LOL... ik niet, ik zou vanmorgen om 8.00 uur door de kid m'n bed uitgeschopt worden (hij zat zich er gisteren al de hele dag op te verheugen dat hij me m'n bed uit mocht schoppen op dat tijdstip) omdat we vandaag een autopuzzelrit zouden gaan rijden.... staat ie om 09.36 uur naast m'n bed: Mam, ik heb me verslapenquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
LOL... ik niet, ik zou vanmorgen om 8.00 uur door de kid m'n bed uitgeschopt worden (hij zat zich er gisteren al de hele dag op te verheugen dat hij me m'n bed uit mocht schoppen op dat tijdstip) omdat we vandaag een autopuzzelrit zouden gaan rijden.... staat ie om 09.36 uur naast m'n bed: Mam, ik heb me verslapen
Anyway.. geen autopuzzelrit dus vandaag, nu eens ff bedenken wat we dus wel gaan doen
Ja dat dan wel weer... ik net nog ernstig op zoek naar een andere puzzelrit, maar nix gevondenquote:
Schat, het is kutweer, ga lekker DVD tjes kijkenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat dan wel weer... ik net nog ernstig op zoek naar een andere puzzelrit, maar nix gevonden![]()
Welke omgeving zit je?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:54 schreef Leandra het volgende:
Ja dat dan wel weer... ik net nog ernstig op zoek naar een andere puzzelrit, maar nix gevonden![]()
Ik overweeg maar ff met m naar Scheveningen te rijden... ff een visje halen bij Simonisquote:Op maandag 28 mei 2007 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schat, het is kutweer, ga lekker DVD tjes kijken![]()
Ik ben al vanaf 11.00 depressief![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik overweeg maar ff met m naar Scheveningen te rijden... ff een visje halen bij Simonis
Vanaf 11.00 uur?? Je voelde het er ineens inhakken?? What happened?
Gisteren begonnen, check mn postgeschiedenisquote:
Oh gelukkig, gisteren... dan is het acceptabel dat ik nog niet bij de les wasquote:Op maandag 28 mei 2007 13:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gisteren begonnen, check mn postgeschiedenis![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:57 schreef Leandra het volgende:
Midden Nederland.
Petraaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 mei 2007 13:04 schreef petraa het volgende:
Goedemiddagggggggggggggggggg kutusers
Kutusertje!!quote:Op maandag 28 mei 2007 13:04 schreef petraa het volgende:
Goedemiddagggggggggggggggggg kutusers
Heeeeeeeeeej Lean als je nou toch naar scheveningen rijdt naar Simonis kom ie hier ff bakkie doen.quote:
Hoe kun jij dat zo makkelijk vinden terwijl ik me helemaal suf gegoogled hebquote:Op maandag 28 mei 2007 13:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Er worden er vandaag nog 2 verreden. Maar daarvoor ben je al te laat.
Hierna begint voor de meeste verenigingen de zomerstop, en daarna in september october weer wat.
Kijk... dat is nog eens een goed ideequote:Op maandag 28 mei 2007 13:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeej Lean als je nou toch naar scheveningen rijdt naar Simonis kom ie hier ff bakkie doen.![]()
Mootssssssssss waar is je jurkje met je tiet eruit ?quote:
Kweeniequote:Op maandag 28 mei 2007 13:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Mootssssssssss waar is je jurkje met je tiet eruit ?
En vandaag wordt alles van gisteren herhaaldquote:Op maandag 28 mei 2007 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, gisteren... dan is het acceptabel dat ik nog niet bij de les was![]()
Ik heb het aan me broer gevraagt en die heeft even in z'n agenda gekekenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:07 schreef Leandra het volgende:
Hoe kun jij dat zo makkelijk vinden terwijl ik me helemaal suf gegoogled heb![]()
Heb alleen een rit in Numansdorp gevonden maar dat vond ik te ver weg.
Er staat wel meer in de weg...quote:Op maandag 28 mei 2007 13:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ian is een beetje uit zn doen, zal zn inspiratie wel in de weg staan.![]()
Op die manier... ik dacht al dat jij als dochter/zusje/nichtje van fervente apr rijders een of andere supersite wist waar je het zo kon vindenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb het aan me broer gevraagt en die heeft even in z'n agenda gekeken![]()
Heel vervelend. Daar zijn maar 2 oplossingen voor, met wortels en al er uit trekken of gifspuiten.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:12 schreef Leandra het volgende:
Er staat wel meer in de weg...
Had ik jullie al over mijn tuin verteld?? Distels all over the place![]()
Ik vermoed dat gif spuiten ook effect heeft op de rest van de begroeing....quote:Op maandag 28 mei 2007 13:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel vervelend. Daar zijn maar 2 oplossingen voor, met wortels en al er uit trekken of gifspuiten.
Heb ik ook, of eigenlijk... De tip is: http://www.asvdevechtstreek.nl/1024_index.php?res=1280quote:Op maandag 28 mei 2007 13:14 schreef Leandra het volgende:
Op die manier... ik dacht al dat jij als dochter/zusje/nichtje van fervente apr rijders een of andere supersite wist waar je het zo kon vinden
Litertje round-up er op?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:17 schreef Leandra het volgende:
Ik vermoed dat gif spuiten ook effect heeft op de rest van de begroeing....
Maar daar waar dat weinig kwaad kan doe ik dat af en toe wel en toch blijft er van alles terugkomen![]()
Tijd voor een serieuze hoeveelheid (lichtelijk illegaal) landbouwgif![]()
Ze zijn allebei hetzelfde??quote:Op maandag 28 mei 2007 13:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb ik ook, of eigenlijk... De tip is: http://www.asvdevechtstreek.nl/1024_index.php?res=1280
En deze: maar die eerste is duidelijker: http://www.asvdevechtstreek.nl/1024_index.php?res=1280
Ik zal vd week eens ff een vriend van m'n neefje bellen, daar had ik nog een keer tuin bijwerken van te goed, en dan wordt het idd tijd om dat onkruid weer eens met grof geweld aan te pakken.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Litertje round-up er op?
Is inderdaad wel schadelijk voor andere planten, maar als je goedmikt...
grmbl... Van die sites die maar 1 link aanbieden om te klikken...quote:Op maandag 28 mei 2007 13:23 schreef Leandra het volgende:
Ze zijn allebei hetzelfde??
Handig zo'n mannetje om de tuin te doenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:24 schreef Leandra het volgende:
Ik zal vd week eens ff een vriend van m'n neefje bellen, daar had ik nog een keer tuin bijwerken van te goed, en dan wordt het idd tijd om dat onkruid weer eens met grof geweld aan te pakken.
Had ik gelijk al gedaan johquote:Op maandag 28 mei 2007 13:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
grmbl... Van die sites die maar 1 link aanbieden om te klikken...
Als je wie zijn wij aanklikt links dan staat er in de tekst: Klik hier voor een uitgebreide rittenkalender.
Nou dan klik je daar![]()
Bij die andere link klik je rechts in het menuutje (bovenaan) op rittenkalender 2007.
Nou... eerlijk gezegd zit hij eigenlijk in de bosbouwquote:Op maandag 28 mei 2007 13:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Handig zo'n mannetje om de tuin te doen![]()
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:33 schreef Leandra het volgende:
Had ik gelijk al gedaan joh
Geweldige link trouwens, thnx
Toch goed geregeldquote:Op maandag 28 mei 2007 13:39 schreef Leandra het volgende:
Nou... eerlijk gezegd zit hij eigenlijk in de bosbouw![]()
Ik weet niet eens hoe het kwam dat hij hier in de tuin een keer wat kwam doen... we zullen wel hebben zitten OH'en bij m'n neefje op de zaak... hij had een klusje nodig en ik had een tuin die een puinhoop was ofzo.
Eerlijk gezegd dacht ik dat die autopuzzelritten van die onschulidge familie-uitjes waren, maar volgens mij zit daar heel fanatiek spul tussen... wordt het wel gewaardeerd als je zo iets een keer gewoon voor de leuk wilt proberen??quote:Op maandag 28 mei 2007 13:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven![]()
Misschien kan kid er voor later 1 uitzoeken (een nachtrit ofzo)
Valt wel mee hoe fanatiek ze zijn. Meeste mensen doen het ook echt gewoon voor een dagje uit of een lolletje. Een prijsje winnen is leuk, maar voor de meeste geen echte must. Zeker in de lagere klasses en tourritten. Er moet vooral fantiek gezocht en gepuzzeld worden. Me broer was 12 toen hij voor het eerst mee ging. Hij werd ontvangen als een soort heldquote:Op maandag 28 mei 2007 13:42 schreef Leandra het volgende:
Eerlijk gezegd dat ik dat die autopuzzelritten van die onschulidge familie-uitjes waren, maar volgens mij zit daar heel fanatiek spul tussen... wordt het wel gewaardeerd als je zo iets een keer gewoon voor de leuk wilt proberen??
Hoiquote:Op maandag 28 mei 2007 13:57 schreef Kippiee het volgende:
Heeeyyy
Ja, ik denk dat de meeste mensen naar buiten zijn of naar tuincentra en dat soort dingen.quote:
naar buiten?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat de meeste mensen naar buiten zijn of naar tuincentra en dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |