Gewoon later in het jaar nog is doen. Het is in iedergeval een hele ervaring.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:09 schreef Leandra het volgende:
Ik zag het (weer eens) in de krant staan en dacht "leuk om een keer te doen" en gezien de kid uitstekend puzzelt (hij lost iig zo een pittige sudoku op) en ik ook een beetje kan autorijden....![]()
En ik rij nooit te hard... ik ben zo verschrikkelijk braaf![]()
Waar?quote:
hier wel..quote:Op maandag 28 mei 2007 14:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar?
Hier niet hoor, het is een beetje bewolkt. Maar verder droog en van dat vieze plakkerig warm.![]()
Stuur maar hier heen. De planten hier kunnen wel een goeie stortbui gebruiken.quote:
Het fenomeen "stalker" heb je al gebruikt??quote:Op maandag 28 mei 2007 14:36 schreef Kippiee het volgende:
weet iemand nog iets voor mijn spreekbeurt over verliefheid & obsessies?
ik weet niks meer en hij is te kort
jaquote:Op maandag 28 mei 2007 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het fenomeen "stalker" heb je al gebruikt??
ohneequote:Op maandag 28 mei 2007 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
De invloed van loverboys op "hun" meisjes ook al??
Ludevedu ook al opgenomen?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:36 schreef Kippiee het volgende:
weet iemand nog iets voor mijn spreekbeurt over verliefheid & obsessies?
ik weet niks meer en hij is te kort
Graag gedaanquote:
Regen? Welke regenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:54 schreef kleinzusje het volgende:
1e set is binnen![]()
![]()
![]()
Maar moet weg![]()
![]()
![]()
Kutregen![]()
Oh daaaarquote:Op maandag 28 mei 2007 14:57 schreef kleinzusje het volgende:
11. 00 Parijs regen, dus uitstel wedstrijd, dus nu kan ik het niet afzien....................... plop.............weg![]()
![]()
Ik vroeg me al af, of je ook naar de wedstrijd keek. Moest eerst een paar keer kijken, wie wie was.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:57 schreef kleinzusje het volgende:
11. 00 Parijs regen, dus uitstel wedstrijd, dus nu kan ik het niet afzien....................... plop.............weg![]()
![]()
Hoiquote:Op maandag 28 mei 2007 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Whello
Disana, je kent de A7 van Groningen naar Drachten vast wel... Ik reed er vanmiddag langs doen stond er een auto IN het bord afslag MarumMoet zeggen zo'n bord kreukelt best snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |