Notes +1 was het gevolg dus dat is een pluspuntquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:11 schreef borisz het volgende:
[..]
schandalig daarvoor moet je pluspunten krijgen
Dat mag ik echter niet hopen.quote:
Je klinkt positief, mooiquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:15 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug.
Was een prettig gesprek.
Vrijdag hebben we weer contact met elkaar en dan bepalen we of we verder gaan praten en procedures gaan volgen.
mooiquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:15 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug.
Was een prettig gesprek.
Vrijdag hebben we weer contact met elkaar en dan bepalen we of we verder gaan praten en procedures gaan volgen.
Ik ben wel positief, maar merkte aan de andere kant van de tafels soms wat twijfels. Enfin, vrijdag afwachten dus maar.quote:
Hey dat klink positiefquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:15 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug.
Was een prettig gesprek.
Maar notes zijn gewoon opmerkingen? hebben voor de rest geen gevolgen (2 notes is roodquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Notes +1 was het gevolg dus dat is een pluspunt
mwah volgens mij niet, anders liep SCH hier nooit meer rond,quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar notes zijn gewoon opmerkingen? hebben voor de rest geen gevolgen (2 notes is rood)
Ik weet van niks en ontken allesquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:28 schreef clauwheee het volgende:
Gatver, grote zedenzaak in Grunn. Wat nu weer...
Eerst pauze
Ja idd leuk Golferquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef Bos81 het volgende:
Prettig nieuws Golfer, hopelijk wordt het nu echt iets
Ou?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat lopen er toch een hoop debielen rond op Fok!.
nog even door duimen dan !quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:18 schreef golfer het volgende:
Ik ben wel positief, maar merkte aan de andere kant van de tafels soms wat twijfels.
Enfin, vrijdag afwachten dus maar.
vertel mij watquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Tja daar was ik 6 jaar geleden al achterquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Waar??quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Verspreid over het hele forum. Zelfs in VBL kom je ze wel eens tegen.quote:
Over debielen gesproken......quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:28 schreef clauwheee het volgende:
Gatver, grote zedenzaak in Grunn. Wat nu weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |