te horen en toen hebben we afgesproken dat het gewoon duidelijk moet zijn.

We doen wel spelletjes qua overmeesteren, over nee heen gaan enzo, we hebben dan ook een save word mocht er ooit een vergissing komen(waaraan je wel moet denken als je daarmee wat vaker gaat spelen).
Het is nog nooit nodig geweest het te gebruiken, maar voor de zekerheid.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:59:28 #117
37769 erodome
Zweefteef
pi_49460200
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:17 schreef NEGERZOEN het volgende:

[..]

De wet zegt letterlijk dat als je in de echt verbonden bent dat er geen sprake kan zijn van verkrachting.
Nee hoor, verkrachting binnen het huwelijk is gewoon verboden en strafbaar hoor, lees de wet er maar eens goed op na...
  woensdag 16 mei 2007 @ 22:09:01 #118
37769 erodome
Zweefteef
pi_49460609
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 05:02 schreef stribe het volgende:

Anyway mijn vriendin vindt het juist geil als ik haar "overmeester“
Dat is toch echt wat anders als verkrachten hoor.....

Ik hou ontzettend van overmeestert worden als ik iemand echt kan vertrouwen, mag heel aardig grof worden, mag over "nee's" heengegaan worden, hoeft geen rekening met mij gehouden te worden.
Maar echt het doen terwijl ik echt niet wil zodat ik er een rotgevoel aan overhou is een heel erg ander verhaal...
pi_49462874
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef even-vlug-reageren het volgende:

[..]
Wel wat reflexie en dat hielp wel hoor.
wat bedoel je?
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:44:10 #120
82136 Xennia
gekroond
pi_49465135
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:28 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Picture this:

Je hebt iets te veel gezopen, bent bloedje geil.. Met zijn tweetjes aan het zoenen en ineens: Je houd het niet meer, en kotst in een plantsoentje. Opgelucht wil je verder gaan, maar je vent zegt: Hella Meidje! Dat gaat zo maar niet! Ik heb doar effe geen zin an!

Beat that! Ha!
Ik drink nooit zo veel dat ik moet kotsen
pi_49470368
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:44 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik drink nooit zo veel dat ik moet kotsen
ik kots nooit zoveel als ik gedronken heb
pi_49474480
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 22:57 schreef ooge het volgende:

[..]

wat bedoel je?
Een nieuwe dag, een nieuwe kijk
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:56:15 #123
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49475500
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:21 schreef even-vlug-reageren het volgende:

[..]

Een nieuwe dag, een nieuwe kijk
Vandaag is het minder erg, hè?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_49476067
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:56 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Vandaag is het minder erg, hè?
Soms windt men zich wel eens op over iets of iemand wat/die het niet waard is om over op te winden. En dan laat je je wel eens meeslepen.
  donderdag 17 mei 2007 @ 13:53:00 #125
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_49477454
kunnen we geen fok rape-meet organiseren, kunnen effe al die chickiez overmeesteren die dat wel lekker vinden
pi_49478717
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:13 schreef even-vlug-reageren het volgende:

[..]

Soms windt men zich wel eens op over iets of iemand wat/die het niet waard is om over op te winden. En dan laat je je wel eens meeslepen.
Precies! Maar om mij dan een 25cm voorbind dildo in m'n reet toe te wensen? Ouch!
pi_49478814
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:32 schreef Menn0 het volgende:

[..]

Precies! Maar om mij dan een 25cm voorbind dildo in m'n reet toe te wensen? Ouch!
OK, 25cm is wat veel ja.
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:35:54 #128
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49478840
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:13 schreef even-vlug-reageren het volgende:

[..]

Zeg maar sorry, dan praten we er niet meer over
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_49478920
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:35 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Zeg maar sorry, dan praten we er niet meer over
Nee, geen sorry hoor, ik heb nog wel mijn principes.
pi_49486898
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:38 schreef even-vlug-reageren het volgende:

[..]

Nee, geen sorry hoor, ik heb nog wel mijn principes.
Ik ook. Neuken?
pi_49487628
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:11 schreef Menn0 het volgende:

[..]

Ik ook. Neuken?
Nee!
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:04:39 #132
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_49488698
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:32 schreef even-vlug-reageren het volgende:

[..]

Nee!
kom jij ook op de rape-meet trouwens
pi_49492381
Denk dat er maar weinig vrouwen komen tijdens een verkrachting.
pi_49495866
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:32 schreef even-vlug-reageren het volgende:

[..]

Nee!
Ahaaaa je wil overmeesterd worden
pi_49504645
Kan hier niet gewoon een slotje op of iets dergelijks, dit topic gaat toch nergens meer heen.
pi_49504839
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:11 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Kan hier niet gewoon een slotje op of iets dergelijks, dit topic gaat toch nergens meer heen.
Als wij samen zijn ga jij nergens meer heen
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_49504934
quote:
Hap niet zo doos
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_49505136
Het gaat toch gewoon nergens heen behalve wat "leuke" verwijzingen. Maakt mij eigenlijk verder ook niet uit. Ieder zijn/haar ding hoor.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:41:27 #139
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_49511155
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:27 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Het gaat toch gewoon nergens heen behalve wat "leuke" verwijzingen. Maakt mij eigenlijk verder ook niet uit. Ieder zijn/haar ding hoor.
Hey, nog steeds hier??

Vind je het niet leuk, reageer er dan ook niet op. Of probeer je misschien te solliciteren bij de forum-politie

Dus wat doen we de volgende keer? even-vlug-niet-reageren
En met een 'nee' hoef je hier niet aan te komen!

[ Bericht 3% gewijzigd door DumDaDum op 18-05-2007 14:47:18 ]
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:46:48 #140
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_49511304
of er geneukt wordt of niet, daar beslissen vrouwen toch niet over?!
pi_49511809
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:46 schreef Little_Meanie het volgende:
Om maar eens serieus te reageren, daar beslis je samen over
pi_49513138
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:41 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Hey, nog steeds hier??

Vind je het niet leuk, reageer er dan ook niet op. Of probeer je misschien te solliciteren bij de forum-politie

Dus wat doen we de volgende keer? even-vlug-niet-reageren
En met een 'nee' hoef je hier niet aan te komen!
Ja, het topic staat in myAT dus die komt telkens naar boven. Maar je mag hier toch wel reageren ook als het niet in jouw straatje past, of hoort dit bij het macho mannetjes gedrag?
pi_49513333
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:46 schreef Little_Meanie het volgende:
pi_49513660
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:43 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ja, het topic staat in myAT dus die komt telkens naar boven. Maar je mag hier toch wel reageren ook als het niet in jouw straatje past, of hoort dit bij het macho mannetjes gedrag?
Tuurlijk mag je reageren maar zeuren om een slotje omdat het onderwerp je niet ligt is best wel suf.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:31:26 #145
93643 DumDaDum
pi_49514527
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:43 schreef even-vlug-reageren het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je reageren. Ik ga jou niet vertellen wat je wel of niet mag doen.

Alleen, je roept eerst erg hard dat het je allemaal niet uitmaakt, en dat je er overheen bent enzo.
Waar overheen weet ik nog steeds niet btw. Commentaar van al die nare mannen (?)

Vervolgens post je dit:
quote:
Eerste vraag die bij me opkomt, waar denk je aan bij 'iets dergelijks'?

Tweede vraag is, waarom zou jij om 'een slotje of iets dergelijks' vragen?
Misschien omdat het niet in jouw straatje past? Of omdat jij beter kunt bepalen wat hier wel / niet gepost mag worden dan bijvoorbeeld ik? Of willekeurig welke andere user?

En misschien verwar je het macho mannetjes gedrag met gewone logica? Zou goed kunnen, vorige keer dat ik in je fobo spiekte was je namelijk nog vrouw.
Lol, die laatste is onder de gordel
— Heather Nova
pi_49514653
Ik kan e-v-r wel begrijpen. dvdk topics hebben op mij ook altijd een niet te verklaren aantrekkingskracht. Het ene topic is nog triester dan het andere, en het kan niet anders dan dat 'ie de topics normaal gesproken met slechts één hand op muis/toetsenbord leest, zegmaar.

Maar toch blijf ik zo af en toe kijken.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_49515133
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:31 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je reageren. Ik ga jou niet vertellen wat je wel of niet mag doen.

Alleen, je roept eerst erg hard dat het je allemaal niet uitmaakt, en dat je er overheen bent enzo.
Waar overheen weet ik nog steeds niet btw. Commentaar van al die nare mannen (?)

Vervolgens post je dit:
[..]

Eerste vraag die bij me opkomt, waar denk je aan bij 'iets dergelijks'?

Tweede vraag is, waarom zou jij om 'een slotje of iets dergelijks' vragen?
Misschien omdat het niet in jouw straatje past? Of omdat jij beter kunt bepalen wat hier wel / niet gepost mag worden dan bijvoorbeeld ik? Of willekeurig welke andere user?

En misschien verwar je het macho mannetjes gedrag met gewone logica? Zou goed kunnen, vorige keer dat ik in je fobo spiekte was je namelijk nog vrouw.
Lol, die laatste is onder de gordel
Ik ga inderdaad uit van mijn eigen gedachten kader en vind dit topic niet kunnen, vooral die laatste paar opmerkingen vond ik een beetje de verkeerde kant opgaan. Maar goed, ik weet ook wel dat dat niet aan mij is. Ik gun echt iemand zijn pleziertje niet hoor, het is alleen niet mijn plezier (en het is macho gedrag, maar misschien ook gewoon lekker stangen). En ja de laatste keer dat ik keek was ik ook nog een vrouwtje.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:04:13 #148
93643 DumDaDum
pi_49515479
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:52 schreef even-vlug-reageren het volgende:

[..]

Ik ga inderdaad uit van mijn eigen gedachten kader en vind dit topic niet kunnen, vooral die laatste paar opmerkingen vond ik een beetje de verkeerde kant opgaan. Maar goed, ik weet ook wel dat dat niet aan mij is. Ik gun echt iemand zijn pleziertje niet hoor, het is alleen niet mijn plezier (en het is macho gedrag, maar misschien ook gewoon lekker stangen). En ja de laatste keer dat ik keek was ik ook nog een vrouwtje.
Ben het met je eens. Rape-meet en dergelijke klinken mij ook niet direct als muziek in de oren.

Gezien de betrokken posters lijkt het me alleen provocerend en daarmee nogal onschuldig...

Btw, waar slaat dit eigenlijk op:
quote:

...ik gun echt iemand zijn pleziertje niet hoor...
Dit doe je niet af met de standaard tiepvout-smoes. Typisch Freudiaans; a smoking gun it is!
— Heather Nova
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:14:55 #149
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49515808
Ik denk dat deze fantasie vaker bij vrouwen dan bij mannen voorkomt.
pi_49517146
quote:

[..]

heb je niet door dan dat DumDaDum jou eigenlijk probeert te versieren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')