quote:Op maandag 11 juni 2007 17:34 schreef Ferrox het volgende:
Ik heb een idee, we leggen allemaal geld bij een om saaw op een ontspanningscursus te sturen
Ik gok dat het schroefje van mijn demper los zat, dat er door het weekendje stilstaan benzinedampen in mijn uitlaat zijn gekomen, en dat ik door het langzame starten alles bij de eerste onstekking een kleine explosie veroorzaaktequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:35 schreef Ferrox het volgende:
whahaha
hoe dat? door de langzame druk ofzo
Wat een compressie he zon 50cc'tje, brute power gewoonquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:21 schreef Geqxon het volgende:
OMG
Wil ik met mijn brommer wegrijden, dus ik kick hem zo aan, maar omdat ik lui was vrij sloom. Hoor ik opeens een enorm luide doffe plof, en wat gerinkel. Dus ik dacht dat mijn kentekenplaat eraf gedonderd was, kijk ik zo achter me, ligt mijn einddemper tien meter verderop![]()
Like WTF man. Mijn brommer maakt nu wel een ruig geluidje. Rengedengdengdengdeng.
edit niet goed gelezenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
Juist.Wat heeft je demper met tegendruk te maken?
![]()
Wat zorgt er anders voor de tegendruk? Mijn uitlaat zonder demper is slechts een stalen trechter. Maargoed, het was sarcasme.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
Juist.Wat heeft je demper met tegendruk te maken?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |