wát voor brommer?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik zoek een goedkope, betrouwbare brommer, liefst goedkoop, in goede staat verkerend en qua onderhoud gemakkelijk
goed koop en betrouwbaar is zoiets als ketting en vario gaat niet samenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik zoek een goedkope, betrouwbare brommer, liefst goedkoop, in goede staat verkerend en qua onderhoud gemakkelijk
tomos.. snel gejat duur kut koppeling, weinig onderdelen.. puch euntquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet zeggen dat op de demper en het spannen van een ketting na, mijn Tomos al zeker een kilometer of 2000 geen problemen heeft gehad.
Best betrouwbare krengen
elk boutje kun je gewoon bij een ijzerzaak halen hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:02 schreef Geqxon het volgende:
Weinig onderdelen?
Voor Puch ja. Voor Tomos is elk klein kutboutje of speciaal klotemoertje nog beschikbaar. Voor Puch moet je alles online bestellen via puchshop en jarno's winkeltje
Ik ben nu 1 waarschuwing lichter (2 waarschuwingen overquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:12 schreef fs180 het volgende:
alles?
http://www.brommerforum.nl/showtopic/43513/1
KANKAH!11rrr
laatst bij scooterzaak had ik hier al eens gezegtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
elk boutje kun je gewoon bij een ijzerzaak halen hoor
bij puch heb je teminste een heel site speciaal met alleen maal puch onderdelen.. waarom denk ej dat tomos sjonnies puch onderdelen kopen, opmdat ie nog te koop zijn en geen fuck kosten![]()
Ook het speciale remboutje dat ik heb, waar een stuk geen schroefdraad heeft, met een gaatje erin voor de remkabel?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
elk boutje kun je gewoon bij een ijzerzaak halen hoor
Ik heb een zaak in de stad die alles van Tomos verkoopt. Goedkoop zelfs, mijn duurste aanschaf daar was een buddyseat van 22 euro (imi).quote:bij puch heb je teminste een heel site speciaal met alleen maal puch onderdelen.. waarom denk ej dat tomos sjonnies puch onderdelen kopen, opmdat ie nog te koop zijn en geen fuck kosten![]()
Ik had een 70cc honda viertakt, met volledig open pijp. En nog hoorde die bejaarde me niet aankomen en zet die de fiets er zo voorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:40 schreef fs180 het volgende:
ik hoop het ja, voetgangers horen me teminste aankomendie steken dus niet zomaar over
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:15 schreef Hijacking het volgende:
[..]
laatst bij scooterzaak had ik hier al eens gezegt
Ik : Joo ik heb een zuigerveer nodig voor mijn 70cceurocilindro membraamloos
kerel : Voor een snelle scooter ?![]()
![]()
Ik : Voor een puch maxijwt
kerel : Voor dat soort onderdelen moet je bij een museum zijn
Ik :![]()
kerel schreeuwt naar collega : Die jonge wou een zuigerveer voor een puch![]()
![]()
The end
Ik had die gast echt een mep op z'n knar gegeven met een uitlaat ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:15 schreef Hijacking het volgende:
[..]
laatst bij scooterzaak had ik hier al eens gezegt
Ik : Joo ik heb een zuigerveer nodig voor mijn 70cceurocilindro membraamloos
kerel : Voor een snelle scooter ?![]()
![]()
Ik : Voor een puch maxijwt
kerel : Voor dat soort onderdelen moet je bij een museum zijn
kerel schreeuwt naar collega : Die jonge wou een zuigerveer voor een puch![]()
![]()
The end
He ook even aan jou, ergens in de zomervakantie gaan we een meeting houden, we weten nog niet echt waar precies, heb je ook zin om te komen?quote:
Gezien je quote van mn reactie heb ik zo het vermoeden dat je dit negatief bedoelt, als ik ja zeg, zeg je dat ik niet mag zekerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
He ook even aan jou, ergens in de zomervakantie gaan we een meeting houden, we weten nog niet echt waar precies, heb je ook zin om te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Ori buddy van Puch kost 22,50. ORI, niet imi.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ook het speciale remboutje dat ik heb, waar een stuk geen schroefdraad heeft, met een gaatje erin voor de remkabel?
[..]
Ik heb een zaak in de stad die alles van Tomos verkoopt. Goedkoop zelfs, mijn duurste aanschaf daar was een buddyseat van 22 euro (imi).
En zeg nou zelf, waar is nou meer van te koop? Een brommer die al jaren lang niet meer verkocht wordt, of een brommer die nog steeds verkocht wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |