Kom je een weekje niet en gebeurt er zoveel!
Allereerst nog een paar
![]()
en
![]()
voor Hestria (eindelijk!) en Randa (lekker vlot!)
Gelukkig hebben we ook weer wat nieuwe aanwas voor de lijst
Lotusparel, ook jullie gefeliciteerd met jullie stap
![]()
Hopelijk kan je snel naar Z&G en zal alles voorspoedig verlopen.
Had je mijn antwoord en vraag nog gezien over het chronische verhaal?Anitra ook welkom hier. Het is een hele moeilijke overweging om te maken als 'gehandicapte'
En daar bedoel ik dan ook maar de chronische zieken mee, maar het belangrijkste is dat jullie erachter staan en dat jullie het vertrouwen hebben in de toekomst en nog een kindje erbij. Ik denk trouwens wel dat het qua afwegingen wel uitmaakt of je al kinderen hebt of dat je nog helemaal geen kinderen hebt. Maar ja iedereen heeft daar zijn eigen ideeën over. Sterkte trouwens nog met het verwerken van de miskraam, de afgelopen weken hebben jullie wel even heel veel dingen op jullie af gekregen
![]()
Fijn trouwens dat je van de morfine afkan!
Leuk
zoutig dat je hier ook komt posten. Wat betreft je cyclus, helaas gebeurt het nog weleens dat je opeens tussen heel regelmatige cycli opeens een heel afwijkende hebt. Dat heb ik laatst ook gehad, of het was een hele lange periode of 2 heel korte. Ik denk zelf dat je het beste maar even kan afwachten tot je echt overduidelijke zwangerschapsverschijnselen krijgt of totdat je weer ongesteld wordt. Het is zo jammer en een domper, als je denkt/hoopt dat je zwanger bent, en het weer niet zo is.
Marie balen dat je nog een ronde moet wachten. Ik gun het jullie zo
![]()
Ook alleen bruin bloed
Mislautje, misschien dat je over 3 weken ook weer een 'echte' menstruatie krijgt
![]()
Bij mij ging het ook heel vreemd de afgelopen 2 perioden. Even afwachten of het temperaturen ook duidelijkheid geeft over de eisprong.
Luna, wat moet dit zwaar zijn voor jullie
![]()
Again, wat een moeilijke tijden met je moeder en schoonzus. En over wel of niet een pauze inlassen, ik zou je vriend volgen.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij