Jah dat is die bitch wel..ze zei laatst dat ze heel tevreden was met die zure lijkwitte uitgezakte smoel van haar. Gelukkig is het op uitzendbasis dus ik ga morgen gewoon werken..dan is ze er niet.. Dan zal ik donderdag wel op het matje worden geroepen:) en als ze dan weer zo doet dan ga ik lekker tekeer tegen die bitch. Ze behandelt elke uitzendkracht als crap...maar ontslaan kan ze me niet echt want ik ben de spil van het project.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:51 schreef Leandra het volgende:
Begrijpelijk, maar niet echt handig natuurlijk... of ze nou wel of niet hoger opgeleid is dan jij... ze blijft wel je leidinggevende.... maar een beetje coulance moet in zo'n situatie wel kunnen, er vanuitgaande dat ze verder tevreden is over je werk en je werkhouding.
vind ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
Gesellug hiero
jawel. maar ik heb een heel boeiend gesprek met iemand die mij gaat leren free runnen(of hoe dat dan ook heet) Hij is coolquote:
Ehhh toch niet Leandra's kiddo he!!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:57 schreef Kippiee het volgende:
[..]
jawel. maar ik heb een heel boeiend gesprek met iemand die mij gaat leren free runnen(of hoe dat dan ook heet) Hij is cool![]()
baggeren?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh leuk nu zijn we samen aan het baggeren.![]()
quote:
heb ik gezegd dat ik alles weet dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Zooooooooo hier heb ik je dan mee, je weet NIET alles
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |