abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50011849
Again moeilijke situatie, maar je moet ook aan jezelf denken

Er is meer duidelijkheid idd. De morfine er helemaal af en hij ziet geen problemen voor een zwangerschap. Dus we mogen een afspraak bij de gyn maken
pi_50012124
Weer een stapje in de goede richting Anitra .
Fake it till you make it...
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:26:48 #103
26341 Mariposa
Telt af...
pi_50027200
Kom je een weekje niet en gebeurt er zoveel!

Allereerst nog een paar en voor Hestria (eindelijk!) en Randa (lekker vlot!)

Gelukkig hebben we ook weer wat nieuwe aanwas voor de lijst

Lotusparel, ook jullie gefeliciteerd met jullie stap Hopelijk kan je snel naar Z&G en zal alles voorspoedig verlopen. Had je mijn antwoord en vraag nog gezien over het chronische verhaal?

Anitra ook welkom hier. Het is een hele moeilijke overweging om te maken als 'gehandicapte' En daar bedoel ik dan ook maar de chronische zieken mee, maar het belangrijkste is dat jullie erachter staan en dat jullie het vertrouwen hebben in de toekomst en nog een kindje erbij. Ik denk trouwens wel dat het qua afwegingen wel uitmaakt of je al kinderen hebt of dat je nog helemaal geen kinderen hebt. Maar ja iedereen heeft daar zijn eigen ideeën over. Sterkte trouwens nog met het verwerken van de miskraam, de afgelopen weken hebben jullie wel even heel veel dingen op jullie af gekregen
Fijn trouwens dat je van de morfine afkan!

Leuk zoutig dat je hier ook komt posten. Wat betreft je cyclus, helaas gebeurt het nog weleens dat je opeens tussen heel regelmatige cycli opeens een heel afwijkende hebt. Dat heb ik laatst ook gehad, of het was een hele lange periode of 2 heel korte. Ik denk zelf dat je het beste maar even kan afwachten tot je echt overduidelijke zwangerschapsverschijnselen krijgt of totdat je weer ongesteld wordt. Het is zo jammer en een domper, als je denkt/hoopt dat je zwanger bent, en het weer niet zo is.

Marie balen dat je nog een ronde moet wachten. Ik gun het jullie zo

Ook alleen bruin bloed Mislautje, misschien dat je over 3 weken ook weer een 'echte' menstruatie krijgt Bij mij ging het ook heel vreemd de afgelopen 2 perioden. Even afwachten of het temperaturen ook duidelijkheid geeft over de eisprong.

Luna, wat moet dit zwaar zijn voor jullie

Again, wat een moeilijke tijden met je moeder en schoonzus. En over wel of niet een pauze inlassen, ik zou je vriend volgen.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_50040810
Luna, wat klote

Hestria Gefeliciteerd

Again, jeetje, wat K zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:21:48 #105
174280 klonelin
later uit de kast..
pi_50046008
* klonelin = bang.. nu al 34 dagen overtijd.. dat is toch niet normaal!
En nog steeds een negatieve zwangerschapstest.
1 april was mijn laatste menstruatie. Daarvoor was ik nog nooit overtijd geweest.
Toch maar een bezoekje aan de dokter?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:39:27 #106
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_50046548
Als je normaal gesproken regelmatig bent, zou ik wel even naar de dokter gaan.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:43:08 #107
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_50046668
Luna, shit zeg!

Klonelin, wat GWS zegt...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_50053263
Jeetje 34 dagen, dat lijkt me zo frustrerend!
Zou ook maar even langs de HA gaan.

Ik ben niet meer ongesteld dus laat ronde 2 maar beginnen! (Toch besloten gewoon door te gaan, iedereen incl. schoonzus vind dat ik dit moet doen!) Jullie natuurlijk bedankt voor je advies!
Succes iedereen!!!
  zondag 3 juni 2007 @ 10:01:40 #109
26341 Mariposa
Telt af...
pi_50053444
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:21 schreef klonelin het volgende:
* klonelin = bang.. nu al 34 dagen overtijd.. dat is toch niet normaal!
En nog steeds een negatieve zwangerschapstest.
1 april was mijn laatste menstruatie. Daarvoor was ik nog nooit overtijd geweest.
Toch maar een bezoekje aan de dokter?
Inderdaad even bij de dokter langsgaan misschien kan hij/zij je een kuurtje Primolut voorschrijven. Daardoor wordt je menstruatie opgewekt en het is de bedoeling dat daarvan je cyclus weer op gang komt.

Bij mij heeft die hele lange cyclus laatst zo'n 59 dagen geduurd. Bij 55 dagen moest ik toch al bij de interniste langs en zij bood me aan Primolut te gebruiken, maar vond het, medisch gezien, niet noodzakelijk. Maar ik ben dus 4 dagen daarna zelf ongesteld geworden. Ze heeft me trouwens niet onderzocht en alleen even telefonisch met een gyn overlegd, omdat ik halverwege wel een beetje oud bloedverlies en gekleurd slijm had.

Het komt echt wel weer goed, ook al ben je nu bang en vind je het frustrerend (en dat is het ook, ik heb er in totaal ook zo'n 7 testen tegenaan gegooid incl. test in het ziekenhuis) Sterkte meid

Again fijn, dat jullie voor de volgende ronde doorgaan en steun van je familie hebben
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  maandag 4 juni 2007 @ 09:13:44 #110
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50082746
Maripos het is altijd wel ff slikken weeral die ongi's, maar het went na een tijd, want ik voel ze toch paar dagen op voorhand aankomen

Klonelin ik zou inderdaad ff naar huisarts gaan

Anitra ga ervoor meid

again ook jij toch er voor gaan.. hopelijk met succes

en ik blijf duimen voor iedereen

liefs lunastar
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:11:20 #111
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50165257
waar is iedereen??? het is zo stil...
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:44:22 #112
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_50166628
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:11 schreef lunastar het volgende:
waar is iedereen??? het is zo stil...
Aan het wachten.. En net getrouwd dus even druk met andere dingen geweest.
Make love, not war ☮
  woensdag 6 juni 2007 @ 17:48:27 #113
174036 Nijo
Butterfly's everywhere!
pi_50170797
Ik ben aan het wachten... En heel druk bezig met mijn werk, ben bij een ander project begonnen, veel technischer als bij die kabelgigant.

Ik ben helemaal niet zo technisch en nu moet ik dus mensen gaan helpen die problemen hebben met hun laptop of pda

Verder gaat het hier rustig zijn gangetje, zijn druk aan het KvK'en om de dag

Ik wil ook nog iedereen feliciteren die een 2e streepje heeft gepiest en iedereen succes wensen (en op naar de volgende) die het niet heeft gedaan
pi_50201347
Diaan gefeliciteerd!! Was het een mooie dag??

Morgen beginnen bij ons de fundays weer dus hopen ook een terrorvisje die het goed met mijn eitje kan vinden

Succes allemaal!
pi_50230184
En hier wachten we totdat bij een volgende follikelopmeting (morgen) de follikels 18mm zijn.
Vandaag zijn ze 14mm, dus het lijkt me dat ze pas zondag of zo 18mm zijn, dus dinsdag dan een inseminatie?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:49:55 #116
114177 Diaan73
pi_50230495
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:31 schreef Again het volgende:
Diaan gefeliciteerd!! Was het een mooie dag??

Morgen beginnen bij ons de fundays weer dus hopen ook een terrorvisje die het goed met mijn eitje kan vinden

Succes allemaal!
Dankjewel!! Het was een geweldig leuke dag. We hebben heel veel plezier gehad. Zie Trouwen!!!! deel 30 lekker wegmijmeren..... voor wat foto's als je dat leuk vindt.
Make love, not war ☮
pi_50233277
Mooie foto's Diaan, je zag er stralend uit!

Bright succes!
Nou hier zijn de fundays aangebroken!!! Ben benieuwd :D:D
pi_50233488
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:40 schreef Bright het volgende:
En hier wachten we totdat bij een volgende follikelopmeting (morgen) de follikels 18mm zijn.
Vandaag zijn ze 14mm, dus het lijkt me dat ze pas zondag of zo 18mm zijn, dus dinsdag dan een inseminatie?
Ik weet niet, dat kan heel snel zijn. Ik had een keer de ene dag 14mm en de andere dag waren ze al 18. Dus wie weet? Afwachten maar.
Variety is the spice of life
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:24:57 #119
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50233757
Diaan proficiat meid en mooie fotos...;

Bright zoals nebelung zegt het kan soms vlug gaan hoor... ik duim alvast

Again klus ze meid... Hier zijn we ook begonnen aan de fundagen(over heel de maand )

voor iedereen een fijn zwoel weekend en toi toi toi

liefs lunastar
pi_50233988
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:16 schreef nebelung het volgende:

[..]

Ik weet niet, dat kan heel snel zijn. Ik had een keer de ene dag 14mm en de andere dag waren ze al 18. Dus wie weet? Afwachten maar.
lol - het was een retorische vraag, maar goed. We hebben ook al een keer gehad dat het 2 dagen later pas 16mm was.
pi_50234175
Oh dat kan je niet zien, zo al schrijvend

Nou, ik hoop met je mee in elk geval!
Variety is the spice of life
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:36:45 #122
114177 Diaan73
pi_50234176
Iedereen heel veel plezier en succes met de fundays

Bright jullie ook heel veel succes Spannend hoor.
Make love, not war ☮
  zaterdag 9 juni 2007 @ 19:42:11 #123
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50277528
Ik kom hier weer even kijken Heb even een vraagje
Ik heb in beide borsten harde schijven zitten aan de okselkant
Het doet geen pijn verder, maar ik heb wel al een week gevoelige borsten/tepels.
Iemand die weet wat dit is?
Heb ook nog geen gehad, dus laat mijn NOD nog maar even zo staan

Een voor iedereen hier.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  zondag 10 juni 2007 @ 08:24:35 #124
26341 Mariposa
Telt af...
pi_50290761
Hee Suerte geen idee, wel vreemd. Heb je enig idee waar je in je cyclus moet zitten? Misschien zit je nu wel aan het eind en komen ze binnenkort weer langs. Is er een mogelijkheid dat je weer zwanger bent?

Hier is het een beetje vreemd ik zit nu op 21 dagen en ik had gisteren heel mooi helder trekkerig slijm. Dat is toch veel te laat?

Nou ja we zien wel weer. Gisteren zijn we lekker uiteten geweest omdat we toen 7,5 jaar bij elkaar waren

Bright hoe was het gisteren?
  zondag 10 juni 2007 @ 12:48:12 #125
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50294440
Wat een spannende en goede berichten zag ik langskomen!
Succes meiden met het afwachten!

Vanaf morgen kom ik me officieel melden hier, we stoppen dan met de anticonceptie en gaan ervoor !
Ben benieuwd of mijn cyclus een beetje netjes zal gaan verlopen of dat het een rommeltje word!

Ik zal jullie op de hoogte houden en lekker in het geheim hier mijn verhaaltjes vertellen!
  zondag 10 juni 2007 @ 14:29:09 #126
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50297072
quote:
Op zondag 10 juni 2007 08:24 schreef Mariposa het volgende:
Hee Suerte geen idee, wel vreemd. Heb je enig idee waar je in je cyclus moet zitten? Misschien zit je nu wel aan het eind en komen ze binnenkort weer langs. Is er een mogelijkheid dat je weer zwanger bent?

Hier is het een beetje vreemd ik zit nu op 21 dagen en ik had gisteren heel mooi helder trekkerig slijm. Dat is toch veel te laat?

Nou ja we zien wel weer. Gisteren zijn we lekker uiteten geweest omdat we toen 7,5 jaar bij elkaar waren

Bright hoe was het gisteren?
Ik heb geen idee hoe mijn cyclus nu is....ze zeggen toch dat na een mk de weer komen na 4-6 weken?
Zwanger kan ik dan nu nog niet zijn
Anyway, het is nu wat erger lijkt wel; de schijven beginnen meer in de weg te zitten.Nou ja, ik wacht het nog even af.

Gefeli met jullie 7.5 jaar samen zijn
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_50301614
Suerte waarschijnlijk is het ontstaan omdat je hormonen wel al aan je borstvoeding gewerkt hebben en omdat ze nu niks meer doen kan er een soort van stuwing (harde schijven) ontstaan. Dit gebeurt vaker na een mk of bevalling waarna er geen kindje aan de borst gaat.
pi_50302181
Suerte je kan wel direkt na een miskraam zwanger worden hoor.

Hier is het vaag, heb steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden terwijl ik in mijn vruchtbare periode zit. En klussen hebben we niet aan gedaan deze maand.
  zondag 10 juni 2007 @ 18:16:29 #129
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50303688
suerte wat raar, na mijn miskramen was ik na 4 weken en 5 weken alweer ongi. in princiepe zou je zwanger kunnen raken na een miskraam, er komt immers wel gewoon een eitje vrij.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  zondag 10 juni 2007 @ 18:18:12 #130
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50303744
@ Again, kunnen die hormonen na een maand gaan ontstaan??
@Anitra, kun je zwanger worden na een mk zonder dat je een menstruatie hebt gehad??
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  zondag 10 juni 2007 @ 18:24:17 #131
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50303945
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:16 schreef hestria het volgende:
suerte wat raar, na mijn miskramen was ik na 4 weken en 5 weken alweer ongi. in princiepe zou je zwanger kunnen raken na een miskraam, er komt immers wel gewoon een eitje vrij.
Wel een eitje Ik dacht dat je moest wachten tot de eerste menstruatie, en dat er dan weer een eitje zat
eigenlijk moet ik dit allemaal nog weten, ben kraamverzorgende (geweest)
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_50304184
Ja dat kan suerte. Ik had nov 2003 miskraam en eind dec 2003 bleek ik zwanger.
pi_50304399
Ja hoor, vanaf het moment dat je zwanger bent gaan je hormonen je borsten voorbereiden op een borstvoeding (vandaar ook gevoelige borsten als zwangerschapssymptoom) . De ene vrouw heeft hier wel last van na een mk en een andere vrouw niet.
pi_50321862
Vrijdag was de maat pas 14mm. Zondag pas 16mm. En vanochtend was de eisprong plotseling net geweest!! Dus geen hormoontje meer nodig en vanmiddag gelijk zaad inleveren
(Alleen hebben we afgelopen week flink ge-KvKed, gisteravond ook (achteraf keurig op tijd), dus ik vraag me af hoeveel zwemmertjes er vanmiddag eigenlijk in zullen zitten )
Ach, we hebben nu ook zoiets: mocht het raak zijn, dan komt het eerder door het KvK dan door deze behandeling.

Fruppel, welkom hier!!
  maandag 11 juni 2007 @ 10:03:20 #135
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50322461
Welkom Fruppel

Suerte het kan allemaal meid... ik ken er ook zo... zoals mijn zus...

Mariposa proficiat met jullie 7,5 jaar samen zijn.. de tijd vliegt hé. Heb je je eisprong al gehad meid??? Anders kan het zijn dat je nu pas je eisprong hebt.. Ik heb het ook al gehad dat ik dacht al eisprong te hebben gehad en dan opeens op een dag of 21 weer kenmerken van eisprong..;

bright het wordt weer stress wachtweken... maar ik duim voor jullie

Ik heb het hier niet gemeld omdat ik dacht, ach niks.. maar moet het nu toch ff kwijt... Ik ben dus de 1ste ongi geworden.. eerst enkel bruinverlies en daar is het 4 dagen bij gebleven.. haast geen verbandje vol... Ook had ik links en rechts afwisselend steekjes en een trekkerig gevoel aan mijn baarmoeder.... Ik ben normaal heftig ongi met fel rood en brokken en vreselijk krampen.. dat had ik nu dus niet... de donderdag heb ik dan toch maar testje gedaan want ik zat echt in een twee strijd, want dit had ik nog nooit gehad.. En ik wou gewoon bevestiging van wat ik dacht, gewoon een rare ongi, niks meer... De test was dus negatief zoals ik dacht.. MAAR nu kwam ventje gisteren met het feit dat mijn borsten heel hard zijn.. ik van och zever niet... maar inderdaad ze zijn hard, ik dacht eerst van dat komt omdat ik zo zit dus ik ben al de manieren gaan zitten en staan, maar ze voelen nog steeds hard aan... BEN ik me nu weeral aan het zot maken en is mijn lichaam mij aan het kloten of zou het toch... nu zit ik weer in dat dillema.... verschrikkelijk

groetjes en liefs lunastar

sorry voor mijn verhaal, maar ik weet het echt niet meer
pi_50322892
Moeilijk Lunastar kan me indenken hoe onzeker het je maakt. Even afwachten en nog een testje er tegenaan? Anders kun je denk ik wel uitgaan van een menstruatie.

Mijn vriend en ik kunnen geen kindje maken denk ik. Telkens als ik in mijn vruchtbare dagen ben dan lukt het klussen niet. Nu 3 dagen op rij geprobeerd. We raken afgeleid, het duurt te lang, mijn vriend komt niet klaar en als dat te lang duurt word ik weer te droog.. Ik schaam me echt om dit te vertellen maar misschien herkent iemand van jullie dit en heeft DE gouden tip voor ons. Want we hebben nu al 3 dagen verkloot en nog maar 2 voor de boeg, en na zulke avonden heb ik niet echt vertrouwen meer in vanavond. Gister ook een gigantische huilbui gekregen toen het niet lukte, mijn vriend voelde zich natuurlijk diep schuldig, en dat vond ik weer zo zielig. Misschien is het wennen en komt het uiteindelijk wel, maar mijn vriend heeft altijd al last gehad van 'gepland' vrijen. Gaat nooit goed. Heb me wel bedacht dat ik hem niet meer vertel dat ik ovuleer maar dan valt het toch ook wel op dat we dan om de dag vrijen. En dan heeft hij alsnog die druk.
Gisteravond zijn we lekker met zijn tweeen uit eten geweest, slaapkamerdeur dicht (katten buiten), de sfeer was perfect en ik dacht; drie maal is scheepsrecht! Maar er gebeurde gewoon NIKS!

Ik ben echt verdrietig Gewoon een hele maand weggegooid.
We hebben alle tijd en het komt ook wel hoor maar het voelt echt frustrerend als we niet eens een goede poging hebben kunnen wagen!

Nou heel verhaal maar ben wel blij dat ik het even kwijt kon!
  maandag 11 juni 2007 @ 10:33:17 #137
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50323297
Bright, spannend hoor, ik hoop zo voor julie dat het kvk geholpen heeft!

Luna, verschikkelijk he, dat je niet meer in je eigen lichaam durft te geloven. Mischien toch even afwachten en over een aantal daagjes toch maar even een testje doen?

Again, als ik het zo lees ben je er heel erg mee bezig, heel begrijpelijk enz, maar er zo mee bezig zijn heeft ook nadelen dat de druk zo hoog word dat het moelijk word om te presteren. Manlief had in het begin ook last van dat probleem, maar dat was meer de psychische achtergrond van "ben ik wel helemaal zeker dat ik dit wil", en dan in combinatie met het verplichte om de dag vrijen, terwijl je voorheen een stuk minder deed, was bij ons het probleem, wij hebben toen heel lang gepraat, en een tijdje rustig aan gedaan.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_50323453
Ik ben er idd ook wel veel mee bezig maar vooral omdat het nu dus gewoon niet lukt. Al hadden we maar 1 poging gedaan dan was het afwachten en zo niet, dan volgende maand wel. Maar heb nu gewoon het gevoel dat die kans onbenut blijft en dat vind ik zonde. Maar lees op internet nu dat er meer mannen zijn die niet op commando kunnen. Ga het voortaan toch maar voor hem verzwijgen dan. Heb ook verteld dat het nu niet meer kan (vruchtbare dagen voorbij) dus laat het vanavond even rusten en dan morgen nog 1 keer voorzichtig proberen? Zit dan op mijn laatste vruchtbare dag. En moet me er ook maar bij neerleggen dat het deze maand gewoon niet gelukt is en er gewoon weer een nieuwe maand komt!
  maandag 11 juni 2007 @ 10:42:59 #139
114177 Diaan73
pi_50323589
Again, is het misschien leuk om een keer spelenderwijs dmv partnerlink oid in de sfeer te komen? Ik had het in het begin ook dat ik steeds wilde rond de eisprong. Dat kan erg frustrerend zijn, voor zowel jezelf als je partner. Ik laat het tegenwoordig wat meer los, en dat brengt wel wat meer lucht. Onder het mom, het duurt nu toch al zo lang, maandje meer of minder maakt dan ook niet uit, gaat het heel goed nu.

Luna... gewoon nog een keertje testen, lijkt me. Die onzekerheid is ook niets. Dikke knuffel van mij

Bright, dat klinkt allemaal goed hoor Hopelijk is het deze maand zover!!!
Make love, not war ☮
  maandag 11 juni 2007 @ 10:50:32 #140
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50323823
Sorry dat ik even over iedereen heen lees , moet even bijlezen eerst maar op mijn werk lukt dat niet !

Het is zover! We gaan wachten op een tweede streepje.
Vanaf vandaag officieel anticonceptie-loos . gek idee hoor!

Tot snel meiden!
pi_50323858
Ben bang dat zelfs partnerlink al teveel druk op hem legt van te voren (we gaan zo vrijen) en het moet bij hem gewoon spontaan gebeuren. Dan heeft hij helemaal geen problemen met een erectie of zaadlozing. Behalve dus wanneer het gepland is. Dus vanaf nu maar proberen het voor hem verborgen te houden wanneer ik ovuleer. Maargoed de eerste 2 dagen hebben we wel gevreeen maar dan zonder zaadlozing maar er is een miiiiini kans dat ik zwanger ben door voorvocht, al lijkt dat me sterk!
pi_50323878
Leuk Fruppel!! Hoop dat het snel raak is voor jullie!!
  maandag 11 juni 2007 @ 11:04:53 #143
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_50324325
Again niet meer naar je groene dagen kijken en klussen wanneer je zin hebt.. Hier heb ik toch meestal meer zin rond ei dan voor af na ei...
  maandag 11 juni 2007 @ 11:10:38 #144
114177 Diaan73
pi_50324525
Spannend Fruppel... heel veel succes

En wat Luna zegt, vrijen wanneer je zin hebt. Al zul je onbewust altijd meer zin hebben als je weet dat je rond je eisprong zit
Make love, not war ☮
pi_50324736
Again, eigenlijk wel herkenbaar hoor. Ik kreeg ook het gevoel er maar voor weg te lopen - het lukt niet, het is een verplicht nummertje, geen passie, meer een soort van medische wip...
We hebben het erover gehad natuurlijk en inderdaad weleens een stukje overgeslagen.
Probeer de moed erin te houden en elkaar te steunen, dat is eigenlijk alles dat ik kan zeggen. Schaam je niet, zeker niet naar elkaar toe, voor deze gevoelens, maar spreek ze uit. Waar zit voor elk het probleem? Is dat het klinische, of het 'moeten', het missen van de passie?

Tipjes? Maak bewust rond de eisprong tijd vrij en zorg ervoor dat jullie allebei zijn uitgerust (want als je moe bent, heb je al helemaal geen zin!) en zorg voor een goede stemming, muziekje, hapje, leuk filmpje en - oh ja, zorg er niet voor dat je pas wilt klussen als je naar bed gaat, want dan heb je echt geen zin, dan wil je alleen nog maar slapen en ben je snel afgeleid.

Heeeeeeel veel succes i.i.g.!
pi_50324744
Haha ik hoop dat ik dat kan. Ben een controlfreak Maar we gaan het proberen. Thanks voor jullie antwoord!
pi_50324860
Again, voor hem verzwijgen lukt je toch niet ik weet ook precies wanneer het hier zover is hoor.

Daarnaast is het misschien ook wel handig om eens te vrijen zonder de drang om klaar te komen. Laat hem zover gaan als hij wilt. Blijft het bij knuffelen, prima. Bedank hem er ook voor en spreek je waardering uit dat hij zo lief voor je is. Heb het er niet over dat je eigenlijk verder wilde gaan of zo.

(En je kunt misschien beter deze maand maar geen druk verder leggen, liever een maand verloren dan dat de spanning ervoor zorgt dat alle volgende maanden hopeloos worden)

Just relax, man and woman!!
pi_50325184
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:17 schreef Bright het volgende:
Tipjes? Maak bewust rond de eisprong tijd vrij en zorg ervoor dat jullie allebei zijn uitgerust (want als je moe bent, heb je al helemaal geen zin!) en zorg voor een goede stemming, muziekje, hapje, leuk filmpje en - oh ja, zorg er niet voor dat je pas wilt klussen als je naar bed gaat, want dan heb je echt geen zin, dan wil je alleen nog maar slapen en ben je snel afgeleid.
Probeer het eens 's ochtends als hij nog half in een slaaproes is, dan heeft hij de puf nog niet om er over na te denken en wil het misschien wel lukken? Misschien werkt het juist beter om het zomaar spontaan te doen, zonder het te plannen, dat je ineens bovenop hem duikt? Geen voorspel of andere aanwijzingen zodat hij de kans niet krijgt om er over na te denken dat het gepland is?

(sorry dat ik zomaar dit topic binnen val, ik lees hier al een hele tijd mee maar post zelden wat omdat ik nog niet aan kinderen toe ben (ben 21), hopelijk is het niet erg als ik iets post?)
I had a signature once. It was awful.
pi_50325803
Deze maand laat ik het inderdaad maar aan ons voorbij gaan, vanavond gewoon lekker knuffelen op de bank met zijn tweetjes. Heb gisteravond ook heel lief gedaan hoor maar die huilbui werkte natuurlijk ook niet mee.

Smorgens is mijn vriend niet echt gezellig lol maar kan het allicht proberen! nee hoor niet erg dat je hier iets post! Alleen maar lief!
pi_50326181
Again, begrijp je probleem en rustig aan...tijd komt raad zeggen ze dan !

Lunastar
, mhmm, klinkt toch raar maar toch maar even nog een testje ertegenaan gooien
volgende week of zoiets.

Britght, klinkt KvK op het goede moment ! Ben benieuwd !

Frummel, spannend dat je nu ook meedoet ! Hopen dat je snel hier weg bent...hihih

Verder voor alle meiden
Pluk de dag voordat je in een vaas eindigt !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')