abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49880800
Vervolg op: Wachten op het tweede streepje - deel 91

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

12 juni Diaan73 (04-2005) NOD
20 juni Mariposa (01-2007) NOD
24 juni Nijo NOD
24 juni Again (05-2007) NOD
26 juni Bright (11-2004) NOD
27 juni Marie79 (09-2004) NOD
05 juli lunastar (01-2004) NOD
22 juli Anitra (06-2007) NOD
Misslautje84 (10-2006) NOD

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

Ik sloot hem

Nogmaals van harte Randa_v

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 22-06-2007 19:55:28 ]
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:09:47 #2
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_49883243
ik heb veel gemist

Randa proficiat meid

Lotus, leuk, succes .

Bright dikke knuffel voor jullie

Anitra welkom meid...

en dan was er iemand die iets vertelde van eindelijk zwanger na 7 jaar, maar ben nickname vergeten.. proficiat meid
Oh ja en hier ligt het aan de zaadjes van ventje waarom het niet wilt lukken

liefs lunastar
pi_49883626
Randa gefeliciteerd!

Sugar en M@x er was hier sprake van een oeps. Door dat je aan het idee gaat wennen en gaat bedenken wat er gebeuren moet e.d. is het te doen in onze ogen.
De pijn zal altijd blijven, het lopen zal niet meer gaan, maar dat wil toch niet zeggen dat ik geen kindjes meer kan/mag krijgen? En ik was erg deppressief hiervoor juist omdat iedereen maar vond dat wij geen kinderen meer mochten krijgen, want een moeder die weing naar buiten kan en een aantal dingen wat moeilijker kan dan en in een rolstoel zit ka toch geen goede moeder zijn?
Maarals ik naar mijn kinderen kijk komen ze niks te kort, hun weten niet beter dat mama pijn heeft, dat mama niet makkelijk naar buiten kan.
We hebben besloten te doen wat goed voelt voor ons en niet wat de buitenwereld denkt, want voor de buitenwereld kan je het toch nooit goed doen.

Minoes ik he een schot in mijn baarmoeder zitten, hierdoor heb ik grote kns op miskramen omdat de vruchtjs zich niet kunnen nestelen. Bij Djulian as het puurb toeval en is het schot mee gegroeid waardoor hij 9 maanden klem gezeten heeft, om dit te voorkomen moet het schot of in geknipt worden of verwijderd.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:23:03 #4
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49883778

en randa gaaaf
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:28:24 #5
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_49883951
Pittige beslissing Anitra

Randa van harte
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:29:07 #6
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49883976
Een oeps, je bent toch nog niet zwanger? Dan is je stap toch juist heel bewust?

Maar als jullie het dus zelf wel te doen vinden, is het toch prima? Lijkt me dat je zelf weet wat er kan? Ik had alleen de indruk dat alles wat er maar bij komt -dus bovenop je dagelijkse situatie met veel pijn en beperking- te zwaar voor je was. Daarom hoopte ik dan maar dat het ineens veel beter ging met je! Maar misschien is het beeld wat vertekend en sowieso: als jullie het te doen vinden, dan doen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:32:54 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49884102
Anitra, even een domme vraag dan van mijn kant.
Als dat schot er nog uit moet, waarom dan toch een NOD? Zijn jullie nu wel bezig dan?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:34:12 #8
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49884141
ik snap een ieders verbazing wel.
maar.. garanties heb je in het leven nooit.. mibos is er beroerd vanaf gekomen na de bevalling.. en al is dat niet vergelijkbaar. wil er alleen mee aangeven dat je nooit zekerheid hebt dat er wat gebeuren kan.

dat de pijn en beperkingen er zijn ja, maar als ik naar djen kijk zie ik een pubermeid die lekker pubert niets te kort komt gek op der moeder en broertje is gek op rick is.
Djulian een heerlijk ventje dat ondanks zijn allergie-en een lekker wijs peuterpubertje is.
Ik weet zeker dat een derde kindje even liefdevol, gelukkig zal opgroeien.

Want op letten wat iemand allemaal niet kan heeft geen nut het gaat er tensliotte om wat wel kan.
en dat is een heleboel liefde aandacht genegenheid en warmte.
Dat anitra hulp zal krijgen bij ht in badje doen zal daar niets aan af doen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_49884228
ik heb een miskraam gehad afgelopen week en dat was dus een oeps.
Daardoor zijn we erg gaan nadenken. het is zwaar de pijn, maar als ik zo bezig ben met Djulian en van het weekend ook Arwen erbij dan weet ik dat het kan. Ik zal op het end van de dag veel pijn hebben, maar de liefde in die oogjes, die lachjes, die ondeugendheden enzo maken zoveel goed.

BE zodat ijn cyslus iig duidelijk is en het schot zorgt ervoor dat de ene kant het innestelen moeilijk maakt, maar de andere kant dus wel kan. het kan 1 kant op klappen en daarom willen ze het knippen dan kan het beide kanten op. Dat knippen is ook zo gebeurd. 1 juni maken we afspraak bij de gyn en dan kijken hoe snel het kan.
pi_49884415
Spannend allemaal Anitra!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:06:01 #11
156412 hestria
erg gastvrij
pi_49885249
even een vraagje tussendoor, hoe groot is de kans dat 2 testen (kruidvat/trekpleister & apotheekmerk) allebei een wishfull thinking streepje geven?

test van trekpleister

test van apotheek

beetje groot en een beetje vaag,
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:07:13 #12
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_49885306
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:34 schreef _evenstar_ het volgende:
ik snap een ieders verbazing wel.
maar.. garanties heb je in het leven nooit.. mibos is er beroerd vanaf gekomen na de bevalling.. en al is dat niet vergelijkbaar. wil er alleen mee aangeven dat je nooit zekerheid hebt dat er wat gebeuren kan.

dat de pijn en beperkingen er zijn ja, maar als ik naar djen kijk zie ik een pubermeid die lekker pubert niets te kort komt gek op der moeder en broertje is gek op rick is.
Djulian een heerlijk ventje dat ondanks zijn allergie-en een lekker wijs peuterpubertje is.
Ik weet zeker dat een derde kindje even liefdevol, gelukkig zal opgroeien.

Want op letten wat iemand allemaal niet kan heeft geen nut het gaat er tensliotte om wat wel kan.
en dat is een heleboel liefde aandacht genegenheid en warmte.
Dat anitra hulp zal krijgen bij ht in badje doen zal daar niets aan af doen.
Helemaal mee eens hoor. Dat iemand bepaalde beperkingen heeft wil inderdaad helemaal niet zeggen dat hij/zij geen goede ouder zou zijn. Ik was alleen even verbaasd omdat ik in de veronderstelling was dat het echt niet meer kon. Verder vind ik het gewoon fijn om te horen dat het goed gaat (afgezien van die miskraam dan)
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_49885369
ik zie een vaag streepje hoor Hestria!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_49885450
Dat zijn echt wel streepjes! Een streep is een streep, een keer een onterechte positieve uitslag kan vast. Maar twee keer, bij kwalitatief goed bekend staande testen?
mogen we zachtjes jompelen?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:12:57 #15
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_49885492
Ik zie ook 2x een vaag streepje. En een streep is een streep dus
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:16:55 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49885629
hestria, ik zie ze ook hoor!
Beetje vaag nog, maar dat is over een dag of 2-3 vast helemaal anders!

Gefeliciteerd!
pi_49885820
Hestria ik zie ook 2x 2 streepjes hoor!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:24:35 #18
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_49885907
Ik zie ook streepjes hoor
Anitra, ik vind het een pittige beslising die je hebt gemaakt enwens je het allerbeste
Saartje
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:46:01 #19
61800 Rottdog
pi_49886645
Hestria je bent gewoon zwanger
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:50:53 #20
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49886826
Streep is streep hoe vaag ook! Dus twee vage strepen maken toch echt wel een zwangerschap hoor! gefeliciteerd!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_49886854
Het gaat goed hier met de streepjes!! Wie volgt?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_49886962
Hestria en Randa, van harte

Anitra, ik verkeerde ook in de veronderstelling dat het niet echt een optie meer voor jullie was.
Als jullie hebben besloten om er voor te gaan dan is dat idd jullie keuze. Veel succes met alles!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:59:22 #23
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49887173
Hestria, (alvast) gefeliciteerd!

Randa, hier nog maar eens dan van harte!!

Anitra, succes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:51:54 #24
156412 hestria
erg gastvrij
pi_49889181
dank julie wel,

ben zelf nog wel een beetje huiverig hoor, kan er eigenlijk nog niet echt bij, ruim 1,5 jaar klussen met alles wat er bij hoort zonder goed resultaat, en de eerste maand dat we dus niet proberen en dus ook nauwelijks sex hebben gehad is het ineens raak? het klopt allemaal wel, ik heb aan beide bortsen pijn, ben de afgelopen dagen ook al veel misselijk geweest, en ben zo emotioneel als ik weet niet wat. vrijdag voor de zekerheid nog eens een testje doen, (heb er nog 1 liggen), maar denk dat ik het al weet.
pi_49890886
Ja! Jajajaja! ik zie duidelijk 2 x 2 strepen hoor

Van harte Hestria!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:37:27 #26
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_49890895
Randa, wat leuk! Van harte!!!! Ook voor grote broer!
Hestria, gefeliciteerd! Een fijne zwangerschap gewenst!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_49893325
Gefeliciteerd Hestria! Ik zie ze ook hoor!
pi_49893403
Hestria, de streepjes zijn inderdaad vaag, maar TWEE vage streepjes kan geen toeval meer zijn, toch? Gefeliciteerd!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:54:49 #29
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_49894079
Hestria ik zie ook twee streepjes hoor Alvast gefeliciteerd hoor
Make love, not war ☮
  dinsdag 29 mei 2007 @ 17:33:06 #30
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_49895489
Randa, van harte gefeliciteerd!

En ook ik sluit me bij de rest aan Hestria, een streep is een streep! Gefeliciteerd hoor!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_49896234
Hoi
Ik ben nieuw hier dus even kort mijn verhaal :
Ik probeer nu ongeveer 6 maanden zwanger te raken. Het wil nog niet echt lukken.
Maar het rare is dat ik als maar regelmatige cyclus had en nu ineens bijna 2 weken te vroeg ongesteld geworden ben
Nou was het eerste wat ik dacht natuurlijk : zwanger. Maar om nou weer een test te gaan halen
Volgens mij heb ik al een vermogen aan die dingen uit gegeven.
pi_49897143
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:54 schreef snoopy het volgende:
Hestria en Randa, van harte

Anitra, ik verkeerde ook in de veronderstelling dat het niet echt een optie meer voor jullie was.
Als jullie hebben besloten om er voor te gaan dan is dat idd jullie keuze. Veel succes met alles!
in welk opzicht dachten jullie (bedel niet alleen jou, maar bv ook m@x en sugar) dat het niet meer zou kunnen dan?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 18:38:57 #33
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_49897912
hestria ik zie 2 streepjes

anitra inderdaad je moet jullie wens volgen niet naar de buitenwereld luisteren...
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:51 schreef Vicky het volgende:
Het gaat goed hier met de streepjes!! Wie volgt?
ik ik ik , zou heel graag willen....
  dinsdag 29 mei 2007 @ 18:40:35 #34
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_49897966
zoutig welkom.. kan je wel niet helpen.. gewoon 2 weekjes afwachten anders

Anitra ik ken ook iemand die met tussenschot een prachtwonder op de wereld heeft gezet.. en ik hoop voor julie dat jullie dat ook nog eens mogen meemaken

liefs lunastar
  Jubileum moderator dinsdag 29 mei 2007 @ 18:52:59 #35
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_49898440
Randa en Hestria allebei ontzettend gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_49898478
Hestria gefeliciteerd
pi_49898486
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 18:40 schreef lunastar het volgende:
zoutig welkom.. kan je wel niet helpen.. gewoon 2 weekjes afwachten anders

Anitra ik ken ook iemand die met tussenschot een prachtwonder op de wereld heeft gezet.. en ik hoop voor julie dat jullie dat ook nog eens mogen meemaken

liefs lunastar
Weet ik hoor...moest gewoon even mijn ei kwijt
  Jubileum moderator dinsdag 29 mei 2007 @ 18:58:24 #38
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_49898636
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 18:17 schreef Anitra het volgende:

[..]

in welk opzicht dachten jullie (bedel niet alleen jou, maar bv ook m@x en sugar) dat het niet meer zou kunnen dan?
Je gaf zelf, nog geen maand geleden volgens mij, al aan dat het niet haalbaar was ivm je morfine. Vandaar denk ik, dat iedereen een beetje verrast is.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_49899406
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 18:58 schreef Lois het volgende:

[..]

Je gaf zelf, nog geen maand geleden volgens mij, al aan dat het niet haalbaar was ivm je morfine. Vandaar denk ik, dat iedereen een beetje verrast is.
ja de morfine was erg hoog en emotioneel was het heel zwaar, zag mezelf als iemand die niks kon en dat de medicijnen alleen maar erger zouden worden. Maar dat waren dus echt de medicijnen die spraken nu ik op 1/3e zit heb ik weer vertrouwen en zin in dingen, zie weer toekomst. Medicijnen zijn soms echt verkeerd.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:28:02 #40
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_49899859
Als ik even voor mezelf mag spreken, ik had het ook nooit verwacht bij je, juist omdat je een maand terug afscheid van hier wilde nemen, en je zo afhankelijk van de medicatie leek.
Verder leek het mij bij jou dus daardoor juist niet goed gaan, niet goed genoeg om het nog een keer aan te durven iig.
Maar ik snap je wel dat je uiteindelijk toch ervoor gaat, je kunt je hele leven niet op halt zetten alleen maar voor de pijn
Saartje
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:30:55 #41
3142 m@x
pi_49899980
Ik had hetzelfde idee als Lois. Maar ik vind het super dat je nu uit dat dal bent gekropen en de beslissing om voor een derde kindje te gaan vind ik heel dapper. Ik weet niet of ik zoveel lef zou hebben als ik in hetzelfde schuitje zou zitten. Je hebt natuurlijk al een onwijze lijdensweg achter de rug. Dit is niet als kritiek bedoeld, ik gun jullie echt alle geluk en ik hoop dus dat het heel snel gaat lukken.
pi_49901642
Randa, van harte .

Hestria, ik zie echt 2 keer 2 streepjes hoor, van harte .
Fake it till you make it...
pi_49902664
Nog even het bewijs posten. Eerst getest met de etos test, die nogal vlug twee streepjes toonde en daarna (had niet voor niets zoveel testen gekocht) de clearblue en ook die was positief.

pi_49906022
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 18:58 schreef Lois het volgende:

[..]

Wat Lois zegt en andere dingen die je in het verleden wel verteld hebt. Je gaf zelf gewoon heel vaak aan dat je het graag zou willen maar dat er heel veel redenen waren waardoor het niet kon.
Te veel pijn, niet alle dingen met je kindje kunnen doen die je zou willen en idd het medicijngebruik.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 30 mei 2007 @ 08:08:41 #45
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_49915351
Anitra, welkom hier!

Hier de dag van mijn NOD, gisteren wist ik zéker dat ik ongesteld ga worden. Nu ben ik daar niet zo heel zeker meer van het is een héél kleine kans dat het raak is, en dan ook nog met mijn korte 2e cyclus. Ik voel me vanochtend misselijk, maar dat kan ook een andere reden hebben zenuwachtig, moet straks naar de tandarts en dat is niet echt mijn favoriete bezigheid.

Nou ja, ik ga d'r maar vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden! Dat is makkelijker dan de hoop houden dat ik zwanger zou zijn...
pi_49915535
Moedertjuh, hier komt het hooguit door m'n zaadjes, maar veel bijzonders is er niet gevonden. Voor Elise was er geen probleem (na 3 maanden was 't raak), nu blijkbaar wel, terwijl er eigenlijk niks aan de hand zou zijn. Vorig jaar hadden we volgens de computer 20% kans om zwanger te worden. Maar nu met al 3x een IUI-behandeling nog niks.
We hebben trouwens wel weer een afspraak bij de gyn voor een volgende behandeling gemaakt...

En dan het goede nieuws:
Randa, gefeliciteerd zeg! Wat een mooie (en ontroerende) foto's van streepjes!!!

Hestria, gefeliciteerd ook!! Want dat zijn 2x 2 prima streepjes!!
pi_49916522
Hestria ik ga ff kijken of ik mijne ook op de foto kan krijgen die is iets duidelijker maar het lijkt er in ieder geval op dat je zwanger bent
dus voorzichtig gefeliciteerd
pi_49916757

gelukt geloof ik
pi_49917250
Hestria,op de eerste zie ik zo'n streepje,die je altijd op een test zie,als je goed kijkt,voordat je m hebt gedaan.Maar de tweede is wel duidelijker.Ik zou m over 2 dagen nog es doen en dan weet je het echt zeker.Alvast een voorzichtige jompel

Groetjes,Minoes
pi_49919717
Anitra,wat een verdrietig bericht,van je miskraam.Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat het schot snel verwijderd kan worden,zodat jullie weer een poging kunnen wagen

Groetjes,Minoes
pi_49922170
Moedertje, Hestria en Rand gefeliciteerd !!
De streepjesregen is begonne....mag ik de volgende zijn ;-)

Hier alles eigelijk niet zo lekker, vorige week 3 dagen ongi geweest, alleen maar bruin bloed, niets roods aan te bekennen. Voor de zekerheid een ochtendtest gedaan, je weet het natuurlijk nooit en die was negatief. Maar nog steeds last van vage klachten, misselijk, erge honger, snel moe, lusteloos. En met als toppunt, afgelopen vrijdag zit ik lekker op de bank, ik wil een raar plekje op mijn tepel aan manlief laten zien, komt er ineens een soort creme/vocht uit mijn tepel...dat kan niet goed.

Ik ga dus straxies naar de dokter samen met Ik ga vragen of hij misschien een binnenwaards onderzoek wil doen, misschien was het wel niet een gewone ongesteldheid...je weet het niet !
Snel dus een update !
Pluk de dag voordat je in een vaas eindigt !
pi_49925731
MissLautje, succes dan bij de HA!!
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:08:15 #53
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_49930647
misslautje succes bij de ha...

jij mag volgen meid.. maar ik ook.. en al de andere ook... mijn duimen draaien al

liefs lunastar
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:48:15 #54
156412 hestria
erg gastvrij
pi_49932168
hier zijn slechte voortekenen, ik heb vandaag al heel de dag af en toe krampen, denk dat het of valse streepjes waren of het voor de 3de keer fout gaat.
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:05:18 #55
114177 Diaan73
pi_49932747
Hestria wat balen zeg... hopelijk gaat het toch goed. Ik duim voor je....
Make love, not war ☮
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:31:27 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49933599
Hestria, bij mij waren het juist de aanhoudende krampen en uitblijvende bloeding die mij deden vermoeden dat ik mss maar eens moest gaan testen. Het zegt niet zo veel dus hoor!
Houd moed!
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:37:07 #57
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_49933785
Nou, hier is dus mijn ongesteldheid begonnen... een streep bruin bloed!

Nieuwe NOD mag op 27 juni...
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:54:45 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49934430
Shit Marie...

Misslautje, hoe ging het bij de huisarts?
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:37:04 #59
61800 Rottdog
pi_49935844
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:48 schreef hestria het volgende:
hier zijn slechte voortekenen, ik heb vandaag al heel de dag af en toe krampen, denk dat het of valse streepjes waren of het voor de 3de keer fout gaat.
Lieve Hestria geen bloed geeft moed
pi_49936956
Hestria kom op houdt goede moed!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_49937807
Hestria, hou moed, ik blijf in elk geval ernstig voor je hopen !!
Marie, dat blijft gewoon niet leuk, als je toch ongesteld wordt! Op naar de volgende ronde...

Oke, de huisarts....die kon me weinig vertellen. Manlief was mee, dus dat was wel erg prettig. Tja, mijn klachten zijn vaag maar geen reden tot medisch onderzoek. Aangeraden om vanaf nu te gaan tempraturen om zo mijn eisprong zichtbaar te maken. Dit 2/3 maanden volhouden en is het dan nog niets, dan moeten we terugkomen.

Huisarts vertelde wel iets nieuws, nooit geweten dat je per 4 maanden maar 3x een eisprong hebt, en dus niet alle 4 de maanden....dat was voor mij nieuw, wisten jullie dit ?
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:03:56 #62
156412 hestria
erg gastvrij
pi_49939339
Marie79, wat balen zeg!

Misslautje84, ik wist het ook niet van de 3x in de 4 maanden, dan worden de kansen nog minder, wel jammer dat de huisarts nog niks kan doen.
pi_49941938
Zou dat echt zo zijn, van die 3 eisprongen in 4 maanden? Ik heb er ook nog nooit van gehoord.
Dat zou best gek zijn. Niet dat je huisarts het niet goed heeft hoor Misslautje, maar ik heb het hier ook nog nooit gelezen!
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:05:48 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49942172
Ik hoorde laatst ook ergens dat je idd niet elke maand een eisprong hoeft te hebben en dat dat niet eens automatisch betekent dat er iets niet goed is.

Als je officieel kijkt zou je er meer moeten hebben dan stipt elke maand 1, omdat de cyclus in principe 4 weken is ipv een maand.
pi_49942337
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoorde laatst ook ergens dat je idd niet elke maand een eisprong hoeft te hebben en dat dat niet eens automatisch betekent dat er iets niet goed is.

Als je officieel kijkt zou je er meer moeten hebben dan stipt elke maand 1, omdat de cyclus in principe 4 weken is ipv een maand.
Inderdaad. De huisarts van Misslautje stelt het zo dat het 'regel' is dat je per 4 maanden maar 3 keer een eisprong hebt. Ik zou wel eens willen weten waar hij dat dan op baseert?!
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:37:12 #66
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_49943571
Jeetje Anitra

Heb je Djen al gevraagd of ze dat leuk vind, of heb je nog andere mantelzorg in het verschiet?
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:11:06 #67
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49945278
Nou Loena, dat is behoorlijk cru gezegd. Ik heb er verder natuurlijk niets over te zeggen of zelfs mee te maken, maar ik schrok wel van je post.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_49945394
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:11 schreef Sugar het volgende:
Nou Loena, dat is behoorlijk cru gezegd. Ik heb er verder natuurlijk niets over te zeggen of zelfs mee te maken, maar ik schrok wel van je post.
Hoezo? Mag dat niet gevraagd worden?
Zoiets is een grote beslissing.. En maak je niet even met zn 2 als er derde afhankelijk van zijn..
Je moet aan alles denken..
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:17:01 #69
3142 m@x
pi_49945557
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:13 schreef Tally het volgende:

[..]

Zoiets is een grote beslissing.. En maak je niet even met zn 2 als er derde afhankelijk van zijn..
Je moet aan alles denken..
Natuurlijk, maar wie zegt dat daar niet over is nagedacht? Ik vind het ook cru om het op deze manier neer te zetten, zeker als je erbij stil staat dat Djen dit ook zou kunnen lezen.
pi_49945610
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:17 schreef m@x het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar wie zegt dat daar niet over is nagedacht? Ik vind het ook cru om het op deze manier neer te zetten, zeker als je erbij stil staat dat Djen dit ook zou kunnen lezen.
Niemand zegt dat.. Ze vraagt of er over na is gedacht..
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:18:22 #71
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49945626
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:13 schreef Tally het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, Tally.
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:19:04 #72
3142 m@x
pi_49945669
Nouja, het is meer de manier waarop het wordt gevraagd die me stoort. Je hoeft echt niet alles met een suikerzoet laagje te omkleden maar ik vind het zo wel heel bot.
pi_49945725
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:19 schreef m@x het volgende:
Nouja, het is meer de manier waarop het wordt gevraagd die me stoort. Je hoeft echt niet alles met een suikerzoet laagje te omkleden maar ik vind het zo wel heel bot.
Zoals je al zegt niet alles hoeft met een laagje omkleedt te worden..
De vraag kan anders gesteld worden maar komt op hetzelfde neer..
Dit is duidelijk en direct.. Ja misschien iets te direct maar blijft dezelfde vraag..
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:23:21 #74
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_49945883
Anitra en Rick s6 bij de gyn, jullie zullen er wel goed over nagedacht hebben alle voor en tegens besproken hebben...
Dan wens ik jullie alle s6 van de wereld toe om Djen en Djullian nog te vergezellen als het lukt met een brusje voor beide
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_49946824
Zoals Bar zegt hebben we over alles na gedacht, we gaan niet voor niets naar de gyn en naar mijn behandelend artsen.
Verder ben ik in huis onafhankelijk en heb ik iemand die helpt met de huishouding.
Nog meer vragen? stel ze gerust. Het is echt niet over 1 nacht ijs gegaan en we zouden het echt niet doen als ik zelf er niet voor kan zorgen. Mochten de artsen zeggen dat het alsnog niet nie kan ivm medicatie of het schot of wat dan ook, dan is het behoorlijk kut en zal het ook een zware tijd worden, maar we zullen niet tegen de adviezen in gaan van de artsen!!
pi_49947127
Onwijs veel succes Anitra!!
pi_49956729
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:05 schreef Misslautje84 het volgende:
Moedertje, Hestria en Rand gefeliciteerd !!
De streepjesregen is begonne....mag ik de volgende zijn ;-)

Hier alles eigelijk niet zo lekker, vorige week 3 dagen ongi geweest, alleen maar bruin bloed, niets roods aan te bekennen. Voor de zekerheid een ochtendtest gedaan, je weet het natuurlijk nooit en die was negatief. Maar nog steeds last van vage klachten, misselijk, erge honger, snel moe, lusteloos. En met als toppunt, afgelopen vrijdag zit ik lekker op de bank, ik wil een raar plekje op mijn tepel aan manlief laten zien, komt er ineens een soort creme/vocht uit mijn tepel...dat kan niet goed.

Ik ga dus straxies naar de dokter samen met Ik ga vragen of hij misschien een binnenwaards onderzoek wil doen, misschien was het wel niet een gewone ongesteldheid...je weet het niet !
Snel dus een update !
lautjuh ik ga voor je duimen en hopen ik kan nog niet helemaal genieten hoor pfff die vruchtwater punctie he wat een gedoe maar ja ben nou eenmaal geen 20 meer en ik wil wel graag dat het gezond is
pi_49959546
Anitra, ik vind het een mooie beslissing en ik wil jullie alvast alle succes wensen. Natuurlijk zijn er vraagtekens te zetten maar die zijn er in elke situatie en altijd....

Moedertjuh, Wanneer heb je de vruchtwagenpunctie ?
pi_49959785
Mijn volgende NOD mag op 24 juni
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:25:29 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49960879
Wat jammer Again! Was wel leuk geweest, gelijk in 1 klap raak.
Op naar de volgende ronde!
pi_49962502
Ben al 3 dagen ongesteld hoor en had het ook niet verwacht, gevoel zei ook dat ik niet zwanger was dus echt een teleurstelling is het niet. Vind het juist wel fijn dat ik nu echt mijn cyclus kan tellen en bijhouden, dat kon vorige maand niet omdat we zo 'ineens' begonnen.

Op naar ronde 2
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:01:43 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49963861
Hestria! Hoe is het bij jou?
Geen nieuws = goed nieuws?
Ik heb nog eens naar die foto's gekeken maar dat zijn echt strepen hoor!
pi_49964734
Agian, jammer. Op naar de volgende maand..

Ik zal het trouwens nog eens aan min huisarts vragen, dat van de 3/4 eisprongen, als ik hem weer eens zie. Schijnbaar was ik dus niet de enige die het niet wist..
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:48:05 #84
156412 hestria
erg gastvrij
pi_49973590
nou ondertussen is de laaste test binnen 30 seconde een mooie streep, dus de zwangerschap is echt. Vandaag weer krampen, maar altijd in de namiddag als ik ook erg moe ben, dus heb goede hoop dat het gewoon tekenen zijn van dat ik rustig aan moet doen.(geen kind van 11 kilo de trap afsjouwen enz) dus hier gaat alles goed, ivm met de vorige 2 miskramen en mijn ongeregelde periodes mag ik volgende week al naar de verloskundige.

dus denk dat ik jullie moet verlaten. Ik wens iedereen heel veel sucses en dat het maar snel mag lukken.
pi_49974675
Hestria wat fijn! Gefeliciteerd!!

Hier ook nog een succes aan iedereen.
pi_49976352
Hestria, gefeliciteerd !!! Succes met de zwangerschap en dat alles maar goed mag gaan !
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:33:59 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49981959
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:48 schreef hestria het volgende:
nou ondertussen is de laaste test binnen 30 seconde een mooie streep, dus de zwangerschap is echt. Vandaag weer krampen, maar altijd in de namiddag als ik ook erg moe ben, dus heb goede hoop dat het gewoon tekenen zijn van dat ik rustig aan moet doen.(geen kind van 11 kilo de trap afsjouwen enz) dus hier gaat alles goed, ivm met de vorige 2 miskramen en mijn ongeregelde periodes mag ik volgende week al naar de verloskundige.

dus denk dat ik jullie moet verlaten. Ik wens iedereen heel veel sucses en dat het maar snel mag lukken.
Zie je wel!
Die krampen horen er gewoon bij hoor! Niet leuk, ik vond ze ook heel eng, maar zo'n snelle streep zegt wel genoeg hoor!
Supergefeliciteerd!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:27:16 #88
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_49991257
ik heb niet mogen volgen... ben "weeral' maar eens ongi

nieuwe NOD 5/7
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:30:32 #89
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_49991344
again en Marie voor jullie dikke knuffel.. rotduivels altijd hé...

liefs lunastar
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:39:06 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49991545
Shit luna...
pi_49991837
Luna dat is prut
pi_49992136
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:46 schreef Misslautje84 het volgende:
Anitra, ik vind het een mooie beslissing en ik wil jullie alvast alle succes wensen. Natuurlijk zijn er vraagtekens te zetten maar die zijn er in elke situatie en altijd....

Moedertjuh, Wanneer heb je de vruchtwagenpunctie ?
17 july ben ik 16 weken en ik heb dus besloten wat er ook gebeurt na die dag jullie gewoon op de hoogte te houden
moet wel zeggen dat ik bloednerveus ben en eigenlijk nog steeds niet durf te genieten van kruimeltje in mijn buik
kus moedertjuh
pi_49993014
Vandaag is mijn schoonzusje onder het mes gegaan, kijkoperatie. Eileiders liepen niet goed door, ze probeert al dik 2 jaar voor een kindje te gaan. Dus nu wachten we op nieuws, echt heel spannend!
Aan de andere kant: Mijn moeder heeft vannacht een miskraam gehad. Ze heeft tijden geleden een operatie ondergaan waarna de kans op een zwangerschap 1 op 100 was. Nu dus toch zwanger (geen anticonceptie uiteraard) en vannacht een miskraam gehad. Heel dubbel gevoel, aan de ene kant beter (begin er nog maar eens aan op je 45e, met alle risico's van dien) aan de andere kant natuurlijk ontzettend zuur.

Dus een beetje gek vandaag op babygebied.
Wij wachten de uitslag van schoonzusje af, als die slecht is hebben we besloten zelf een maandje te wachten en 'voorzichtig' te oefenen, en dan volgende maand volop aan de slag. Is de uitslag goed dan gaat er volgende week natuurlijk een circus plaatsvinden in de slaapkamer, dat begrijpen jullie

Wilde het graag even kwijt

Luna balen meis!!
Moedertjuh kan me je gevoel wel indenken hoor, tuurlijk het is zo pril! Hoop voor jou snel zekerheid! En dan lekker genieten!!!
pi_50003108
Nou uitslag van schoonzusje is niet goed, slijmvliezen en trilhaartjes in de eileiders zijn niet aanwezig, waarschijnlijk door Chlamydia in het verleden, dus het eitje kan niet vervoerd worden door de eileiders. Ze gaan dus met IVF starten. Wel zuur hoor. Denk dat wij maar een maandje wachten! Zou het vreselijk vinden nu te moeten vertellen dat ik zwanger ben.
Vriend is het er niet mee eens, die zegt dat we ons eigen geluk niet van een ander moeten laten afhangen maarja.. Beetje loyaliteit mag ook wel vind ik.
Wat vinden jullie?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 17:05:18 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50006234
Ik denk dat die ene maand niet uit gaat maken. Of je nou volgende maand of de maand erop zou melden dat je zwanger bent, even slikken zal het toch wel zijn zolang zij nog niet zwanger zijn.
Die IVF krijg je ook nog maar even niet zomaar (medicijnen geregel, soms zelfs wachtlijsten etc. etc.) dus de kans dat zij volgende maand of de maand erop zwanger is is nog niet zo heel groot.

Hoe lief je het ook bedoelt, dat ene maandje wachten maakt niet heel veel uit denk ik.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 17:58:13 #96
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50007815
again het is heel lief van je dat je zo meeleeft met je schoonzus, maar zoals BE zegt helpt het niet veel.. want inderdaad de medicijnen.. en alles regelen.. ik zou ook gewoon gaan voor jullie geluk, maar wel blijven meelven met je schoonzusje...
pi_50008094
Het gaat er meer om dat ze even rust hebben, snap je? Ik weet wel dat er een flinke tijd overheen gaat met IVF maar om meteen zo snel na dit nieuws te horen dat je broertje een kind krijgt lijkt me gewoon erg pijnlijk. Dus eigenlijk was het daar om.
Maar thanks voor het meedenken!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 18:29:18 #98
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50008641
Luna, wat shit zeg! weet eigenlijk niet veel meer te zeggen. het is ook zo rot allemaal.

again wat een vervelend nieuws van je zus en je moeder, denk ook niet dat een maandje wachten veel uitmaakt, maar je moet doen waar je je goed bij voelt!
pi_50010838
Luna, wat balen . Hopelijk blijven die rooie rotzakken binnenkort wel weg !

Again, ik snap het wel. Aan de andere kant... ben ik het wel met de anderen eens dat dat maandje misschien ook niet zoveel uitmaakt. Wellicht meer voor je eigen gevoel dan voor hen... Doe wat voor jullie beiden ok is, het is ook niet gezegd dat je ineens zwanger raakt dat heb je nou eenmaal niet in de hand .
  Jubileum moderator vrijdag 1 juni 2007 @ 19:57:07 #100
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50011358
Anitra hoe is het gegaan bij de arts vandaag? Al iets meer duidelijk geworden hoe het ervoor staat?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_50011849
Again moeilijke situatie, maar je moet ook aan jezelf denken

Er is meer duidelijkheid idd. De morfine er helemaal af en hij ziet geen problemen voor een zwangerschap. Dus we mogen een afspraak bij de gyn maken
pi_50012124
Weer een stapje in de goede richting Anitra .
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:26:48 #103
26341 Mariposa
Telt af...
pi_50027200
Kom je een weekje niet en gebeurt er zoveel!

Allereerst nog een paar en voor Hestria (eindelijk!) en Randa (lekker vlot!)

Gelukkig hebben we ook weer wat nieuwe aanwas voor de lijst

Lotusparel, ook jullie gefeliciteerd met jullie stap Hopelijk kan je snel naar Z&G en zal alles voorspoedig verlopen. Had je mijn antwoord en vraag nog gezien over het chronische verhaal?

Anitra ook welkom hier. Het is een hele moeilijke overweging om te maken als 'gehandicapte' En daar bedoel ik dan ook maar de chronische zieken mee, maar het belangrijkste is dat jullie erachter staan en dat jullie het vertrouwen hebben in de toekomst en nog een kindje erbij. Ik denk trouwens wel dat het qua afwegingen wel uitmaakt of je al kinderen hebt of dat je nog helemaal geen kinderen hebt. Maar ja iedereen heeft daar zijn eigen ideeën over. Sterkte trouwens nog met het verwerken van de miskraam, de afgelopen weken hebben jullie wel even heel veel dingen op jullie af gekregen
Fijn trouwens dat je van de morfine afkan!

Leuk zoutig dat je hier ook komt posten. Wat betreft je cyclus, helaas gebeurt het nog weleens dat je opeens tussen heel regelmatige cycli opeens een heel afwijkende hebt. Dat heb ik laatst ook gehad, of het was een hele lange periode of 2 heel korte. Ik denk zelf dat je het beste maar even kan afwachten tot je echt overduidelijke zwangerschapsverschijnselen krijgt of totdat je weer ongesteld wordt. Het is zo jammer en een domper, als je denkt/hoopt dat je zwanger bent, en het weer niet zo is.

Marie balen dat je nog een ronde moet wachten. Ik gun het jullie zo

Ook alleen bruin bloed Mislautje, misschien dat je over 3 weken ook weer een 'echte' menstruatie krijgt Bij mij ging het ook heel vreemd de afgelopen 2 perioden. Even afwachten of het temperaturen ook duidelijkheid geeft over de eisprong.

Luna, wat moet dit zwaar zijn voor jullie

Again, wat een moeilijke tijden met je moeder en schoonzus. En over wel of niet een pauze inlassen, ik zou je vriend volgen.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_50040810
Luna, wat klote

Hestria Gefeliciteerd

Again, jeetje, wat K zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:21:48 #105
174280 klonelin
later uit de kast..
pi_50046008
* klonelin = bang.. nu al 34 dagen overtijd.. dat is toch niet normaal!
En nog steeds een negatieve zwangerschapstest.
1 april was mijn laatste menstruatie. Daarvoor was ik nog nooit overtijd geweest.
Toch maar een bezoekje aan de dokter?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:39:27 #106
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_50046548
Als je normaal gesproken regelmatig bent, zou ik wel even naar de dokter gaan.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:43:08 #107
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_50046668
Luna, shit zeg!

Klonelin, wat GWS zegt...
pi_50053263
Jeetje 34 dagen, dat lijkt me zo frustrerend!
Zou ook maar even langs de HA gaan.

Ik ben niet meer ongesteld dus laat ronde 2 maar beginnen! (Toch besloten gewoon door te gaan, iedereen incl. schoonzus vind dat ik dit moet doen!) Jullie natuurlijk bedankt voor je advies!
Succes iedereen!!!
  zondag 3 juni 2007 @ 10:01:40 #109
26341 Mariposa
Telt af...
pi_50053444
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:21 schreef klonelin het volgende:
* klonelin = bang.. nu al 34 dagen overtijd.. dat is toch niet normaal!
En nog steeds een negatieve zwangerschapstest.
1 april was mijn laatste menstruatie. Daarvoor was ik nog nooit overtijd geweest.
Toch maar een bezoekje aan de dokter?
Inderdaad even bij de dokter langsgaan misschien kan hij/zij je een kuurtje Primolut voorschrijven. Daardoor wordt je menstruatie opgewekt en het is de bedoeling dat daarvan je cyclus weer op gang komt.

Bij mij heeft die hele lange cyclus laatst zo'n 59 dagen geduurd. Bij 55 dagen moest ik toch al bij de interniste langs en zij bood me aan Primolut te gebruiken, maar vond het, medisch gezien, niet noodzakelijk. Maar ik ben dus 4 dagen daarna zelf ongesteld geworden. Ze heeft me trouwens niet onderzocht en alleen even telefonisch met een gyn overlegd, omdat ik halverwege wel een beetje oud bloedverlies en gekleurd slijm had.

Het komt echt wel weer goed, ook al ben je nu bang en vind je het frustrerend (en dat is het ook, ik heb er in totaal ook zo'n 7 testen tegenaan gegooid incl. test in het ziekenhuis) Sterkte meid

Again fijn, dat jullie voor de volgende ronde doorgaan en steun van je familie hebben
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  maandag 4 juni 2007 @ 09:13:44 #110
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50082746
Maripos het is altijd wel ff slikken weeral die ongi's, maar het went na een tijd, want ik voel ze toch paar dagen op voorhand aankomen

Klonelin ik zou inderdaad ff naar huisarts gaan

Anitra ga ervoor meid

again ook jij toch er voor gaan.. hopelijk met succes

en ik blijf duimen voor iedereen

liefs lunastar
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:11:20 #111
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50165257
waar is iedereen??? het is zo stil...
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:44:22 #112
114177 Diaan73
pi_50166628
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:11 schreef lunastar het volgende:
waar is iedereen??? het is zo stil...
Aan het wachten.. En net getrouwd dus even druk met andere dingen geweest.
Make love, not war ☮
  woensdag 6 juni 2007 @ 17:48:27 #113
174036 Nijo
Butterfly's everywhere!
pi_50170797
Ik ben aan het wachten... En heel druk bezig met mijn werk, ben bij een ander project begonnen, veel technischer als bij die kabelgigant.

Ik ben helemaal niet zo technisch en nu moet ik dus mensen gaan helpen die problemen hebben met hun laptop of pda

Verder gaat het hier rustig zijn gangetje, zijn druk aan het KvK'en om de dag

Ik wil ook nog iedereen feliciteren die een 2e streepje heeft gepiest en iedereen succes wensen (en op naar de volgende) die het niet heeft gedaan
pi_50201347
Diaan gefeliciteerd!! Was het een mooie dag??

Morgen beginnen bij ons de fundays weer dus hopen ook een terrorvisje die het goed met mijn eitje kan vinden

Succes allemaal!
pi_50230184
En hier wachten we totdat bij een volgende follikelopmeting (morgen) de follikels 18mm zijn.
Vandaag zijn ze 14mm, dus het lijkt me dat ze pas zondag of zo 18mm zijn, dus dinsdag dan een inseminatie?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:49:55 #116
114177 Diaan73
pi_50230495
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:31 schreef Again het volgende:
Diaan gefeliciteerd!! Was het een mooie dag??

Morgen beginnen bij ons de fundays weer dus hopen ook een terrorvisje die het goed met mijn eitje kan vinden

Succes allemaal!
Dankjewel!! Het was een geweldig leuke dag. We hebben heel veel plezier gehad. Zie Trouwen!!!! deel 30 lekker wegmijmeren..... voor wat foto's als je dat leuk vindt.
Make love, not war ☮
pi_50233277
Mooie foto's Diaan, je zag er stralend uit!

Bright succes!
Nou hier zijn de fundays aangebroken!!! Ben benieuwd :D:D
pi_50233488
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:40 schreef Bright het volgende:
En hier wachten we totdat bij een volgende follikelopmeting (morgen) de follikels 18mm zijn.
Vandaag zijn ze 14mm, dus het lijkt me dat ze pas zondag of zo 18mm zijn, dus dinsdag dan een inseminatie?
Ik weet niet, dat kan heel snel zijn. Ik had een keer de ene dag 14mm en de andere dag waren ze al 18. Dus wie weet? Afwachten maar.
Variety is the spice of life
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:24:57 #119
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50233757
Diaan proficiat meid en mooie fotos...;

Bright zoals nebelung zegt het kan soms vlug gaan hoor... ik duim alvast

Again klus ze meid... Hier zijn we ook begonnen aan de fundagen(over heel de maand )

voor iedereen een fijn zwoel weekend en toi toi toi

liefs lunastar
pi_50233988
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:16 schreef nebelung het volgende:

[..]

Ik weet niet, dat kan heel snel zijn. Ik had een keer de ene dag 14mm en de andere dag waren ze al 18. Dus wie weet? Afwachten maar.
lol - het was een retorische vraag, maar goed. We hebben ook al een keer gehad dat het 2 dagen later pas 16mm was.
pi_50234175
Oh dat kan je niet zien, zo al schrijvend

Nou, ik hoop met je mee in elk geval!
Variety is the spice of life
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:36:45 #122
114177 Diaan73
pi_50234176
Iedereen heel veel plezier en succes met de fundays

Bright jullie ook heel veel succes Spannend hoor.
Make love, not war ☮
  zaterdag 9 juni 2007 @ 19:42:11 #123
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50277528
Ik kom hier weer even kijken Heb even een vraagje
Ik heb in beide borsten harde schijven zitten aan de okselkant
Het doet geen pijn verder, maar ik heb wel al een week gevoelige borsten/tepels.
Iemand die weet wat dit is?
Heb ook nog geen gehad, dus laat mijn NOD nog maar even zo staan

Een voor iedereen hier.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  zondag 10 juni 2007 @ 08:24:35 #124
26341 Mariposa
Telt af...
pi_50290761
Hee Suerte geen idee, wel vreemd. Heb je enig idee waar je in je cyclus moet zitten? Misschien zit je nu wel aan het eind en komen ze binnenkort weer langs. Is er een mogelijkheid dat je weer zwanger bent?

Hier is het een beetje vreemd ik zit nu op 21 dagen en ik had gisteren heel mooi helder trekkerig slijm. Dat is toch veel te laat?

Nou ja we zien wel weer. Gisteren zijn we lekker uiteten geweest omdat we toen 7,5 jaar bij elkaar waren

Bright hoe was het gisteren?
  zondag 10 juni 2007 @ 12:48:12 #125
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50294440
Wat een spannende en goede berichten zag ik langskomen!
Succes meiden met het afwachten!

Vanaf morgen kom ik me officieel melden hier, we stoppen dan met de anticonceptie en gaan ervoor !
Ben benieuwd of mijn cyclus een beetje netjes zal gaan verlopen of dat het een rommeltje word!

Ik zal jullie op de hoogte houden en lekker in het geheim hier mijn verhaaltjes vertellen!
  zondag 10 juni 2007 @ 14:29:09 #126
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50297072
quote:
Op zondag 10 juni 2007 08:24 schreef Mariposa het volgende:
Hee Suerte geen idee, wel vreemd. Heb je enig idee waar je in je cyclus moet zitten? Misschien zit je nu wel aan het eind en komen ze binnenkort weer langs. Is er een mogelijkheid dat je weer zwanger bent?

Hier is het een beetje vreemd ik zit nu op 21 dagen en ik had gisteren heel mooi helder trekkerig slijm. Dat is toch veel te laat?

Nou ja we zien wel weer. Gisteren zijn we lekker uiteten geweest omdat we toen 7,5 jaar bij elkaar waren

Bright hoe was het gisteren?
Ik heb geen idee hoe mijn cyclus nu is....ze zeggen toch dat na een mk de weer komen na 4-6 weken?
Zwanger kan ik dan nu nog niet zijn
Anyway, het is nu wat erger lijkt wel; de schijven beginnen meer in de weg te zitten.Nou ja, ik wacht het nog even af.

Gefeli met jullie 7.5 jaar samen zijn
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_50301614
Suerte waarschijnlijk is het ontstaan omdat je hormonen wel al aan je borstvoeding gewerkt hebben en omdat ze nu niks meer doen kan er een soort van stuwing (harde schijven) ontstaan. Dit gebeurt vaker na een mk of bevalling waarna er geen kindje aan de borst gaat.
pi_50302181
Suerte je kan wel direkt na een miskraam zwanger worden hoor.

Hier is het vaag, heb steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden terwijl ik in mijn vruchtbare periode zit. En klussen hebben we niet aan gedaan deze maand.
  zondag 10 juni 2007 @ 18:16:29 #129
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50303688
suerte wat raar, na mijn miskramen was ik na 4 weken en 5 weken alweer ongi. in princiepe zou je zwanger kunnen raken na een miskraam, er komt immers wel gewoon een eitje vrij.
  zondag 10 juni 2007 @ 18:18:12 #130
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50303744
@ Again, kunnen die hormonen na een maand gaan ontstaan??
@Anitra, kun je zwanger worden na een mk zonder dat je een menstruatie hebt gehad??
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  zondag 10 juni 2007 @ 18:24:17 #131
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50303945
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:16 schreef hestria het volgende:
suerte wat raar, na mijn miskramen was ik na 4 weken en 5 weken alweer ongi. in princiepe zou je zwanger kunnen raken na een miskraam, er komt immers wel gewoon een eitje vrij.
Wel een eitje Ik dacht dat je moest wachten tot de eerste menstruatie, en dat er dan weer een eitje zat
eigenlijk moet ik dit allemaal nog weten, ben kraamverzorgende (geweest)
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_50304184
Ja dat kan suerte. Ik had nov 2003 miskraam en eind dec 2003 bleek ik zwanger.
pi_50304399
Ja hoor, vanaf het moment dat je zwanger bent gaan je hormonen je borsten voorbereiden op een borstvoeding (vandaar ook gevoelige borsten als zwangerschapssymptoom) . De ene vrouw heeft hier wel last van na een mk en een andere vrouw niet.
pi_50321862
Vrijdag was de maat pas 14mm. Zondag pas 16mm. En vanochtend was de eisprong plotseling net geweest!! Dus geen hormoontje meer nodig en vanmiddag gelijk zaad inleveren
(Alleen hebben we afgelopen week flink ge-KvKed, gisteravond ook (achteraf keurig op tijd), dus ik vraag me af hoeveel zwemmertjes er vanmiddag eigenlijk in zullen zitten )
Ach, we hebben nu ook zoiets: mocht het raak zijn, dan komt het eerder door het KvK dan door deze behandeling.

Fruppel, welkom hier!!
  maandag 11 juni 2007 @ 10:03:20 #135
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50322461
Welkom Fruppel

Suerte het kan allemaal meid... ik ken er ook zo... zoals mijn zus...

Mariposa proficiat met jullie 7,5 jaar samen zijn.. de tijd vliegt hé. Heb je je eisprong al gehad meid??? Anders kan het zijn dat je nu pas je eisprong hebt.. Ik heb het ook al gehad dat ik dacht al eisprong te hebben gehad en dan opeens op een dag of 21 weer kenmerken van eisprong..;

bright het wordt weer stress wachtweken... maar ik duim voor jullie

Ik heb het hier niet gemeld omdat ik dacht, ach niks.. maar moet het nu toch ff kwijt... Ik ben dus de 1ste ongi geworden.. eerst enkel bruinverlies en daar is het 4 dagen bij gebleven.. haast geen verbandje vol... Ook had ik links en rechts afwisselend steekjes en een trekkerig gevoel aan mijn baarmoeder.... Ik ben normaal heftig ongi met fel rood en brokken en vreselijk krampen.. dat had ik nu dus niet... de donderdag heb ik dan toch maar testje gedaan want ik zat echt in een twee strijd, want dit had ik nog nooit gehad.. En ik wou gewoon bevestiging van wat ik dacht, gewoon een rare ongi, niks meer... De test was dus negatief zoals ik dacht.. MAAR nu kwam ventje gisteren met het feit dat mijn borsten heel hard zijn.. ik van och zever niet... maar inderdaad ze zijn hard, ik dacht eerst van dat komt omdat ik zo zit dus ik ben al de manieren gaan zitten en staan, maar ze voelen nog steeds hard aan... BEN ik me nu weeral aan het zot maken en is mijn lichaam mij aan het kloten of zou het toch... nu zit ik weer in dat dillema.... verschrikkelijk

groetjes en liefs lunastar

sorry voor mijn verhaal, maar ik weet het echt niet meer
pi_50322892
Moeilijk Lunastar kan me indenken hoe onzeker het je maakt. Even afwachten en nog een testje er tegenaan? Anders kun je denk ik wel uitgaan van een menstruatie.

Mijn vriend en ik kunnen geen kindje maken denk ik. Telkens als ik in mijn vruchtbare dagen ben dan lukt het klussen niet. Nu 3 dagen op rij geprobeerd. We raken afgeleid, het duurt te lang, mijn vriend komt niet klaar en als dat te lang duurt word ik weer te droog.. Ik schaam me echt om dit te vertellen maar misschien herkent iemand van jullie dit en heeft DE gouden tip voor ons. Want we hebben nu al 3 dagen verkloot en nog maar 2 voor de boeg, en na zulke avonden heb ik niet echt vertrouwen meer in vanavond. Gister ook een gigantische huilbui gekregen toen het niet lukte, mijn vriend voelde zich natuurlijk diep schuldig, en dat vond ik weer zo zielig. Misschien is het wennen en komt het uiteindelijk wel, maar mijn vriend heeft altijd al last gehad van 'gepland' vrijen. Gaat nooit goed. Heb me wel bedacht dat ik hem niet meer vertel dat ik ovuleer maar dan valt het toch ook wel op dat we dan om de dag vrijen. En dan heeft hij alsnog die druk.
Gisteravond zijn we lekker met zijn tweeen uit eten geweest, slaapkamerdeur dicht (katten buiten), de sfeer was perfect en ik dacht; drie maal is scheepsrecht! Maar er gebeurde gewoon NIKS!

Ik ben echt verdrietig Gewoon een hele maand weggegooid.
We hebben alle tijd en het komt ook wel hoor maar het voelt echt frustrerend als we niet eens een goede poging hebben kunnen wagen!

Nou heel verhaal maar ben wel blij dat ik het even kwijt kon!
  maandag 11 juni 2007 @ 10:33:17 #137
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50323297
Bright, spannend hoor, ik hoop zo voor julie dat het kvk geholpen heeft!

Luna, verschikkelijk he, dat je niet meer in je eigen lichaam durft te geloven. Mischien toch even afwachten en over een aantal daagjes toch maar even een testje doen?

Again, als ik het zo lees ben je er heel erg mee bezig, heel begrijpelijk enz, maar er zo mee bezig zijn heeft ook nadelen dat de druk zo hoog word dat het moelijk word om te presteren. Manlief had in het begin ook last van dat probleem, maar dat was meer de psychische achtergrond van "ben ik wel helemaal zeker dat ik dit wil", en dan in combinatie met het verplichte om de dag vrijen, terwijl je voorheen een stuk minder deed, was bij ons het probleem, wij hebben toen heel lang gepraat, en een tijdje rustig aan gedaan.
pi_50323453
Ik ben er idd ook wel veel mee bezig maar vooral omdat het nu dus gewoon niet lukt. Al hadden we maar 1 poging gedaan dan was het afwachten en zo niet, dan volgende maand wel. Maar heb nu gewoon het gevoel dat die kans onbenut blijft en dat vind ik zonde. Maar lees op internet nu dat er meer mannen zijn die niet op commando kunnen. Ga het voortaan toch maar voor hem verzwijgen dan. Heb ook verteld dat het nu niet meer kan (vruchtbare dagen voorbij) dus laat het vanavond even rusten en dan morgen nog 1 keer voorzichtig proberen? Zit dan op mijn laatste vruchtbare dag. En moet me er ook maar bij neerleggen dat het deze maand gewoon niet gelukt is en er gewoon weer een nieuwe maand komt!
  maandag 11 juni 2007 @ 10:42:59 #139
114177 Diaan73
pi_50323589
Again, is het misschien leuk om een keer spelenderwijs dmv partnerlink oid in de sfeer te komen? Ik had het in het begin ook dat ik steeds wilde rond de eisprong. Dat kan erg frustrerend zijn, voor zowel jezelf als je partner. Ik laat het tegenwoordig wat meer los, en dat brengt wel wat meer lucht. Onder het mom, het duurt nu toch al zo lang, maandje meer of minder maakt dan ook niet uit, gaat het heel goed nu.

Luna... gewoon nog een keertje testen, lijkt me. Die onzekerheid is ook niets. Dikke knuffel van mij

Bright, dat klinkt allemaal goed hoor Hopelijk is het deze maand zover!!!
Make love, not war ☮
  maandag 11 juni 2007 @ 10:50:32 #140
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50323823
Sorry dat ik even over iedereen heen lees , moet even bijlezen eerst maar op mijn werk lukt dat niet !

Het is zover! We gaan wachten op een tweede streepje.
Vanaf vandaag officieel anticonceptie-loos . gek idee hoor!

Tot snel meiden!
pi_50323858
Ben bang dat zelfs partnerlink al teveel druk op hem legt van te voren (we gaan zo vrijen) en het moet bij hem gewoon spontaan gebeuren. Dan heeft hij helemaal geen problemen met een erectie of zaadlozing. Behalve dus wanneer het gepland is. Dus vanaf nu maar proberen het voor hem verborgen te houden wanneer ik ovuleer. Maargoed de eerste 2 dagen hebben we wel gevreeen maar dan zonder zaadlozing maar er is een miiiiini kans dat ik zwanger ben door voorvocht, al lijkt dat me sterk!
pi_50323878
Leuk Fruppel!! Hoop dat het snel raak is voor jullie!!
  maandag 11 juni 2007 @ 11:04:53 #143
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50324325
Again niet meer naar je groene dagen kijken en klussen wanneer je zin hebt.. Hier heb ik toch meestal meer zin rond ei dan voor af na ei...
  maandag 11 juni 2007 @ 11:10:38 #144
114177 Diaan73
pi_50324525
Spannend Fruppel... heel veel succes

En wat Luna zegt, vrijen wanneer je zin hebt. Al zul je onbewust altijd meer zin hebben als je weet dat je rond je eisprong zit
Make love, not war ☮
pi_50324736
Again, eigenlijk wel herkenbaar hoor. Ik kreeg ook het gevoel er maar voor weg te lopen - het lukt niet, het is een verplicht nummertje, geen passie, meer een soort van medische wip...
We hebben het erover gehad natuurlijk en inderdaad weleens een stukje overgeslagen.
Probeer de moed erin te houden en elkaar te steunen, dat is eigenlijk alles dat ik kan zeggen. Schaam je niet, zeker niet naar elkaar toe, voor deze gevoelens, maar spreek ze uit. Waar zit voor elk het probleem? Is dat het klinische, of het 'moeten', het missen van de passie?

Tipjes? Maak bewust rond de eisprong tijd vrij en zorg ervoor dat jullie allebei zijn uitgerust (want als je moe bent, heb je al helemaal geen zin!) en zorg voor een goede stemming, muziekje, hapje, leuk filmpje en - oh ja, zorg er niet voor dat je pas wilt klussen als je naar bed gaat, want dan heb je echt geen zin, dan wil je alleen nog maar slapen en ben je snel afgeleid.

Heeeeeeel veel succes i.i.g.!
pi_50324744
Haha ik hoop dat ik dat kan. Ben een controlfreak Maar we gaan het proberen. Thanks voor jullie antwoord!
pi_50324860
Again, voor hem verzwijgen lukt je toch niet ik weet ook precies wanneer het hier zover is hoor.

Daarnaast is het misschien ook wel handig om eens te vrijen zonder de drang om klaar te komen. Laat hem zover gaan als hij wilt. Blijft het bij knuffelen, prima. Bedank hem er ook voor en spreek je waardering uit dat hij zo lief voor je is. Heb het er niet over dat je eigenlijk verder wilde gaan of zo.

(En je kunt misschien beter deze maand maar geen druk verder leggen, liever een maand verloren dan dat de spanning ervoor zorgt dat alle volgende maanden hopeloos worden)

Just relax, man and woman!!
pi_50325184
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:17 schreef Bright het volgende:
Tipjes? Maak bewust rond de eisprong tijd vrij en zorg ervoor dat jullie allebei zijn uitgerust (want als je moe bent, heb je al helemaal geen zin!) en zorg voor een goede stemming, muziekje, hapje, leuk filmpje en - oh ja, zorg er niet voor dat je pas wilt klussen als je naar bed gaat, want dan heb je echt geen zin, dan wil je alleen nog maar slapen en ben je snel afgeleid.
Probeer het eens 's ochtends als hij nog half in een slaaproes is, dan heeft hij de puf nog niet om er over na te denken en wil het misschien wel lukken? Misschien werkt het juist beter om het zomaar spontaan te doen, zonder het te plannen, dat je ineens bovenop hem duikt? Geen voorspel of andere aanwijzingen zodat hij de kans niet krijgt om er over na te denken dat het gepland is?

(sorry dat ik zomaar dit topic binnen val, ik lees hier al een hele tijd mee maar post zelden wat omdat ik nog niet aan kinderen toe ben (ben 21), hopelijk is het niet erg als ik iets post?)
I had a signature once. It was awful.
pi_50325803
Deze maand laat ik het inderdaad maar aan ons voorbij gaan, vanavond gewoon lekker knuffelen op de bank met zijn tweetjes. Heb gisteravond ook heel lief gedaan hoor maar die huilbui werkte natuurlijk ook niet mee.

Smorgens is mijn vriend niet echt gezellig lol maar kan het allicht proberen! nee hoor niet erg dat je hier iets post! Alleen maar lief!
pi_50326181
Again, begrijp je probleem en rustig aan...tijd komt raad zeggen ze dan !

Lunastar
, mhmm, klinkt toch raar maar toch maar even nog een testje ertegenaan gooien
volgende week of zoiets.

Britght, klinkt KvK op het goede moment ! Ben benieuwd !

Frummel, spannend dat je nu ook meedoet ! Hopen dat je snel hier weg bent...hihih

Verder voor alle meiden
pi_50327430
Ja, KvK op het goede moment. De arts zei wel dat het vandaag 'wat minder' kon zijn - ik vrees dat ik straks met een bijna leeg potje het lab in moet... (De laboratoriumdames lachen me gelijk uit, volgens mij )

Zoeperzazke, wil je 't email-adres van m'n vrouw? Dat klinkt namelijk als een heel fijne tip garpje
pi_50328660
quote:
Op maandag 11 juni 2007 12:37 schreef Bright het volgende:

Zoeperzazke, wil je 't email-adres van m'n vrouw? Dat klinkt namelijk als een heel fijne tip garpje
I had a signature once. It was awful.
  maandag 11 juni 2007 @ 16:58:48 #153
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50337346
Pff mijn hoofd is niet bij mijn werk vandaag! Denk alleen maar aan alles wat met baby's en zwanger worden te maken heeft !
Word vast wel weer wat minder als ik aan het idee gewend ben dat het echt is.

Wat ik me afvroeg, behalve de alom bekende zaken zoals foliumzuur slikken (ben ik al een paar weken mee bezig) en niet roken (deed ik al niet) en niet te veel alcohol (ook geen probleem) wat zijn nou nog meer dingen waar ik en op moeten letten?
En zijn er ook dingen waar mijn op moet letten ivm conditie van zijn zaadjes behalve niet roken en niet teveel drinken (no problem!)?

maandag 11 juni 2007 @ 17:57:06 #154
174036 Nijo
Butterfly's everywhere!
pi_50339394
Ik heb nu al een paar dagen last van menstruatie-achtige krampjes, soms met hele felle uitschieters, ben ook regelmatig duizelig :s
Ik weet niet wat ik er van moet denken, want het duurt toch zeker nog 1,5 week voordat ik ongesteld moet worden
  maandag 11 juni 2007 @ 18:11:50 #155
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50339914
Again, neem anders samen met je vriend een kijkje op Pornotube ... wie weet raken jullie allebei wel heel erg opgewonden...
pi_50353155
Fruppel, geen rauw vlees of vis, dus de filet americain, medium biefstuk en de gerookte zalm maar even laten voor wat het is.
En verder: genieten!

't ging vandaag in het ziekenhuis wel goed; inseminatie duurde zo'n 5 minuten of zo. Volgende week worden we gebeld over de kwaliteit van het sperma, maar doordat we afgelopen week al zo aan de KvK zaten zal de kwaliteit vast niet goed zijn
Ach, jammer dan, dan weten we i.i.g. dat als het nu raak is dat het vast niet daardoor komt, maar echt van het zelfstandig klussen
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2007 @ 22:47:26 #157
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_50353257
Bright bedoel je dit als voedingsadvies voor de man? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord. Wél dat het wordt afgeraden voor zwangere vrouwen, maar niet om de vruchtbaarheid van de man te verhogen hoor.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_50353320
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Bright bedoel je dit als voedingsadvies voor de man? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord. Wél dat het wordt afgeraden voor zwangere vrouwen, maar niet om de vruchtbaarheid van de man te verhogen hoor.
lol - nee, da's waar. Maar de man hoeft ook z'n drankje niet te laten staan. Sterker nog: de man hoeft niets te laten staan, zelfs z'n vrouw niet
Het was advies voor de zwangere vrouw, dus niet voor de in-verwachting-zijnde man
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2007 @ 22:51:13 #159
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_50353505
Ah o.k. dan

Bright heel veel succes met deze poging. Een zwangerschap zit in een klein hoekje en aan jullie inzet kan het zeker niet liggen. Het wordt nu wel eens tijd voor een brusje voor Elise
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_50353555
* had de laatste zin van Fruppel niet gelezen

De man moet i.i.g. zink en folium slikken. Ik neem een algemeen voedingssuplement, waar dat ook in zit.
Verder is een verhoogde hoeveelheid vitamine C wel handig (dus neem gerust een extra sinaasappel) en meer bewegen, zonder daarbij af te vallen. (dus je conditie verhogen)
pi_50354734
Spannend Bright! Hoop dat het raak is!

Wij hebben vanavond nog effe flink ons best gedaan en het is gelukt! Net op mijn ovulatiedag (volgens het schema, voel me ook wel een beetje ovulerend hihi dus kan kloppen!)
Hooooooooop het zoooooo
pi_50361045
Fijn Again!! Zet'm op! (Heb je de zaadjes al een beetje aangemoedigd?)
  dinsdag 12 juni 2007 @ 07:59:52 #163
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50361288
Foliumzuur voor de man! Dat wist ik niet. En meer vitamientjes, zal het hem meteen eens even gaan vertellen !
Bright wel voedingssuplement slik jij dan? Dan kan ik daar eens naar gaan kijken.
Veel succes met het afwachten van deze poging.

Again ook jij heel veel succes met afwachten!
pi_50361914
Ik nam eerst iets voor de man vande DA, dacht ik. Een multivitamine voor de man (zat ook extra zink & folium in) Helaas is dat er niet meer, nu heb ik iets dat ook voor de man moet zijn, maar daar zit helemaal geen foliumzuur in. Dus dat moet weer apart.
Vreemd... Elke 2 maanden gaat er weer zo'n multivitamine uit de handel en wordt vervangen door iets waar minder in zit... Hoe komt dat nu toch? Ze verdienen zeker te weinig (want die goedkope potjes zijn evengoed als dure dingetjes als er hetzelfde in zit)
quote:
Factoren die een rol kunnen spelen bij verminderde zaadkwaliteit
• Warmte
De zaadballen hebben een temperatuur van 35 graden. Dat is lager dan de lichaamstemperatuur (37 graden). Voor een optimale zaadproductie is deze temperatuur belangrijk. Het dragen van strak ondergoed of het vaak nemen van een zeer warm bad of een sauna kunnen de temperatuur verhogen. Ook bij een spataderkluwen in de balzak is de temperatuur van de zaadballen soms verhoogd. Of het zorgen voor een lagere temperatuur bijdraagt aan een verbeterde kwaliteit van het zaad en een grotere kans op zwangerschap, is nooit goed onderzocht.

• Roken en drugs
Roken kan een ongunstig effect hebben op de kwaliteit van zaad. Ditzelfde geldt voor het gebruik van drugs.
• Vitamine C
Een tekort aan vitamine C in de voeding draagt mogelijk bij aan een verminderde kwaliteit van het zaad.
• Alcohol
Overmatig gebruik van alcohol (meer dan twee glazen per dag) kan de kwaliteit van het zaad ongunstig beïnvloeden.
• Koorts
Koorts is soms een tijdelijke oorzaak van verminderde zaadkwaliteit.
zie ook : Koorts

• Frequentie van zaadlozing
Heel weinig of juist heel vaak een zaadlozing hebben, speelt bij sommige mannen een rol bij een verminderde zaadkwaliteit. Over het algemeen bevordert het 'sparen' van zaad gedurende langere tijd de kwaliteit niet.
• Hormonale oorzaken
Een te lage productie van follikelstimulerend hormoon (FSH) dat stimuleert de zaadballen kan leiden tot een slechte kwaliteit van het zaad, maar deze hormoonstoornis is erg zeldzaam.
• Overige factoren
Industriële chemicaliën zoals lood en bestrijdingsmiddelen kunnen een slechte invloed hebben op de vorm van de zaadcellen. Ook van sommige geneesmiddelen (o.m. Beta-blokkers) is bekend dat zij niet goed zijn voor het zaad.
bron
En zo is er veel meer te vinden over zaadkwaliteit op Google.
Ook nog een tip: hoedt het zaakje koel! (evt. zelfs zonder onderbroek en geen benen over elkaar bij het zitten)
pi_50361927
Again, en nu maar wachten... zaadjes aanmoedigen heeft hier geholpen .

Bright, spannend hoor, succes met afwachten!

Alle klussers heel veel succes!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:50:22 #166
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50368800
bright hopelijk heeft het klussen effect niet gemist

Again ook voor jullie toch nog gelukt hopelijk is het raak...

Hier mijn meisje ziek.. maar dat heb ik al gemeld zeker.... ja sorry daarvoor, maar vergeet laatste tijd veel... heb ik het niet gemeld.. tja...

Hoe gaat het verder me de NODers??? ik duim voor iedereen

liefs lunastar
  dinsdag 12 juni 2007 @ 19:50:47 #167
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_50383652
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:38 schreef Again het volgende:
Nou uitslag van schoonzusje is niet goed, slijmvliezen en trilhaartjes in de eileiders zijn niet aanwezig, waarschijnlijk door Chlamydia in het verleden, dus het eitje kan niet vervoerd worden door de eileiders. Ze gaan dus met IVF starten. Wel zuur hoor. Denk dat wij maar een maandje wachten! Zou het vreselijk vinden nu te moeten vertellen dat ik zwanger ben.
Vriend is het er niet mee eens, die zegt dat we ons eigen geluk niet van een ander moeten laten afhangen maarja.. Beetje loyaliteit mag ook wel vind ik.
Wat vinden jullie?
Misschien een late reactie... maar waarom zou je wachten? Ik vind dat je vriend gelijk heeft. Ga er niet vanuit dat jullie zelf wel binnen een maandje al zwanger zijn... voor hetzelfde geld duurt het bij jullie ook wel een aantal maanden/jaren (al hoop ik dat jullie die ellende van wachten en onzekerheid bespaard blijft)... Ik zou voor jullie eigen geluk kiezen in ieder geval!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_50410894
We zijn ook gewoon bezig geweest hoor

Luna beterschap voor je dochtertje!
pi_50419797
Luna beterschap voor je dochter!

Ik zit hier echt te denken om nog een test te gaan doen. Want ondanks de grote bloeding heb ik nu 3 weken later nog steeds menstruatiegevoel (at hb je vaak in het begin va de zwangerschap omdat je baarmoeder groeit) en mijn borsten zijn niet kleiner geworden. En de moeheid zit er ook nog steeds.
Ik sap er geen hout meer van. Ben bang dat ik mezelf gek ermee maak, maar aan de andere kant zijn de tekenen er wel.
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:48:12 #170
114177 Diaan73
pi_50427678
Luna beterschap met je dochtertje. Hopelijk is ze snel weer beter.

Anitra, lijkt me idd verstandig om even een test te doen. You never know en heb je ook wat meer zekerheid. Spannend hoor.

Hier nog geen tekenen van ongi.... als ik morgen ongi word, is de cyclus net zo lang als de vorige keer. Ben benieuwd... het lijkt zo wel of de cyclus weer elke maand langer wordt.
Make love, not war ☮
  donderdag 14 juni 2007 @ 00:05:58 #171
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50434090
Wij zijn nog niet al te hard aan het klussen, ben zo bang dt het dan zo verplicht gaat worden en dat de lol er dan af is zeg maar!
Bovendien lijkt het me wel prettig eerst even een keertje ongesteld te worden.

Hoe gaat het verder hier?

Slaap lekker alvast!
  donderdag 14 juni 2007 @ 07:53:26 #172
12913 GreatWhiteSilence
pi_50437941
Eerst een keertje ongesteld worden is aan te raden, omdat je dan weet wanneer de laatste dag van je menstruatie was als je zwanger bent geworden.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 14 juni 2007 @ 09:56:18 #173
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50440321
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 07:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Eerst een keertje ongesteld worden is aan te raden, omdat je dan weet wanneer de laatste dag van je menstruatie was als je zwanger bent geworden.
Inderdaad, daarom wil ik het ook wel graag.
En na zo lang aan de pil etc geweest te zijn ben ik ook wel benieuwd of mijn cyclus een beetje snel op gang zal komen.
Weet nog dat voordat ik lang geleden aan de pil ging ik heel netjes elke 4 weken ongesteld was, ben benieuwd of dat nu ook nog zo zal zijn!

Verder voel ik me echt een noob, nu het echt onszelf aangaat is het allemaal zo spannend, nieuw en onwennig.
We hebben het er beide steeds over maar ook weer niet te veel omdat er elkaar anders gek maken .
Wachten is maar lastig....
pi_50458170
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 09:26 schreef Mariposa het volgende:

Lotusparel, ook jullie gefeliciteerd met jullie stap Hopelijk kan je snel naar Z&G en zal alles voorspoedig verlopen. Had je mijn antwoord en vraag nog gezien over het chronische verhaal?
Sorry dat ik er nu pas op terugkom, heb eigenlijk verder niet meer in dit topic gelezen, wilde er niet te veel mee bezig zijn om niet te enthousiast te worden
Mocht mijn situatie nu ineens erg verslechteren dan schorten we het op tot een moment dat ik het wel weer aankan, en durf

We hebben besloten er toch 'voor te gaan' omdat we over 5 jaar waarschijnlijk nog net zo hard twijfelen, maar tegen die tijd al een kind van een paar jaar kunnen hebben.
Zekerheid krijg je toch nooit. Ik heb 2 jaar terug gerevalideerd en daar geleerd hoe ik mijn lijf in acht kan houden en mijn rust moet nemen en mijn spieren sterk te houden. Ik ken mijn grenzen en weet wat ik aankan. Ik voel me nu goed genoeg om een zwangerschap aan te durven

Anitra, heb je al getest ondertussen, of wacht je het eerst af?
om bestwil
  donderdag 14 juni 2007 @ 18:03:51 #175
174036 Nijo
Butterfly's everywhere!
pi_50458299
Hier is nog steeds dat menstruatiegevoel aanwezig, broeken zitten ook niet helemaal lekker (kan ook gewoon zijn van lekker eten hoor )
25 mei was de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid, dus ik zou pas over ruim een week met een gerust hart kunnen testen. Normaal heb ik bij mijn ongi ook altijd flink last van buikpijn, maar dat heb ik de vorige keer ook niet gehad
Zou het toch....
pi_50463334
spannend Nijo!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_50469848
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:00 schreef lotusparel het volgende:

[..]

Sorry dat ik er nu pas op terugkom, heb eigenlijk verder niet meer in dit topic gelezen, wilde er niet te veel mee bezig zijn om niet te enthousiast te worden
Mocht mijn situatie nu ineens erg verslechteren dan schorten we het op tot een moment dat ik het wel weer aankan, en durf

We hebben besloten er toch 'voor te gaan' omdat we over 5 jaar waarschijnlijk nog net zo hard twijfelen, maar tegen die tijd al een kind van een paar jaar kunnen hebben.
Zekerheid krijg je toch nooit. Ik heb 2 jaar terug gerevalideerd en daar geleerd hoe ik mijn lijf in acht kan houden en mijn rust moet nemen en mijn spieren sterk te houden. Ik ken mijn grenzen en weet wat ik aankan. Ik voel me nu goed genoeg om een zwangerschap aan te durven

Anitra, heb je al getest ondertussen, of wacht je het eerst af?
Dat is het belangrijkte dat jij weet waar j grenzen zijn en wat je er aan kan doen.
Hopenlijk heb je snel een 2e streepje!

Nee nog niet getest Ik hb zoiets van loop zeker mezelf helmaal gek te maken. Maar het voet echt alsof ik ongesteld moet worden en dat al weken lang. Misscien morgen of anders volgende week ff test halen.

Nijo spannend!
pi_50475757
Een collega van m'n vrouw (die van niks weet en zelf ook zwanger is) zei gisteren zomaar tegen haar dat ze een hormonale verandering zag ... Well, let's hope so!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 09:46:40 #179
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50477451
idd bright let's hope

Anitra en nijo hier ben ik ook heel hard aan het twijfelen... lichaam kan ons echt kloten.. Ik was deze keer 4 dagen ongi, alé eigenlijk bruinverlies wat neit echt de moeite was. Maar heb toen een testje gedaan maar was negatief, maar gisteren vond ik opliggende aders op mijn borsten en zijn mijn tepelvelden groter.... Ik weet het ook echt niet meer... IK had me voorgenomen me na zoveel keer niet meer te laten beethouden en nu zit ik weer in de twijfel.... soms wordt ik dan zo kwaad op mijn eigen omdat ik denk dat ik me gewoon zot maak omdat de wens er nog altijd zit....

Hopelijk binnenkort voor jullie zekerheid anitra en nijo

en bright ik duim voor jouw en je vrouwtje

en natuurlijk ook voor de andere klussers en noders

Diaan en misschien voor jullie nog een verlaat huwelijkskadoo van jullie samen

liefs lunastar
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:31:34 #180
114177 Diaan73
pi_50478649
Hier geen verlaat huwelijkscadeau... ben vandaag ongi geworden. Cyclus is weer een dagje langer. VOlgende NOD maar op 20 juli... lekker net voor mn vakantie...
Make love, not war ☮
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:39:59 #181
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50480924
oh meid wat spijtig, had het zo gehoopt voor jullie

dikke knuffel meid....
pi_50480956
Jammer Diaan.
Bright hopenlijk heeft ze gelijk!
Lunastar, precies die borsten zien er totaal anders uit hier, maar ben ook zo bang dat ik me voor de gek hou, bedoel heb el een flinke bloeding gehad met zulke ***** dat we er vanuit gaan dat het mis is gegaan, maar dat menstruatiegevoel als je de eerste weken zwanger bent heb ik heel erg en nooit heb ik last van mijn linkerbeen en heupen alleen met zwangerschap en daar heb ik nu dus ook last van. Maar durfdan geen test te doen omdat het zo'n teleurstelling zou zijn.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:12:35 #183
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50483885
Anitra je houd het wel heel spannend he!
Diaan wat onzettend balen dat het toch is doorgebroken!
pi_50485542
Spannend Anitra en Nijo.

Ik hoop met jullie mee Bright!

Lunastar, frustrerend lijkt me

Diaan, geen verlaat huwelijkskado, jammer... op naar de nieuwe NOD!
pi_50492545
Anitra je kunt het!! Ik duim voor je dat het positief is
pi_50539798
!

om bestwil
pi_50540344
Oooooooh wauw Lotus!! Gefeliciteerd!!!
pi_50540482
Gefeli Lotusparel!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zondag 17 juni 2007 @ 12:13:03 #189
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_50540839
Gefeliciteerd Lotusparel
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_50540959
Lotus van harte gefeliciteerd met je 2 streepjes
pi_50541097
Lotus, gefeli!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 17 juni 2007 @ 12:59:56 #192
94046 PM-girl
pi_50542296
Gefeliciteerd Lotusparel!
*
pi_50542301
Lotus Parel gefeliciteerd Wat super!!!
pi_50544154
Gefeliciteerd mooie streepjes.
pi_50544479
Lotus, van harte!!!
  zondag 17 juni 2007 @ 14:13:28 #196
114177 Diaan73
pi_50544606
Lotusparel, van harte gefeliciteerd
Make love, not war ☮
  zondag 17 juni 2007 @ 14:14:16 #197
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50544635
Lotusparel gefeliciteerd
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_50545262
Bedankt voor de felicitaties allemaal! Ik ben er nog een beetje beduusd van
Had afgelopen week al getest met clear blue, die gaf een héél licht streepje die na een uur weer weg was. Vanmorgen weer getest, toen verscheen er in eerste instantie niets. Gelukkig droogde hij met een heel mooi streepje op
Mijn wederhelft was geschokt dat het zo snel raak was haha
om bestwil
  Jubileum moderator zondag 17 juni 2007 @ 18:38:35 #199
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50551272
Lotusparel wat fijn! Gefeliciteerd
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 17 juni 2007 @ 19:30:40 #200
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_50552707
Heerlijk joh dat het zo snel raak was, van harte gefeliciteerd Lotusparel
pi_50557064
Gefeliciteerd Lotusparel!

Ik kom me ook maar even melden hier. Onder een kloon, want mijn andere username is bekend bij mijn exvriend en ik wil niet dat hij weet dat ik wacht op een tweede streepje.

Dat doe ik dus,wel, zeker deze ronde. Vier jaar geleden heb ik een miskraam gehad, ook in juni, en nu ben ik één dag overtijd. Ik heb vandaag getest, negatief, maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Vrijdag en zaterdag voelde het wel alsof ik ongesteld zou worden, ik werd zelfs wakker van de (zeurende, niet stekende) menstruatiepijn die klaarblijkelijk geen menstruatiepijn was. En nu voel ik me zo: Whieeee.

Oja: herkent iemand de menstruatiepijn die geen menstruatiepijn is?

Verder wil ik even mijn bewondering uitspreken voor de langere wachters. Ik vind het nogal slecht vol te houden, die spanning

[ Bericht 2% gewijzigd door Jore op 17-06-2007 21:47:13 ]
pi_50566978
Lotus, van harte gefeliciteerd!! Wat een mooi streepje zeg!

En jullioe: heel erg bedankt voor het meeduimen hoor! Lief van jullie

Jore, welkom hier hoor! En laten we hopen dat je direct weer vertrekt naar het zwangerschapsforum
  maandag 18 juni 2007 @ 09:49:40 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50568587
quote:
Op zondag 17 juni 2007 11:26 schreef lotusparel het volgende:
!

[afbeelding]
Whaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
Wat super! Gefeliciteerd zeg!
Is manlief al van de schrik bekomen!
  maandag 18 juni 2007 @ 11:19:29 #204
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50570884
Lotus WAT SNEL!!!!
Gefelicteerd meid, echt super!
Ben stiekem wel een beetje jaloers haha

Beetje bijgekomen weer van de schrik?
  maandag 18 juni 2007 @ 12:25:18 #205
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50572978
lotusparel
  maandag 18 juni 2007 @ 13:04:24 #206
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50574244
Lotusparel Wat heerlijk voor jullie

Hier een beetje verwarring; heb net getest, en er kwam meteen een hele grote plus tevoorschijn....
Ik heb foto, maar ik weet niet hoe ik moet resizen
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  maandag 18 juni 2007 @ 13:06:19 #207
12913 GreatWhiteSilence
pi_50574307
Stuur hem anders naar iemand die dat wel weet.
pi_50574325
Whehe BE, hij moet het eerst allemaal nog maar eens zien enzo
Gister vroeg ik hem of hij de namen toevallig al bedacht had, en wat voor kamertje we zouden maken enzo, het begon hem meteen te duizelen

Jore welkom hier. Of nou ja, ik moet naar een ander topic gaan verhuizen. Het kwartje is bij mij nog steeds niet helemaal gevallen
om bestwil
pi_50574337
Suerte, je mag hem wel naar mij pm`en
om bestwil
pi_50574595
Suerte, gefeliciteerd!
pi_50575431

De test van suerte, wat denken jullie?
om bestwil
  maandag 18 juni 2007 @ 13:41:11 #212
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50575536
Ik heb nog een test gedaan van een ander merk, en die gaf 2 streepjes.
Durf nog niet helemaal te juichen na wat vorige maand gebeurd is.....
Ik ga eerst bij de dokter langs voor een bloedtest voordat ik 'blij' ben
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  maandag 18 juni 2007 @ 13:43:21 #213
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50575606
Super dat je hem wilde plaatsen Lotusparel

wie weet zitten we strakkies samen in het andere topic
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_50575893
Zou wel leuk zijn
om bestwil
pi_50576642
Ik zei toch dat het direkt erna kon suerte? En deze blijft gewoon plakken hoor!
pi_50576907

Gefeliciteerd Suerte!

Hier weet ik nog steeds niets, ik ben in ieder geval nog steeds niet ongesteld. Raar.
pi_50577734
Suerte, voorzichtig gefeliciteerd . Dat het nu maar goed mag gaan !

Jore, succes met wachten...
  maandag 18 juni 2007 @ 14:46:05 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50577896
Nou Suerte, daar lijkt me weinig twijfel over hoor!
  maandag 18 juni 2007 @ 15:04:26 #219
3744 Kleintje
op en top!
pi_50578604
Suerte.. van harte. Hier valt op dit moment toch niets aan te twijfelen!
Probeer te genieten!!!!
pi_50578607
Die is positief!!
Gefeliciteerd!
  maandag 18 juni 2007 @ 15:07:20 #221
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_50578712
Suerte, gefeliciteerd Ik duim dat deze blijft plakken.

Jore, spannend hoor.
  maandag 18 juni 2007 @ 15:13:59 #222
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_50578964
Suerte en Lotus gefeliciteerd!!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 18 juni 2007 @ 15:42:24 #223
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50580001
Suerte nou dat is wel duiudelijk hoor haha!
GEFELICITEERD!!
pi_50581279
Suerte begrijp ik hieruit dat je vorige maand een miskraam heb gehad en niet meer ongesteld bent geweest? Want wil je niet bang maken ofzo maar het kan ook zijn dat er nog een stukje van de vorige keer zit en dan slaat zo'n test ook positief aan. Ik had vorig jaar namelijk precies hetzelfde.

Maar ik natuurlijk voor gewoon een 2de streepje
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 18 juni 2007 @ 17:14:56 #225
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50583388
Dat weet ik, daarom heb ik tussendoor (2 weken na mk) een test gedaan, en was negatief.Maar zoals ik al zei, wil ik bij de arts een bloedtest laten doen.
Als dat allemaal goed is, ga ik ook
Ik kijk het nog een weekje aan, dan ga ik de bloedtest laten doen
Hopen dat het allemaal goed is, want we gaan volgende week zaterdag op vakantie
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_50584123
quote:
Op maandag 18 juni 2007 17:14 schreef Suerte het volgende:
Dat weet ik, daarom heb ik tussendoor (2 weken na mk) een test gedaan, en was negatief.Maar zoals ik al zei, wil ik bij de arts een bloedtest laten doen.
Als dat allemaal goed is, ga ik ook
Ik kijk het nog een weekje aan, dan ga ik de bloedtest laten doen
Hopen dat het allemaal goed is, want we gaan volgende week zaterdag op vakantie
Oh kijk aan. Dan is dit echt wel een 2de streepje
Liefde
  Jubileum moderator maandag 18 juni 2007 @ 19:17:29 #227
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50587212
Ik juich gewoon mee hoor Suerte
Eva ♥ en Iris ♥
pi_50589534
jompels voor Suerte

[ Bericht 88% gewijzigd door Anitra op 18-06-2007 20:44:58 ]
pi_50590562
Suerte, een duidelijke plus hoor!!
Feli!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 18 juni 2007 @ 20:40:43 #230
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_50590579
Suerte en Lotusparel

En nog een "nieuwe" in dit topic (Sorry, ben je naam kwijt )... Welkom!
pi_50595863
Gefeliciteerd Suerte!!!!
pi_50597302
Wow, het gaat snel deze maand (cross my fingers...)
Suerte, gefeliciflapstaart!!!!

Vandaag terug gebeld door het ziekenhuis. De test was inderdaad slecht: maar 500.000 zaadcelletjes, dus eigenlijk te weinig om enig effect te hebben. Eigenlijk willen ze ons direct de IVF in pushen, maar we hadden ook al aangegeven dat we net ervoor nog KvK hadden gedaan (die hele week, eigenlijk) Daarom krijgen we (indien nodig) nog een kans.

Laten we hopen dat die kans niet nodig is!!!!! (We hebben deze maand wel veel hoop!)
  maandag 18 juni 2007 @ 23:13:25 #233
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50597664
IVF was jullie een brug te ver toch Bright?
Ik hoop echt voor jullie dat het deze maand raak is!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_50598952
Zitten hier mensen met ervaring met clear blue tests? Ik heb nl vanavond getetst en zag een min dus ik balen en deed de test gelijk weer in het doosje zo. Dus net een minuutje dat ik hem gezie heb.
Maar net wou ik toch echt weten of hij negatief was omat ik behoorlijk baalde omdat ik de hele maand al het gvel he van menstruatieachtig krampjes en bij Djulian toen was dat degroei van de baarmoeder wed mij verteld. Dus ik kijk nog een keer zie ik in het schermpje toch its van een plusje.
Dus nu is de twijfel alleen maar groter en is mijn vraag of meer mensen dit hadden met clear bue en dat het toch negatoef bleek te zijn (dat ik me nu niet blij maak met een dooie mus)
  maandag 18 juni 2007 @ 23:44:23 #235
12913 GreatWhiteSilence
pi_50599102
Hmm, ik zou er niet al teveel op hopen. Ik geloof dat je hem alleen op de aangegeven tijd mag aflezen omdat hij anders een vals-positieve uitslag kan geven?
  maandag 18 juni 2007 @ 23:45:06 #236
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50599124
In jouw geval zou ik morgen even contact opnemen met de HA. Bloedtest en dan weet je het zeker. Na een vermeende MK lijkt me dat sowieso handig, je weet niet of het nog wat restjes HCG zijn of toch een zwangerschap is. Aan je waarden kunnen ze dat prima zien.
pi_50603936
Bright, ik hoop dat jullie deze maand ook mee mogen delen in de 2e streepjesregen!

Anitra, ik zou wat Leah zegt ook contact opnemen met de HA...
pi_50604006
Klopt, Leah. We gaan niet voor IVF. Gelukkig hebben we nog wel een IUI-mogelijkheid, maar natuurlijk laten we die liever voor wat het is

En wat Leah zegt, is wel waar. door een MK is het ook gemakkelijker (te rechtvaardigen) om naar de HA te gaan.
pi_50604311
Lotusparel en Suerte gefeliciteerd, geniet van de zwangerschap !!

Bright, ik blijf voor je meehopen. Het zou prettig zijn, als je het traject van IVF of IUI niet inhoeft, maar deze maand het geklus zijn werk heeft gedaan !!

Hier eigelijk niets nieuws, zojuist ongesteld geworden en daar ben ik eigelijk heel erg blij mee !! Dit is voor het eerst in 10 maanden dat het op tijd is, ik weet niet, is nog niets om voor te juichen, maar ik vind stiekem van wel !! Als mijn ongi nu eindelijk weer regulier is, dan weten we wel waar we aan toe zijn. Vanaf deze maand dus keurig tempraturen en druk aan de klus. Nieuwe NOD : 18 juli !!
pi_50604571
Anitra, ik ben het met Leah eens: ik zou een bloedtest laten doen. Wanneer zou je normaalgesproken ongesteld moeten worden? Dat zou je ook nog af kunnen wachten als je niet te veel klachten houdt. Dan heb je in ieder geval iets meer zekerheid.

Ik ben nog steeds niet ongesteld en nu al 2 dagen overtijd. Ik slaap er slecht van, zo spannend vind ik het
Gister heb ik om het gevoel te onderdrukken maar alles wat ik kon vinden gestreken, zelfs de handdoeken
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:11:29 #241
94046 PM-girl
pi_50605583
Wat spannend en leuk hier!!

Suerte, toch alvast gefeliciteerd!
*
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:17:55 #242
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50605738
Het is hier spannend!!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:57:24 #243
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50611043
Bedankt allemaal
Vooralsnog blijf ik hier nog even hangen.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_50642598
Hier nog steeds niet ongesteld. Gister had ik wel een heel raar steekje in mijn lies/eierstok, maar geen krampen. Verder voel ik niet zo veel: ik heb wel het sterke vermoeden dat ik sowieso niet meer ongesteld word deze week, maar verder heb ik geen kwaaltjes. Mijn borsten doen gewoon, ik ben niet misselijk, ik ben niet extreem moe... Iemand die dit herkent?

Hoe gaat het nu bij jou Suerte? En bij de anderen bij wie de NOD eraan zit te komen?
  woensdag 20 juni 2007 @ 09:37:05 #245
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50642606
ik zag nog een streepje

suerte

ik moet eerlijk zeggen.. ik ben HEEL BLIJ voor iedereen maar de strepen vliegen hier rond mijn oren en ik wordt echt hopeloos en moedeloos.. wanneer komen wij aan de beurt...

Het is IEDEREEN gegund hoor, niks kwaad, maar ik zit echt met tranen in mijn ogen... sorry meiden
  woensdag 20 juni 2007 @ 09:41:34 #246
114177 Diaan73
pi_50642730
Suerte van harte gefeliciteerd.. het lijkt er toch echt op dat je weer zwanger bent Hopelijk blijft het nu goed gaan.

Luna.. heel herkenbaar hoor. Wij zitten hier gewoon te lang en de streepjes vliegen idd in het rond.
Ik heb voor mezelf maar besloten hier niet meer echt actief te posten en te volgen. Wij zijn bezig met het kopen van een huis. Ik ga daar mn energie op richten.Ik heb het er even mee gehad eigenlijk.
2008 moet dan maar het jaar van het zwanger zijn/baby krijgen, worden.

Make love, not war ☮
  woensdag 20 juni 2007 @ 09:42:54 #247
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50642769
welkom jore
bij mijn eerste zwangerschap, meisje dat nu 4 jaar is... voelde ik ook niks, pas na lange tijd getest omdat ventje het toch raar vond en ik bleek zwanger, uiteindelijk al 10 weken... dus wie weet

Bright hier was ivf ook niet aan ons besteed.. ik duim voor jullie dat jullie niet meer verder moeten

Natuurlijk ook voor iederene duim ik hier...

liefs lunastar
  woensdag 20 juni 2007 @ 09:45:44 #248
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50642840
Diaan niet alleen hier vliegen ze rond mijn oren.. overal, ook in het dagelijks leven... en dat maakt me echt moedeloos....

sorry voor mij geklaag

diaan veel plezier met huizenjacht en hopelijk vind je een gepast huisje... wij wonen binnenkort 3 jaar in ons eigen huisje.. wat vliegt de tidj... enigste nadeel ik was toen zwanger bij verhuis.. maar is toen misgegaan... dus eerst feest en maand later herinnering aan ons verdriet

sorry ben wat down
pi_50642853
Diaan en lunastar, ik kan me goed voorstellen dat het frustrerend is. Kom ik met mijn hyperactieve nog-niet-ongesteld-posts er ook nog eens bij... Ik kan weinig zeggen maar wel met jullie meeduimen!
Bedankt voor je verhaal lunastar, het kan dus wel. Ik wacht nog maar even met testen dan tot ik 10 week ben, misschien brengt het geluk
  woensdag 20 juni 2007 @ 09:48:36 #250
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50642935
jore je moet je niet slecht voelen met je nog niet ongi posts daarom is dit forum.... dus schrijf maar lekker mee...

en hopelijk test je vlugger positief meid
pi_50643166
Ik weet dat dit topic daarvoor is, maar ik lurk al jaren mee hier en ik weet hoe lang het voor sommige mensen moet duren. Niet eerlijk!
pi_50643264
Suerte van harte met je 2e streepje

Anitra ook misschien?Ik zou ook even langs de ha gaan,ik hoop dat hij je heel blij kan maken

Luna en Diaan,heel veel lof en hulde voor jullie,jullie wachten al zo lang.Ik duim dat jullie ook snel een wondertje mogen begroeten

Groetjes,Minoes
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:01:22 #253
114177 Diaan73
pi_50643363
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:45 schreef lunastar het volgende:
Diaan niet alleen hier vliegen ze rond mijn oren.. overal, ook in het dagelijks leven... en dat maakt me echt moedeloos....

sorry voor mij geklaag

diaan veel plezier met huizenjacht en hopelijk vind je een gepast huisje... wij wonen binnenkort 3 jaar in ons eigen huisje.. wat vliegt de tidj... enigste nadeel ik was toen zwanger bij verhuis.. maar is toen misgegaan... dus eerst feest en maand later herinnering aan ons verdriet

sorry ben wat down
Geeft niet joh... ga jij maar lekker je hart luchten hier hoor en zit je niet verontschuldigen. Ik zie vooral zwangere vrouwen in de stad, op school... waar ik ook ga of sta... dus ik herken het wel enigszins. Mn schoonzusje is nu zwanger, maar dat vind ik wel geweldig. Ik word weer tante en leef ook erg met ze mee. De eerste weken waren heel zwaar voor haar....

En Jore vooral vrolijk blijven posten hoor. Ondanks dat ik er wel moeite mee heb om te zien dat sommige snel zwanger zijn, ben ik ook blij voor ze dat ze niet zóó lang als wij hoeven te wachten. Diep van binnen ben ik er ook van overtuigd dat het op een dag een keer raak zal zijn. Verder geniet ik gewoon erg van het leven...

Wij hebben al een huisje gevonden. We zijn nu in onderhandeling en wachten het oordeel van mijn oom die bouwkundig adviseur is, af.
Make love, not war ☮
pi_50643856
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:42 schreef lunastar het volgende:
welkom jore
bij mijn eerste zwangerschap, meisje dat nu 4 jaar is... voelde ik ook niks, pas na lange tijd getest omdat ventje het toch raar vond en ik bleek zwanger, uiteindelijk al 10 weken... dus wie weet

Bright hier was ivf ook niet aan ons besteed.. ik duim voor jullie dat jullie niet meer verder moeten

Natuurlijk ook voor iederene duim ik hier...

liefs lunastar
Luna , lief dat je toch duimt voor iedereen hier, al is het ook zo moeilijk als je weer een streepje ziet. Dat is ook heel herkenbaar. Wij zitten nu ook in een periode van hoop en vrees. Als we teveel hoop krijgen, dan kan het weer zo erg tegenvallen...
Nu heeft een collega van m'n vrouw een miskraam gehad (12 weken), dus mochten we toch zwanger zijn, dan nog blijft het vrezen. Gek he? Zoiets waar je zo ontzettend blij mee bent, daar durf je eigenlijk niet teveel op te hopen, ter bescherming van jezelf...
Nou ja, da's i.i.g. wat nu door m'n hoofd spookt. Ik ben wel erg blij met de huidige streepjesregen hoor
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:18:42 #255
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50650726
bright is heel normaal ik heb ook al veel zitten denken

als het hier ooit lukt zou ik er dan wel van kunnen genieten, want zal ook de angst hebben om weer een mk te krijgen.. mijn ventje zei zelf dat hij pas blij zou kunnen zijn als het goed en wel geboren zou zijn...

Diaan mijn zusje is ook terug zwanger nu al 14 weken en ik vraag steeds hoe het met haar gaat enzo... maar krijg niks van reactie terug en dat vind ik wel erg.. ook al had ik in begin wel moeilijk mee dat ze weer zwanger was.. ik wil met ze meeleven om toch nog een beetje het kennen van zwanger zijn mee te maken... AH je hebt al huisje.. hopelijk wordt het door je oom goedgekeurd en lopen de onderhandelingen goed.. Mijn schoonvader was ook komen kijken of huisje wel goed ws naar wat ze vroegen...

Ik vind het natuurlijk ook leuk voor iedereen dat het vlug lukt... liever dat dan inderdaad zolang te wachten... zoals sommige onder ons... maar omdat ik deze maand zo een twijfelachtige ongi had en dat ik me tijd echt zwanger voelde, maar test negatief was denk ik dat het wat harder is aangekomen dan anders.. want ik probeer me er normaal stilletjes stap per stap wat verder van af te zetten.. dat het waarschijnlijk hier niet meer zal lukken....

voor iedereen een dikke knuffel en toi toi toi

liefs lunastar
pi_50650730
Het lijkt me ook wel heel dubbel hoor, als je al die 2e streepjes ziet terwijl je zelf al zo lang wacht op dat felbegeerde 2e streepje...
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:29:03 #257
114177 Diaan73
pi_50653352
Luna wat vervelend dat je geen reactie terug krijgt van je zusje. Ik zie mn schoonzusje (zusje van Peaceman) niet zo vaak, ze woont 2 uur van ons af, maar we hebben toch wel regelmatig mailcontact. En natuurlijk is het altijd vervelend om te horen dat iemand zwanger is.. dat herken ik heel goed. Ik weet dat mn broertje en schoonzusje ook weer bezig zijn en vrees toch een beetje voor de dag dat ze komen vertellen dat ze weer zwanger is. Hoe zeer ik het ze ook gun.

Luna ik ken die wisselende gemoedstoestanden ook, heel erg vervelend.. maar aan het einde van de tunnel wordt het altijd weer licht. En ik vind dat je heel positief ingesteld bent!!

Dikke knuffel
Make love, not war ☮
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:17:12 #258
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50655044
Heb sinds gister een "klein pijntje" links onderin mijn buik. Herkennen jullie dit?
Voorheen hield dat in dat ik binnen een dag ongesteld geworden zou zijn maar dat ben ik nu nog niet...
Kan het ermee te maken hebben dat mijn cyclus op gang aan het komen is nu zonder hormonen en dat ik er daardoor mee last van krijg?
Vind mijn lijf maar lastig nu .
pi_50655810
Ik had dat gister dus ook, een steek. Ik heb net weer getest en de test was negatief Ik ben ook nog niet zo heel lang geleden gestopt met de pil, maar mijn cyclus was al wel weer prima op gang en eerdere maanden heb ik nergens last van gehad. Dus tsja. Ik wacht maar gewoon tot ik ongesteld wordt, misschien sla ik een maand over ofzo.
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:47:26 #260
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50656054
Ik denk ook maar dat het er wel mee te maken zal hebben dat ik gewoon ongesteld moet worden.
Ik ga ook niet testen want ik kan me niet voorstellen dat ik nu al zwanger zou zijn, dat zou wel heel heel heel erg snel zijn.

Maar maf is het wel, zoals ik al zei...maf lijf!

Balen dat jou test negatief was
pi_50657314
Wat is er veel geschreven, en wat is het spannend zeg!

Diaan en Lunastar snap het echt zo goed! Ik ben dan zelf pas net bezig maar wel heel jaloers op alle positieve testers hoor! Als je iets wilt, wil je het wel NU! Ik tenminste, en geduld is niet iets wat in mijn persoonsbeschrijving past haha.

Met mij gaat het wel oké, gister eens inwendig onderzoek gedaan lol. Nog nooit mijn bmm gevoeld en nu toch nieuwschierig maar hij was heel duidelijk te voelen.
Kwaaltjes nog niet echt, mijn moeder zei: ik heb het gevoel dat je zwanger bent. Maar zelf heb ik dat totaaal niet en verwacht ook niks. Zondag of maandag moet ik ongesteld worden en ik verwacht het ook gewoon een van die dagen. Hooguit dinsdag..

Net mezelf maar eens in het nieuw gestoken. Was opruiming bij de Bijenkorf, mijn favo winkel
Was voor 3 truitjes en 1 wikkelvestje 30 euro kwijt
Geen geld toch!
Beetje offtopic maar ach shoppen vind iedereen leuk toch

Succes voor de afwachters en klussers!!
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:33:35 #262
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50657586
ik positief ingesteld????

heb ik iets gemist Diaan (lol)

Fruppel ik heb altijd die steekjes rond eisprong en daarna ook rond nod dus ik voel ze ook altijd aankomen.. en net gevoeld dat eitje in aantocht is

Nou mijn duimen draaien again

Fruppel dikke knuffel, negatieve test is nooit leuk

liefs lunastar
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:38:21 #263
114177 Diaan73
pi_50657723
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:33 schreef lunastar het volgende:
ik positief ingesteld????

heb ik iets gemist Diaan (lol)

Fruppel ik heb altijd die steekjes rond eisprong en daarna ook rond nod dus ik voel ze ook altijd aankomen.. en net gevoeld dat eitje in aantocht is

Nou mijn duimen draaien again

liefs lunastar
ik vind jou heel positief overkomen altijd. Dat je nu even een mindere tijd hebt, wil niet zeggen dat je niet positief ingesteld bent hoor.
Make love, not war ☮
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:28:33 #264
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50659258
vind het wel een compliment ik die dacht dat ik altijd depri klonk
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:52:07 #265
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50664091
Neee helemaal niet! Je bent altijd even lief en meelevend met iedereen ondanks dat je je vast niet altijd zo voelt!
Super vind ik dat, hoop ook echt dat het ook voor jou een keertje raak zal zijn.

woensdag 20 juni 2007 @ 19:54:57 #266
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50664219
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:33 schreef lunastar het volgende:

liefs lunastar
Heb niet getest, ben maar zo kort bezig dat ik meer het idee heb dat ik dingen wil voelen die er misschien niet zijn.
Heb een raar klein pijntje links in mijn buik sinds gister maar ik weet niet zo goed wat het voor pijntje is.
Mss mijn ongi die van verweg komt Ik weet het niet maar kan me niet voorstellen dat het nu al raak zou zijn.

Dikke
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:56:33 #267
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50667252
Ik vind jou heel positief en lief naar anderen overkomen Lunastar.
Je leeft erg mee, en je reageerd altijd positief als iemand goed nieuws heeft, en ik heb het gevoel dat je dat ook gewoon meent
Als ik iemand een 2e streepje gun, ben jij het wel (anderen ook uiteraard, maar je snapt me wel).
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_50675619
Lunastar, Vind het juist goed dat je er eerlijk voor uit komt dat je het moeilijk vind, dat is toch helemaal niet erg? Verder ben je idd altijd positief, blij voor iedereen, altijd vrolijk mee aan het kletsen! Af en toe mag je best effe flink balen hoor!!

Wij hebben vanavond een verjaardag gehad en er stonden franse kaasjes en paté op tafel. Heb me toch ingehouden en me beperkt tot de roomkaas. Iets in mij zegt dat ik het gewoon niet moet doen.
Hoe gaan jullie om met alcohol/medicijnen/verboden voeding?
Vind het best moeilijk hoor, Maar denk ook ach die twee weken in de maand is het ook niet erg om het voor de zekerheid te laten staan. Vorige maand toen ik ongesteld werd heb ik een pistoletje Filet Americain gekocht en daar heerlijk van gesmuld. Perfecte manier om jezelf te troosten toch

Ik ben zenuwachtig voor het weekend!!!! (Mijn NOD)
  woensdag 20 juni 2007 @ 23:39:02 #269
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50676017
Van het weekend nog een groot stuk brie opgegeten.Ik wist toen nog niet dat ik zwanger was.
Nu ik het wel weet, eet ik de dingen niet meer die niet mogen.
Maar dat doen de meesten vrouwen wel denk ik.
Drop mag ook niet Ik woon in het buitenland, en verheug me altijd op bezoek die wat kilootjes drop meenemen.Nu kan dat niet meer ik wil drooooppppp
Ik drink gelukkig niet, en ik rook ook niet, gebruik ook geen medicijnen, dus dat is makkelijk
Ik moet sowieso denken aan eten en drinken; ik ben een slechte eter en drinker.Ik kan zo een halve dag zonder iets te drinken.Dat is nu ff niet zo handig
Als je gevoel zegt het niet te doen, moet je het niet doen.Altijd je gevoel volgen, Again
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  woensdag 20 juni 2007 @ 23:46:00 #270
12913 GreatWhiteSilence
pi_50676358
Waarom zou drop niet mogen? Dat was toch een fabeltje?
pi_50676406
Drop?? Daar heb ik nog nooit van gehoord!

Ik drink en rook gelukkig ook niet dat scheelt. En ook geen medicijnen! Af en toe een paracetamolletje dan maar verder weinig.

Zo en nu ga ik chips eten in bed
Vetklep dat ik ben
Slaap lekker allemaal!
pi_50676459
Effe opgezocht, handig lijstje!

Rauwe melk
Rauw vlees zoals tartaar; halfdoorbakken biefstuk
Rauw vleeswaar zoals filet american; ossenworst; rosbief; fricandeau
Rauwe kip(pevlees)
Rauwe vis
Rauwe schaal- of schelpdieren
Kaas van rauwe melk zoals brie; camembert; roquefort
Onverpakte kaas waarvan je niet weet of het van rauwe melk is gemaakt
Lever (veel vitamine A, welke schadelijk is voor het ongeboren kind)
Eet de volgende producten met mate:

Leverproducten zoals paté; leverpastei; leverworst. Niet meer dan 15 à 20 gram er dag. Hierin zit veel vitamine A. Teveel vitamine A is schadelijk voor het ongeboren kind.

Rookworst, rookvlees, rauwe ham, omdat hier veel zout in zit wat de bloeddruk verhoogt.

Drop. In drop zit glycerinezuur waardoor je bloeddruk kan gaan stijgen.

Zout en zoutproducten, zoals kant-en-klare sausen en soepen, aroma’s, omdat zout de bloeddruk verhoogt.
  woensdag 20 juni 2007 @ 23:55:07 #273
12913 GreatWhiteSilence
pi_50676753
Alleen gelden die bloeddrukbeïnvloedende producten volgens mij alleen als je al problemen met je bloeddruk hebt.
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:15:26 #274
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50677535
Misschien had ik er bij moeten zeggen dat mijn bloeddruk vrijwel altijd hoog is, dus ik neem het risico met drop niet
Maar volgens mij mag je als je zwanger bent, best af en toe een dropje
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:40:06 #275
12913 GreatWhiteSilence
pi_50678315
Ah, dat verklaart het wel...
  donderdag 21 juni 2007 @ 02:30:16 #276
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50679744
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:47 schreef Again het volgende:

Zo en nu ga ik chips eten in bed
Vetklep dat ik ben
Slaap lekker allemaal!
Zo laat nog snacken Hoe krijg je het weg
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_50680440
chips=zout+vet

Ach, zout werkt alleen maar bloeddrukverhogend als je daar vatbaar voor bent. Alle zout laten staan om je bloedddruk omlaag te brengen heeft dan ook weinig zin. (Misschien wat meer kalium opnemen, zodat het natriumgehalte in je lichaam omlaag gaat?)

Allen hier heel veel succes! En Luna, je bent idd positief ingesteld, ondanks zo af en toe een dipje; zo'n dipje hebben wij ook wel, maar het is dan ook snel weer over. Kan het trouwens zijn dat het steekje in je buik juist net te laat komt? (Dus pas NA de eisprong), waardoor je zo vaak 'ernaast klust'? (Ja, hier wordt ook regelmatig zo'n steekje gevoeld.)
pi_50680674
Ik kan mijn bakkie chips laat echt niet laten staan hoor! Als het bij 1 klein bakje blijft dan zie ik geen probleem hoor!!

En zo laat? Ik kan het alleen laat! Overdag krijg ik het weer niet weg!
pi_50681002
Suerte, je mag heus af en toe wel een dropje hoor!! Je moet niet elke dag een zak eten.
Ik heb behorlijk wat drop gegeten hoor tijdens mijn zwangerschap.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_50681419
En brie... de meeste voorverpakte brie die je hier koopt is van gepasteuriseerde melk, dus ook dat kan je gewoon nemen.
pi_50682706
Ik he me tijdens de zwangerschap rot gegeten in chips Was het enige wat ik binnen kon houden
Liefde
pi_50683798
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:53 schreef MeNicole het volgende:
Ik he me tijdens de zwangerschap rot gegeten in chips Was het enige wat ik binnen kon houden
lol - mijn moeder heeft tijdens haar zwangerschap ook heel veel paprikachips gegeten. Laat ik dat nu nog steeds de lekkerste chips vinden
pi_50683934
voor mensen die dol zijn op franse kaas enzo nog een tip:
Listeria, de bacterie waarom je geen rauwmelkse kaas zou mogen eten, die houd alleen van zachte koemelk kaasjes.
Geitenkaas, schapenkaas, en rauwmelkse harde kaas (old amsterdam enzo). Kun je dus gewoon eten.
pi_50685570
Dus een geitenbrie kan wel? Hmm.... (is lekker, opgewarmd met honing op de salade)
pi_50686399
ja geitenbrie is geen enkel probleem
* p_iglet heeft voor vanavond ook een heerlijk stukkie geitenkaas liggen voor op stokbroodje
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:14:24 #286
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50686838
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:31 schreef Vicky het volgende:
Suerte, je mag heus af en toe wel een dropje hoor!! Je moet niet elke dag een zak eten.
Ik heb behorlijk wat drop gegeten hoor tijdens mijn zwangerschap.
Ik weet dat ik wel drop mag, maar met het 'af en toe' heb ik problemen
Ik eet zo een zak (of 2 ) in een dag op.
Maar het is nu wat makkelijker om ervan af te blijven, aangezien ze het hier toch niet verkopen
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:38:47 #287
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50691822
Haha erg he is dat hè dat je zo moeilijk 1 snoepje kan nemen! Ik heb ook liever niets in huis want als ik eenmaal begin te snoepen is het einde zoek!

Verder hier nog geen ongi, wel nogsteeds een klein buikpijntje aan de linkerkant.
Trekt niet helemaal weg maar is op het ene moment wel minder erg dan op andere momenten.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 11:29:09 #288
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50722383
hoi

mercikes voor de complimenten...

bright ik heb altijd steekjes en paar dagen later vreselijke pijn.. heb ooit ovu testen gedaan en bij die steekjes gaf ovu test licht vruchtbaar en dan paar dagen later helemaal positief.. dus ik vertrouw daar op..
en iegenlijk klussen we niet echt gericht hoor.. we klussen als we zin hebben en meestal klussen we om de dag.. dus meer klussen kan, maar is niet goed volgens gyn... en als ik zo verhalen hoor klussen wij precies veel....

Nou heb lang niet meer gedroomd gehad over zwanger worden of zijn.. maar vannacht schoot ik wakker.. ik voelde iets in mijn buik... precies schopjes... nu denk ik dat ik dat gedroomd heb... maar het eerste wat in mij opkwam was, zo voelde dat ook aan toen Luna in mijn buik begon te schoppen... zo een zalig gevoel en ik weet dat ik echt de voetjes voelde... is weer een bewuste droom naar een zwangerschap.... vond het wel raar....

Nou dames en heer voor iedereen een fijn weekend....

liefs lunastar
  vrijdag 22 juni 2007 @ 11:59:12 #289
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50723521
Wat een lieve droom heb je gehad!

Wij klussen braaf om de dag maar niet zo dat het een verplichting word.
We sexten zowiezo al erg vaak dus om de dag is voor ons geen verplichting (altans nog niet )
Ik heb een beetje op internet zitten lezen her en der en als ik de verhalen moet geloven komt mijn buikpijntje inderdaad wel overeen met het gevoel van de eisprong.
Ik heb dit nooit bewust meegemaakt omdat ik er niet zo mee bezig geweest ben.

Ik vind het maar spannend allemaal !
pi_50729784
Spannend hè Fruppel? Vind ik ook.

Ik word hier gek. Ik ben nog steeds niet ongesteld, heb vanmorgen maar weer getest (stom, te snel, ik weet het, maar ik ben zo ongeduldig ) en de test was nog steeds negatief. Ik ben een aantal maanden geleden gestopt met de pil en ben vanaf toen drie keer regelmatig ongesteld geweest. Ik word echt tien keer liever ongesteld dan dat ik nog een dag langer in deze onzekerheid moet verkeren. Erg hoor, dat wachten op een tweede streepje. Ik heb trouwens geen zwangerschapssymptomen (behalve uitblijvende menstruatie dan ). Stom lijf
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:57:57 #291
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50729917
jore inderdaad zeg ik ook altijd, liever dan ongi dan zo in onzekerheid moeten zitten...
pi_50730183
Ja. Ik word er poepchagrijnig van. Herkent iemand mijn verhaal trouwens? Ik ben inmiddels het halve internet overgesurfd met als zoekopties 'niet ongesteld, niet zwanger' en 'negatieve test, toch zwanger' en daar word je ook niet vrolijk van . Ik moet echt mijn best doen om andermans situatie niet teveel op mijzelf te betrekken. En ik wil gewoon zwanger zijn, dat vooral.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:05:04 #293
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50730202
Jore! Wat een spanning weer!! Ik hoop voor je dat het raak is en dat dat de reden is dat je ongesteldheid uitblijft!
Dat ongeduldige komt me heel bekend voor zo kort als we bezig zo heftig is het verlangen!

Niet gek worden he !
pi_50737482
Jore voor dat soort dingen is internet dus helemaal niet goed.

Hier vandaag ongesteld geworden en niet zo'n beetje ook, dus denk toch dat ht idd nog van vorige maand was met die test.
Nieuwe NOD 22 juli (Rick zijn verjaardag dus laat het raak zijn deze keer, mooier cadeautje zou niet kunnen geven toch?)
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:05:49 #295
174036 Nijo
Butterfly's everywhere!
pi_50738180
Jammer Anitra... Het zou idd een heel mooi verjaardagscadeautje zijn.
Suerte, gefeliciteerd!! Dat het kleintje nu maar wel mag blijven plakken.

Mijn buikpijntjes zijn nu helemaal over. De laatste week zeer weining geklust ivm zware verkoudheden van ons allebei. De 25e moet ik ongesteld worden dus we wachten het ff af
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:17:32 #296
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50740734
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:43 schreef Anitra het volgende:

Nieuwe NOD 22 juli (Rick zijn verjaardag dus laat het raak zijn deze keer, mooier cadeautje zou niet kunnen geven toch?)
Maar moest er eerst niet iets aan dat tussenschot in je baarmoeder gedaan worden? Of verwar ik jou nu met een andere user?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:17:33 #297
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50740737
Anitra balen joh! Wat jammer dat het toch niet zo is!

Hier nogsteeds vreemde buikpijn aan 1 kant maar ook een beetje een zere rug dus ik denk dat het een ongi is die eraan zit te komen.
Ik wacht (on)geduldig af!

Fijne avond meiden!
pi_50741542
Jammer Anitra!!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 09:11:11 #299
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50753450
Anitra wat spijtig meid.. dikke knuffel... Inderdaad hopelijk volgende keer zou een geweldig kadootjes zijn...

voor iedereen een prettig weekend

liefs lunastar
pi_50753850
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:43 schreef Anitra het volgende:
Hier vandaag ongesteld geworden en niet zo'n beetje ook, dus denk toch dat ht idd nog van vorige maand was met die test.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2007 10:08:05 ]
pi_50753982
Ah jammer Anitra. Aan de andere kant wel fijn dat je weet waar je aan toe bent, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')