Oh kijk aan. Dan is dit echt wel een 2de streepjequote:Op maandag 18 juni 2007 17:14 schreef Suerte het volgende:
Dat weet ik, daarom heb ik tussendoor (2 weken na mk) een test gedaan, en was negatief.Maar zoals ik al zei, wil ik bij de arts een bloedtest laten doen.
Als dat allemaal goed is, ga ik ook![]()
Ik kijk het nog een weekje aan, dan ga ik de bloedtest laten doen![]()
Hopen dat het allemaal goed is, want we gaan volgende week zaterdag op vakantie![]()
Geeft niet joh... ga jij maar lekker je hart luchten hier hoor en zit je niet verontschuldigen. Ik zie vooral zwangere vrouwen in de stad, op school... waar ik ook ga of sta... dus ik herken het wel enigszins. Mn schoonzusje is nu zwanger, maar dat vind ik wel geweldig. Ik word weer tantequote:Op woensdag 20 juni 2007 09:45 schreef lunastar het volgende:
Diaan niet alleen hier vliegen ze rond mijn oren.. overal, ook in het dagelijks leven... en dat maakt me echt moedeloos....
sorry voor mij geklaag
diaan veel plezier met huizenjacht en hopelijk vind je een gepast huisje... wij wonen binnenkort 3 jaar in ons eigen huisje.. wat vliegt de tidj... enigste nadeel ik was toen zwanger bij verhuis.. maar is toen misgegaan... dus eerst feest en maand later herinnering aan ons verdriet
sorry ben wat down
Lunaquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:42 schreef lunastar het volgende:
welkom jore
bij mijn eerste zwangerschap, meisje dat nu 4 jaar is... voelde ik ook niks, pas na lange tijd getest omdat ventje het toch raar vond en ik bleek zwanger, uiteindelijk al 10 weken... dus wie weet![]()
Bright hier was ivf ook niet aan ons besteed.. ik duim voor jullie dat jullie niet meer verder moeten![]()
Natuurlijk ook voor iederene duim ik hier...![]()
![]()
liefs lunastar
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:33 schreef lunastar het volgende:
ik positief ingesteld????
heb ik iets gemist Diaan (lol)
Fruppel ik heb altijd die steekjes rond eisprong en daarna ook rond nod dus ik voel ze ook altijd aankomen.. en net gevoeld dat eitje in aantocht is
Nou mijn duimen draaien again
Fruppel dikke knuffel, negatieve test is nooit leuk
liefs lunastar
Heb niet getest, ben maar zo kort bezig dat ik meer het idee heb dat ik dingen wil voelen die er misschien niet zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:33 schreef lunastar het volgende:
Fruppel dikke knuffel, negatieve test is nooit leuk
liefs lunastar
Zo laat nog snackenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:47 schreef Again het volgende:
Zo en nu ga ik chips eten in bed![]()
![]()
Vetklep dat ik ben
Slaap lekker allemaal!
lol - mijn moeder heeft tijdens haar zwangerschap ook heel veel paprikachips gegeten. Laat ik dat nu nog steeds de lekkerste chips vindenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:53 schreef MeNicole het volgende:
Ik he me tijdens de zwangerschap rot gegeten in chipsWas het enige wat ik binnen kon houden
![]()
Ik weet dat ik wel drop mag, maar met het 'af en toe' heb ik problemenquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:31 schreef Vicky het volgende:
Suerte, je mag heus af en toe wel een dropje hoor!! Je moet niet elke dag een zak eten.
Ik heb behorlijk wat drop gegeten hoor tijdens mijn zwangerschap.
Maar moest er eerst niet iets aan dat tussenschot in je baarmoeder gedaan worden? Of verwar ik jou nu met een andere user?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:43 schreef Anitra het volgende:
Nieuwe NOD 22 juli (Rick zijn verjaardag dus laat het raak zijn deze keer, mooier cadeautje zou niet kunnen geven toch?)
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:43 schreef Anitra het volgende:
Hier vandaag ongesteld geworden en niet zo'n beetje ook, dus denk toch dat ht idd nog van vorige maand was met die test.
Nieuwe NOD 22 juli (Rick zijn verjaardag dus laat het raak zijn deze keer, mooier cadeautje zou niet kunnen geven toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |