te vroegquote:Op woensdag 30 mei 2007 06:53 schreef Bluezz het volgende:
Een uur te vroeg opstaan voelt raarrrrrr
(wekker stond niet goed)
Mogguh
Half 7 ging de wekker.quote:
aha, een afteltopicquote:Op woensdag 30 mei 2007 07:16 schreef appelsientje het volgende:
Oja doe mij ook maar extra koffie
Zo nog anderhalve dag werken
dat is weer minder prettig aftellenquote:
En dan begin ik met m'n nieuwe baan....quote:Op woensdag 30 mei 2007 07:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is weer minder prettig aftellen
Lekker toch...effe een dagje inwerken en dan gelijk weer weekendquote:Op woensdag 30 mei 2007 07:51 schreef appelsientje het volgende:
Jij begint ook meteen vrijdag
Hopelijk dat het dan droog is... want ik ga fietsen (sinds lange lange tijdheb zelfs een nieuwe fiets gekocht
niet zo heel ver.. iets van 10 km ofzo.. dus ik zal er eerst wel 30 min. over doenquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:01 schreef Suijk het volgende:
Hoever is het fietsen sien?
4 minuten met wind tegen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
niet zo heel ver.. iets van 10 km ofzo.. dus ik zal er eerst wel 30 min. over doenen na een tijd 20 min.
Hoelang moet jij fietsen??
quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
4 minuten met wind tegen.
Succes golfer!
ik doe hier zo'n 20 minuten over 7km, maar dat is dan ook stadsverkeer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
niet zo heel ver.. iets van 10 km ofzo.. dus ik zal er eerst wel 30 min. over doenen na een tijd 20 min.
Hoelang moet jij fietsen??
Daar is 'ie weer omquote:
Goed, ligt nog wel in het ziekenhuis maar we zien duidelijk verbetering!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:09 schreef dndiek het volgende:
Hoe is het met je pa, sjimz?
Echt elke dag klopt het. 09:00 binnen komen, PC aan, koffie pakken en het is 09:09quote:
Het is volgens mij ook geen volledige 10 km..quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doe hier zo'n 20 minuten over 7km, maar dat is dan ook stadsverkeer.
JIj leeft echt in een tijdschema of niet ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Echt elke dag klopt het. 09:00 binnen komen, PC aan, koffie pakken en het is 09:09.
Valt wel mee, andere volgorde kan nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
JIj leeft echt in een tijdschema of niet ?
Fijn, dat het beter gaat!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goed, ligt nog wel in het ziekenhuis maar we zien duidelijk verbetering!
Ik ga er morgen weer naar toe.
Wat heeft hij precies ?? (ik heb dat even gemist volgens mij)quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goed, ligt nog wel in het ziekenhuis maar we zien duidelijk verbetering!
Ik ga er morgen weer naar toe.
Hij heeft een hartinfarct gehad.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat heeft hij precies ?? (ik heb dat even gemist volgens mij)
Hmm dat is altijd vervelend, m'n pa heeft dat ook gehad. Veel sterkte!! Vooral de periode als hij weer terug is en thuis zit zijn meestal erg lastig.quote:
Succesquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:05 schreef Lionheaad het volgende:
En weer terug met de hondjes
tijd voor de was![]()
Dankje.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:20 schreef borisz het volgende:
succes met bio
Ik ben wel blij dat ik er net achterkom dat ik morgenochtend al AK ipv morgen middag. Ik dacht dat ik het morgen middag zou hebben![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dankje.
Dat gaat niet hè, dan heb ik Natuurkunde
Ik ben vrijdag vrijquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:24 schreef borisz het volgende:
[..], en dan nog wiskunde op vrijdag
kom ook best eerder
al is wiskunde een toetje![]()
Kon dat maar...quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Borisz gaat voor de Natuurkundeopgaves beantwoorden met zijn Aardrijkskunde kennis?
mwahquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Borisz gaat voor de Natuurkundeopgaves beantwoorden met zijn Aardrijkskunde kennis?
we duimen meequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:24 schreef Aanvoerder het volgende:
2e job-interview achter de rug. man wat was ik en ben ik nog steeds zenuwachtig... binnen een week hoor ik wat het is geworden.
Botsingsvraag: Waar stoppen beide auto's?quote:
Tot hoe hoog komt het blokje?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Botsingsvraag: Waar stoppen beide auto's?
Antwoord: In 't löss.
Die had ik in de 4e al gezien. (Een aantal dan.)quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tot hoe hoog komt het blokje?
Antwoord: Niet, want er staat een olifant in de weg.
(Zie EXA)
Mja, ze zijn wel oud idd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Die had ik in de 4e al gezien. (Een aantal dan.)
En de 4 klassieke elementen zou je verwachten bij filosofie of iets dergelijks.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mja, ze zijn wel oud idd.
@ borisz: elementen is scheikunde
Gele galquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En de 4 klassieke elementen zou je verwachten bij filosofie of iets dergelijks.
natuurkunde en scheikunde 1 pot natquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mja, ze zijn wel oud idd.
@ borisz: elementen is scheikunde
Als dat zo was, was vandaag mn laatste examenquote:
Note erbijquote:
Nee, hij heeft gelijkquote:
quote:
12.5quote:
gaan we scheldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |