Ok, ik zal me proberen in te houden, maar hoe kan iemand binnen 72 uur tot over zijn oren verliefd zijn op ''Manny''.quote:
Het is wel goed dat ze er zo mee bezig is hoor...ik zag er laatst wat koolmeesjes en pimpelmeesjes uitvliegen...ook de jonkies zijn al uitgevlogen en dan is het echt heel belangrijk om groot onderhoud te plegen, er kunnen namelijk parasieten zijn achter geblevenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:11 schreef mootie het volgende:
Hoeveel uur heeft Amanda vandaag al aan haar pluizebol besteed? Als ze klaar is is het tijd om te gaan slapen.![]()
De camera voering is best grappig. een wringende Jaap die de aandacht wil trekken en een ' deaf dumb and blind' Erikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:14 schreef mootie het volgende:
Goffer, waarom vraagt Eric nou niet wat er is!
Hmm iets van de universiteit dusquote:
Was er niet eerder een vak afgewezen dat hij niet meer mocht doen.. Zou hij dan nu zijn master niet hebben gehaald?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is een brief van de Erasmus, Rotterdam. Het heeft dus met z'n studie te maken.
Ja, ze hebben een examen niet geldig verklaard. Maar dat was propadeuse, niet z'n master.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Was er niet eerder een vak afgewezen dat hij niet meer mocht doen.. Zou hij dan nu zijn master niet hebben gehaald?
Ik gok dat hij nu niet klaar is (zoals hij wel was voordat hij de kooi in kwam), hij moet dus weer terug naar schoolquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze hebben een examen niet geldig verklaard. Maar dat was propadeuse, niet z'n master.
Japio zit overigens nu wel te janken.
dan heb jij Jaap niet door........die gozer heeft heeft meeste in z'n pan van het hele stel!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:23 schreef F04 het volgende:
Ik kan bijna niet geloven dat Jaap universiteit doet.
Klopt die is slimmer dan je denktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:26 schreef paraquat het volgende:
[..]
dan heb jij Jaap niet door........die gozer heeft heeft meeste in z'n pan van het hele stel!
De vorige keer toen hij slecht nieuws kreeg van de studie barste hij ook al in tranen uit. Dat raakt hem behoorlijk!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:20 schreef F04 het volgende:
De king huilt!
En terecht. Ook docenten hebben ego's.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:28 schreef ericahysterica het volgende:
jaap vindt het fucking hardvochtig
Als groepgenoten zelfs aangeven dat hij WEL evenredig heeft gewerkt, dan is het uber lelijk om dus op het punt dat hij 2 colleges meer heeft gemist moeilijk te doen... Helemaal als je weet dat die persoon dat jaar niet meer terug kan komen om dingen af te makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |