Dat snijdt hout. Madam wil zo graag een boob en buikjob dat ze daarvoor een jaar haar kinderen op het achterste plan stelt. Bah.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
Geruchten gaan dat nog Nena, nog Natasja de 10 K hebben betaald. Dat ze tto en met september moet blijven , heeft te maken met haar boob en buikjob.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:46 schreef SiRojK het volgende:
Singles en Twins zijn gestopt om commerciële doeleinden... Ik snap niet wat commerciële doeleinden zijn volgens mij
Ze rekende het exact voor aan Carlos vanmiddag. Na 6 weken haar buikjob, dan herstel, kom je uit op eind september.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat snijdt hout. Madam wil zo graag een boob en buikjob dat ze daarvoor een jaar haar kinderen op het achterste plan stelt. Bah.
Ja, twee versie's. Jij baseert je op 'geruchten gaan' en ik schreef wat de bewoners zelf vertelden. Ik weet niet of ze de waarheid vertellen.quote:
Aha.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:48 schreef SiRojK het volgende:
Dat zei Brian over de vliegschool (laatste regel van mij)
Singles zijn eenmotorige vliegtuigen, Twins zijn de twee motorige kisten. Als die voor commerciële doeleinden worden ingezet (zakenvluchten) brengen ze veel meer op dan voor lesvluchten. Alleen als er weinig vraag naar zakenvluchten is zetten ze de vliegtuigen in voor lessen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:46 schreef SiRojK het volgende:
Singles en Twins zijn gestopt om commerciële doeleinden... Ik snap niet wat commerciële doeleinden zijn volgens mij
Bart heeft ook geen ¤10.000 betaaldquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat nog Nena, nog Natasja de 10 K hebben betaald. Dat ze tot en met september moet blijven , heeft te maken met haar boob en buikjob.
Het feit dat Huub en Lieke er niet moeilijk over doen , zegt mij genoeg. Dat geniepige gedoe van Brainless met die zwangerschaps test, was duidelijk een rattenverhaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:50 schreef SiRojK het volgende:
Natasia snapt er echt niets van... Ze denkt dat die test niet meer nodig is, omdat ze het al een keer zonder hebben gedaan.. Nasty nasty
Vind ik de normaalste zaak van de wereld, inderdaad. Maar ja, Amanda heeft niet voor niets al tig soa's achter de rug, die begrijpt het principe sowieso niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef Liess het volgende:
Omg wat een sufkutten, zo moeilijk is het toch niet? ze willen weten of ze schoon zijn voor ze elkaar doodneuken zonder condoom.
Hoe willen ze die buik doen dan? Is nog een vette blubber daar, moet ze niet wat mee afvallen dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze rekende het exact voor aan Carlos vanmiddag. Na 6 weken haar buikjob, dan herstel, kom je uit op eind september.
Vanmiddag uitgebreid gewassen door de kapster, maar je weet het.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef Copycat het volgende:
Wat ziet dat haar van Amanda er al weer vies uit.
Zo vies dat ik een neiging tot haarwassen heb.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef Copycat het volgende:
Wat ziet dat haar van Amanda er al weer vies uit.
Zo vies dat ik een neiging tot haarwassen heb.
Niets toch? Hij neemt hem mee, als Jaap z'n stem geeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef mazaru het volgende:
Hoeveel heeft Huub aan Jaap geboden voor zijn stem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |