Helemaal mee eens hoor. Dat iemand bepaalde beperkingen heeft wil inderdaad helemaal niet zeggen dat hij/zij geen goede ouder zou zijn. Ik was alleen even verbaasd omdat ik in de veronderstelling was dat het echt niet meer kon. Verder vind ik het gewoon fijn om te horen dat het goed gaat (afgezien van die miskraam dan)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:34 schreef _evenstar_ het volgende:
ik snap een ieders verbazing wel.
maar.. garanties heb je in het leven nooit.. mibos is er beroerd vanaf gekomen na de bevalling.. en al is dat niet vergelijkbaar. wil er alleen mee aangeven dat je nooit zekerheid hebt dat er wat gebeuren kan.
dat de pijn en beperkingen er zijn ja, maar als ik naar djen kijk zie ik een pubermeid die lekker pubert niets te kort komt gek op der moeder en broertje is gek op rick is.
Djulian een heerlijk ventje dat ondanks zijn allergie-en een lekker wijs peuterpubertje is.
Ik weet zeker dat een derde kindje even liefdevol, gelukkig zal opgroeien.
Want op letten wat iemand allemaal niet kan heeft geen nut het gaat er tensliotte om wat wel kan.
en dat is een heleboel liefde aandacht genegenheid en warmte.
Dat anitra hulp zal krijgen bij ht in badje doen zal daar niets aan af doen.
in welk opzicht dachten jullie (bedel niet alleen jou, maar bv ook m@x en sugar) dat het niet meer zou kunnen dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:54 schreef snoopy het volgende:
Hestria en Randa, van harte
Anitra, ik verkeerde ook in de veronderstelling dat het niet echt een optie meer voor jullie was.
Als jullie hebben besloten om er voor te gaan dan is dat idd jullie keuze. Veel succes met alles!
ik ik ik , zou heel graag willen....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:51 schreef Vicky het volgende:
Het gaat goed hier met de streepjes!! Wie volgt?
Weet ik hoor...moest gewoon even mijn ei kwijtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:40 schreef lunastar het volgende:
zoutig welkom.. kan je wel niet helpen.. gewoon 2 weekjes afwachten anders
Anitra ik ken ook iemand die met tussenschot een prachtwonder op de wereld heeft gezet.. en ik hoop voor julie dat jullie dat ook nog eens mogen meemaken
liefs lunastar
Je gaf zelf, nog geen maand geleden volgens mij, al aan dat het niet haalbaar was ivm je morfine. Vandaar denk ik, dat iedereen een beetje verrast is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:17 schreef Anitra het volgende:
[..]
in welk opzicht dachten jullie (bedel niet alleen jou, maar bv ook m@x en sugar) dat het niet meer zou kunnen dan?
ja de morfine was erg hoog en emotioneel was het heel zwaar, zag mezelf als iemand die niks kon en dat de medicijnen alleen maar erger zouden worden. Maar dat waren dus echt de medicijnen die sprakenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:58 schreef Lois het volgende:
[..]
Je gaf zelf, nog geen maand geleden volgens mij, al aan dat het niet haalbaar was ivm je morfine. Vandaar denk ik, dat iedereen een beetje verrast is.
Wat Lois zegt en andere dingen die je in het verleden wel verteld hebt. Je gaf zelf gewoon heel vaak aan dat je het graag zou willen maar dat er heel veel redenen waren waardoor het niet kon.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:58 schreef Lois het volgende:
[..]
Je gaf zelf, nog geen maand geleden volgens mij, al aan dat het niet haalbaar was ivm je morfine. Vandaar denk ik, dat iedereen een beetje verrast is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |