omg, wordt ook wakker dan een 4 takt bruter isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8462378466997568582&q=supermotard+nicky+hayden
Of toch maar wel een 4takt SM?![]()
![]()
Ja maar 2takt is veel feller enzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
omg, wordt ook wakker dan een 4 takt bruter is![]()
iig op een SM![]()
Mjah, het ligt eraan wat je wilt hebben. Wil je een echte SM, dan koop je een 4 takt. Wil je neppert, dan koop je een 2 takt. Iig zo denk ik eroverquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maar 2takt is veel feller enzo.En heeft meer charme vind ik.
En simpeler.
Nja ik ken jongens die met hun senda's kunnen sliden.. maar die kunnen ook wel erg goed rijden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mjah, het ligt eraan wat je wilt hebben. Wil je een echte SM, dan koop je een 4 takt. Wil je neppert, dan koop je een 2 takt. Iig zo denk ik erover![]()
2 Takt kan je niet echt mee sliden ofwat....
dat weegt ook nietsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nja ik ken jongens die met hun senda's kunnen sliden.. maar die kunnen ook wel erg goed rijden.
Maar het heeft zo zijn voor en nadelen.. Ach, ik heb nog een jaar te gaan.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nja ik ken jongens ipho die met hun zijn senda's kunnen kan sliden.. maar die kunnen kan ook wel erg goed rijden.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8462378466997568582&q=supermotard+nicky+hayden
Of toch maar wel een 4takt SM?![]()
![]()
Mjah wat versta je dan onder sliden.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nja ik ken jongens die met hun senda's kunnen sliden.. maar die kunnen ook wel erg goed rijden.
700 ccquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:25 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mjah wat versta je dan onder sliden.....
edit:
Maar als het dan toch een 2 takt moet worden, dan een echte....
[afbeelding]
maico 700cc 2-takt
Denk dat het opzich wel mee zal vallen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:12 schreef Ferrox het volgende:
[..]
700 cc![]()
damn, dat is echt ziek, hoeveel zou dat ding zuipen zeg
wat die probleem dan matequote:Op woensdag 30 mei 2007 16:58 schreef Ferrox het volgende:
GODVERDEKANKER![]()
![]()
gister avond was die man niet thuis waar ik em heen zou brengen,
ik vanmiddag weer heen, zegt ie dat ie geen tijd heeft
terwijl ik em al 2 week geleden had gebeld
nu moet ik iets anders fixen
ik denk dat ik gewoon een blok van marktplaats er onder tief en de mijne op internet kwak![]()
Ja. godse kut zooiquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja, zijn dan al in kleur..
Ben je gevallen ofzo btw?
Ja spuiten.... er zitten dikke scheuren in.... Denk wel dat ik nieuwe nodig heb. Ik zag dat het wel minimaal 500 euri gaat kosten...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:47 schreef PallominnoXIII het volgende:
1 kant, kappen zijn extreem duur..
Je kunt ze beter laten spuiten, is veel goedkoper..
Maar als je ze koopt, zijn ze wel rood ja.
mn blok is naar de kenkerquote:
of de brommerjochies kijken eerst is ff uitquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:28 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ja. godse kut zooi![]()
Ik post vanaaf wel wat pics van de plek waar ik viel. Er lag net gemaaid gras op het fietspad, dat ruimt de gemeent ook neit even op. En het was nat, kleed zo uit.
Maar die kappen zijn in kleur? En krijg ik dan van 2kanten, of van 1 kant?
Tof, waar heb je die gespot?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mn ma geen rbw, mn pa hem kwijt door te hard rijden, en weer en weer en weer, toen besloten ze hem maar te houdenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef Hijacking het volgende:
mijn papa heeft een opel astra [afbeelding]
crub als in mank?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:37 schreef Geqxon het volgende:
Utrecht is Bloods, Den Haag is Cribs, Tilburg is Hoods?
Hebben jullie een SRTquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:03 schreef Ipho het volgende:
wij hebben zounne auto.
[afbeelding]
Mama:
[afbeelding]
Zit die bak ook niet in TDU?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:37 schreef Hijacking het volgende:
ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ivo zijn ouders een fiat panda hebben
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef Hijacking het volgende:
mijn papa heeft een opel astra [afbeelding]
Mijn pappa heeft een Opel Rekord en 2 Opel Omega'squote:
*kreunt*quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:54 schreef Wiilcoo het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn ze![]()
Van voor naar achter: Rekord 2.0 , Omega 2.0i , Omega 3.2 V6
quote:Op zondag 3 juni 2007 13:52 schreef saaw het volgende:
ehm, SC? die is verderop hoor, dit is een brommertopic en je moet je niet zo aanstellen
ontopic dus
"mrrrauw"quote:Op zondag 3 juni 2007 13:52 schreef saaw het volgende:
ehm, SC? die is verderop hoor, dit is een brommertopic en je moet je niet zo aanstellen
ontopic dus
Ik heb vandaag een schroefje op mijn brommer geplakt, waarna ik met bier in mijn hand een wijf te grazen nam terwijl ik het met een maat over de eindexamens had..quote:Op zondag 3 juni 2007 13:13 schreef saaw het volgende:
Rommel over eindexamens en bier mag ergens kanders
normaal verder aub
en ik heb nogsteeds geen geld voor een mtx
wtf wat heb jij gegeten?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een schroefje op mijn brommer geplakt, waarna ik met bier in mijn hand een wijf te grazen nam terwijl ik het met een maat over de eindexamens had.. [afbeelding]
Het is toch: Zo3t4hm3Erquote:Op zondag 3 juni 2007 22:20 schreef fs180 het volgende:
180 mocro zonder helm op zn achterwieltje door mn straat jewweeetz
zoetermeer ghett00
ja grootste gedeelte zuid jaquote:Op zondag 3 juni 2007 23:58 schreef no1uknow het volgende:
Terwijl het toch de meest zuidelijke wijk van Zoetermeer is
Per ongeluk in het verkeerde topic geplaatst.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:56 schreef MosPos het volgende:
[..]
[..]
Wat is jouw boodschap? Wat is het nut van het posten van die linkjes?
![]()
puch maakte tanks.. dan blijft er weinig over van je tomosquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:49 schreef Geqxon het volgende:
Puch bestaat niet meer, Tomos wel.
AHAHAHAHAHA
Omdat hij een rond frame heeft.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
z-one lijkt erop
ja geen scooterbanden neen, maar puch houd zelfrespect![]()
Ja ze stonden zeker voor rood licht te wachten terwijl jij op 'topsnelheid' door rood 'boekte'?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:21 schreef Geqxon het volgende:
Een historische dag!
Geqxon heeft een Puch ingehaald
En een Yamaha Neos, Peugeot 307WRC, een Vivacity en nog een lomp grote Peugeot pleemobiel. Allemaal op topsnelheid gepwnd
Duh.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:30 schreef no1uknow het volgende:
Heeft Kreidler ook brommer gemaakt?
Of alleen motoren?
die gasten ken ik wel, komen ook op de puch meets soms, dikke masjiens op motor kentekenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:58 schreef Geqxon het volgende:
Al zijn sommige 80cc'ers als motor ingevoerd, dan mag het allemaal wat harder
Uiteraard, een honda natuurlijk. Want honda's pwnen, bij brommers danquote:
En banen met drie meter breed asfaltquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:22 schreef fs180 het volgende:
wie gaat er dan ook ind e stad rijdendaar zijn autos en stoplichten
Beunhaas2quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Vakantie rules.. werkdagen van 14 uur * 6 dagen in de week = ka-ching.![]()
quote:
Nah, voor een Tomos is zo'n streetfighter kapje en recht stuur toch wel een hele verbetering op de prut die ze normaal als brommer verkopenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:01 schreef Ferrox het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
vandaag kwam een wijf op zo'n brommer bij mij op school aankakken
Wat is een nummer kapje?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:21 schreef Wiilcoo het volgende:
Mmhh.. vandaag een wiellager van mn achterwiel compleet verneukt.![]()
Toen ik mn velg eruit haalde kon ik de onderdelen er zo uitschudden. Toen nieuw lager gehaald, erin gegooid maar toen vertelde iemand mij dat je ze per paar moet vervangen. Kan ik morgen alweer een nieuwe halen![]()
Ohja, vandaag m'n KTM nummerkapje gekregen, haal hem uit de doos, verkeerd modelletjeMaar verpatst aan een vriend.
Moet ik kijken waar ik nu wel een goeie kan bestellen![]()
maar das lelijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef Wiilcoo het volgende:
Zoiets als hier ipv de lichtunit is. http://img209.imageshack.us/my.php?image=1yd5.jpg
Dit is ook het model wat ik wil hebben, maar dus niet gekregen heb.
Ga naar een KTM-dealer, of bestel het bij www.ktm-sommer.dequote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef Wiilcoo het volgende:
Zoiets als hier ipv de lichtunit is. http://img209.imageshack.us/my.php?image=1yd5.jpg
Dit is ook het model wat ik wil hebben, maar dus niet gekregen heb.
Jah want daar is een 50cc derbi SM echt heel erg geschikt voorquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:08 schreef Geqxon het volgende:
Ga je dan offroad crossen?
Poging tot stoppie? Je remweg testen? Kijken of het lekker voor je ballen is?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:45 schreef Ipho het volgende:
Wel sneu voor die brommer, maar wie gaat er dan ook vol op een recht stuk remmen?
Mja door het redelijk hoge gewicht wat ik heb rijd hij wel lekker rustig, niet nerveus, en de kuilen voel je ook niet heel extreem ofzo, maar mijn veer is lek dus ik heb nu meer een nigga bounce bounce ride. Yoquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:23 schreef Geqxon het volgende:
Dat is weer minder van Tomosje en puchjes, redelijk goede veren, maar door het lage gewicht wordt je soms alsnog gelanceerd
Tof, een turk die crashed. 15 pluspunten voor Palloquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:42 schreef PallominnoXIII het volgende:
http://youtube.com/watch?v=sCGTfY7eZpM
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tof, een turk die crashed. 15 pluspunten voor Pallo
En die 180'ers zijn niet eens van hunzelf, dat is het zurequote:Op donderdag 7 juni 2007 20:30 schreef fs180 het volgende:
zeker, die 180ers uit mn straat crashen ook steeds BIJNA
Kan best hoorquote:
Mja, ik ben dr niet echt goed in. Maatja van me kan het best goed, en het is wel leip als je aan komt rijden bij je matties. Achterwieltje opzij zetten, en dan niet met je achterremquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:13 schreef fs180 het volgende:
maar.. das best kansloos.. in een bokht OKAY.. maar anders
en daarom rij jij scooter en wij nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:16 schreef Sjibble het volgende:
Mij lijkt een 200cc DNA gruwelijk als motorscooter.
Doe mij maar een 200cc Dax op kentekenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:16 schreef Sjibble het volgende:
Mij lijkt een 200cc DNA gruwelijk als motorscooter.
JA ZO EEN BROMMER MET 2 WIELEN!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:37 schreef Hijacking het volgende:
er zouden lekkere wijfen met brommerts langs moeten komen in dit topikje
Bwehehehe.Koop een Tomos.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:21 schreef Unknowd het volgende:
Ohja trouwens, ik heb het een beetje gehad met brommers.
Ik ga nu niet meer achter een brommer aanzitten.
Die gast waarvan ik die Puch wil(de) kopen, die wilt eerst een snorbrommer, dus ik ga die Puch vna hem overkopen, als hij 'm nog verkoopt, en verkoopt hij hem niet, dan kap ik helemaal met brommers en ga ik sparen voor m'n RBW+Auto.
edit: Ohja ik ben dus no1uknow, sorry (mods), wist niet dat deze PC nog op zijn account stond ingelogd
Nou, een Puch kopen lukt hem anders mooi nietquote:Op zondag 10 juni 2007 23:00 schreef fs180 het volgende:
Bwehehe... Nee
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou, een Puch kopen lukt hem anders mooi niet
quote:Ik ga nu niet meer achter een brommer aanzitten.
en verkoopt hij hem niet, dan kap ik helemaal met brommers en ga ik sparen voor m'n RBW+Auto.
Ze zullen trots op je zijn bij FOK!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:08 schreef saaw het volgende:
opgeruimd
beurt per opruimingquote:Op maandag 11 juni 2007 11:21 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ze zullen trots op je zijn bij FOK!![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:21 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ze zullen trots op je zijn bij FOK!![]()
maar je bent heul geen 18quote:Op maandag 11 juni 2007 18:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik ga mijn brommer verkopen.![]()
denk ik
Hmm.. als ie dalijk weer orgineel is enzo.. ga ik voor de 1100 - 1200 euro..quote:
Is alleen snelheid.. Dus je kunt best een 70cc erop hebben, als ie maar 45 gaat..quote:Op maandag 11 juni 2007 19:49 schreef Hijacking het volgende:
zijn er mensen die weten hoe streng die nieuwe keuring word bij harder dan 20 km per uur.
Is het gewoon kijken of het na aanpassing netjes 45 loopt of word echt alles gecontroleerd t/m profiel van je voorbanden toe
Is het niet max 49cc?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Is alleen snelheid.. Dus je kunt best een 70cc erop hebben, als ie maar 45 gaat..
Jawel, maar tegenwoordig krijgen agenten geen sleutelcursussen meer en bij een keuring zijn ze niet bevoegd om te sleutelen.. en net alsof een agent weet hoe je cilinderinhoud uitrekent?quote:
koppeling en opmaatjequote:Op maandag 11 juni 2007 19:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoe wil je dat doen zonder overtoeren?![]()
Met vijf versnellingen heb je dan een aardig sjieke powershifter nodigquote:Op maandag 11 juni 2007 19:52 schreef no1uknow het volgende:
Moet je eigenlijk je hele brommer zo tunen, dat 'ie net geen 50 gaat, maar van 0 naar 50 in 2 seconden ofzo![]()
Past dat op mijn motorbloksteunen?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zo, beide setups staan te koop..
Iemand nog intresse in een HPT tuned hebo membraan, pro race koppeling, 21mm, mhr 80, afgewerkte hebo 70, 2 derbi blokjes, 28mm pwk keihin, mhr e14 powerfilter, en nog veeeeel meer?![]()
Euhm.. ja volgensmij wel.. Dell orto.. zou ik even moeten kijken..quote:Op maandag 11 juni 2007 22:18 schreef PallominnoXIII het volgende:
Psst, je hebt niet toevallig een 19mm'tje liggen?
Ruilen voor een ori 50cc cilinderkop?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
@Geqxon.. koop alles en probeer het?
Hij ligt er al af.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
Lukt het je om die eraf te halen denk je?
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
Lukt het je om die eraf te halen denk je?
automaat blok eronderquote:Op maandag 11 juni 2007 21:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met vijf versnellingen heb je dan een aardig sjieke powershifter nodig
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:34 schreef Ferrox het volgende:
Ik heb een idee, we leggen allemaal geld bij een om saaw op een ontspanningscursus te sturen
Ik gok dat het schroefje van mijn demper los zat, dat er door het weekendje stilstaan benzinedampen in mijn uitlaat zijn gekomen, en dat ik door het langzame starten alles bij de eerste onstekking een kleine explosie veroorzaaktequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:35 schreef Ferrox het volgende:
whahaha
hoe dat? door de langzame druk ofzo
Wat een compressie he zon 50cc'tje, brute power gewoonquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:21 schreef Geqxon het volgende:
OMG
Wil ik met mijn brommer wegrijden, dus ik kick hem zo aan, maar omdat ik lui was vrij sloom. Hoor ik opeens een enorm luide doffe plof, en wat gerinkel. Dus ik dacht dat mijn kentekenplaat eraf gedonderd was, kijk ik zo achter me, ligt mijn einddemper tien meter verderop![]()
Like WTF man. Mijn brommer maakt nu wel een ruig geluidje. Rengedengdengdengdeng.
edit niet goed gelezenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
Juist.Wat heeft je demper met tegendruk te maken?
![]()
Wat zorgt er anders voor de tegendruk? Mijn uitlaat zonder demper is slechts een stalen trechter. Maargoed, het was sarcasme.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
Juist.Wat heeft je demper met tegendruk te maken?
![]()
wát voor brommer?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik zoek een goedkope, betrouwbare brommer, liefst goedkoop, in goede staat verkerend en qua onderhoud gemakkelijk
goed koop en betrouwbaar is zoiets als ketting en vario gaat niet samenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik zoek een goedkope, betrouwbare brommer, liefst goedkoop, in goede staat verkerend en qua onderhoud gemakkelijk
tomos.. snel gejat duur kut koppeling, weinig onderdelen.. puch euntquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet zeggen dat op de demper en het spannen van een ketting na, mijn Tomos al zeker een kilometer of 2000 geen problemen heeft gehad.
Best betrouwbare krengen
elk boutje kun je gewoon bij een ijzerzaak halen hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:02 schreef Geqxon het volgende:
Weinig onderdelen?
Voor Puch ja. Voor Tomos is elk klein kutboutje of speciaal klotemoertje nog beschikbaar. Voor Puch moet je alles online bestellen via puchshop en jarno's winkeltje
Ik ben nu 1 waarschuwing lichter (2 waarschuwingen overquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:12 schreef fs180 het volgende:
alles?
http://www.brommerforum.nl/showtopic/43513/1
KANKAH!11rrr
laatst bij scooterzaak had ik hier al eens gezegtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
elk boutje kun je gewoon bij een ijzerzaak halen hoor
bij puch heb je teminste een heel site speciaal met alleen maal puch onderdelen.. waarom denk ej dat tomos sjonnies puch onderdelen kopen, opmdat ie nog te koop zijn en geen fuck kosten![]()
Ook het speciale remboutje dat ik heb, waar een stuk geen schroefdraad heeft, met een gaatje erin voor de remkabel?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
elk boutje kun je gewoon bij een ijzerzaak halen hoor
Ik heb een zaak in de stad die alles van Tomos verkoopt. Goedkoop zelfs, mijn duurste aanschaf daar was een buddyseat van 22 euro (imi).quote:bij puch heb je teminste een heel site speciaal met alleen maal puch onderdelen.. waarom denk ej dat tomos sjonnies puch onderdelen kopen, opmdat ie nog te koop zijn en geen fuck kosten![]()
Ik had een 70cc honda viertakt, met volledig open pijp. En nog hoorde die bejaarde me niet aankomen en zet die de fiets er zo voorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:40 schreef fs180 het volgende:
ik hoop het ja, voetgangers horen me teminste aankomendie steken dus niet zomaar over
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:15 schreef Hijacking het volgende:
[..]
laatst bij scooterzaak had ik hier al eens gezegt
Ik : Joo ik heb een zuigerveer nodig voor mijn 70cceurocilindro membraamloos
kerel : Voor een snelle scooter ?![]()
![]()
Ik : Voor een puch maxijwt
kerel : Voor dat soort onderdelen moet je bij een museum zijn
Ik :![]()
kerel schreeuwt naar collega : Die jonge wou een zuigerveer voor een puch![]()
![]()
The end
Ik had die gast echt een mep op z'n knar gegeven met een uitlaat ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:15 schreef Hijacking het volgende:
[..]
laatst bij scooterzaak had ik hier al eens gezegt
Ik : Joo ik heb een zuigerveer nodig voor mijn 70cceurocilindro membraamloos
kerel : Voor een snelle scooter ?![]()
![]()
Ik : Voor een puch maxijwt
kerel : Voor dat soort onderdelen moet je bij een museum zijn
kerel schreeuwt naar collega : Die jonge wou een zuigerveer voor een puch![]()
![]()
The end
He ook even aan jou, ergens in de zomervakantie gaan we een meeting houden, we weten nog niet echt waar precies, heb je ook zin om te komen?quote:
Gezien je quote van mn reactie heb ik zo het vermoeden dat je dit negatief bedoelt, als ik ja zeg, zeg je dat ik niet mag zekerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
He ook even aan jou, ergens in de zomervakantie gaan we een meeting houden, we weten nog niet echt waar precies, heb je ook zin om te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Ori buddy van Puch kost 22,50. ORI, niet imi.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ook het speciale remboutje dat ik heb, waar een stuk geen schroefdraad heeft, met een gaatje erin voor de remkabel?
[..]
Ik heb een zaak in de stad die alles van Tomos verkoopt. Goedkoop zelfs, mijn duurste aanschaf daar was een buddyseat van 22 euro (imi).
En zeg nou zelf, waar is nou meer van te koop? Een brommer die al jaren lang niet meer verkocht wordt, of een brommer die nog steeds verkocht wordt?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:43 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Gezien je quote van mn reactie heb ik zo het vermoeden dat je dit negatief bedoelt, als ik ja zeg, zeg je dat ik niet mag zeker.
Sowieso te ver en ik ga naar echte meetings.
Was laatst op een meeting, was bagger... 30 man, helft peert em 15 blijven over. K ga binnenkort mee met wat vrienden naar een dikke meeting van 50-60 manLekker touren, racen enzo
Nou oke dan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |