Welkom
Lotte en
Again!
Suerte, Wat moeilijk zeg eerst een positieve test nu die bloedingen... Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat je maandag een goed test hebt
Dat witte slijm heb ik heel vaak last van, maar zwanger ben ik niet, al las ik wel in veilig zwanger worden, dat dat witte slijm wel vaak komt als je zwanger bentMisslautje, fijn dat je weer terug bent. Ik snap heel goed waarom je wat afstand genomen had, dat doe ik af en toe ook weleens. Spannend ik hoop dat je woensdag met goed nieuws komt
![]()
Vervelend trouwens,
Lotusparel, dat je wederhelft toch zijn bedenkingen heeft. Volgens mij gebeurd dat wel meer hoor. Het is toch een onbekende stap die je gaat nemen. Zeker als de moeder al wat 'mankeert'.
Ook in ons geval kan het voor mijn lief in de toekomst extra zwaar worden, omdat we niet weten hoe mijn ziektebeeld zich gaat ontwikkelen. Maar goed omdat we al zo'n tijd met het hele zwanger worden bezig zijn, is hij er wel al uit en wilt hij het ook heel graag.
Ik heb trouwens een auto-immuunachtige aandoening, waarbij mijn nieren door ontstekingen minder functioneren en ik een hoge bloeddruk heb. Nu ik het zo opschrijf lijkt het erger dan het is, momenteel heb ik alleen last van de bloeddruk, de rest heeft zich gestabiliseertGWS leuk dat je ook hier mee komt posten. Je zat natuurlijk al een tijdje in het rammeltopic. Jammer van die
![]()
Ik heb in het begin ook altijd heel donker bloed hoor, dus je bent niet de enige
Diaan, wat spannend zeg. Ik duim alvast voor jullie
Wat betreft het meer afstand nemen en niet meer verplicht vrijen en de dingen te laten komen zoals ze komen: De laatste tijd laat ik het (gelukkig) ook maar meer los. Al lukt dat nog niet altijd. Maar voor mijn gevoel is dat wel beter, het geeft me allemaal wel extra stress omdat ik met die extra medicatie zit en het leek soms of ik alleen nog maar met zwanger worden bezig was.
Dus
Hestria ik hoop dat het jullie ook wat meer rust geeft en dat je toch snel hier een mooi fototje kan posten
![]()
Hier nog steeds niet ongesteld, maar denk ik wel nieuwe ontwikkelingen. Het lijkt erop dat ik een eisprong heb, had of ga krijgen. Donderdag voelde ik links al wat steken, vrijdag nog steeds met wat ander slijm opeens. Gisteren ook nog veel slijm. Dus ik hoop dat er over 2 weken meer nieuws is.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij