Skelterquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En jij ging daarvanaf met je stepje?
zwaarste in een wielerwedstrijd denk ik, er is vast nog wel iets zwaarders te vindenquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de zwaarste klim in Europa, gemiddeld 15% hele stukken 22%ziek
Heb je zijn buik wel eens gezien? Daar past ie echt niet in hoor.quote:
jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
zwaarste in een wielerwedstrijd denk ik, er is vast nog wel iets zwaarders te vinden
WTF??? Drie complete bedrijven plat door een crashende server??? Hebben ze ICT uitbesteed aan prorail ofzo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:21 schreef Bluezz het volgende:
Hoooooooooooooi
Ik moest bijna tot een uurtje of 23 overwerken vandaag ivm kapoete servers de hele dag, 3 ziekenhuizen compleet plat.
Moesten mensen terugbellen en dingen opnieuw invoeren... maar ik kwam eronderuit
Geen ideequote:Op woensdag 30 mei 2007 18:23 schreef Againzender het volgende:
WTF??? Drie complete bedrijven plat door een crashende server??? Hebben ze ICT uitbesteed aan prorail ofzo?
backups zijn voor watjesquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen idee
Hopelijk hebben ze wel een backup
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:23 schreef Bluezz het volgende:
Hey sjimzie, fijn dat je pa wat beter gaat
Werk je in Haarlem? En tis allemaal net nieuwe zooi daarquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:21 schreef Bluezz het volgende:
Hoooooooooooooi
Ik moest bijna tot een uurtje of 23 overwerken vandaag ivm kapoete servers de hele dag, 3 ziekenhuizen compleet plat.
Moesten mensen terugbellen en dingen opnieuw invoeren... maar ik kwam eronderuit
Was het maar waar dat ik zo dichtbij werktequote:Op woensdag 30 mei 2007 18:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Werk je in Haarlem? En tis allemaal net nieuwe zooi daar
Mijn zus heeft een tijd in ziekenhuis Overvecht gewerkt, maar zit nu alweer een tijdje in Woerden, dus die zal er geen last van hebben gehad in ieder gevalquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was het maar waar dat ik zo dichtbij werkte
Utreg.
Waarom werk je zo ver weg dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was het maar waar dat ik zo dichtbij werkte
Utreg.
In het ziekenhuis van Haarlem ben ik gisteren ook nog geweest, voor de opa van Marga.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Werk je in Haarlem? En tis allemaal net nieuwe zooi daar
Mijn oom werkt in Spaarna.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
In het ziekenhuis van Haarlem ben ik gisteren ook nog geweest, voor de opa van Marga.
Ja prima.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja super he, langzaam weer aan het bijkomen![]()
met jou alles goed verder?
Nouja, je wou niet net als sientje op je fiets naar t werk?quote:
ah wat wordt het allemaal?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:09 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja prima.
Ik ben Justin zijn slaapkamer aan het schilderen en behangen, leuk klusje wel.
Mja, dat heb ik ong. 30 jaar gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nouja, je wou niet net als sientje op je fiets naar t werk?
wel leuk hoop ikquote:
haaaaaaaaaaiiiiiiiquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:03 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh.
voor morgen door het etenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:28 schreef Againzender het volgende:
ui?
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:28 schreef Againzender het volgende:
ui?
Giel Beelen,quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Ja en wie is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |