Jij hebt nog een hoop te leren, jochie!! Je moet je nu gewoon laten belazeren met mooie praatjes over een veel te duur blokkie!! Ik wilde je hééél schappelijk behandelen, maar je bent het niet waard met je gezeik over garanties!! Koop anders gewoon een nieuwe!! Dit is over en uit, mij niet meer lastigvallen!!
Het blokje blijft mooi hier, ik wil hem niet eens meer aan je verkopen!! Zoek lekker verder !!
Hallo,
Ik wil uw blok wel kopen, maar dan wil ik wel garantie dat het blok fatsoenlijk loopt en blijft lopen.
Ik zou het komende zondagmiddag wel op willen halen, is dat mogelijk?
Met vriendelijke groet, Harmen
Het is inderdaad een Bing 10mm zou heel goed kunnen, weet niet zeker. Blok is er onder uit, heb zelf een andere, maar hij loopt écht na één trap, geloof me! gr "naam"
Hallo,
Ik heb zeer geïnteresseerd, maar hij ligt nu niet onder de brommer?
Niet dat dat een punt is, maar ik wil wel graag garantie dat het blok goed loopt
Dat de kap mist maakt niet uit, die heb ik zelf nog wel thuis liggen.
Wat voor carburateur zit er aan? de originele 10mm Bing?
Ik hoop snel wat van u te horen.
Met vriendelijke groet, Harmen
> Hallo, ik heb een 3-bak hand over,met geforceerde koeling, is er perfekt lopend onder uit gehaald heeft het afgelopen jaar nog 8000 km gelopen, zonder één verkeerde slag, liep altijd na één halve trap.
> Is helemaal compleet met ontsteking en carburateur, eronder schroeven en rijden.Helemaal origineel, loopt 45 km/h
> Toch één ding:het rechter kapje ven de koeling ontbreekt, is makkelijk aan te komen, je kan ook nog jaren zonder rijden.
> Wil er 100 euro voor hebben. "naam"
Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien