Jaren 60 mentaliteit... Die gaat tegenwoordig gelukig niet meer opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:52 schreef ericahysterica het volgende:
jaap heeft 2 colleges gemist........thats all
Yep... Maar het is gewoon een beetje te lomp... Tuurlijk, regels zijn regels, maar er zijn ook speciale uitzonderingen... Beetje jammer, als zelfs zijn mede studenten het hebben geprobeerd bij die docent, beetje kansloze gast!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
3 colleges gemist, je mag hooguit 1 college missen. Dus 2 teveel gemist.
hoe bedoel u?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:55 schreef DarkShine het volgende:
Uitzending gemist, wat is met Natassia?
YWquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:56 schreef Copycat het volgende:
Ik zie nu pas die mooie billenfoto in de OP.
Hulde!
Verkeerde topicquote:
Maar wat maakt hem nu zo speciaal dan dat hij die colleges wel zou mogen missen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Yep... Maar het is gewoon een beetje te lomp... Tuurlijk, regels zijn regels, maar er zijn ook speciale uitzonderingen... Beetje jammer, als zelfs zijn mede studenten het hebben geprobeerd bij die docent, beetje kansloze gast!
Kanquote:
sloeriequote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:56 schreef Copycat het volgende:
Ik zie nu pas die mooie billenfoto in de OP.
Hulde!
Mijn idee. Sneu voor Jaap, maar dit had ie vantevoren in moeten calculeren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:57 schreef Charmian het volgende:
Maar wat maakt hem nu zo speciaal dan dat hij die colleges wel zou mogen missen?
Speciale omstandigheden.. Ik weet niet waarom hij het heeft gemist, maar Jaap heeft het telkens gehad over vooruitwerken.. Dus ik gok dat hij die colleges heeft gemist omdat hij de kooi in ging... Dan vind ik dit een speciaal geval aangezien het 'once in a lifetime' moment isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar wat maakt hem nu zo speciaal dan dat hij die colleges wel zou mogen missen?
Hij is niet ziek en heeft deze keuze bewust gemaakt. Opzouten dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Yep... Maar het is gewoon een beetje te lomp... Tuurlijk, regels zijn regels, maar er zijn ook speciale uitzonderingen... Beetje jammer, als zelfs zijn mede studenten het hebben geprobeerd bij die docent, beetje kansloze gast!
Nee, die staat op die foto eronder. Samen met haar pimpmomma!quote:
Grote kul als universiteiten voor zulke gevallen regels gaan aanpassenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Speciale omstandigheden.. Ik weet niet waarom hij het heeft gemist, maar Jaap heeft het telkens gehad over vooruitwerken.. Dus ik gok dat hij die colleges heeft gemist omdat hij de kooi in ging... Dan vind ik dit een speciaal geval aangezien het 'once in a lifetime' moment is
Ik denk dat een universiteit daar toch anders over denkt. En terecht imho.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:59 schreef SiRojK het volgende:
Dus ik gok dat hij die colleges heeft gemist omdat hij de kooi in ging... Dan vind ik dit een speciaal geval aangezien het 'once in a lifetime' moment is
Ligt aan de universiteitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat een universiteit daar toch anders over denkt. En terecht imho.
Ja de sociale academie denkt er anders overquote:
UTquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de sociale academie denkt er anders over![]()
Ja once in een a lifetime is ook 'studie afronden in één keer', hij heeft voor DGK gekozen en daardoor verplichte colleges gemist. Die consequentie had hij kunnen weten. Keuzes, keuzes.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Speciale omstandigheden.. Ik weet niet waarom hij het heeft gemist, maar Jaap heeft het telkens gehad over vooruitwerken.. Dus ik gok dat hij die colleges heeft gemist omdat hij de kooi in ging... Dan vind ik dit een speciaal geval aangezien het 'once in a lifetime' moment is(Mede ook omdat hij dus vooruit heeft gewerkt, alle opdrachten gedaan, tentamen voldoende behaald)
Je vergeet een letterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |