Alles helemaal kort, zo kort mogelijk, gemillimeterdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:49 schreef SiRojK het volgende:
Zo zonde, Amanda zou zoveel mooier zijn als ze die lelijke extentions er uit zou gooien en een mooie natuurlijk bos krullen zou hebben
Je gaat dit toch niet elke keer doen? Niet in de COS?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:52 schreef Reza-impreza het volgende:
fipo
Die hebben ze een tijd geleden al gehad.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:54 schreef kissa het volgende:
Waarom krijgen Braaain en Lieke geen SOA-test?
aDEL en rat hebben die pas gehad.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:54 schreef kissa het volgende:
Waarom krijgen Braaain en Lieke geen SOA-test?
Hahaha.. en dan de hele dag zingen : ,, HIT ME BABY, ONE MORE TIME"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alles helemaal kort, zo kort mogelijk, gemillimeterd
Erger ik me kapot aan. Ook het "whatthefok" is vreselijk irritantquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat nemen die mensen daar snel opmerkingen van elkaar over...nu zegt Hupert net als Japio steeds: dat is focking niet normaal
Huub heeft het zelf gezegd tegen Brian. Alleen niet gezegd dat ze het zelf hebben aangevraagd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:59 schreef SiRojK het volgende:
Het lijkt wel alsof Brian FOK heeft gelezen: Lieke en Huub zijn op naar de SOA-test
Ik zet altijd meteen het geluid uit, kan niet anders helaas.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:59 schreef Reza-impreza het volgende:
bijna 3 uur p/d die t*&*(fusföhn
Dat bedoelde ik niet.. Check de TTquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft het zelf gezegd tegen Brian. Alleen niet gezegd dat ze het zelf hebben aangevraagd.
Ik vind het meer een bloemenmeisje uit zo'n schattige seventies disco videoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:04 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
waar is pipo de clown?? mamaloe
Die laatste vraag slaan me wel over.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:56 schreef Copycat het volgende:
Wie krijgen er een SOA test? En waarom?
En waarom!!!! blijft Amanda heur haar mishandelen??
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:07 schreef SiRojK het volgende:
Amanda heeft een goede eigen mening..
Brian: Als ik ga, vertrouw je me dan?
Amanda: Laat ik eerst vragen, ben je te vertrouwen?
Brian: zeker
Amanda: dan vertrouw ik je
Ja, Brian baalde. Die wou net beginnen aan zijn plan: Amanda overhalen om te zeggen dat ze Eric eruit stemt (terwijl ze het niet doet).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:06 schreef pullup het volgende:
Dat was een agressieve benadering van jaap die even binnen kwam.
Brian: Wat DOE je hier Jij komt hier anders nooit . Zat je af te luisteren ?
Amanda: Kan ik hier alsjeblieft even met mijn vriendje zitten ?
Was inderdaad heel raar, Brian deed nogal agressief.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:06 schreef pullup het volgende:
Dat was een agressieve benadering van jaap die even binnen kwam.
Brian: Wat DOE je hier Jij komt hier anders nooit . Zat je af te luisteren ?
Amanda: Kan ik hier alsjeblieft even met mijn vriendje zitten ?
Huub en Lieke hebben zelf een SOA test aangevraagd omdat ze zonder condoom willen neuken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:56 schreef Copycat het volgende:
Wie krijgen er een SOA test? En waarom?
En waarom!!!! blijft Amanda heur haar mishandelen??
Ik haal je steeds vaker inquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio leest de brief, zegt "Dat meen je niet" en belt meteen naar 'achter'
Ik ga zo over mijn nek van dat Mannyquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:11 schreef petraa het volgende:
Gadver ik heb geen behoefte in 48 uur om daar te fucken want wat ik hier heb met manny bahhhhh
Net of hij echt iets met Manny heeft..... is toch ook alleen maar omdat hij haar misschien zou verliezen aan Mitch. En dan was er geen neukertje meer voor Bra.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:11 schreef petraa het volgende:
Gadver ik heb geen behoefte in 48 uur om daar te fucken want wat ik hier heb met manny bahhhhh
Ok, ik zal me proberen in te houden, maar hoe kan iemand binnen 72 uur tot over zijn oren verliefd zijn op ''Manny''.quote:
Het is wel goed dat ze er zo mee bezig is hoor...ik zag er laatst wat koolmeesjes en pimpelmeesjes uitvliegen...ook de jonkies zijn al uitgevlogen en dan is het echt heel belangrijk om groot onderhoud te plegen, er kunnen namelijk parasieten zijn achter geblevenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:11 schreef mootie het volgende:
Hoeveel uur heeft Amanda vandaag al aan haar pluizebol besteed? Als ze klaar is is het tijd om te gaan slapen.![]()
De camera voering is best grappig. een wringende Jaap die de aandacht wil trekken en een ' deaf dumb and blind' Erikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:14 schreef mootie het volgende:
Goffer, waarom vraagt Eric nou niet wat er is!
Hmm iets van de universiteit dusquote:
Was er niet eerder een vak afgewezen dat hij niet meer mocht doen.. Zou hij dan nu zijn master niet hebben gehaald?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is een brief van de Erasmus, Rotterdam. Het heeft dus met z'n studie te maken.
Ja, ze hebben een examen niet geldig verklaard. Maar dat was propadeuse, niet z'n master.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Was er niet eerder een vak afgewezen dat hij niet meer mocht doen.. Zou hij dan nu zijn master niet hebben gehaald?
Ik gok dat hij nu niet klaar is (zoals hij wel was voordat hij de kooi in kwam), hij moet dus weer terug naar schoolquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze hebben een examen niet geldig verklaard. Maar dat was propadeuse, niet z'n master.
Japio zit overigens nu wel te janken.
dan heb jij Jaap niet door........die gozer heeft heeft meeste in z'n pan van het hele stel!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:23 schreef F04 het volgende:
Ik kan bijna niet geloven dat Jaap universiteit doet.
Klopt die is slimmer dan je denktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:26 schreef paraquat het volgende:
[..]
dan heb jij Jaap niet door........die gozer heeft heeft meeste in z'n pan van het hele stel!
De vorige keer toen hij slecht nieuws kreeg van de studie barste hij ook al in tranen uit. Dat raakt hem behoorlijk!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:20 schreef F04 het volgende:
De king huilt!
En terecht. Ook docenten hebben ego's.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:28 schreef ericahysterica het volgende:
jaap vindt het fucking hardvochtig
Als groepgenoten zelfs aangeven dat hij WEL evenredig heeft gewerkt, dan is het uber lelijk om dus op het punt dat hij 2 colleges meer heeft gemist moeilijk te doen... Helemaal als je weet dat die persoon dat jaar niet meer terug kan komen om dingen af te makenquote:
Z'n financiele basis laat niet toe een volledig studie-jaar over te doen. Hij was van plan het tweede jaar te combineren met een part-time baan als financiering. Die baan kan nu niet doorgaan en is hij gedwongen de studie te stoppen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:27 schreef Clank het volgende:
[..]
De vorige keer toen hij slecht nieuws kreeg van de studie barste hij ook al in tranen uit. Dat raakt hem behoorlijk!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:32 schreef mootie het volgende:
Jaap is toch wel slim, dit soort dingen wil hij niet bespreken met die dombo's in de keuken.
Dat zegt mij best veel eigenlijk. Als er dus echt iets mis is wil hij Huub en Lieke spreken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:33 schreef Clank het volgende:
Jaap is met de brief in de hand op zoek naar Huub.
Natasia zegt dat hij weg is om een SOA test te doen, ga daar maar een stuk over schrijven op je blog.
Jaap zegt niets tegen Natasia en Brian over de brief.
Vooral met Huubquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zegt mij best veel eigenlijk. Als er dus echt iets mis is wil hij Huub en Lieke spreken.![]()
Dat is wel ech theel erg sneu.. Mr als ie het dus nog wel mondeling mag onderbouwen heeft ie gewoon pech omdat hij niet de villa uit mag?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Z'n financiele basis laat niet toe een volledig studie-jaar over te doen. Hij was van plan het tweede jaar te combineren met een part-time baan als financiering. Die baan kan nu niet doorgaan en is hij gedwongen de studie te stoppen.
De spelregels in dit soort studies zijn heel rechtlijnig. Colleges missen door ziekte is ook eenvoudig 'niet gehaald' omdat je colleges hebt gemist. Zelfs al krijg je een ongeval, wat niet je eigen schuld is. Erasmus waakt heel streng op de kwaliteit van de afgeleverde studenten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Als groepgenoten zelfs aangeven dat hij WEL evenredig heeft gewerkt, dan is het uber lelijk om dus op het punt dat hij 2 colleges meer heeft gemist moeilijk te doen... Helemaal als je weet dat die persoon dat jaar niet meer terug kan komen om dingen af te maken
Klopt, maar als ik de argumenten van Jaap hoor is het meer een dom spelletje.. Jaap was volgens mij erg serieus met zijn studie bezig (huilt niet voor niets).. Dus heeft vast een goede reden gehad om colleges te missen, daarnaast heeft hij gebikkeld om andere dingen wel te halen.. Wees eerlijk, 2 colleges missen, maakt dat een 'afgeleverde student' anders?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De spelregels in dit soort studies zijn heel rechtlijnig. Colleges missen door ziekte is ook eenvoudig 'niet gehaald' omdat je colleges hebt gemist. Zelfs al krijg je een ongeval, wat niet je eigen schuld is. Erasmus waakt heel streng op de kwaliteit van de afgeleverde studenten.
dat noemt men rigide er is altijd ruimte voor uitzonderingen. Als aangetoond kan worden dat een student gewerkt heeft en zijn stof beheerst is er geen reden om hem individueel nogmaals door de mangel te halen. Je verschuilen achter regels is zooooooo makkelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De spelregels in dit soort studies zijn heel rechtlijnig. Colleges missen door ziekte is ook eenvoudig 'niet gehaald' omdat je colleges hebt gemist. Zelfs al krijg je een ongeval, wat niet je eigen schuld is. Erasmus waakt heel streng op de kwaliteit van de afgeleverde studenten.
Hij mag ten aller tijden de villa uit, het leven zit vol met keuzes. En die heeft hij genomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:35 schreef Spartel het volgende:
[..]
Dat is wel ech theel erg sneu.. Mr als ie het dus nog wel mondeling mag onderbouwen heeft ie gewoon pech omdat hij niet de villa uit mag?
Ik meende ook dat Jaap goed overleg daarover had gehad voordat hij de villa inging.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:37 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik de argumenten van Jaap hoor is het meer een dom spelletje.. Jaap was volgens mij erg serieus met zijn studie bezig (huilt niet voor niets).. Dus heeft vast een goede reden gehad om colleges te missen, daarnaast heeft hij gebikkeld om andere dingen wel te halen.. Wees eerlijk, 2 colleges missen, maakt dat een 'afgeleverde student' anders?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:37 schreef riri het volgende:
Huub...waar ben je??? Jaap heeft je nodig nu...
Nee, dat was de vorige keer al HET grote punt. Japio heeft vooraf niets gedaan en achteraf Talpa kwalijk genomen dat Talpa niets had gedaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik meende ook dat Jaap goed overleg daarover had gehad voordat hij de villa inging.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
Het dombo trio snapt het idee achter een SOA test niet. Zijzelf gaan pas als er iets mis is, slimme mensen checken het van te voren.
"Meedoen aan een spelletje" en "een goede reden gehad om colleges te missen" past niet zo bij elkaar. Zeker als ziekte en ongeval wel als geldige reden wordt gezien om iemand af te wijzen. De regels voor het volgen van colleges zijn echt streng, ongeacht je resultaten op een examen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:37 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik de argumenten van Jaap hoor is het meer een dom spelletje.. Jaap was volgens mij erg serieus met zijn studie bezig (huilt niet voor niets).. Dus heeft vast een goede reden gehad om colleges te missen, daarnaast heeft hij gebikkeld om andere dingen wel te halen.. Wees eerlijk, 2 colleges missen, maakt dat een 'afgeleverde student' anders?
Het valt me op dat Amanda, die zegt dat zooo vaak te hebben gedaan, nu meteen een uitslag verwacht, zij zou toch beter moeten weten. Brian net zo trouwens.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
Het dombo trio snapt het idee achter een SOA test niet. Zijzelf gaan pas als er iets mis is, slimme mensen checken het van te voren.
Huub & Lieken checken toch ook na de sex.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:45 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Huub & Lieken checken toch ook na de sex.
Lekker krap dingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian krijgt bezoek
[afbeelding]
Grapje om Amanda zand in de ogen te strooien, Lieke was vorige week ongesteld.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:44 schreef Desii het volgende:
Huub fluistert op de trap tegen Lieke : "hoe lang was je ook al weer overtijd?"![]()
![]()
(Amanda loopt net iets voor hun de trap af)
Ze wilden zonder condoom neuken, dus daarom gingen ze zich laten testen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:45 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Ja en zit nu in de villa en is dus gekaptquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:49 schreef ericahysterica het volgende:
jaap heeft altijd hele goede resultaten gehad
Okquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze wilden zonder condoom neuken, dus daarom gingen ze zich laten testen.
Ben ik met je eens, wat maakt hem nu anders dan de andere studenten? Hij had voor zijn studie kunnen kiezen en niet DGK ingaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij mag ten aller tijden de villa uit, het leven zit vol met keuzes. En die heeft hij genomen.
nee japio heeft naar evenredigheid bijgedragen aan het groepswerkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en zit nu in de villa en is dus gekapt![]()
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en zit nu in de villa en is dus gekapt![]()
Ja dat hebben we gezienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee japio heeft naar evenredigheid bijgedragen aan het groepswerk
3 colleges gemist, je mag hooguit 1 college missen. Dus 2 teveel gemist.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:52 schreef ericahysterica het volgende:
jaap heeft 2 colleges gemist........thats all
maar het ging ook om het missen van verplichte colleges,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee japio heeft naar evenredigheid bijgedragen aan het groepswerk
Jaren 60 mentaliteit... Die gaat tegenwoordig gelukig niet meer opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:52 schreef ericahysterica het volgende:
jaap heeft 2 colleges gemist........thats all
Yep... Maar het is gewoon een beetje te lomp... Tuurlijk, regels zijn regels, maar er zijn ook speciale uitzonderingen... Beetje jammer, als zelfs zijn mede studenten het hebben geprobeerd bij die docent, beetje kansloze gast!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
3 colleges gemist, je mag hooguit 1 college missen. Dus 2 teveel gemist.
hoe bedoel u?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:55 schreef DarkShine het volgende:
Uitzending gemist, wat is met Natassia?
YWquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:56 schreef Copycat het volgende:
Ik zie nu pas die mooie billenfoto in de OP.
Hulde!
Verkeerde topicquote:
Maar wat maakt hem nu zo speciaal dan dat hij die colleges wel zou mogen missen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Yep... Maar het is gewoon een beetje te lomp... Tuurlijk, regels zijn regels, maar er zijn ook speciale uitzonderingen... Beetje jammer, als zelfs zijn mede studenten het hebben geprobeerd bij die docent, beetje kansloze gast!
Kanquote:
sloeriequote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:56 schreef Copycat het volgende:
Ik zie nu pas die mooie billenfoto in de OP.
Hulde!
Mijn idee. Sneu voor Jaap, maar dit had ie vantevoren in moeten calculeren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:57 schreef Charmian het volgende:
Maar wat maakt hem nu zo speciaal dan dat hij die colleges wel zou mogen missen?
Speciale omstandigheden.. Ik weet niet waarom hij het heeft gemist, maar Jaap heeft het telkens gehad over vooruitwerken.. Dus ik gok dat hij die colleges heeft gemist omdat hij de kooi in ging... Dan vind ik dit een speciaal geval aangezien het 'once in a lifetime' moment isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar wat maakt hem nu zo speciaal dan dat hij die colleges wel zou mogen missen?
Hij is niet ziek en heeft deze keuze bewust gemaakt. Opzouten dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Yep... Maar het is gewoon een beetje te lomp... Tuurlijk, regels zijn regels, maar er zijn ook speciale uitzonderingen... Beetje jammer, als zelfs zijn mede studenten het hebben geprobeerd bij die docent, beetje kansloze gast!
Nee, die staat op die foto eronder. Samen met haar pimpmomma!quote:
Grote kul als universiteiten voor zulke gevallen regels gaan aanpassenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Speciale omstandigheden.. Ik weet niet waarom hij het heeft gemist, maar Jaap heeft het telkens gehad over vooruitwerken.. Dus ik gok dat hij die colleges heeft gemist omdat hij de kooi in ging... Dan vind ik dit een speciaal geval aangezien het 'once in a lifetime' moment is
Ik denk dat een universiteit daar toch anders over denkt. En terecht imho.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:59 schreef SiRojK het volgende:
Dus ik gok dat hij die colleges heeft gemist omdat hij de kooi in ging... Dan vind ik dit een speciaal geval aangezien het 'once in a lifetime' moment is
Ligt aan de universiteitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat een universiteit daar toch anders over denkt. En terecht imho.
Ja de sociale academie denkt er anders overquote:
UTquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de sociale academie denkt er anders over![]()
Ja once in een a lifetime is ook 'studie afronden in één keer', hij heeft voor DGK gekozen en daardoor verplichte colleges gemist. Die consequentie had hij kunnen weten. Keuzes, keuzes.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Speciale omstandigheden.. Ik weet niet waarom hij het heeft gemist, maar Jaap heeft het telkens gehad over vooruitwerken.. Dus ik gok dat hij die colleges heeft gemist omdat hij de kooi in ging... Dan vind ik dit een speciaal geval aangezien het 'once in a lifetime' moment is(Mede ook omdat hij dus vooruit heeft gewerkt, alle opdrachten gedaan, tentamen voldoende behaald)
Je vergeet een letterquote:
En Japio leest voor uit de brief : "U heeft zelf gekozen niet beschikbaar te zijn voor groepsopdrachten en colleges". Die ene zin bevat toch de grote kern. Hoezo ligt het volgens jou aan de universiteit of de hoogleraar ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:02 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ligt aan de universiteit, maar vooral aan de docent! Zoals ze zelf al aangeven, de docent mag dat bepalen..
1. Ervaringen.. ...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Japio leest voor uit de brief : "U heeft zelf gekozen niet beschikbaar te zijn voor groepsopdrachten en colleges". Die ene zin bevat toch de grote kern. Hoezo ligt het volgens jou aan de universiteit (1) of de hoogleraar(2) ?
Ja eens, das ook wel leuk vergeef me. Bakkie ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:07 schreef SiRojK het volgende:
[..]
1. Ervaringen.. ...
2. Staat ook letterlijk in die brief, dat het aan de docent is om eventueel zelf te beoordelen of iemand wel of niet heeft voldaan...
Edit:@ Squory, discussie over dingen die zijn gebeurd, mag toch?
O jammer. ik had zelf namelijk mijn complimenten gegeven aan de billetjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die staat op die foto eronder. Samen met haar pimpmomma!
Dat zien we dan verschillend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:10 schreef Gigageil het volgende:
En weer steekt Lieke een mes in Huubs rug....
Wat zegt ze dan??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:10 schreef Gigageil het volgende:
En weer steekt Lieke een mes in Huubs rug....
Ze lult met Eric, ben het ff kwijtquote:
Niets ze probeert Erik te overtuigen op Huub te stemmen, maar tijdens de tussenpeiling vanavond nog niet uit te spreken dat hij evt. voor Huub gaat om Huub nog ff te laten zweten.quote:
Die gaat daar levenslang achter het gaasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:12 schreef Clank het volgende:
Met Jaap naar Turkije lijkt me wel een risico.. hij heeft zulke rare ideeën.
Nee, zij hebben het tot nu toe met condoom gedaan.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:45 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Ik denk dat haar volledige eerste naam wel angelieke zal zijn dan. (het is maar een gokje )quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:16 schreef Soury het volgende:
Lieke: Mijn naam stamt af van Engel.Is ze niet in de war me Wieke![]()
WankaLieke Klinkt niet echt. Maar gelijk heb je de molentjes zijn er welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat haar volledige eerste naam wel angelieke zal zijn dan. (het is maar een gokje )
Na haar domme actie van gisteravond snap ik deze zet dan niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Niets ze probeert Erik te overtuigen op Huub te stemmen, maar tijdens de tussenpeiling vanavond nog niet uit te spreken dat hij evt. voor Huub gaat om Huub nog ff te laten zweten.
Ze hebben toch ook orale sex, zonder condoom of beflapje.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, zij hebben het tot nu toe met condoom gedaan.....
wat zegt ie?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:20 schreef pullup het volgende:
Wat Jaap nu verteld over zijn zelfdestructie is best wel heftig
Voel me kleinquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:20 schreef SiRojK het volgende:
100.000 bezoekers per dag hier? fok.nl ?
Ze heeft zich bedacht?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Na haar domme actie van gisteravond snap ik deze zet dan niet.
Hij heeft zichzelf s'nacht lopen electrocuterenquote:
shit gemist, wat zei hij dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:20 schreef pullup het volgende:
Wat Jaap nu verteld over zijn zelfdestructie is best wel heftig
Oh ja, dat stond ook in de privé. Daar was hij nog boos over. Hij wilde ook een keer uit het raam springen in z'n slaap.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf s'nacht lopen electrocuteren
Die imitatie die Jaap van Philemon doet is dan weer erg grappig![]()
Tuurlijk, zn ego wordt gekrenkt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:27 schreef Clank het volgende:
[..]
De vorige keer toen hij slecht nieuws kreeg van de studie barste hij ook al in tranen uit. Dat raakt hem behoorlijk!
Duf wijf... Geen eigen mening en karakterloosquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:26 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Eigenbelang. Mocht er iemand mee mogen , maakt ze alleen kans bij Huub.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Duf wijf... Geen eigen mening en karakterloos![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
japio zegt ik ga met mijn advocaat en cameraploeg langs. Hupie zegt een zachte aanpak is handiger bij instanties
Goedzo, dit keer op je gevoel afgaan Huubje!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
Opnieuw zegt Huub dat hij denkt dat hij de ontslagronde voor Eric intrekt. Hij kan wel iets aan Eric hebben, en het voelt ook niet helemaal goed.
Ik heb me al eens meer afgevraagd waarom iemand niet gewoon een stemming aanvraagd. In dit geval Brian. Hij gaat blind op de aanvraag van Huub terwijl hij makkelijk zelf kan aanvragen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
Wel een leuke ontwikkeling want Brian, Natas en Amanda denken zo Huub te naaien maar dan blijkt er dus opeens geen ontslagronde te zijn.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:30 schreef pullup het volgende:
Huub zegt over de aanvraag voor Erik : " Ik denk dat ik hem intrek"
Jaap (verstond blijkbaar aftrek) : Hoezo ga je hem pakken dan ...je hebt toch een neukbed beneden met Lieke"
vind ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:26 schreef pullup het volgende:
Er moeten meer gesprekken tussen Jaap en Huub plaatsvinden![]()
Ze zei dat Eric maar ff beter met Huub moest worden, omdat hij nogal wankel staat. Ze zei "ik hou jou er toch wel in" of zoiets.quote:
maar dan moet Huub wel zijn mond dichthouden en dat is nu net zijn slechtste eigenschap.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb me al eens meer afgevraagd waarom iemand niet gewoon een stemming aanvraagd. In dit geval Brian. Hij gaat blind op de aanvraag van Huub terwijl hij makkelijk zelf kan aanvragen.
Die was inderdaad leuk. Nog mooier omdat Huub tien seconden daarvoor al zei dat de SOA test was zodat ze zonder condoom kunnen vrijen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:34 schreef noekje het volgende:
Brian: wat was de aanleiding?
Huub: seks zonder condoom
*stilte*
Tja, daar hadden ze nog niet over nagedacht natuurlijk, de fam. Kubatz.
En respecteer zijn motherfucking kutkop!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die was inderdaad leuk. Nog mooier omdat Huub tien seconden daarvoor al zei dat de SOA test was zodat ze zonder condoom kunnen vrijen.
Respecteer fucking voedsel!
OMG, ik mis mn streams hieroquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:39 schreef noekje het volgende:
Huub en Jaap doen Brian na.
Jaap: respecteer m'n fucking pak!!
Huub:*lacht*
[afbeelding]
Brian: jullie zijn de enigen die lachen.
Jaap: ik word helemaal para brother.
Hij gaat naar de fitness om zichzelf te slaan.
[afbeelding]
Wat voor een constructie is dat? Aangezien Natasia tot september in de villa móet blijven om die 10.000 terug te krijgen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
Japio zegt dat hij dezelfde constructie heeft als Nena en Natasja qua aanbetaling van d ¤ 10.000. Natasja is not amused.
Betaalregeling?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat voor een constructie is dat? Aangezien Natasia tot september in de villa móet blijven om die 10.000 terug te krijgen.
Geruchten gaan dat nog Nena, nog Natasja de 10 K hebben betaald. Dat ze tot en met september moet blijven , heeft te maken met haar boob en buikjob.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat voor een constructie is dat? Aangezien Natasia tot september in de villa móet blijven om die 10.000 terug te krijgen.
Heel eenvoudige constructie : Lenen van anderen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twee versies dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel eenvoudige constructie : Lenen van anderen.
Dat snijdt hout. Madam wil zo graag een boob en buikjob dat ze daarvoor een jaar haar kinderen op het achterste plan stelt. Bah.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
Geruchten gaan dat nog Nena, nog Natasja de 10 K hebben betaald. Dat ze tto en met september moet blijven , heeft te maken met haar boob en buikjob.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:46 schreef SiRojK het volgende:
Singles en Twins zijn gestopt om commerciële doeleinden... Ik snap niet wat commerciële doeleinden zijn volgens mij
Ze rekende het exact voor aan Carlos vanmiddag. Na 6 weken haar buikjob, dan herstel, kom je uit op eind september.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat snijdt hout. Madam wil zo graag een boob en buikjob dat ze daarvoor een jaar haar kinderen op het achterste plan stelt. Bah.
Ja, twee versie's. Jij baseert je op 'geruchten gaan' en ik schreef wat de bewoners zelf vertelden. Ik weet niet of ze de waarheid vertellen.quote:
Aha.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:48 schreef SiRojK het volgende:
Dat zei Brian over de vliegschool (laatste regel van mij)
Singles zijn eenmotorige vliegtuigen, Twins zijn de twee motorige kisten. Als die voor commerciële doeleinden worden ingezet (zakenvluchten) brengen ze veel meer op dan voor lesvluchten. Alleen als er weinig vraag naar zakenvluchten is zetten ze de vliegtuigen in voor lessen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:46 schreef SiRojK het volgende:
Singles en Twins zijn gestopt om commerciële doeleinden... Ik snap niet wat commerciële doeleinden zijn volgens mij
Bart heeft ook geen ¤10.000 betaaldquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat nog Nena, nog Natasja de 10 K hebben betaald. Dat ze tot en met september moet blijven , heeft te maken met haar boob en buikjob.
Het feit dat Huub en Lieke er niet moeilijk over doen , zegt mij genoeg. Dat geniepige gedoe van Brainless met die zwangerschaps test, was duidelijk een rattenverhaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:50 schreef SiRojK het volgende:
Natasia snapt er echt niets van... Ze denkt dat die test niet meer nodig is, omdat ze het al een keer zonder hebben gedaan.. Nasty nasty
Vind ik de normaalste zaak van de wereld, inderdaad. Maar ja, Amanda heeft niet voor niets al tig soa's achter de rug, die begrijpt het principe sowieso niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef Liess het volgende:
Omg wat een sufkutten, zo moeilijk is het toch niet? ze willen weten of ze schoon zijn voor ze elkaar doodneuken zonder condoom.
Hoe willen ze die buik doen dan? Is nog een vette blubber daar, moet ze niet wat mee afvallen dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze rekende het exact voor aan Carlos vanmiddag. Na 6 weken haar buikjob, dan herstel, kom je uit op eind september.
Vanmiddag uitgebreid gewassen door de kapster, maar je weet het.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef Copycat het volgende:
Wat ziet dat haar van Amanda er al weer vies uit.
Zo vies dat ik een neiging tot haarwassen heb.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef Copycat het volgende:
Wat ziet dat haar van Amanda er al weer vies uit.
Zo vies dat ik een neiging tot haarwassen heb.
Niets toch? Hij neemt hem mee, als Jaap z'n stem geeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef mazaru het volgende:
Hoeveel heeft Huub aan Jaap geboden voor zijn stem?
Niets, is bsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef mazaru het volgende:
Hoeveel heeft Huub aan Jaap geboden voor zijn stem?
Nee, dat gebler is leuk voor je orenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
Dat gefluister van Amanda is zo irritant.
Je snapt wat ik bedoelquote:
Je wordt er helemaal eng van als je verstaat waar ze het over heeftquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
Dat gefluister van Amanda is zo irritant.
Dat is uitgesproken toen Nena zogenaamd de nieuwe miljonair was.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:58 schreef riri het volgende:
wil nena eigenlijk nog wel iets met die amanda te maken hebben nadat ze op die sneaky manier het huis is ingekomen?
Dat is allang bijgelegd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:58 schreef riri het volgende:
wil nena eigenlijk nog wel iets met die amanda te maken hebben nadat ze op die sneaky manier het huis is ingekomen?
Ik dacht dat ik hem vanmiddag met Jaap hoorde onderhandelen over een prijs voor zijn stem.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niets toch? Hij neemt hem mee, als Jaap z'n stem geeft.
Ja, omdat Huub haar een tyfuswijf noemde.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor Eric net zeggen dat Amanda hem sowieso niet aan Huub gaat geven. Heb ik iets gemist? Is het weer oorlog tussen Huub en amanda?
Dat denkt Amanda, maar daar heb ik zo mijn twijfels bij. Toen Nene voor een paar dagen terug was, leek het koek en ei, maar in dat hok is niets wat het lijkt.quote:
ja huub heeft haar voor iets lelijks uitgemaakt tyfuswijf of zoiets en dellie accepteert zijn excuus nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor Eric net zeggen dat Amanda hem sowieso niet aan Huub gaat geven. Heb ik iets gemist? Is het weer oorlog tussen Huub en amanda?
Wegens het schelden van gisteren geloof ik wil ze hem terugpakkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Wat ze natuurlijk gewoon isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, omdat Huub haar een tyfuswijf noemde.
Wie luistert aan de wand, hoort vaak zijn eigen schand.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, omdat Huub haar een tyfuswijf noemde.
Tja, een echt tyfuswijf, da's wat ze isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Deed ze maar zo moeilijk toen Brian haar sloeg en in het gezicht spuugde.
Die is meer van toepassing op Brainless.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie luistert aan de wand, hoort vaak zijn eigen schand.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |