Tjsa, wat kan ik anders doen....ik heb me er nu al min of meer bij neergelegd dat de baby er niet meer is....Morgen weet ik wat meer, dan moet ik terug voor een bloedtest.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:27 schreef Misslautje84 het volgende:
Suerte, dat afwachten zou mij gek maken, jij klinkt wat rustiger. Weet je al weer iets meer ?
Dat geldt voor jou ook hoor, hier kan je helemaal niets aan doen. Al zou iemand de hele tijd op bed liggen, dan nog kunnen er miskramen zin.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:33 schreef phileine het volgende:
[...]
En mijn artsen zeiden altijd dat er maar heel weinig is wat je kunt doen om een miskraam te forceren, dus dat zal niets te maken hebben gehad met de "foute" dingen die je hebt gedaan. Het was gewoon niet meant to be,
[...]
In eerste instantie hield ik het erbij dat er nooit sprake van kon zijn dat ik kinderen kon krijgen. Maar dat kwam ook omdat er veel onduidelijk was over wat ik nou precies had. Maar mijn kinderwens, en nu ook die van mijn lief, bleef heel sterk. Dus 4-5 jaar terug ben ik bij mijn artsen gaan informeren.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:18 schreef lotusparel het volgende:
Dus ook bij jullie onzekerheid over je gezondheid Mariposa. Wat heeft jullie doen besluiten 'er toch voor te gaan'?
Nou ja, aangezien het een 'ongelukje' geweest zou zijn, hoor ik hier nog steeds niet thuis helaas...quote:Op zondag 13 mei 2007 09:43 schreef Mariposa het volgende:
GWS leuk dat je ook hier mee komt posten. Je zat natuurlijk al een tijdje in het rammeltopic. Jammer van die![]()
Ik heb in het begin ook altijd heel donker bloed hoor, dus je bent niet de enige
Veel Successquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:07 schreef Again het volgende:
Tnx! Zal vanaf volgende menstruatie pas serieus kunnen dan pas kan ik mijn cyclus berekenen. Dus nu nog maar even goed op de gok oefenen
Suerte, misschien een bemoedigend verhaal, ik ken een vrouw die een bloedzak in haar baarmoeder had. Raar verhaal, ik weet het maar zo nu en dan verloor ze bloed. Zolang de zak niet groter zou worden zou er geen probleem zijn. Ik duim voor je!
Zo ver ik weet is ibuprofen gevaarlijk voor de zwangerschap..quote:Op maandag 14 mei 2007 17:53 schreef Again het volgende:
Een andere vraag trouwens. Ik slik bij pijn geen paracetamol maar ibuprofen. Kan dat ook kwaad voor een vruchtje van een paar dagen? Aangezien je nooit weet wanneer je zwanger bent maak ik me daar een beetje zorgen over. Kan ik beter al overstappen op de paracetamol?
Oja heb niet veel pijn en ben ook geen pillenslikker, maar voor als...
Check alles met je dokter.... voor UTI's blaasontstekingen waar vrouwen dus gevoeliger voor zijn, mocht ze eerst niet de gewone medicatie innemen...daarna weer wel maar halve dosis.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:53 schreef Again het volgende:
Misslautje ik denk ook wel dat je twee streepjes gaat zien als ik je verhaal zo hoor! Ik ga duimen voor je morgen!
Suerte hoe gaat het nu?
Desiredbard, ik ben een beetje een controlfreak en ik wil het graag allemaal op een rijtje hebben staan dus vanaf dat ik ongesteld ben ga ik elke dag tempen en tellen. Schrijf alles in mijn agenda, lol.
Als ik mijn agenda ooit eens verlies zal de vinder wel denken: wat een freak hahaha.
Een andere vraag trouwens. Ik slik bij pijn geen paracetamol maar ibuprofen. Kan dat ook kwaad voor een vruchtje van een paar dagen? Aangezien je nooit weet wanneer je zwanger bent maak ik me daar een beetje zorgen over. Kan ik beter al overstappen op de paracetamol?
Oja heb niet veel pijn en ben ook geen pillenslikker, maar voor als...
Zo'n makeup verwijder watje gedoopt in whisky is veel lekkerder.......... en je kan spoelen ookquote:Op maandag 14 mei 2007 17:56 schreef Again het volgende:
Thanks, ga ik meteen doen! (beetje kiespijn, zucht)
Whisky? Ik dacht jenever hahahaquote:Op maandag 14 mei 2007 18:03 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zo'n makeup verwijder watje gedoopt in whisky is veel lekkerder.......... en je kan spoelen ook
Ik loop hier met een wortelkanaalbehandeling waarvan de wortel dus blijkbaar niet geheel goed behandeld is.
Kan ook wat lekerder is....Korenwijn in dat gevalquote:
Nee hoor bij ons was het gewoon voltrekking van huwelijkse plichten gecomvbineerd met hobbieenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:04 schreef Again het volgende:
Ik weet dat 6 paracetamollen per dag mogen in je zwangerschap. Wist alleen niks van ibuprofen.
Hebben jullie allemaal een afspraak met de huisarts gehad dan toen jullie besloten te gaan voor een kindje?
Mijn schoonmoeder heeft ook altijd migrene gehad.. Alleen tijdens de zwangerschappen totaal niet..quote:Op maandag 14 mei 2007 17:59 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Check alles met je dokter.... voor UTI's blaasontstekingen waar vrouwen dus gevoeliger voor zijn, mocht ze eerst niet de gewone medicatie innemen...daarna weer wel maar halve dosis.
Het goede nieuws...maagzuurtabletje mogen wel
Niamh heeft last van migraine..(godzijdank nu al 7 maanden niet, waar zwanger zijn al niet goed voor is) ze heeft nu kinderparacetamolletjes (<-leuk voor galgje) mochtt ze een aanval krijgen.
(Of dat zin gaat hebben is wat anders....afkloppen)
Nah... niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:23 schreef Misslautje84 het volgende:
Ja, ik weet wat. Gisterenaaf een tst gedaan, ik kon me niet meer inhouden namelijk dus manlief erop uit gestuurt om een test te halen....negatief......helaas !!!![]()
![]()
Gisteren 8 dagen overtijd dus ruim over de tijd getest en tja negatief...
Ik weet niet, ik wacht wel weer af op de duivels...
Suerte, wat een stellentje stomme boeren zeg. Hoop dat de uitslag gunstig is.
Agian, leuk dat jullie voor een kindje gaan. En blijven liggen van een minuut of 3 is genoeg hoor ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |