In beide gevallen ben je gewoon een mongool!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:38 schreef dvdk het volgende:
om even serieus op mezelf te reageren, ik denk dat,
als je partner geen zin heeft en zegt "ik heb geen zin"......en je gaat dan vrolijk door....zonder dat hij/zij nog wat terugdoet, dat dat dan geen verkrachten is.
Als ze me nou gaat meppen dan weet ik tenminste zeker dat ze echt niet wil en dat ik moet kappen.
idd. dat staat in je geloftes dat je moet neuken waneer je partner wil.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef Sigmund_Freud het volgende:
als je getrouwd bent is het in iedergeval geen verkrachting !
zat mannen en vrouwen gaan door omdat tijdens het voorspel e.d. de zin alsnog kan komen. totdat het echt lang en breed duidelijk is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In beide gevallen ben je gewoon een mongool!
soms moet je een beetje initiatief nemen anders gebeurt er nooit wat en neuk je maar 1x in de maand als je niet oppast.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In beide gevallen ben je gewoon een mongool!
idd, anders is het de verkrachting van de term verkrachting.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Sigmund was Duits, niet Turks, toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Ik denk ook dat, zolang ze niet gillen of schoppen of slaan dat ze best wel willen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:44 schreef Roellio het volgende:
Wel m'n ex eens bruut genomen in de gang, toen ze langskwam om een ruzie uit te praten.
Maar dat wilde ze zelf ook wel!
Je merkt toch of je partner zelf actief mee doet of niet? Als ze nee zegt, jij gaat vrolijk door en zij ligt er als een dood lijk bij, dan is het toch wel duidelijk dat ze het echt niet fijn vindt, en is het dus verkrachting.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:38 schreef dvdk het volgende:
om even serieus op mezelf te reageren, ik denk dat,
als je partner geen zin heeft en zegt "ik heb geen zin"......en je gaat dan vrolijk door....zonder dat hij/zij nog wat terugdoet, dat dat dan geen verkrachten is.
Als ze me nou gaat meppen dan weet ik tenminste zeker dat ze echt niet wil en dat ik moet kappen.
Goedmaaksex FTW!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:44 schreef Roellio het volgende:
Wel m'n ex eens bruut genomen in de gang, toen ze langskwam om een ruzie uit te praten.
Maar dat wilde ze zelf ook wel!
Precies, volgens mij is het helemaal niet nodig om te slaan oid. Als je partner er als een lijk bij ligt en niet reageerd is het niet helemaal gezond lijkt me.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:06 schreef As_33 het volgende:
[..]
Je merkt toch of je partner zelf actief mee doet of niet? Als ze nee zegt, jij gaat vrolijk door en zij ligt er als een dood lijk bij, dan is het toch wel duidelijk dat ze het echt niet fijn vindt, en is het dus verkrachting.
Stefan Postma...kom er maar in!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
het lijkt me moeilijk om voor een vrouw haar partner tegen zijn wil te nemen..![]()
Ja. Als de vrouw het niet fijn vind is het verkrachting...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:06 schreef As_33 het volgende:
[..]
Je merkt toch of je partner zelf actief mee doet of niet? Als ze nee zegt, jij gaat vrolijk door en zij ligt er als een dood lijk bij, dan is het toch wel duidelijk dat ze het echt niet fijn vindt, en is het dus verkrachting.
in zekere zin heb je wel gelijk, maar "nee" betekent wel echt "nee"....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:30 schreef Aoristus het volgende:
Ik denk dat je er niet te moeilijk over moet doen, als het echt niet gewenst wordt, dan kom je daar vanzelf wel achter. Een hoop vrouwen vinden het ook gewoon leuk om overdonderd te worden
Je gaat uit van een negatieve Nee en daarmee doe je jezelf tekort. Je merkt vanzelf wel of iets kan of niet. Het is een verkeerde veronderstelling om te denken dat je de regie volledig in handen hebtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
in zekere zin heb je wel gelijk, maar "nee" betekent wel echt "nee"....![]()
ik denk dat het toch duidelijk te horen is als een vrouw echt "nee" bedoeld, jammer dat niet alle mannen dat inzien....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je gaat uit van een negatieve Nee en daarmee doe je jezelf tekort. Je merkt vanzelf wel of iets kan of niet. Het is een verkeerde veronderstelling om te denken dat je de regie volledig in handen hebt
Ga jij maar praten danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat het toch duidelijk te horen is als een vrouw echt "nee" bedoeld, jammer dat niet alle mannen dat inzien....![]()
Ik neem aan dat je dit soort stoere praterij ongelofelijk geil vindt. Vandaar, beetje in jouw taal spreken. Zo is het toch, zo'n domme tegenstribbelende doos eens even lekker tegen haar zin neuken, daar word je geil van. Kun je ook weer stoer tegen je vriendjes doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:51 schreef Aoristus het volgende:
kan dat taalgebruik wat minder misschien?
Open er een mooi topic in R&P overquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:37 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit soort stoere praterij ongelofelijk geil vindt. Vandaar, beetje in jouw taal spreken. Zo is het toch, zo'n domme tegenstribbelende doos eens even lekker tegen haar zin neuken, daar word je geil van. Kun je ook weer stoer tegen je vriendjes doen.
Nee hoor, wat zou het doel daarvan moeten zijn?quote:
Daar kun je begeleid je ongenoegen kwijtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:41 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Nee hoor, wat zou het doel daarvan moeten zijn?
Omdat je hier wat tegengas krijgt? Dus moet ik maar ergens anders heen? Slapjanus.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daar kun je begeleid je ongenoegen kwijt
Omdat je niet helemaal evenwichtig overkomt, denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:49 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Omdat je hier wat tegengas krijgt? Dus moet ik maar ergens anders heen? Slapjanus.
En je introduceert een leuke term... Een negatieve Nee, dit natuurlijk in tegenstelling tot een positieve Nee, immers je bent onweerstaanbaar.
Dat mag jij vinden, ik denk dat er meer mensen in de gevangenis zitten die jouw filosofie van verkrachten als standaard hebben dan mensen die daar een aversie tegen hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Omdat je niet helemaal evenwichtig overkomt, denk ik.
vind ik ook, want ik plaats het niet in de extreme zoals jij dat wel doet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:55 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, ik denk dat er meer mensen in de gevangenis zitten die jouw filosofie van verkrachten als standaard hebben dan mensen die daar een aversie tegen hebben.
ben jij tegen je zin in genomen of wat?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:37 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit soort stoere praterij ongelofelijk geil vindt. Vandaar, beetje in jouw taal spreken. Zo is het toch, zo'n domme tegenstribbelende doos eens even lekker tegen haar zin neuken, daar word je geil van. Kun je ook weer stoer tegen je vriendjes doen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:45 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Sigmund was Duits, niet Turks, toch?
Praat dan niet so dom over een negatieve Nee. Tenzij je het van tevoren afspreekt of iets dergelijks maar dat is dan meer een fantasierollenspelletje wat je speelt, maar anders is het gewoon Nee en dus verkrachting.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
vind ik ook, want ik plaats het niet in de extreme zoals jij dat wel doet.
Dat doet er hier niet echt toe toch? Of vind je dat wel een geil idee?quote:
Misschien is het wel leuk om te weten jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:06 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Dat doet er hier niet echt toe toch? Of vind je dat wel een geil idee?
zou je reactie wel verklaren / neequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:06 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
* checkt Fobo...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:06 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Leuk? Ja erg grappig.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Misschien is het wel leuk om te weten ja
Nog zo'n pathetisch gevalletje, maar wees niet bang, in de buurt zal je toch niet komen hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:10 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
* checkt Fobo...
![]()
Wat je ook zegt, nee of oohh harder, 't maakt niet meer uit. Al dat bloed zit toch ergens waar het niet gebruikt wordt om na te denken bij jou!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |