omg, wordt ook wakker dan een 4 takt bruter isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8462378466997568582&q=supermotard+nicky+hayden
Of toch maar wel een 4takt SM?![]()
![]()
Ja maar 2takt is veel feller enzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
omg, wordt ook wakker dan een 4 takt bruter is![]()
iig op een SM![]()
Mjah, het ligt eraan wat je wilt hebben. Wil je een echte SM, dan koop je een 4 takt. Wil je neppert, dan koop je een 2 takt. Iig zo denk ik eroverquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maar 2takt is veel feller enzo.En heeft meer charme vind ik.
En simpeler.
Nja ik ken jongens die met hun senda's kunnen sliden.. maar die kunnen ook wel erg goed rijden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mjah, het ligt eraan wat je wilt hebben. Wil je een echte SM, dan koop je een 4 takt. Wil je neppert, dan koop je een 2 takt. Iig zo denk ik erover![]()
2 Takt kan je niet echt mee sliden ofwat....
dat weegt ook nietsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nja ik ken jongens die met hun senda's kunnen sliden.. maar die kunnen ook wel erg goed rijden.
Maar het heeft zo zijn voor en nadelen.. Ach, ik heb nog een jaar te gaan.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nja ik ken jongens ipho die met hun zijn senda's kunnen kan sliden.. maar die kunnen kan ook wel erg goed rijden.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8462378466997568582&q=supermotard+nicky+hayden
Of toch maar wel een 4takt SM?![]()
![]()
Mjah wat versta je dan onder sliden.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nja ik ken jongens die met hun senda's kunnen sliden.. maar die kunnen ook wel erg goed rijden.
700 ccquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:25 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mjah wat versta je dan onder sliden.....
edit:
Maar als het dan toch een 2 takt moet worden, dan een echte....
[afbeelding]
maico 700cc 2-takt
Denk dat het opzich wel mee zal vallen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:12 schreef Ferrox het volgende:
[..]
700 cc![]()
damn, dat is echt ziek, hoeveel zou dat ding zuipen zeg
wat die probleem dan matequote:Op woensdag 30 mei 2007 16:58 schreef Ferrox het volgende:
GODVERDEKANKER![]()
![]()
gister avond was die man niet thuis waar ik em heen zou brengen,
ik vanmiddag weer heen, zegt ie dat ie geen tijd heeft
terwijl ik em al 2 week geleden had gebeld
nu moet ik iets anders fixen
ik denk dat ik gewoon een blok van marktplaats er onder tief en de mijne op internet kwak![]()
Ja. godse kut zooiquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja, zijn dan al in kleur..
Ben je gevallen ofzo btw?
Ja spuiten.... er zitten dikke scheuren in.... Denk wel dat ik nieuwe nodig heb. Ik zag dat het wel minimaal 500 euri gaat kosten...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:47 schreef PallominnoXIII het volgende:
1 kant, kappen zijn extreem duur..
Je kunt ze beter laten spuiten, is veel goedkoper..
Maar als je ze koopt, zijn ze wel rood ja.
mn blok is naar de kenkerquote:
of de brommerjochies kijken eerst is ff uitquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:28 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ja. godse kut zooi![]()
Ik post vanaaf wel wat pics van de plek waar ik viel. Er lag net gemaaid gras op het fietspad, dat ruimt de gemeent ook neit even op. En het was nat, kleed zo uit.
Maar die kappen zijn in kleur? En krijg ik dan van 2kanten, of van 1 kant?
Tof, waar heb je die gespot?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mn ma geen rbw, mn pa hem kwijt door te hard rijden, en weer en weer en weer, toen besloten ze hem maar te houdenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef Hijacking het volgende:
mijn papa heeft een opel astra [afbeelding]
crub als in mank?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:37 schreef Geqxon het volgende:
Utrecht is Bloods, Den Haag is Cribs, Tilburg is Hoods?
Hebben jullie een SRTquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:03 schreef Ipho het volgende:
wij hebben zounne auto.
[afbeelding]
Mama:
[afbeelding]
Zit die bak ook niet in TDU?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:37 schreef Hijacking het volgende:
ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ivo zijn ouders een fiat panda hebben
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef Hijacking het volgende:
mijn papa heeft een opel astra [afbeelding]
Mijn pappa heeft een Opel Rekord en 2 Opel Omega'squote:
*kreunt*quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:54 schreef Wiilcoo het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn ze![]()
Van voor naar achter: Rekord 2.0 , Omega 2.0i , Omega 3.2 V6
quote:Op zondag 3 juni 2007 13:52 schreef saaw het volgende:
ehm, SC? die is verderop hoor, dit is een brommertopic en je moet je niet zo aanstellen
ontopic dus
"mrrrauw"quote:Op zondag 3 juni 2007 13:52 schreef saaw het volgende:
ehm, SC? die is verderop hoor, dit is een brommertopic en je moet je niet zo aanstellen
ontopic dus
Ik heb vandaag een schroefje op mijn brommer geplakt, waarna ik met bier in mijn hand een wijf te grazen nam terwijl ik het met een maat over de eindexamens had..quote:Op zondag 3 juni 2007 13:13 schreef saaw het volgende:
Rommel over eindexamens en bier mag ergens kanders
normaal verder aub
en ik heb nogsteeds geen geld voor een mtx
wtf wat heb jij gegeten?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een schroefje op mijn brommer geplakt, waarna ik met bier in mijn hand een wijf te grazen nam terwijl ik het met een maat over de eindexamens had.. [afbeelding]
Het is toch: Zo3t4hm3Erquote:Op zondag 3 juni 2007 22:20 schreef fs180 het volgende:
180 mocro zonder helm op zn achterwieltje door mn straat jewweeetz
zoetermeer ghett00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |