Dus er is wel iets, maar als een van jullie met iemand anders zoent of meer dan isquote:Op maandag 21 mei 2007 14:26 schreef Sannelie het volgende:
Ja maar ja, wat dat dan precies inhoudt weet ik ook niet...
Zo te zien twijfel je wel...quote:Op maandag 21 mei 2007 14:26 schreef Sannelie het volgende:
Ja maar ja, wat dat dan precies inhoudt weet ik ook niet...
he said it allquote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef erikkll het volgende:
Mijn mening: Als jij er zin in hebt en je vindt het niet erg dat je geen relatie hebt...
Gewoon doen!
maar dan niet naderhand zeiken dat je spijt hebt, je kiest er zelf voor![]()
21????/quote:Op maandag 21 mei 2007 12:36 schreef Sannelie het volgende:
[..]
ik ben al 21 dus ik heb ook geen zin om maar te blijven wachten op "the one"...
Ik zeg niet dat t zo zal zijn, maar van die kieskeurigheid zal je misschien welquote:Op maandag 21 mei 2007 17:07 schreef Sannelie het volgende:
tja zoals ik al zei.. ik ben heel kieskeurig..
Ik ook, maar rond je 18e nog niet seksueel actief zijn heeft veel meer met rare hersenspinsels te maken dan met normaal kieskeurig zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 17:07 schreef Sannelie het volgende:
Alleen nu niet meer?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:07 schreef Sannelie het volgende:
jawel.. daarom.. ik vind hem juist wel leuk en vraag me af of ik het zou doen als het er van komt zeg maar..quote:
Dat merk je maar op 1 manier denk ik.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:19 schreef Sannelie het volgende:
[..]
jawel.. daarom.. ik vind hem juist wel leuk en vraag me af of ik het zou doen als het er van komt zeg maar..
idd... of je bent zo lelijk dat je blij mag zijn dat eindelijk iemand je leuk vindt.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:38 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
[..]
Zonde zeg, heb je het zo lang volgehouden en dan ga je het nu alsnog weggooien....
Dan had je net zo goed op je 13e een breezer kunnen verdienen
Alsjeblieft zeg! Als je zin in sex hebt, doe het dan. Maar als je wil dat je eerste keer bijzonder is, wacht dan op iemand die het waard is. Al die zielige rukkers die vinden dat het niet normaal is om met je 21e nog maagd te zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:26 schreef Sannelie het volgende:
a.s. zat gaat en kan het iig niet gebeuren... Als het gaat gebeuren die week erop...
en nee ben er nog steeds niet uit wat ik ga doen.. nog maar s ff goed nadenken
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:21 schreef Steve_I. het volgende:
-reactie verwijder-
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
heb spijt dat het met HEM was, maar blij dat ik ervan af was.
Haha nee zo bedoel ik t niet. Dat t iets naars was. Het was meer dat ik blij was dat die drempel weg was. Beetje moeilijk uit te leggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
Alsof zo'n 1e keer wat heel erg naars is![]()
Of het nou goed gaat of niet, het is iets heel intiems en persoonlijks...
Voor wie daar anders over denkt geld wmb mijn bovenstaand-ge-edit-te reactie![]()
Eerste keer voorbij = opluchtingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha nee zo bedoel ik t niet. Dat t iets naars was. Het was meer dat ik blij was dat die drempel weg was. Beetje moeilijk uit te leggen.
Doe maar niet neequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:54 schreef Sannelie het volgende:
nou zat gaat het niet gebeuren omdat ik dan ongesteld ben... dus. Da's niet zo lekker
Moet zeggen dat voor mij de ontmaagding zelf ook niet super bijzonder was. Ik vond zelf de eerste keer dat ik klaar gebeft werd, een paar weken daarvoor, veel spectaculairder.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:02 schreef AlohaXa het volgende:
Serieus, de eerste keer sex is net zo speciaal als een patatje oorlog. Na "het neuken" denk je "Hmm zo dat was het dan". Het valt gewoon tegen.
Maar elke keer als je geil bent, dan lijkt het weer alsof het de ultieme ding is om te doen. Dus ondanks dat het tegenviel heb je er toch zin in!
Na ontmaagding is sex veel leuker.
Dat is voor iedereen anders. Je kan zeggen dat jij het zo ervaren hebt, niet dat het zo is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:02 schreef AlohaXa het volgende:
Serieus, de eerste keer sex is net zo speciaal als een patatje oorlog. Na "het neuken" denk je "Hmm zo dat was het dan". Het valt gewoon tegen.
Maar elke keer als je geil bent, dan lijkt het weer alsof het de ultieme ding is om te doen. Dus ondanks dat het tegenviel heb je er toch zin in!
Na ontmaagding is sex veel leuker.
Bij jou misschien.. Ik vond mijn eerste keer echt niet zoveel bijzonderder dan m'n andere keren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:10 schreef Steve_I. het volgende:
wmb zit er hier gewoon een gigantisch stel sloeries
1e keer gaat om intimiteit, niet puur om bevrediging, of het kunnen zeggen 'het al eens gedaan te kunnen hebben' of wat dan ook. Geen een keer zal meer zo bijzonder zijn als de eerste wat dat betreft. Je eerste keer blijft je altijd bij, die anderen zijn er 1 van de duizenden.
Misschien ligt het ook aan iemands leeftijd (geboortejaar dus, niet leeftijd op moment van). Ik merk dat een hoop mensen die maar een paar jaar jonger zijn dan ik, geen biet geven om 'de eerste keer', en jongere mensen nog minder. De meeste van mijn leeftijdsgenoten en mensen die ouder zijn, zijn de mening toegedaan dat je eerste keer bijzonder zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij jou misschien.. Ik vond mijn eerste keer echt niet zoveel bijzonderder dan m'n andere keren.
Het is maar net hoe je er zelf over denkt/ervaart. Het verschilt per persoon.
Ik geef je gelijk in dat het steeds minder belangrijk wordt, of in iedergeval dat het lijkt dat het steeds minder bijzonder wordt voor de jongeren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook aan iemands leeftijd (geboortejaar dus, niet leeftijd op moment van). Ik merk dat een hoop mensen die maar een paar jaar jonger zijn dan ik, geen biet geven om 'de eerste keer', en jongere mensen nog minder. De meeste van mijn leeftijdsgenoten en mensen die ouder zijn, zijn de mening toegedaan dat je eerste keer bijzonder zou moeten zijn.
En ik denk dat dat bij veel mensen ook is... Maar te wachten tot in je 20ste op prince charmingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Misschien ligt het ook aan iemands leeftijd (geboortejaar dus, niet leeftijd op moment van). Ik merk dat een hoop mensen die maar een paar jaar jonger zijn dan ik, geen biet geven om 'de eerste keer', en jongere mensen nog minder. De meeste van mijn leeftijdsgenoten en mensen die ouder zijn, zijn de mening toegedaan dat je eerste keer bijzonder zou moeten zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |