Alles helemaal kort, zo kort mogelijk, gemillimeterdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:49 schreef SiRojK het volgende:
Zo zonde, Amanda zou zoveel mooier zijn als ze die lelijke extentions er uit zou gooien en een mooie natuurlijk bos krullen zou hebben
Je gaat dit toch niet elke keer doen? Niet in de COS?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:52 schreef Reza-impreza het volgende:
fipo
Die hebben ze een tijd geleden al gehad.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:54 schreef kissa het volgende:
Waarom krijgen Braaain en Lieke geen SOA-test?
aDEL en rat hebben die pas gehad.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:54 schreef kissa het volgende:
Waarom krijgen Braaain en Lieke geen SOA-test?
Hahaha.. en dan de hele dag zingen : ,, HIT ME BABY, ONE MORE TIME"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alles helemaal kort, zo kort mogelijk, gemillimeterd
Erger ik me kapot aan. Ook het "whatthefok" is vreselijk irritantquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat nemen die mensen daar snel opmerkingen van elkaar over...nu zegt Hupert net als Japio steeds: dat is focking niet normaal
Huub heeft het zelf gezegd tegen Brian. Alleen niet gezegd dat ze het zelf hebben aangevraagd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:59 schreef SiRojK het volgende:
Het lijkt wel alsof Brian FOK heeft gelezen: Lieke en Huub zijn op naar de SOA-test
Ik zet altijd meteen het geluid uit, kan niet anders helaas.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:59 schreef Reza-impreza het volgende:
bijna 3 uur p/d die t*&*(fusföhn
Dat bedoelde ik niet.. Check de TTquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft het zelf gezegd tegen Brian. Alleen niet gezegd dat ze het zelf hebben aangevraagd.
Ik vind het meer een bloemenmeisje uit zo'n schattige seventies disco videoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:04 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
waar is pipo de clown?? mamaloe
Die laatste vraag slaan me wel over.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:56 schreef Copycat het volgende:
Wie krijgen er een SOA test? En waarom?
En waarom!!!! blijft Amanda heur haar mishandelen??
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:07 schreef SiRojK het volgende:
Amanda heeft een goede eigen mening..
Brian: Als ik ga, vertrouw je me dan?
Amanda: Laat ik eerst vragen, ben je te vertrouwen?
Brian: zeker
Amanda: dan vertrouw ik je
Ja, Brian baalde. Die wou net beginnen aan zijn plan: Amanda overhalen om te zeggen dat ze Eric eruit stemt (terwijl ze het niet doet).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:06 schreef pullup het volgende:
Dat was een agressieve benadering van jaap die even binnen kwam.
Brian: Wat DOE je hier Jij komt hier anders nooit . Zat je af te luisteren ?
Amanda: Kan ik hier alsjeblieft even met mijn vriendje zitten ?
Was inderdaad heel raar, Brian deed nogal agressief.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:06 schreef pullup het volgende:
Dat was een agressieve benadering van jaap die even binnen kwam.
Brian: Wat DOE je hier Jij komt hier anders nooit . Zat je af te luisteren ?
Amanda: Kan ik hier alsjeblieft even met mijn vriendje zitten ?
Huub en Lieke hebben zelf een SOA test aangevraagd omdat ze zonder condoom willen neuken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:56 schreef Copycat het volgende:
Wie krijgen er een SOA test? En waarom?
En waarom!!!! blijft Amanda heur haar mishandelen??
Ik haal je steeds vaker inquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio leest de brief, zegt "Dat meen je niet" en belt meteen naar 'achter'
Ik ga zo over mijn nek van dat Mannyquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:11 schreef petraa het volgende:
Gadver ik heb geen behoefte in 48 uur om daar te fucken want wat ik hier heb met manny bahhhhh
Net of hij echt iets met Manny heeft..... is toch ook alleen maar omdat hij haar misschien zou verliezen aan Mitch. En dan was er geen neukertje meer voor Bra.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:11 schreef petraa het volgende:
Gadver ik heb geen behoefte in 48 uur om daar te fucken want wat ik hier heb met manny bahhhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |