Lieve Hestria geen bloed geeft moedquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:48 schreef hestria het volgende:
hier zijn slechte voortekenen, ik heb vandaag al heel de dag af en toe krampen, denk dat het of valse streepjes waren of het voor de 3de keer fout gaat.
Inderdaad. De huisarts van Misslautje stelt het zo dat het 'regel' is dat je per 4 maanden maar 3 keer een eisprong hebt. Ik zou wel eens willen weten waar hij dat dan op baseert?!quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoorde laatst ook ergens dat je idd niet elke maand een eisprong hoeft te hebben en dat dat niet eens automatisch betekent dat er iets niet goed is.
Als je officieel kijkt zou je er meer moeten hebben dan stipt elke maand 1, omdat de cyclus in principe 4 weken is ipv een maand.
Hoezo? Mag dat niet gevraagd worden?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:11 schreef Sugar het volgende:
Nou Loena, dat is behoorlijk cru gezegd. Ik heb er verder natuurlijk niets over te zeggen of zelfs mee te maken, maar ik schrok wel van je post.
Natuurlijk, maar wie zegt dat daar niet over is nagedacht? Ik vind het ook cru om het op deze manier neer te zetten, zeker als je erbij stil staat dat Djen dit ook zou kunnen lezen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo? Mag dat niet gevraagd worden?
Zoiets is een grote beslissing.. En maak je niet even met zn 2 als er derde afhankelijk van zijn..
Je moet aan alles denken..
Niemand zegt dat.. Ze vraagt of er over na is gedacht..quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:17 schreef m@x het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar wie zegt dat daar niet over is nagedacht? Ik vind het ook cru om het op deze manier neer te zetten, zeker als je erbij stil staat dat Djen dit ook zou kunnen lezen.
Tuurlijk wel, Tally.quote:
Zoals je al zegt niet alles hoeft met een laagje omkleedt te worden..quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:19 schreef m@x het volgende:
Nouja, het is meer de manier waarop het wordt gevraagd die me stoort. Je hoeft echt niet alles met een suikerzoet laagje te omkleden maar ik vind het zo wel heel bot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |