Niets, is bsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef mazaru het volgende:
Hoeveel heeft Huub aan Jaap geboden voor zijn stem?
Nee, dat gebler is leuk voor je orenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
Dat gefluister van Amanda is zo irritant.
Je snapt wat ik bedoelquote:
Je wordt er helemaal eng van als je verstaat waar ze het over heeftquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
Dat gefluister van Amanda is zo irritant.
Dat is uitgesproken toen Nena zogenaamd de nieuwe miljonair was.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:58 schreef riri het volgende:
wil nena eigenlijk nog wel iets met die amanda te maken hebben nadat ze op die sneaky manier het huis is ingekomen?
Dat is allang bijgelegd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:58 schreef riri het volgende:
wil nena eigenlijk nog wel iets met die amanda te maken hebben nadat ze op die sneaky manier het huis is ingekomen?
Ik dacht dat ik hem vanmiddag met Jaap hoorde onderhandelen over een prijs voor zijn stem.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niets toch? Hij neemt hem mee, als Jaap z'n stem geeft.
Ja, omdat Huub haar een tyfuswijf noemde.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor Eric net zeggen dat Amanda hem sowieso niet aan Huub gaat geven. Heb ik iets gemist? Is het weer oorlog tussen Huub en amanda?
Dat denkt Amanda, maar daar heb ik zo mijn twijfels bij. Toen Nene voor een paar dagen terug was, leek het koek en ei, maar in dat hok is niets wat het lijkt.quote:
ja huub heeft haar voor iets lelijks uitgemaakt tyfuswijf of zoiets en dellie accepteert zijn excuus nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor Eric net zeggen dat Amanda hem sowieso niet aan Huub gaat geven. Heb ik iets gemist? Is het weer oorlog tussen Huub en amanda?
Wegens het schelden van gisteren geloof ik wil ze hem terugpakkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Wat ze natuurlijk gewoon isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, omdat Huub haar een tyfuswijf noemde.
Wie luistert aan de wand, hoort vaak zijn eigen schand.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, omdat Huub haar een tyfuswijf noemde.
Tja, een echt tyfuswijf, da's wat ze isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Deed ze maar zo moeilijk toen Brian haar sloeg en in het gezicht spuugde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |