Kon dat maar...quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Borisz gaat voor de Natuurkundeopgaves beantwoorden met zijn Aardrijkskunde kennis?
mwahquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Borisz gaat voor de Natuurkundeopgaves beantwoorden met zijn Aardrijkskunde kennis?
we duimen meequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:24 schreef Aanvoerder het volgende:
2e job-interview achter de rug. man wat was ik en ben ik nog steeds zenuwachtig... binnen een week hoor ik wat het is geworden.
Botsingsvraag: Waar stoppen beide auto's?quote:
Tot hoe hoog komt het blokje?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Botsingsvraag: Waar stoppen beide auto's?
Antwoord: In 't löss.
Die had ik in de 4e al gezien. (Een aantal dan.)quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tot hoe hoog komt het blokje?
Antwoord: Niet, want er staat een olifant in de weg.
(Zie EXA)
Mja, ze zijn wel oud idd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Die had ik in de 4e al gezien. (Een aantal dan.)
En de 4 klassieke elementen zou je verwachten bij filosofie of iets dergelijks.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mja, ze zijn wel oud idd.
@ borisz: elementen is scheikunde
Gele galquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En de 4 klassieke elementen zou je verwachten bij filosofie of iets dergelijks.
natuurkunde en scheikunde 1 pot natquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mja, ze zijn wel oud idd.
@ borisz: elementen is scheikunde
Als dat zo was, was vandaag mn laatste examenquote:
Note erbijquote:
Nee, hij heeft gelijkquote:
quote:
12.5quote:
gaan we scheldenquote:
quote:
25,5345quote:
Hoeveel berispingen heb jij al gehad dan agentje?quote:
In het echt 1quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:05 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hoeveel berispingen heb jij al gehad dan agentje?
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik ooit notes heb gehad. Zoveel heb ik niet te vertellenquote:
Dan was ik al klaar...quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als dat zo was, was vandaag mn laatste examen
schandalig daarvoor moet je pluspunten krijgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:10 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb er 1 van Bos81 gekregenomdat ik naar een wedstrijd van Ajax ging.
Nou dat ook weer nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:11 schreef borisz het volgende:
[..]
schandalig daarvoor moet je pluspunten krijgen
Notes hoeven niet negatief te zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Notes +1 was het gevolg dus dat is een pluspuntquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat mag ik echter niet hopen.quote:
Je klinkt positief, mooiquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:15 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug.
Was een prettig gesprek.
Vrijdag hebben we weer contact met elkaar en dan bepalen we of we verder gaan praten en procedures gaan volgen.
mooiquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:15 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug.
Was een prettig gesprek.
Vrijdag hebben we weer contact met elkaar en dan bepalen we of we verder gaan praten en procedures gaan volgen.
Ik ben wel positief, maar merkte aan de andere kant van de tafels soms wat twijfels. Enfin, vrijdag afwachten dus maar.quote:
Hey dat klink positiefquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:15 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug.
Was een prettig gesprek.
Maar notes zijn gewoon opmerkingen? hebben voor de rest geen gevolgen (2 notes is roodquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Notes +1 was het gevolg dus dat is een pluspunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |