Mja door het redelijk hoge gewicht wat ik heb rijd hij wel lekker rustig, niet nerveus, en de kuilen voel je ook niet heel extreem ofzo, maar mijn veer is lek dus ik heb nu meer een nigga bounce bounce ride. Yoquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:23 schreef Geqxon het volgende:
Dat is weer minder van Tomosje en puchjes, redelijk goede veren, maar door het lage gewicht wordt je soms alsnog gelanceerd
Tof, een turk die crashed. 15 pluspunten voor Palloquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:42 schreef PallominnoXIII het volgende:
http://youtube.com/watch?v=sCGTfY7eZpM
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tof, een turk die crashed. 15 pluspunten voor Pallo
En die 180'ers zijn niet eens van hunzelf, dat is het zurequote:Op donderdag 7 juni 2007 20:30 schreef fs180 het volgende:
zeker, die 180ers uit mn straat crashen ook steeds BIJNA
Kan best hoorquote:
Mja, ik ben dr niet echt goed in. Maatja van me kan het best goed, en het is wel leip als je aan komt rijden bij je matties. Achterwieltje opzij zetten, en dan niet met je achterremquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:13 schreef fs180 het volgende:
maar.. das best kansloos.. in een bokht OKAY.. maar anders
en daarom rij jij scooter en wij nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:16 schreef Sjibble het volgende:
Mij lijkt een 200cc DNA gruwelijk als motorscooter.
Doe mij maar een 200cc Dax op kentekenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:16 schreef Sjibble het volgende:
Mij lijkt een 200cc DNA gruwelijk als motorscooter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |