te vroegquote:Op woensdag 30 mei 2007 06:53 schreef Bluezz het volgende:
Een uur te vroeg opstaan voelt raarrrrrr
(wekker stond niet goed)
Mogguh
Half 7 ging de wekker.quote:
aha, een afteltopicquote:Op woensdag 30 mei 2007 07:16 schreef appelsientje het volgende:
Oja doe mij ook maar extra koffie
Zo nog anderhalve dag werken
dat is weer minder prettig aftellenquote:
En dan begin ik met m'n nieuwe baan....quote:Op woensdag 30 mei 2007 07:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is weer minder prettig aftellen
Lekker toch...effe een dagje inwerken en dan gelijk weer weekendquote:Op woensdag 30 mei 2007 07:51 schreef appelsientje het volgende:
Jij begint ook meteen vrijdag
Hopelijk dat het dan droog is... want ik ga fietsen (sinds lange lange tijdheb zelfs een nieuwe fiets gekocht
niet zo heel ver.. iets van 10 km ofzo.. dus ik zal er eerst wel 30 min. over doenquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:01 schreef Suijk het volgende:
Hoever is het fietsen sien?
4 minuten met wind tegen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
niet zo heel ver.. iets van 10 km ofzo.. dus ik zal er eerst wel 30 min. over doenen na een tijd 20 min.
Hoelang moet jij fietsen??
quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
4 minuten met wind tegen.
Succes golfer!
ik doe hier zo'n 20 minuten over 7km, maar dat is dan ook stadsverkeer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
niet zo heel ver.. iets van 10 km ofzo.. dus ik zal er eerst wel 30 min. over doenen na een tijd 20 min.
Hoelang moet jij fietsen??
Daar is 'ie weer omquote:
Goed, ligt nog wel in het ziekenhuis maar we zien duidelijk verbetering!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:09 schreef dndiek het volgende:
Hoe is het met je pa, sjimz?
Echt elke dag klopt het. 09:00 binnen komen, PC aan, koffie pakken en het is 09:09quote:
Het is volgens mij ook geen volledige 10 km..quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doe hier zo'n 20 minuten over 7km, maar dat is dan ook stadsverkeer.
JIj leeft echt in een tijdschema of niet ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Echt elke dag klopt het. 09:00 binnen komen, PC aan, koffie pakken en het is 09:09.
Valt wel mee, andere volgorde kan nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
JIj leeft echt in een tijdschema of niet ?
Fijn, dat het beter gaat!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goed, ligt nog wel in het ziekenhuis maar we zien duidelijk verbetering!
Ik ga er morgen weer naar toe.
Wat heeft hij precies ?? (ik heb dat even gemist volgens mij)quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goed, ligt nog wel in het ziekenhuis maar we zien duidelijk verbetering!
Ik ga er morgen weer naar toe.
Hij heeft een hartinfarct gehad.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat heeft hij precies ?? (ik heb dat even gemist volgens mij)
Hmm dat is altijd vervelend, m'n pa heeft dat ook gehad. Veel sterkte!! Vooral de periode als hij weer terug is en thuis zit zijn meestal erg lastig.quote:
Succesquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:05 schreef Lionheaad het volgende:
En weer terug met de hondjes
tijd voor de was![]()
Dankje.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:20 schreef borisz het volgende:
succes met bio
Ik ben wel blij dat ik er net achterkom dat ik morgenochtend al AK ipv morgen middag. Ik dacht dat ik het morgen middag zou hebben![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dankje.
Dat gaat niet hč, dan heb ik Natuurkunde
Ik ben vrijdag vrijquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:24 schreef borisz het volgende:
[..], en dan nog wiskunde op vrijdag
kom ook best eerder
al is wiskunde een toetje![]()
Kon dat maar...quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Borisz gaat voor de Natuurkundeopgaves beantwoorden met zijn Aardrijkskunde kennis?
mwahquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Borisz gaat voor de Natuurkundeopgaves beantwoorden met zijn Aardrijkskunde kennis?
we duimen meequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:24 schreef Aanvoerder het volgende:
2e job-interview achter de rug. man wat was ik en ben ik nog steeds zenuwachtig... binnen een week hoor ik wat het is geworden.
Botsingsvraag: Waar stoppen beide auto's?quote:
Tot hoe hoog komt het blokje?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Botsingsvraag: Waar stoppen beide auto's?
Antwoord: In 't löss.
Die had ik in de 4e al gezien. (Een aantal dan.)quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tot hoe hoog komt het blokje?
Antwoord: Niet, want er staat een olifant in de weg.
(Zie EXA)
Mja, ze zijn wel oud idd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Die had ik in de 4e al gezien. (Een aantal dan.)
En de 4 klassieke elementen zou je verwachten bij filosofie of iets dergelijks.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mja, ze zijn wel oud idd.
@ borisz: elementen is scheikunde
Gele galquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En de 4 klassieke elementen zou je verwachten bij filosofie of iets dergelijks.
natuurkunde en scheikunde 1 pot natquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mja, ze zijn wel oud idd.
@ borisz: elementen is scheikunde
Als dat zo was, was vandaag mn laatste examenquote:
Note erbijquote:
Nee, hij heeft gelijkquote:
quote:
12.5quote:
gaan we scheldenquote:
quote:
25,5345quote:
Hoeveel berispingen heb jij al gehad dan agentje?quote:
In het echt 1quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:05 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hoeveel berispingen heb jij al gehad dan agentje?
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik ooit notes heb gehad. Zoveel heb ik niet te vertellenquote:
Dan was ik al klaar...quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als dat zo was, was vandaag mn laatste examen
schandalig daarvoor moet je pluspunten krijgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:10 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb er 1 van Bos81 gekregenomdat ik naar een wedstrijd van Ajax ging.
Nou dat ook weer nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:11 schreef borisz het volgende:
[..]
schandalig daarvoor moet je pluspunten krijgen
Notes hoeven niet negatief te zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Notes +1 was het gevolg dus dat is een pluspuntquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat mag ik echter niet hopen.quote:
Je klinkt positief, mooiquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:15 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug.
Was een prettig gesprek.
Vrijdag hebben we weer contact met elkaar en dan bepalen we of we verder gaan praten en procedures gaan volgen.
mooiquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:15 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug.
Was een prettig gesprek.
Vrijdag hebben we weer contact met elkaar en dan bepalen we of we verder gaan praten en procedures gaan volgen.
Ik ben wel positief, maar merkte aan de andere kant van de tafels soms wat twijfels. Enfin, vrijdag afwachten dus maar.quote:
Hey dat klink positiefquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:15 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug.
Was een prettig gesprek.
Maar notes zijn gewoon opmerkingen? hebben voor de rest geen gevolgen (2 notes is roodquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Notes +1 was het gevolg dus dat is een pluspunt
mwah volgens mij niet, anders liep SCH hier nooit meer rond,quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar notes zijn gewoon opmerkingen? hebben voor de rest geen gevolgen (2 notes is rood)
Ik weet van niks en ontken allesquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:28 schreef clauwheee het volgende:
Gatver, grote zedenzaak in Grunn. Wat nu weer...
Eerst pauze
Ja idd leuk Golferquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef Bos81 het volgende:
Prettig nieuws Golfer, hopelijk wordt het nu echt iets
Ou?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat lopen er toch een hoop debielen rond op Fok!.
nog even door duimen dan !quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:18 schreef golfer het volgende:
Ik ben wel positief, maar merkte aan de andere kant van de tafels soms wat twijfels.
Enfin, vrijdag afwachten dus maar.
vertel mij watquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Tja daar was ik 6 jaar geleden al achterquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Waar??quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Verspreid over het hele forum. Zelfs in VBL kom je ze wel eens tegen.quote:
Over debielen gesproken......quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:28 schreef clauwheee het volgende:
Nou inderdaad, jezusmina.quote:
Niet normaal.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:17 schreef appelsientje het volgende:
O trouwens Vaduz het is idd een fiets met versnellingenen een rem.. en zelfs vering...
Het is dat ik zelf nog moet trappen...quote:
Heb het net gelezen, echt niet te gelovenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:28 schreef clauwheee het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heb het net gelezen, echt niet te geloven![]()
Dat soort gestoorden heb ik liever niet in de stad rondlopen.
Gatverdamme zeg, levenslang geven. ZIEK dit..![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik heb ff wat gemist volgens mij.
quote:Bezoekers Groningse homofeesten met hiv-bloed ingespoten
Gepubliceerd op 30 mei 2007, 09:06
Laatst bijgewerkt op 30 mei 2007, 13:44
groningen -
Zeker vijf bezoekers van homofeesten in de provincie Groningen zijn doelbewust ingespoten met het hiv-virus.
Dat heeft de politie vanmiddag op een persconferentie bekend gemaakt. Er zijn drie aanhoudingen verricht; twee mannen uit Slochteren en een uit de stad Groningen.
De politie gaat ervanuit dat er naast de vijf bekende gevallen veel meer slachtoffers zijn.
De verdachten hebben gedeeltelijk bekend. Ze gaven zelf de feesten en verdoofden hun slachtoffers met de partydrug GHB, ze kwamen met de mensen in contact via chatboxen op internet.
De verdachten die zelf seropositief zijn, injecteerden de slachtoffers met hun eigen bloed, ze hadden daarna ook seks met hen,
De verdachten verklaren tot hun daden te zijn gekomen vanwege de kick en ter promotie van onveilige seks.
quote:
Dan blijf je bezig, gezien zijn verleden.quote:
Hij zal wel ergens een baan vinden in verweggistan, om dan weer te janken dat hij zijn familie mistquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan blijf je bezig, gezien zijn verleden.
Echt een trouwe clubman die Wotte.
Ik zou toch mijn twijfels hebben bij Nederlands.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:56 schreef Messenga het volgende:
Zo, bijna geslaagd!
Voor mijn gevoel dan, die me niet vaak in de steek laat.
Grand Slams zijn altijd om drie gewonnen sets in ieder geval.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:19 schreef Messenga het volgende:
Ambrosius, dat weet jij wel.
Normaal gesproken spelen de heren 3 sets. Wie 3-0 wint, is klaar en wint. Op sommige toernooien is het echter bij 2-0 al zo. Hoe zit dat?
Is dat toernooi regeling of een internationale regeling?
en de daviscupquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Grand Slams zijn altijd om drie gewonnen sets in ieder geval.
zo, dat was mij even een beklimmingquote:
de zwaarste klim in Europa, gemiddeld 15% hele stukken 22%quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo, dat was mij even een beklimming
En jij ging daarvanaf met je stepje?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de zwaarste klim in Europa, gemiddeld 15% hele stukken 22%ziek
Skelterquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En jij ging daarvanaf met je stepje?
zwaarste in een wielerwedstrijd denk ik, er is vast nog wel iets zwaarders te vindenquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heb je zijn buik wel eens gezien? Daar past ie echt niet in hoor.quote:
jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
zwaarste in een wielerwedstrijd denk ik, er is vast nog wel iets zwaarders te vinden
WTF??? Drie complete bedrijven plat door een crashende server??? Hebben ze ICT uitbesteed aan prorail ofzo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:21 schreef Bluezz het volgende:
Hoooooooooooooi
Ik moest bijna tot een uurtje of 23 overwerken vandaag ivm kapoete servers de hele dag, 3 ziekenhuizen compleet plat.
Moesten mensen terugbellen en dingen opnieuw invoeren... maar ik kwam eronderuit
Geen ideequote:Op woensdag 30 mei 2007 18:23 schreef Againzender het volgende:
WTF??? Drie complete bedrijven plat door een crashende server??? Hebben ze ICT uitbesteed aan prorail ofzo?
backups zijn voor watjesquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen idee
Hopelijk hebben ze wel een backup
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:23 schreef Bluezz het volgende:
Hey sjimzie, fijn dat je pa wat beter gaat
Werk je in Haarlem? En tis allemaal net nieuwe zooi daarquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:21 schreef Bluezz het volgende:
Hoooooooooooooi
Ik moest bijna tot een uurtje of 23 overwerken vandaag ivm kapoete servers de hele dag, 3 ziekenhuizen compleet plat.
Moesten mensen terugbellen en dingen opnieuw invoeren... maar ik kwam eronderuit
Was het maar waar dat ik zo dichtbij werktequote:Op woensdag 30 mei 2007 18:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Werk je in Haarlem? En tis allemaal net nieuwe zooi daar
Mijn zus heeft een tijd in ziekenhuis Overvecht gewerkt, maar zit nu alweer een tijdje in Woerden, dus die zal er geen last van hebben gehad in ieder gevalquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was het maar waar dat ik zo dichtbij werkte
Utreg.
Waarom werk je zo ver weg dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was het maar waar dat ik zo dichtbij werkte
Utreg.
In het ziekenhuis van Haarlem ben ik gisteren ook nog geweest, voor de opa van Marga.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Werk je in Haarlem? En tis allemaal net nieuwe zooi daar
Mijn oom werkt in Spaarna.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
In het ziekenhuis van Haarlem ben ik gisteren ook nog geweest, voor de opa van Marga.
Ja prima.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja super he, langzaam weer aan het bijkomen![]()
met jou alles goed verder?
Nouja, je wou niet net als sientje op je fiets naar t werk?quote:
ah wat wordt het allemaal?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:09 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja prima.
Ik ben Justin zijn slaapkamer aan het schilderen en behangen, leuk klusje wel.
Mja, dat heb ik ong. 30 jaar gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nouja, je wou niet net als sientje op je fiets naar t werk?
wel leuk hoop ikquote:
haaaaaaaaaaiiiiiiiquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:03 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh.
voor morgen door het etenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:28 schreef Againzender het volgende:
ui?
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:28 schreef Againzender het volgende:
ui?
Giel Beelen,quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Ja en wie is dat?
Klinkt als een standaard donald duck naam.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:50 schreef borisz het volgende:
Wat vindt men trouwens van Diederik Wortelvink ?![]()
Giel Beelen heet niet echt Giel Beelenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Giel Beelen,
die werd onder zijn echte naam gebeld tijdens de Sander en sander show
mwah dan is de eerste letter van voor en achternaam het zelfde.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klinkt als een standaard donald duck naam.
dusdanig onbekende achternaam dat ik denk dat Giel met een fake naam opnam omdat hij via de radio al hoorde dat hij gebeld werd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:50 schreef borisz het volgende:
Wat vindt men trouwens van Diederik Wortelvink ?![]()
google vindt ook niks onder wortelvinkquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
dusdanig onbekende achternaam dat ik denk dat Giel met een fake naam opnam omdat hij via de radio al hoorde dat hij gebeld werd.
dat had ik natuurlijk al gelijk nagezochtquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:04 schreef borisz het volgende:
[..]
google vindt ook niks onder wortelvink
Dat natuurlijk wel, maar Wortelvink klinkt wel erg onlogisch een meer iets voor een tekenfilm/stripboek.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:01 schreef borisz het volgende:
[..]
er zijn er wel meer die een andere naam hebben.
In Spanje heb je ook zo'n pokke berg die ze wel eens over gaan met de Vuelta. Daar stranden altijd meerdere ploegleiderwagens/wagens met reserve materiaal omdat de motor begint te koken of de wagen de steile helling qua power & grip gewoon niet trekt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zou morgen nog maar eens gaan kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:11 schreef rubbereend het volgende:
zojuist de stoep en een terrasje in de voortuin voltooid, geheel zelf gelegd met mijn twee linkerhanden
kloptquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Je hebt 2 punten erbij waarschijnlijk, Borisz, bij Eco.
je bedoelt de Angliruquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
In Spanje heb je ook zo'n pokke berg die ze wel eens over gaan met de Vuelta. Daar stranden altijd meerdere ploegleiderwagens/wagens met reserve materiaal omdat de motor begint te koken of de wagen de steile helling qua power & grip gewoon niet trekt.
Altijd lachen.
Ach ja, ben ooit de Mont Ventoux en de Alpe d'Huez opgeweest met de fiets, vond dat wel voldoende
Neequote:Op woensdag 30 mei 2007 22:17 schreef tong80 het volgende:
Gaan we nog kijken ?
[TV TIP] Profiel : Foppe de Haan. Ned-2.
In huis 2 woont de familie Flodderquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:15 schreef borisz het volgende:
een huiskamer-eindexamenvraag AK voor vbmo kader
[afbeelding]
Denk daar maar eens over na![]()
Ik nu echt weg zijn
ik doe dat soort beklimmingen liever met de autoquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
In Spanje heb je ook zo'n pokke berg die ze wel eens over gaan met de Vuelta. Daar stranden altijd meerdere ploegleiderwagens/wagens met reserve materiaal omdat de motor begint te koken of de wagen de steile helling qua power & grip gewoon niet trekt.
Altijd lachen.
Ach ja, ben ooit de Mont Ventoux en de Alpe d'Huez opgeweest met de fiets, vond dat wel voldoende
Ja die ja. Was super. Auto's die achter de renners reden en zo langzaam moesten omdat de renners bijna stilstonden, dat veel auto's problemen kregen met de koeling of waarvoor de helling te steil en de grip te gering werd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bedoelt de Angliru
[afbeelding]
dat stukje van dik 23% is echt ziek, daar stonden ze bijna stil
de Angliru mag je niet op met de auto, tenminste het meest leuke stukquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doe dat soort beklimmingen liever met de auto
later toen het nat werd slipten er ook ploeglijders weg met hun auto en moesten omhoog gesleept wordenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja die ja. Was super. Auto's die achter de renners reden en zo langzaam moesten omdat de renners bijna stilstonden, dat veel auto's problemen kregen met de koeling of waarvoor de helling te steil en de grip te gering werd.
Renners die, als ze ook maar even moesten uitwijken voor een gestoorde fan, direct stilstonden omdat even 1 seconde van het tempo af gelijk te veel was om nog vooruit te geraken.
Het record de Mont Ventoux opscheuren is 142km/uquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doe dat soort beklimmingen liever met de auto
OK, dan met de auto zo ver als het kan, en dan maar de fiets uit de auto halen om verder te gaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Angliru mag je niet op met de auto, tenminste het meest leuke stuk
Nee, want hij is helemaal in het Fries gemaakt en die taal boycot ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:17 schreef tong80 het volgende:
Gaan we nog kijken ?
[TV TIP] Profiel : Foppe de Haan. Ned-2.
Da's ook hier een belangrijk argument om dat soort zaken niet meer te doenquote:
zo hard daarop rijdenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het record de Mont Ventoux opscheuren is 142km/u
(Je vraagt je echt af hoe het kan, maar het kon blijkbaar).
Met de fiets in de afdaling daar wel tegen de 100km/u gehaald trouwens (moet je de berg wel redelijk voor kennen overigens, probeer dat echt niet als je dat ding voor het eerst ziet)
inderdaad, je kan lullig doen, maar als je boven de 30 bent, vind ik het gewoon niet verantwoord om opeens zo'n monsterinspanning te doenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Da's ook hier een belangrijk argument om dat soort zaken niet meer te doen
Ik zou het kunnen natrekken, maar dat doe ik lekker nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:04 schreef borisz het volgende:
[..]
google vindt ook niks onder wortelvink
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want hij is helemaal in het Fries gemaakt en die taal boycot ik.
Mooi kapselquote:
ik zat al helemaal vol op de terugreis dit jaar... mijn schoonouders nemen nog een doos Brut de Picpoul mee die echt niet meer in onze auto pastequote:Op woensdag 30 mei 2007 22:38 schreef DIGGER het volgende:
Zorgen dat je naast je normale bagage nog eens 30 kilo pasta, 10 liter olijfolie, 30 liter wijn, 10 kilo koffiebonen, tassen vol kleding, flessen pure alcohol en ook nog wat nieuwe Italiaanse boekjes etc. voor de kids allemaal netjes in de auto gepropt krijgt, da's voldoende topsport voor de vakantie
Dat is behoorlijk kut Pascalquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:14 schreef pascalheister het volgende:
Collega van mij sprak mijn vader vanavond tijdens het sporten, hoorde mijn vader dus dat onze vestiging van HKN in Ulft gaat sluiten en alles naar Heerenveen gaat (ben deze week vrij dus heb nog niks gehoord). Wordt dus na de vakantie ook ander werk zoeken
Het is al 23:24quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:23 schreef RayMania het volgende:
En weer twee kantjes. * RayMania is trots.
Blij als het woensdag 12:01 is.
Volgende week.quote:
Inderdaad, prachtige taalquote:
da's kutquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:14 schreef pascalheister het volgende:
Collega van mij sprak mijn vader vanavond tijdens het sporten, hoorde mijn vader dus dat onze vestiging van HKN in Ulft gaat sluiten en alles naar Heerenveen gaat (ben deze week vrij dus heb nog niks gehoord). Wordt dus na de vakantie ook ander werk zoeken
Kijk ook nergens meer van op bij dat Pontmeyer![]()
Nu dan echtquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:36 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ben te flauw bezig, ik ga maar eens.
Ik ook.quote:
check meteen de openstaande rekeningenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:18 schreef golfer het volgende:
Ik sluit straks wel even de kroeg af, nadat ik de barbonnen van de afgelopen week heb opgeteld.
Dat was volgens mij nog niet zo lang geleden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik kan me een tijd herinneren dat ik stipt voor 0:00 in m'n nest lag.
vroegāhquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik kan me een tijd herinneren dat ik stipt voor 0:00 in m'n nest lag.
Ik ben bang dat er een paar deurwaarder-gevalletjes tussen zitten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:20 schreef rubbereend het volgende:
check meteen de openstaande rekeningen
Heeft hij toch wel vaker?quote:
3 jaar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was volgens mij nog niet zo lang geleden.
[HOOLS] Het VBL-ontbijt #1556 : met extra koffiequote:Op donderdag 31 mei 2007 01:17 schreef DarkShine het volgende:
golfer, hoe was je sollicitatiegesprek?
Het beste ervan hopen dus!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL-ontbijt #1556 : met extra koffie
Gematigd optimistisch dus.
Succes!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Goed, morgen laatste examen, vroeg op om nog even wat te leren enzovoorts.
Zal voor je duimen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:21 schreef DarkShine het volgende:
Het beste ervan hopen dus!
Ik mag vrijdag zelf op gesprek bij Vodafone, kijken wat dat word.
Dat dus altijd!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:27 schreef DarkShine het volgende:
Maja mijn gezondheid gaat toch echt voor.
Vergis je niet hoe belangrijk dat eerste, behalve jouw gezondheid kan zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:33 schreef DarkShine het volgende:
Werkvreugde
Leuke collega's
Zelfontplooiing
Geld
Drie keertegen 1x
Alleen is die eerste zo belangrijk en speelt me gezondheid daar ook niet echt meer...
Maar dat heeft niks met je leeftijd te maken, dat zei ik een paar jaar terug ook al en ben nu 25.
Ik weet hoe belangrijk het eerste is. Nu ook wel weer duidelijk, was liever nog even ziek (van zondag tot vandaag ziek thuis) dan dat ik morgen weer begin.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Vergis je niet hoe belangrijk dat eerste, behalve jouw gezondheid kan zijn.
En qua leeftijd ben ik de cijfers omgekeerd aan jou!
Denk er goed over na?
Even een time-out nemen voor jezelf?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:50 schreef DarkShine het volgende:
Ik weet hoe belangrijk het eerste is. Nu ook wel weer duidelijk, was liever nog even ziek (van zondag tot vandaag ziek thuis) dan dat ik morgen weer begin.
Met zo'n instelling werken![]()
Sloppel!quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:04 schreef Grulez het volgende:
Ik ga trouwens slapen, mochten jullie me gaan missen![]()
![]()
Ik mis je nu al.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:04 schreef Grulez het volgende:
Ik ga trouwens slapen, mochten jullie me gaan missen![]()
![]()
Wees blij dat je niet op jouw Nederlands bent getest.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:10 schreef DarkShine het volgende:
Ze wouden wilden een referentie opvragen bij mijn huidige werkplek, gelukkig doen ze het nu bij mijn laatste stageplek. Op mijn werk weten ze nog niet dat ik iets anders zoek
Maar ik neem zowiezo sowieso zeker een weekje vrij tussen beide werkplekken in mocht ik bij Vodafone aangenomen worden.
Ben ik wel, ben ik glansrijk doorheen gekomen. Maar heb al een aantal Jup op vanavondquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet op jouw Nederlands bent getest.
Verder met branden of bieren?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu maar weer even verder, en dan slapen.
Romantische collectie gedownload?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Nacht.
Alweer bijna de hele avond cd's aan het branden (vrijdag draaien op een bruiloft, moet je wat voor over hebben...), rond een uur of twaalf kon ik de bier verleiding alleen niet weerstaan haha...
Nu maar weer even verder, en dan slapen.
Meen je dat nou? Doen ze dat echt tegenwoordig?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:15 schreef DarkShine het volgende:
Ben ik wel, ben ik glansrijk doorheen gekomen. Maar heb al een aantal Jup op vanavond![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:24 schreef DarkShine het volgende:
Verkijk me gewoon op 289 haha. Zag 't aan voor 299
Ik heb die test moeten doen voor mijn huidige werk (terwijl het gewoon promotie wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Doen ze dat echt tegenwoordig?
Ben ik even blij dat ze er vanuit gaan dat ik nog gewoon ouderwets behoorlijk Nederlands heb leren spreken en schrijven en dat ik dat soort tests niet meer hoef te doen.
Gebruik het woordje smurf eens als je niet uit d / dt komt.quote:hoewel ik soms nog eens tegen de lamp loop bij d/dt-kwesties en ook bij ij/ei-gedoe twijfel
Lach maarquote:
Wat begreip je er niet aan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Van ei/ij kan ik het trouwens niet zo zeer begrijpen...
Nederlands is dan ook een kuttaal met al die regeltjes.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Van ei/ij kan ik het trouwens niet zo zeer begrijpen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |