En Japio leest voor uit de brief : "U heeft zelf gekozen niet beschikbaar te zijn voor groepsopdrachten en colleges". Die ene zin bevat toch de grote kern. Hoezo ligt het volgens jou aan de universiteit of de hoogleraar ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:02 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ligt aan de universiteit, maar vooral aan de docent! Zoals ze zelf al aangeven, de docent mag dat bepalen..
1. Ervaringen.. ...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Japio leest voor uit de brief : "U heeft zelf gekozen niet beschikbaar te zijn voor groepsopdrachten en colleges". Die ene zin bevat toch de grote kern. Hoezo ligt het volgens jou aan de universiteit (1) of de hoogleraar(2) ?
Ja eens, das ook wel leuk vergeef me. Bakkie ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:07 schreef SiRojK het volgende:
[..]
1. Ervaringen.. ...
2. Staat ook letterlijk in die brief, dat het aan de docent is om eventueel zelf te beoordelen of iemand wel of niet heeft voldaan...
Edit:@ Squory, discussie over dingen die zijn gebeurd, mag toch?
O jammer. ik had zelf namelijk mijn complimenten gegeven aan de billetjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die staat op die foto eronder. Samen met haar pimpmomma!
Dat zien we dan verschillend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:10 schreef Gigageil het volgende:
En weer steekt Lieke een mes in Huubs rug....
Wat zegt ze dan??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:10 schreef Gigageil het volgende:
En weer steekt Lieke een mes in Huubs rug....
Ze lult met Eric, ben het ff kwijtquote:
Niets ze probeert Erik te overtuigen op Huub te stemmen, maar tijdens de tussenpeiling vanavond nog niet uit te spreken dat hij evt. voor Huub gaat om Huub nog ff te laten zweten.quote:
Die gaat daar levenslang achter het gaasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:12 schreef Clank het volgende:
Met Jaap naar Turkije lijkt me wel een risico.. hij heeft zulke rare ideeën.
Nee, zij hebben het tot nu toe met condoom gedaan.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:45 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Huub & Lieken checken toch ook na de sex.
Ik denk dat haar volledige eerste naam wel angelieke zal zijn dan. (het is maar een gokje )quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:16 schreef Soury het volgende:
Lieke: Mijn naam stamt af van Engel.Is ze niet in de war me Wieke![]()
WankaLieke Klinkt niet echt. Maar gelijk heb je de molentjes zijn er welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat haar volledige eerste naam wel angelieke zal zijn dan. (het is maar een gokje )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |