abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49899988
Jaap lijkt Huub te zoeken om het te bespreken.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:31:42 #102
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49900013
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:27 schreef Clank het volgende:

[..]

De vorige keer toen hij slecht nieuws kreeg van de studie barste hij ook al in tranen uit. Dat raakt hem behoorlijk!
Z'n financiele basis laat niet toe een volledig studie-jaar over te doen. Hij was van plan het tweede jaar te combineren met een part-time baan als financiering. Die baan kan nu niet doorgaan en is hij gedwongen de studie te stoppen.
Keep the Sunny Side Up
pi_49900037
Jaap is toch wel slim, dit soort dingen wil hij niet bespreken met die dombo's in de keuken.
pi_49900078
Het is ook gewoon fucking kut als je de hele tijd heb zitten bikkelen voor iets en een docent doet zo lelijk, dan is het bijna niet te geloven... Btw, zijn reactie van schelden e.d. had ik net zo gedaan, ik doe het nog extremer zelfs
pi_49900095
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:32 schreef mootie het volgende:
Jaap is toch wel slim, dit soort dingen wil hij niet bespreken met die dombo's in de keuken.
pi_49900104
Jaap is met de brief in de hand op zoek naar Huub.
Natasia zegt dat hij weg is om een SOA test te doen, ga daar maar een stuk over schrijven op je blog.
Jaap zegt niets tegen Natasia en Brian over de brief.
pi_49900145
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:33 schreef Clank het volgende:
Jaap is met de brief in de hand op zoek naar Huub.
Natasia zegt dat hij weg is om een SOA test te doen, ga daar maar een stuk over schrijven op je blog.
Jaap zegt niets tegen Natasia en Brian over de brief.
Dat zegt mij best veel eigenlijk. Als er dus echt iets mis is wil hij Huub en Lieke spreken.
pi_49900179
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat zegt mij best veel eigenlijk. Als er dus echt iets mis is wil hij Huub en Lieke spreken.
Vooral met Huub ... Is ook één van de weinige mensen met enig IQ volgens mij (al gebruikt het niet optimaal)..
pi_49900189
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Z'n financiele basis laat niet toe een volledig studie-jaar over te doen. Hij was van plan het tweede jaar te combineren met een part-time baan als financiering. Die baan kan nu niet doorgaan en is hij gedwongen de studie te stoppen.
Dat is wel ech theel erg sneu.. Mr als ie het dus nog wel mondeling mag onderbouwen heeft ie gewoon pech omdat hij niet de villa uit mag?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:36:06 #110
bright side of life
pi_49900200
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:30 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Als groepgenoten zelfs aangeven dat hij WEL evenredig heeft gewerkt, dan is het uber lelijk om dus op het punt dat hij 2 colleges meer heeft gemist moeilijk te doen... Helemaal als je weet dat die persoon dat jaar niet meer terug kan komen om dingen af te maken
De spelregels in dit soort studies zijn heel rechtlijnig. Colleges missen door ziekte is ook eenvoudig 'niet gehaald' omdat je colleges hebt gemist. Zelfs al krijg je een ongeval, wat niet je eigen schuld is. Erasmus waakt heel streng op de kwaliteit van de afgeleverde studenten.
Keep the Sunny Side Up
pi_49900227
wat heeft roodkapje eigenlijk een dom hooft zo boven die krant,
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_49900267
Huub...waar ben je??? Jaap heeft je nodig nu...
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_49900287
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

De spelregels in dit soort studies zijn heel rechtlijnig. Colleges missen door ziekte is ook eenvoudig 'niet gehaald' omdat je colleges hebt gemist. Zelfs al krijg je een ongeval, wat niet je eigen schuld is. Erasmus waakt heel streng op de kwaliteit van de afgeleverde studenten.
Klopt, maar als ik de argumenten van Jaap hoor is het meer een dom spelletje.. Jaap was volgens mij erg serieus met zijn studie bezig (huilt niet voor niets).. Dus heeft vast een goede reden gehad om colleges te missen, daarnaast heeft hij gebikkeld om andere dingen wel te halen.. Wees eerlijk, 2 colleges missen, maakt dat een 'afgeleverde student' anders?
pi_49900302
Amanda gaat er met de dag goedkoper en ouder uitzien........ de positieve effecten van een 'relatie'!!
pi_49900308
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

dat noemt men rigide er is altijd ruimte voor uitzonderingen. Als aangetoond kan worden dat een student gewerkt heeft en zijn stof beheerst is er geen reden om hem individueel nogmaals door de mangel te halen. Je verschuilen achter regels is zooooooo makkelijk.
pi_49900314
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:35 schreef Spartel het volgende:

[..]

Dat is wel ech theel erg sneu.. Mr als ie het dus nog wel mondeling mag onderbouwen heeft ie gewoon pech omdat hij niet de villa uit mag?
Hij mag ten aller tijden de villa uit, het leven zit vol met keuzes. En die heeft hij genomen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49900327
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:37 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Klopt, maar als ik de argumenten van Jaap hoor is het meer een dom spelletje.. Jaap was volgens mij erg serieus met zijn studie bezig (huilt niet voor niets).. Dus heeft vast een goede reden gehad om colleges te missen, daarnaast heeft hij gebikkeld om andere dingen wel te halen.. Wees eerlijk, 2 colleges missen, maakt dat een 'afgeleverde student' anders?
Ik meende ook dat Jaap goed overleg daarover had gehad voordat hij de villa inging.
pi_49900338
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:37 schreef riri het volgende:
Huub...waar ben je??? Jaap heeft je nodig nu...
pi_49900350
huub en lieke arriveren
pi_49900398
Natas: Hoezo had je last met plassen ofzo
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:40:14 #121
bright side of life
pi_49900402
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:38 schreef Clank het volgende:

[..]

Ik meende ook dat Jaap goed overleg daarover had gehad voordat hij de villa inging.
Nee, dat was de vorige keer al HET grote punt. Japio heeft vooraf niets gedaan en achteraf Talpa kwalijk genomen dat Talpa niets had gedaan.
Keep the Sunny Side Up
pi_49900434
Het dombo trio snapt het idee achter een SOA test niet. Zijzelf gaan pas als er iets mis is, slimme mensen checken het van te voren.
pi_49900483
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
Het dombo trio snapt het idee achter een SOA test niet. Zijzelf gaan pas als er iets mis is, slimme mensen checken het van te voren.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:43:09 #124
bright side of life
pi_49900530
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:37 schreef SiRojK het volgende:

[..]

"Meedoen aan een spelletje" en "een goede reden gehad om colleges te missen" past niet zo bij elkaar. Zeker als ziekte en ongeval wel als geldige reden wordt gezien om iemand af te wijzen. De regels voor het volgen van colleges zijn echt streng, ongeacht je resultaten op een examen.
Keep the Sunny Side Up
pi_49900581
Huub fluistert op de trap tegen Lieke : "hoe lang was je ook al weer overtijd?"

(Amanda loopt net iets voor hun de trap af)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')