Het record de Mont Ventoux opscheuren is 142km/uquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doe dat soort beklimmingen liever met de auto
OK, dan met de auto zo ver als het kan, en dan maar de fiets uit de auto halen om verder te gaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Angliru mag je niet op met de auto, tenminste het meest leuke stuk
Nee, want hij is helemaal in het Fries gemaakt en die taal boycot ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:17 schreef tong80 het volgende:
Gaan we nog kijken ?
[TV TIP] Profiel : Foppe de Haan. Ned-2.
Da's ook hier een belangrijk argument om dat soort zaken niet meer te doenquote:
zo hard daarop rijdenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het record de Mont Ventoux opscheuren is 142km/u
(Je vraagt je echt af hoe het kan, maar het kon blijkbaar).
Met de fiets in de afdaling daar wel tegen de 100km/u gehaald trouwens (moet je de berg wel redelijk voor kennen overigens, probeer dat echt niet als je dat ding voor het eerst ziet)
inderdaad, je kan lullig doen, maar als je boven de 30 bent, vind ik het gewoon niet verantwoord om opeens zo'n monsterinspanning te doenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Da's ook hier een belangrijk argument om dat soort zaken niet meer te doen
Ik zou het kunnen natrekken, maar dat doe ik lekker nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:04 schreef borisz het volgende:
[..]
google vindt ook niks onder wortelvink
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want hij is helemaal in het Fries gemaakt en die taal boycot ik.
Mooi kapselquote:
ik zat al helemaal vol op de terugreis dit jaar... mijn schoonouders nemen nog een doos Brut de Picpoul mee die echt niet meer in onze auto pastequote:Op woensdag 30 mei 2007 22:38 schreef DIGGER het volgende:
Zorgen dat je naast je normale bagage nog eens 30 kilo pasta, 10 liter olijfolie, 30 liter wijn, 10 kilo koffiebonen, tassen vol kleding, flessen pure alcohol en ook nog wat nieuwe Italiaanse boekjes etc. voor de kids allemaal netjes in de auto gepropt krijgt, da's voldoende topsport voor de vakantie
Dat is behoorlijk kut Pascalquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:14 schreef pascalheister het volgende:
Collega van mij sprak mijn vader vanavond tijdens het sporten, hoorde mijn vader dus dat onze vestiging van HKN in Ulft gaat sluiten en alles naar Heerenveen gaat (ben deze week vrij dus heb nog niks gehoord). Wordt dus na de vakantie ook ander werk zoeken
Het is al 23:24quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:23 schreef RayMania het volgende:
En weer twee kantjes. * RayMania is trots.
Blij als het woensdag 12:01 is.
Volgende week.quote:
Inderdaad, prachtige taalquote:
da's kutquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:14 schreef pascalheister het volgende:
Collega van mij sprak mijn vader vanavond tijdens het sporten, hoorde mijn vader dus dat onze vestiging van HKN in Ulft gaat sluiten en alles naar Heerenveen gaat (ben deze week vrij dus heb nog niks gehoord). Wordt dus na de vakantie ook ander werk zoeken
Kijk ook nergens meer van op bij dat Pontmeyer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |