Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 18:18 |
Asmooh's eh.... Celica? Deel IV Deel III: "Jap Style" Toyota Celica Coup Deel III Deel II: "Jap Style" Toyota Celica Coup Deel II Deel I: "Jap Style" Toyota Celica T18 Coup (american edition) Ideeen die al voorbij zijn gekomen door Fokkers: Tommy: mid-engined motor > ombouw naar MR2 ![]() Bojo: Motor op het dak MikeyMan: Motor midend (maar die vind het kansloos) Het doel: Een Celica met RWD, 7MGTE motorblok. 300+hp 400nm Topsnelheid: 280+ Lul hier verder over de meest kansloze Celica die een goed leven gaat krijgen als iedereen zijn of haar ideeen eventjes neer zet. Meest ideale idee is nog de Mid end. Oh we hebben ook nog een ST185 onderstel gehad, tot Tommy zei dat het niet nodig was als je gewoon de motor achter maakt. Wat in theorie gewoon mogelijk is ![]() Maar dan wil ik het dak dr af, mikey niet ![]() Motorruimte EEN mr2 van de zijkant Een Celica met MR2 zijkant MR2 motorruimte ![]() (zie nou wel dat dak er af beter is) Koelings problemen oplossen ![]() Meest handige tips quote:Meest grappige reply "Jap Style" Toyota Celica Coup Deel III Het ideetje van troje quote:Een paar feitjes.. Celica ST-i quote:een MR2 90 - 94 quote:Have fun en hou t netjes [ Bericht 1% gewijzigd door Asmooh op 28-05-2007 18:43:14 ] | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 18:23 |
Dat idee van troje is helemaal niet verkeerd. Bestaat ook een Corsa die dat heeft, zoek maar op internet ![]() aangezien jij een gratis vakman in je project hebt moet het allemaal te doen zijn, onderdelen vallen wel mee, ik gok ongeveer 10.000 euro. | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 18:24 |
Dak eraf gaat niet lukken. Je carrosserie is totaal niet stabiel meer, bovendien is dat absoluut niet plug and play natuurlijk. Eigenlijk begrijp ik niet waarom ik daar serieus opin ga ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 18:26 |
quote:ook niet als je alleen het achter gedeelte doet? En daarna uiteraard weer stevig maakt? das wel weer een nadeel hoor. was jou idee met motor achterin, en dan ga je er niet meer serieus op in. Foei | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 18:27 |
quote:Ik ga er juist wel serieus op in maar dan maak jij er weer zo'n achterlijk plan van ![]() Je denkt toch niet dat het zoals op die photoshop werkt hè ![]() Je vind die coupé zo mooi en dan wil je er een MR2 dak op plakken, hou ons niet voor de gek ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 18:29 |
quote:nneeeee tuurlijk werkt dat niet op die manier. Maar ik dacht er alleeen aaan.. de ACHTER ruit er af.. niet het heledak? achterruit loopt aardig ver door.. en waar mijn achteruit begint daar begint die van de MR2 ook ongeveer. enige verschil is dat die van de MR2 recht naar beneden loopt, en die van mij schuin ![]() toch? p.s ik hoef dr niet persee een MR2 dak op, tis wat meer practisch als je bij je motor wil ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 18:30 |
quote:Je achterruit begint daar niet, want een MR2 is een mid-engined auto. Het hele concept is anders.. maar dat weet je zelf ook wel ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 18:32 |
quote:ja dat is wel zo, maar als we het ongeveer vergelijken ![]() zo bedoelde ik het eigenlijk maar kom maar op met je oplossing ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 18:33 |
quote:Gewoon wat moeilijker erbij komen. Maar wel makkelijker dan die 7M voorin, dan kom je echt nérgens meer bij. maar weet je wat je nu al wilt? Want op dit moment is het plan; een Celica Coupé met een supra onderstel en 7M-GTE motor met een MR2 achterkant ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 18:35 |
quote:lijkt me een aardig orginele auto toch ![]() celica, supra, mr2 wat kunnen we er nogmeer bij doen? ![]() p.s, omdat ik dit nog het meest ideale idee vind. moet ik het onderstel ook weer helemaal aanpassen dan? of hoeft dat niet meer? "Wat voor auto heb je?" Een toyota SC2. "die ken ik niet?!" Een Celica met Supra Motor en MR2 design ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 18:36 |
CelicaSupra bestaat al ![]() misschien de ophanging en banden van een LandCruiser? Dan wordt het pas een beest ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 18:38 |
quote:hahaah ![]() ![]() nee het moet wel een sport "coupe" blijven | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 18:41 |
quote:moet een ST185 zijn quote:niet ombouwen naar een MR2, die MR2 was een voorbeeld om duidelijk te maken wat een middenmotor concept is. quote:ik ook niet ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 18:43 |
quote:jammer ![]() Je wilt geen "klaplampen" toch.. dan misschien de ombouw naar Toyota MarkX lampen ![]() ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 18:45 |
quote:jah ik snap het, maar ik vind het wel weer een orgineel / vet idee. want bij de MR2 past dat blok ook niet "zomaar" en nu kan je een motorruimte op maat maken. ik "snap" alleen het versnellingsbak idee niet meer Normaal zit je motor voor daarna krijg je je bak right? Nu heb je de motor achter maar de bak zit nogsteeds voor? hoe doe je dat? je stuurt met voorwielen toch? Oh misschien snap ik het toch ![]() Je versnellingsbak is geen "doorlusbak" die weer aan een pijp vast zit die er voor zorgen dat je stuurt? je bak krijgt electrisch en geeft het meganisch door aan de motor ofoz? wil je es uitleggen hoe dat precies werkt? oh ene... moet de motor VOOR de wielen of ACHTER de wielen? (ff uitgaande van een 7mgte) | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 18:46 |
quote:nee die vind ik niet mooi ![]() liever 300zx lampen | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 18:51 |
Je motor komt dus achter je stoelen daarachter je bak, dan is het de bedoeling dat je bak (waar het diff inzit) precies uitkomt waar je achterwielen zitten zodat de assen uit je diff op je wielen gefixx0rt kunnen worden. en sturen heeft weinig met je bak te maken. ![]() als je echt geen idee hebt hoe een versnellingsbak werkt moet je dat nog ff opzoeken bij wikipedia ofzo, want dan begrijp je dit waarschijnlijk ook niet ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 18:52 |
quote:Nee, geen nissan shit op een Toyota hè ![]() Er zijn meer dan 200000 verschillende Toyota modellen zo'n beetje, daar zit vast wel een leuke lamp tussen ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 18:53 |
quote:nee ik snapte het idee dus niet... ik dacht zeg maar dat dat bak was die er voor zorgde dat je achterwielen draaide maar bij fwd gebeurd dat dus helemaal niet. dus ff opzoeken precies hoe het werkt WTF?! PRECIES achter mn stoelen? ik wil wel een stukje open houden t liefste ![]() maar mn RWD moet van MR2 zijn? of van Supra? of van Celica? En moet ik dan nog de bodemplaat aanpassen? ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 18:53 |
quote:whehe ![]() ik ga van de week wel ff zoeke ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 18:55 |
ok ![]() check anders ff "hoe werkt de auto" bij howstuffworks en wikipedia. ![]() b.t.w. als je een echte hardcore racer wil moet je natuurlijk zeuren over een stukje tussen je stoelen. | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 19:00 |
quote:haha ![]() ik heb ff fotos gemaakt... want als jij zegt dat hij precies bij je achterwielen (ophang) moet uitkomen heb ik meer ruimte over ![]() Hij moet dus precies bij de ophang uitkomen bij mn achterwielen? Dat is net NA de reservewiel. waar de versterker begint daar begint het blok ook ongeveer hoe lang is een blok gemiddeld? 90cm max toch? (mijn 4afe iig) en het blok zou ongeveer tot hier komen vanuit midden in de auto gezien [ Bericht 12% gewijzigd door Asmooh op 28-05-2007 19:09:54 ] | |
BoJo | maandag 28 mei 2007 @ 19:05 |
moet het ook praktisch mogenlijk zijn dit project of alleen in theorie? M.a.w ga je het ook echt proberen te bouwen? | |
Sjoewe | maandag 28 mei 2007 @ 19:07 |
Anders zet je de slijptop er alvast in. ![]() ![]() Slijp je de achterkant er alvast even af. | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 19:08 |
Het diff moet iig bij je achterwielen uitkomen, hoe wil je anders je wielen aandrijven? | |
Sjoewe | maandag 28 mei 2007 @ 19:09 |
quote:Met een ketting ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 19:10 |
maar ik denk toch dat een 3S-GTE met een FWD gearbox (of "locked" 4wd bak) en sperdiff de beste oplossing is. Dan hoef je de hele auto ook niet helemaal aan te passen. | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 19:10 |
quote:zie plaatjes ![]() dat heb ik dus nu waar de planken staan komt precies bij de achterwielen uit vanaf het begin van de versterker | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 19:11 |
quote:ik vind dit wel geinig eigenlijk :p ff verder kutte met planken enzow ![]() | |
MikeyMan | maandag 28 mei 2007 @ 19:13 |
quote:Das bij FWD en bij RWD hetzelfde... Net als bij 4wd... ![]() quote:Das een beetje inherent aan het principe middenmotor... quote:MR2 swap houdt in de hele achterkant uit een mr2 zagen en in je celica prutsen... Motor achter de voorstoelen, achterwielaandrijving... Achteras zit dus direct aan je versnellingsbak en motor vast... supra werkt met een aandrijfas tussen bak en achterdiff... | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 19:14 |
een 7M is best lang. DIt is er 1 met bak maar zonder diff ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 19:16 |
quote:klein probleempje dat de MR2 een dwars geplaatste motor heeft, aan die bak e.d. heb je dus niets ![]() Moet allemaal "custom" zijn.. Ik denk dat een "gelockte" 4WD bak nog het best is. | |
MikeyMan | maandag 28 mei 2007 @ 19:18 |
quote:Huh? Als je de hele achterkant onder een MR2 vandaan zaagt (motor + bak + assen etc...) lijkt me dit niet veel problemen opleveren in een celica... | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 19:19 |
de plank dat is "ongeveer" het "einde" van de auto "ongeveer" waar de motor begint van buiten af Ongeveer over (motor kan best lager komen maar puur om het idee) nog ff 1 foto maken met iets meer overzicht | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 19:20 |
quote:dan nemen we toch lekker een 3sgte met rwd en motor achter who gives a fuck ![]() nee eerst ff kijke hoe dit werkt | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 19:20 |
quote:Ja maar hij wilt een 7M-GTE achterin plaatsen ![]() ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 19:21 |
quote:liefste wel ja ![]() en anders maar een 3sgte ![]() | |
BoJo | maandag 28 mei 2007 @ 19:22 |
ik zou de motor op de plek van de voorstoelen nu doen, het dashboard ter hoogte van de versterker (is gelijk ook makkelijk met aansluiten en lekker korte kabels) en dan de voorstoelen verplaatsen naar de voorklep. ![]() Kan je dat even simuleren aan de hand van je houtenplanken? | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 19:23 |
quote:Einde van je auto? goed, lijkt mij wel wat, die configuratie.. stel je voor; 8000+ rpm handrem erop koppeling vol op laten komen en dan zie je in je binnenspiegel zo dat uitlaatspruitstuk op gloeien, je hoort de turbo fluiten, de geur van benzine, verbrand rubber en uitlaatgassen komen met mach 2 je cockpit invliegen... dan ineens, bwap die handrem eraf en je zit in 2 sec. op de 100 ![]() ![]() ![]() | |
Snuitebolletje | maandag 28 mei 2007 @ 19:26 |
en dan wel achter je achterwielen, dan kan je makkelijker wielies maken | |
MikeyMan | maandag 28 mei 2007 @ 19:27 |
Valt me nog mee dat ie wel wat lager mag... Zou wel een unieke hoek zijn om het blok in te monteren zo... 7m achter de voorstoelen kan inderdaad wel... Heel korte aandrijfas... Nee dat wordt niks dus... Ik zeg; die 7m gaat met geen mogelijkheid op fatsoenlijke wijze in die celica passen... Trouwens... Als je een v8 uit een landcruiser haalt, heb je natuurlijk een nog betere basis dan zo'n 7m... | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 19:27 |
quote:hoezo einde van de auto jij zei dat het op die manier moest ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 19:28 |
quote: quote: | |
MikeyMan | maandag 28 mei 2007 @ 19:28 |
Jij begint over het einde van de auto ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 19:28 |
quote:naja als de 7m niet past dan slaan we die gewoon over, ik ga natuurlijk geen geld/tijd besteden aan iets dat nooit gaat passen. als we nu een sw20 blok zouden nemen ? dat is de beste er na neem ik aan. 3sgte dus , of mijpart de 3sge. dan komt het blok overdwars en dan kan hij iets verder naar achter toch ? | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 19:29 |
quote:die nieuwe V8 diesel is wel wat ![]() ![]() maar zoals ik al zei, een gelockte 4WD bak waar het diff dus al inzit dat lijkt mij het best. net als bij formule auto's zeg maar. | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 19:29 |
quote:ik dacht einde van mn auto in de zin van kerkhof ![]() nee einde van de auto bedoelde ik mee: vanaf daar is het de einde van je "binnenkant" want daar begint de motor dan ongeveer | |
MikeyMan | maandag 28 mei 2007 @ 19:30 |
quote:Prak hem dan gewoon in de voorkant... Scheelt je vijf maanden zagen en lassen ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 19:31 |
quote:klopt alleen dan heb je weer geen RWD zonder de hele onderkant te hoeven verbouwen. dan heb je awd.. niet dat dat slecht is, maar toen kregen we het gedoe met de tunnel toch? das nu dus opgelost ![]() daarom bedachten we dit toch? | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 19:32 |
quote:klopt. alleen dan heb je FWD geen AWD | |
MikeyMan | maandag 28 mei 2007 @ 19:32 |
Nee, dat bedacht jij... Ik zou gewoon voor FWD gaan... ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 19:33 |
quote:Ik niet. Zo'n V8 achterin is ook wel wat, die nieuwe diesel b.v. 400 pk 1200 nm koppel ![]() | |
Dromer | maandag 28 mei 2007 @ 19:33 |
Ik vind dat je alvast een stuk eraf moet zagen. Dan zien we beter wat de bedoeling is en hoeveel ruimte je hebt. | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 19:34 |
quote:grapjas ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 19:35 |
quote:NIET erin trappen hoor, dat kan je beter die hongaarse vriend laten doen ![]() ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 19:36 |
quote:bulgaars oid ![]() maar ik ken ook gewoon nederlanders die het doen hoor of belgen of duitsers ![]() dus hoeft niet persee bij hem ![]() p.s. ik laat wel ff een gast achterkant ontwerpen... misschien weet ie wat leuks ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 19:37 |
quote:Misschien ook een Algerijn, die schijnen erg goed met slijptollen te zijn ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 19:41 |
quote:ken ik toevallig niet ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 19:41 |
zo'n bak (met diff) dus![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 19:43 |
quote:Jammer, ik had een meer "multi-culti" instelling van jou verwacht. Ik ken er wel 1, die is erg goed met slijptollen (pijnlijk ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 19:47 |
quote:aha.. naja ik ga eerst wel ff kijken hoe en wat het beste is joh tis puur een idee, meer niet ![]() | |
Neluhz | maandag 28 mei 2007 @ 19:49 |
Je kunt er ook een turk bijhalen, die kunnen ook ombouwen naar LPG ![]() Scheelt weer brandstofkosten.. | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 19:51 |
quote:maar geld is niet echt een probleem toch, aangezien je al heel veel uitgespaart hebt door alles te krijgen en gratis "man uren" te hebben Dat zou je namelijk ook een 7 speed sequential gearbox op maat kunnen laten maken, sperdiff erbij en je bent echt de man ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 19:52 |
quote:Niet alle turbo motoren lopen goed op LPG ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 19:54 |
quote:ik denk dat ik eerst voor elkaar moet krijgen dat ik uberhaupt mn motor achter kan krijgen enz.. als dat lukt met de standaard MR2 motor en bak.. ben ik al aardig ver, als het design van binnen is aangepakt en alles werkt zoals het moet werken.. dan moet ik bedenken hoe ik bij de rdw ga aankomen of bij de volgende (niet deze) apk. met: meneer u heeft geen celica... dat is een MR2... echt niet een celica. hij lijkt erg veel op een MR2.. eh jah eh... keur nou maar ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 19:56 |
Ja als je APK wilt zal je alles veilig moeten inbouwen Dus b.v. met airbags om de motor heen zodat je de motor niet op je hoofd krijgt als je crashed. | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 19:57 |
quote:whaha nee ik weet het ![]() orginele motorsteunen van de mr2 zoeken ff wat anders weet jij of de deuren van de MR2 net zo lang/breed enzo zijn als die van de Celica Coupe? | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 20:03 |
Die zijn totaal anders. | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 20:03 |
quote:oke, dankje ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 20:21 |
![]() hmm ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 20:29 |
Als je dan maar wel een Toyota blok gebruikt ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 20:30 |
quote:ik was meer aan het zoeken hoe de bak constructie in elkaar zit achter zodat ik ongeveer kan kijken hoe de motor moet lopen, hoe hoog/diep hij moet en ga zo maar door p.s. als ik een mr2 oid achterkant monteer, waar normaal de motor in moet bls bla MAAR er geen motor opzet. rolt hij dan gewoon vanzelf mee? net als nu met fwd? | |
Fugie | maandag 28 mei 2007 @ 20:34 |
waarom geen hemi ? | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 20:35 |
quote: ![]() lamaar ![]() | |
Fugie | maandag 28 mei 2007 @ 20:35 |
http://www.hemi.com/ | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 20:38 |
quote:een toyota M blok is een HEMI motor van oorsprong. | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 20:39 |
toch blijf ik die rwd mr2 constructie raar vinden maarja ![]() maare als ik MR2 achterkant (aandrijf as) er op zet? maar er geen motor in stop? rijdt ie dan wel of niet? want ik maak m dan ook niet aan de bak | |
Fugie | maandag 28 mei 2007 @ 20:41 |
quote:ow opwindend zeg! | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 20:42 |
quote:Nee, maar de meeste mensen denken dat een HEMI blok perse een Chrysler (amerikaan) is, dat is dus niet zo. Toyota T motoren waren ook HEMI's ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 20:44 |
quote:die is niet raar. gewoon een dwars geplaatst blok Precies hetzelfde als een FWD Celica alleen dan achterin ipv voorin. maar je weet nogsteeds niet precies hoe het werkt heb ik het vermoeden. waarom zou je b.v. zonder motor/bak een aandrijfas monteren? rollen doet het geheel wel, zolang er maar banden onder zitten ![]() | |
Supra_Turbo | maandag 28 mei 2007 @ 20:46 |
quote: quote:Stoppen jullie... ik kom niet meer bij... ![]() ![]() ![]() Tevens een ordinaire TVP ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 20:50 |
quote:Goede vertaling van z'n plan toch? Stel je eens voor, zelfs jij vind dat bruut ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 20:51 |
quote:omdat als ik het achterstel dr op heb zitten. en gewoon werkt zoals het moet werken (zoals nu) kan dan ik rustig verder zeg maar beetje als: "je auto in onderdelen opbouwen, maar hem nog wel kunnen gebruiken" Dus je zet achterstel van de MR2 er op? want moet niet die van de supra hebben toch? Nou, dan kan je nogsteeds rijen met fwd, achterwielen gaan wel mee. Dus je heb geen problemen. Dan ga je een constructie maken / ontwerpen voor de motor gebazeerd op de MR2 SW20 constructie. Heb je dat gedaan dan ga je het motorblok in je constructie bouwen, maar het is allemaal nogsteeds niet aangesloten. En je auto rijdt nogsteeds op FWD je heb alleen eeen zooi extra kilos achterin. Daarna ga je alle bekabeling aansluiten enz enz enz van de nieuwe motor en de kabels eventueel naar voren trekken (naast de kabels die er al liggen van je FWD). Heb je dat gedaan en heb je alle "basis" dingen gedaan ga je: - Versnellingsbak er uit halen en die van de MR2? want die hoord er dan op. monteren. - Nieuwe kilometer teller/dashboard enz monteren ondertussen kan je dus niet meer rijden met je auto. ben je klaar met alles dan heb je nogsteeds een 4afe voorin zitten met hele kabelboom los hangen maar je kan wel rijden dan ga je uiteindelijk de voormotor losmaken en de bekabeling, enz enz. en dan heb je een auto die "klaar" is. Ik zeg niet netjes ik zeg klaar de "basis". Dan rij je nog met een niet echt nette constructie, maar het werkt ben je klaar ga je de voorkant (binnen) er uit slopen, stoelen enz enz enz. Alles maken hoe je wil ![]() ga zo maar verder op deze manier hou je zo lang mogelijk een rijdende auto ![]() oh ik vergeet dat de koppeling ook vervangen moet worden ... eens kijken hoe je dat fixt met de motor achter [ Bericht 3% gewijzigd door Asmooh op 28-05-2007 21:09:57 ] | |
MikeyMan | maandag 28 mei 2007 @ 22:14 |
Achterkant van mr2 houdt zegmaar in dat er een blok en bak aan zit, anders is het een soort van achterkant van een celica ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 22:16 |
quote:mja oke, maar tis meer de vraag of je het in delen kan doen? tuurlijk komt niet gelijk het blok er in.. maar als hij ook "rolt" zonder blok dan kan je daar mee beginne | |
MikeyMan | maandag 28 mei 2007 @ 22:17 |
Nee... Dat zit aan elkaar vast zegmaar... | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 22:25 |
quote:ah oke ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 22:42 |
quote:Je hebt het over het sub-frame? | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 22:49 |
ff waa anders... de balken van de MR2 hoe dat is.. kan je dat slijpen enzo.. of moet je het echt zeg maar zelf bouwen / nabouwen of kan je gewoon het uit de achterkant van een MR2 slopen ? | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 22:55 |
quote:Welke balken wil je precies gaan gebruiken? Misschien kan je dat aangeven met wat planken, dan zie ik goed wat je bedoelt. | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 23:07 |
quote:nou nu sowieso niet , tis te donker ![]() maar ik wil JUIST weten welke balken ik precies moet gebruiken om de motor op te hangrn ps IK KAN DEZE WEEK MIJN 3SGE BLOK OPHALEN 2 LITER, 16V .. 156PK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Dromer | maandag 28 mei 2007 @ 23:11 |
quote: ![]() Om het maar bij hetzelfde materiaal als je plank te houden. | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 23:13 |
quote:die plank was alleen om aan te tonen hoe hoog t ongeveer werd meer niet | |
WhiteAssNigga | maandag 28 mei 2007 @ 23:20 |
Ok, als ik het dus goed begrijp heb je een mannetje die alles voor jou in orde moet gaan maken. Heeft dat mannetje uberhaupt enig idee waar ie mee bezig is, of is ie alleen maar handig met een slijptol, en moet jij alle informatie die je hier krijgt aan hem overbrengen ofzo? Mijn idee, haal dat 3SGE blok op, en lepel die lekker in het vooronder, en maak er niet zo belachelijk veel werk van. Celica is nou niet bepaald een zware auto, en dan kom je met 156pk toch al heel behoorlijk vooruit. Desnoods doe je aan het blok een aantal relatief kleine aanpassingen, en je hebt een prima auto voor de deur staan. Bodykit erop die je mooi vind, paar leuke wieltjes eronder en je bent klaar. Want als ik alle verhalen in dit topic en het vorige topic zit te lezen, kun je met alle kosten die je krijgt voor je andere plan zo'n beetje een nieuwe supersportwagen kopen oid... Dit is absoluut niet om lullig te doen, maar hou het een beetje realistisch... | |
MikeyMan | maandag 28 mei 2007 @ 23:23 |
quote:Nou, ik doelde eigenlijk op motor+bak+assen... Neem aan dat ie dat bedoelde? Eventueel inclusief een stuk van het frame ja... Maar dat moet ook maar net aansluiten... En zie dat maar eens recht te krijgen... | |
MikeyMan | maandag 28 mei 2007 @ 23:24 |
quote:Wat wil je daar nu ineens mee gaan doen dan? 156pk is trouwens al een wat oudere versie... GEN II als ik me niet vergis... | |
WhiteAssNigga | maandag 28 mei 2007 @ 23:26 |
Geniaal topic weer trouwens, elke keer dat je F5 indrukt, staat er ook weer een nieuwe reactie op... | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 23:32 |
quote:3S-GE DOHC 4/50 90- 1998 156@6600 137@4800 86 86 10:1 (UK/Finland, no cat) die dus en wat ik met het blok ga doen? nog geen idee ![]() iig oppoetsen en wie weet wel in mn auto bouwen moet ik eest een FWD kit kopen ![]() want het is een SW20 blok ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 23:33 |
quote:Ik geef toe dat je ergens wel een punt heb hoor ![]() maar ik ken mezelf.. als ik dat blok heb liggen dan blijft dat blok net zo lang liggen tot hij op minimaal 175pk loopt of hoger. En als hij op 175 loopt blijft ie liggen tot ie op 200 loopt. Loopt ie op 200 blijft ie liggen tot hij op 225 loopt en zo ga ik door ![]() Maar misschien bouw ik hem wel in, om te kijken of het een beetje snel is enzow ![]() u never know Even een rijtje Celica T18 Turbo: max. vermogen 150 kW (204 pk) 6000tpm max. koppel 275 Nm 3200tpm topsnelheid 230 km/h acceleratie 0-100 km/h 6,9 s MAAR massa leeg 1468 kg Celica T18 (3sge?) max. vermogen 115 kW (156 pk) 6600tpm max. koppel 186 Nm 4800tpm topsnelheid 220 km/h acceleratie 0-100 km/h 8,4 s massa leeg 1239 kg aandrijving voor Toyota Celica 2.0i GT max. vermogen 129 kW (175 pk) 7000tpm max. koppel 186 Nm 4800tpm topsnelheid 225 km/h acceleratie 0-100 km/h 8,1 s massa leeg 1155 kg Toyota Celica 2.0i GT Turbo 4WD max. vermogen 178 kW (242 pk) 6000tpm max. koppel 302 Nm 4000tpm topsnelheid 245 km/h acceleratie 0-100 km/h 6,1 s massa leeg 1420 kg Toyota Celica 1.8 VVT-i boring x slag 79,0 x 91,5 mm compressieverh. 10,0:1 max. vermogen 105 kW (143 pk) 6400tpm max. koppel 172 Nm 4200tpm topsnelheid 205 km/h acceleratie 0-100 km/h 8,7 s massa leeg 1075 k Toyota MR2 2.0 GT-i max. vermogen 115 kW (156 pk) 6600tpm max. koppel 186 Nm 4800tpm topsnelheid 220 km/h acceleratie 0-100 km/h 7,8 s massa leeg 1180 kg Toyota MR2 2.0 GT-i max. vermogen 129 kW (175 pk) 7000tpm max. koppel 186 Nm 4800tpm topsnelheid 225 km/h acceleratie 0-100 km/h 7,5 s massa leeg 1215 kg Het idee / doel is heel simpel. Ik wil boven deze autos uitkomen met 0 - 100 en topsnelheid mijn auto weegt (volgens kenteken) 1100 kilo dus reken maar uit hoeveel vermogen ik nodig heb om een beetje in de richting te komen [ Bericht 34% gewijzigd door Asmooh op 28-05-2007 23:41:20 ] | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 23:33 |
quote:kan zelfs een 1e gen zijn scheelt wel 6 pk ![]() quote:2de gen dus. | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 23:37 |
Waarom haal je nu eigenlijk een 3S als je een 7M als midden motor wilt gaan maken? Dat is toch zonde van je geld.. | |
WhiteAssNigga | maandag 28 mei 2007 @ 23:40 |
quote:Je moet op een gegeven moment natuurlijk ook een beetje een redelijke grens bepalen. Je zult ongetwijfeld nog wel een aantal pk's uit dat blok kunnen halen, maar doe dan ineens alle nodige aanpassingen zodat je klaar bent en er lekker mee kunt trappen. Op deze manier blijf je steeds tegen een auto aankijken waar je niet tevreden mee bent... | |
MikeyMan | maandag 28 mei 2007 @ 23:40 |
quote:Volgens mij heeft gen I maar 130 pk... ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 23:42 |
quote:140 met kat en 150 zonder. maar dit is allemaal uit m'n hoofd dus er kan een foutje inzitten ![]() 130 pk lijkt mij stug want een ST170 heeft al 121 pk met een 3S-FE | |
MikeyMan | maandag 28 mei 2007 @ 23:43 |
quote: | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 23:47 |
quote:kan jij ongeveer uitrekenen, hoeveel ik nodig heb om het volgende te halen: puur een schatting hoor 0 - 100: 4,8 sec topsnelheid: 280km/h op: 1150 kilo Toyota Celica 2.0i GT Turbo 4WD max. vermogen 178 kW (242 pk) 6000tpm max. koppel 302 Nm 4000tpm topsnelheid 245 km/h acceleratie 0-100 km/h 6,1 s massa leeg 1420 kg ik heb 300 kilo minder +/- hoeveel pk heb ik nodig om dezelfde prestaties te hebben met FWD ? | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 23:47 |
Ik heb de folder van 87 er bij gepakt en daar staat 150 pk in (zonder kat) | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 23:47 |
quote:dat paste niet remember ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 23:48 |
quote:Die past wel, alles past ![]() maar daarvoor moet je echt sleutelen. | |
MikeyMan | maandag 28 mei 2007 @ 23:48 |
quote:Reken op een pktje of 250... | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 23:49 |
quote:zie mn quote van de 4wd turbo Toyota Celica 2.0i GT Turbo 4WD max. vermogen 178 kW (242 pk) 6000tpm max. koppel 302 Nm 4000tpm topsnelheid 245 km/h acceleratie 0-100 km/h 6,1 s massa leeg 1420 kg ik heb alleen 1150 +/- en fwd ipv 4wd | |
Alexxxxx | maandag 28 mei 2007 @ 23:50 |
Ik zeg, engine swap! ![]() | |
MikeyMan | maandag 28 mei 2007 @ 23:50 |
Ja... Dat gaat je niet lukken dus... Of je moet een innige band gaan opbouwen met Quaiffe.... | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 23:51 |
quote:mja mijn "doel" aka "grens" is: 280km/h 0 - 100 in 4,8 sec @ 1150 kilotjes mijn "uiteindelijke" doel is: 300km/h kunnen halen.. dat is al paar jaar mijn wens.. | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 23:53 |
quote:Dan zou ik voor een auto gaan die in de basis zo'n snelheid ook aankan en ook aerodynamisch genoeg is om die snelheid te kunnen halen zonder 1500 pk nodig te hebben. | |
MikeyMan | maandag 28 mei 2007 @ 23:53 |
Ik geloof dat er niet veel 300km/h fwd's zijn... Als ze er al zijn... ![]() Denk dat 260 al aardig is... Daarnaast heb je er geen zak aan, want dat kun je nergens rijden... | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 23:54 |
quote:Denk je dat er een AT180 is die überhaupt ooit 300 gehaald heeft? | |
MikeyMan | maandag 28 mei 2007 @ 23:55 |
Nee, dat niet... Misschien een getweakte gt-turbo... ![]() | |
Asmooh | maandag 28 mei 2007 @ 23:56 |
quote:nee.. maar ik wil het ooit in mijn level wel halen ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 28 mei 2007 @ 23:57 |
quote:zo'n groep A ding misschien met heeeel veel moeite.. | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 00:01 |
quote:ik zeg niet dat her persee met deze auto moet ![]() ik zou het gewoon heel graag willen.. maar dat komt wel ![]() ooit ![]() deze auto hoeft geen 300 te halen, als de 0 - 100 maar HELL snel is | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 00:01 |
quote:Ja, die hebben waarschijnlijk vreselijk korte versnellingsbakverhoudingen? Maar uberhaubt; welke fwd auto haalt 300 km/u? Geloof dat de mazda 3 mps wel zo'n beetje de heftigste fwd auto is momenteel, en die haalt het zeker niet... | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 00:03 |
quote:hey je weet dat het blok multi is ![]() dus als ik het niet ga halen met deze auto.. dan kan ik het blok nog altijd in een MR2 tyfen ![]() maar ik rij wel eerst lekker in deze auto dr mee, of ik het nou haal of niet haal. kan daarna wel zoeken voor een "lege" mr2 ![]() want als je zoveel uitgeeft voor motorblok tweak, moet hij ook in andere auto passen MR2 dus | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 00:04 |
En dan haal je het nog niet... | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 29 mei 2007 @ 00:06 |
Multi... ![]() al die dwarsgeplaatste blokjes zijn uitwisselbaar, alleen alles wat er omheen hangt moet je aanpassen. | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 00:08 |
quote:yup ![]() leuke is dat dik blok gewoon in de MR2 of Celica past zonder al-te-veel gezeik ![]() dus laten we beginnen met celica.. ![]() | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 00:08 |
quote:nope, maar het scheeld wel weer 100 kilo ![]() mr2 is weer 100 kilo lichter. en RWD ![]() maar ach 0 - 100 vind ik weer belangrijker dan een top van 300 ![]() maar tis wel weer leuk | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 00:36 |
ps. wat kan ik het beste DIRECT aan het blok veranderen? heb nu: 3sge motorblok - Sport bougies - Sport bougie kabels - 7mge injectors - 7mge benzine pomp - benzine filter Ps. welke versnellingsbak heb ik nodig voor dat blok? W57 ? of die van de celica 2.0 gti ? en de ecu + bedrading moet ook worden veranderd toch? als ik 3sge blok plaats? [ Bericht 16% gewijzigd door Asmooh op 29-05-2007 01:50:18 ] | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 29 mei 2007 @ 01:36 |
sport bougies en kabels? ![]() ![]() en welke injectoren (hoeveel cc) zijn dat dan van die 7M | |
Alexxxxx | dinsdag 29 mei 2007 @ 01:37 |
Ik zou een WD40 versnellingsbak kopen | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 01:52 |
quote:315 light green 13.8 30.9 290 7MGE 315 dus ![]() http://www.toysport.com/w(...)rences/injectors.htm btw, moet ik de ecu en bedrading enz enz enz ook veranderen? ja toch? Blok bedrading + computer enz bak righto? want de 3sge is gewoon fwd ![]() weet je btw paar tuning winkels waar ze bougies en injectoren enzo verkopen? enige wat ik tegen kom bougie kabels: Lumenition RLS NGK bougies: 60 euro [ Bericht 13% gewijzigd door Asmooh op 29-05-2007 02:18:23 ] | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 01:52 |
quote:ff kijke welke dat is geen toyota dus. ik wil wel orgineel toyota ![]() sorry | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 29 mei 2007 @ 02:40 |
quote: quote:Wat is het nou? ![]() | |
Snuitebolletje | dinsdag 29 mei 2007 @ 03:13 |
quote:dat loopt tenminste als de gesmeerde bliksem | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 07:32 |
quote:Doh... WD-40 enzo... | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 07:33 |
quote:Dacht dat het een 7mgte was? | |
Sloper | dinsdag 29 mei 2007 @ 09:25 |
quote:Voor de 0-100 heb je bij een FWD zeker 300-350pk voor nodig en een sper. Met 250pk haal je ook nooit 280km/h. Bedenk dat het gewicht niet veel invloed heeft op de topsnelheid. (alleen de tijd die nodig is om er te komen). De Cw-waarde is veel belangrijker (die is best guntig denk ik). Maar rekenen eerst eens uit tot hoever je gearbox reikt? Die haalt de 250 niet denk ik.... | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 10:00 |
zelfs met sper lijkt 350pk op de voorwielen me verre van prettig... daarom lijkt een 3sgte met lage druk op rond de 200 pk en breed nuttig toerengebied of ideaal... | |
Mr.Adams | dinsdag 29 mei 2007 @ 10:14 |
Het gaat weer helemaal nergens over. Asmooh, ga je eerst eens goed verdiepen in de techniek en de beperkingen die je tegenkomt en ga daarna eerst eens fatsoenlijk leren autorijden voordat je jezelf helemaal voor lul zet... Als ik jouw perfecte manier van optrekken al bekijk dan verwacht ik dat je ongeveer 3 dagen plezier hebt van je "superauto" voordat je deze om een boom vouwt (in het meest gunstige geval, dan zijn er gelukkig geen andere bestuurders bij betrokken...). Daarnaast zijn jouw doelstellingen gewoon ridicuul. Je moet ook bedenken dat snel autorijden relatief is...ik kan in een langzamere auto relatief gezien nog altijd sneller rijden dan iemand anders, dichter bij de limiet zitten, en dan is de ervaring nagenoeg gelijk. Ga eens naar een circuitdag op Circuit Park Zandvoort of Circuit Zolder en leer daar eerst echt rijden, hopelijk leer je dan meteen dat zulke snelheden en rijgedrag alleen op een circuit thuishoort en niets met rijden op de openbare weg te maken heeft. Overigens is topsnelheid helemaal niet zo "spannend" als je denkt, in een goede auto voelt 300 km/u hetzelfde aan als 220 km/u, hoewel ik denk dat in kwalitatief mindere auto's de ervaring van de snelheid heel anders is... ![]() | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 10:35 |
Ik dacht dat jij definitief weg zou gaan? ![]() ![]() | |
Mr.Adams | dinsdag 29 mei 2007 @ 10:42 |
Ik ga er maar even vanuit dat je het over Asmooh hebt he ![]() ![]() | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 10:46 |
quote:Uiteraard heb ik het over Asmooh, die heeft al 3 keer officieel verkondigd dat hij Fok voorgoed zou verlaten, vandaar dat ik even in de war was door dit topic ![]() | |
Snuitebolletje | dinsdag 29 mei 2007 @ 11:20 |
quote:Ik vind het wel mooi eigenlijk dit topic, er komen de meest idiote ideeen naar voren, maar voordat hij echt iets gaat doen is hij zich wel aan het verdiepen! dus er zit vooruitgang in. | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:10 |
quote:ik zeg net dat ik deze week een 3sge blok kan ophalen? dus wat denk je nou we zijn 3 paginas verder en we zeggen al 3 paginas lang dat 7mgte niet past | |
j22flyingdownwind | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:12 |
Heb je al boutjes en moertjes gekocht bij de bouwmarkt om het te monteren? Ik zou ze niet te groot nemen; veel te zwaar | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:14 |
quote:"bla" "bla" "bla" | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:22 |
niks bla... de man heeft gelijk... daarnaast begin jij ineens weer over de injectoren van een 7m... | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:24 |
quote:kijk ik vind dat elke bmw en minicooper rijder ook niet kan rijden. en elke gek die geen richting aangeeft op de snelweg, kei hard op hun rem gaan voor niks enz ook niet kunnen rijden. terwijl hun vinden dat ze goed rijden misschien vind ik mr adams wel rijden als een opa en erger ik me er mateloos aan. | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:27 |
quote:dat vind jij ja een tjappie met een T23 met 242pk is nog altijd sneller bij t verkeerslicht | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:29 |
quote:3sge aka SW20 blok zijn er 2 van. een die rwd is (eigenlijk andersom staat) en een die fwd is (die in de celica zit) dus je kan gewoon het mr2 blok gebruiken voor in de celica, aangezien het verder het zelfde blok is. enige wat je nodig heb is andere vesnellingsbak.. kabelboom, ecu enzo. maar geen gezeik met de motor | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:30 |
quote:omg wat ben jij lelijk. ga eens afvallen ofzo... dik zwijn ![]() | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:32 |
quote:Dat kun je je afvragen... Power is nothing without control... En met teveel power sta je gewoon je banden op te roken... Op een goed moment ben je echt geen reet sneller meer weg bij het stoplicht... | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:33 |
quote:op dat moment niet nee. maar als je gewoon puur om de prestaties gaat kijken enz. daarbij 200pk is echt niet meer zo boeiend tegenwoordig. dat is een beetje standaard aan het worden. kijk random rond naar vr6jes, hondatjes, en ander tuig.. standaard 200pk oid er in zitten.. maar dan wel @ 800/900 max 1000kg auto was juist bedoeld ZODAT dat soort mensen niet meer snel zijn maar watr jij wil zeggen dat iedereen (youtube / amerika) die met meer dan 3000 wegrijdt en de volgende keren pas bij 6000+ schakeld fout is, en dat jullie goed rijden? righto? FIlmpjes 1. http://www.youtube.com/watch?v=Qs1dp37WqqM < met meer dan 3000 wegrijden 2. http://www.youtube.com/watch?v=nVmVtGnAtMY < bij meer dan 3000 schakelen | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:36 |
quote:Dik zwijn ![]() Neger ![]() | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:36 |
quote:beter neger , dan iemand met overgewicht betaal je daar nou gelijk meer wegen belastingvoor? | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:37 |
quote:Hoe kom jij er bij dat ik dik ben? Woon je bij me in de straat ofzo, aap? ![]() | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:38 |
quote:check je eigen fotoboek eens | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:38 |
Ow wacht, ik ga in discussie met Asmooh, dat was een beetje onnadenkend ![]() | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:40 |
quote:en ook nog eens offtopic gaan , how stupid can u be | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:42 |
quote:Ik weet tenminste wel hoe ik het moet schrijven ![]() | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:43 |
quote:Iedereen een verschil. jij weet hoe je het moet schrijven, en bent lelijk. ik typ het een keer fout, maar ik ben teminste niet lelijk. ieder zn ding he. | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:44 |
quote:En dan beschuldigt hij mij van offtopic gaan ![]() en zelf zo'n aap zijn dat je niks beters kan verzinnen dan "je bent lelijk" ![]() | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:45 |
quote:het is mn eigen topic remember. | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:45 |
quote:Ow sorry, ik had de eigendomsverklaring niet gelezen ![]() | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:50 |
quote:Nogmaals; controle... Breder nuttig toerengebied zorgt voor meer bruikbare snelheid... Hoog topvermogen heb je niks aan als het maar gedurende 100 toeren te gebruiken is... quote:Yepz, heb je geen hol aan, kost je alleen je koppeling... quote:Dat kan nuttig zijn... Afhankelijk van de auto... quote:Prutsers... | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:52 |
quote:blijft raar hoor.... iedereen is een prutser, behalve mensen (oudere) die netjes altijd bij de 3000 schakelen max en niet harder rijden dan 50 of 120? | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:52 |
Lees het nou nog eens... ![]() Je rekent me dingen aan die ik helemaal niet gezegd heb... | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:53 |
quote:Joh ![]() Het is wel Asmooh he ![]() | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:53 |
quote:ik lees het ook, ik krijg alleen dat gevoel. want als iedereen met (race) filmpjes op youtube prutsers zijn , blijft er weinig over? | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:57 |
Nee, je leest het dus niet... Schakelen op of net boven topvermogen is niks mis mee... Wegrijden met 3000+ rpm wel... | |
j22flyingdownwind | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:57 |
Die tweede doet het niet zo slecht zou ik zeggen. Iets-of-wat wielspin en geen achterlijk gekloot met de koppeling | |
j22flyingdownwind | dinsdag 29 mei 2007 @ 12:57 |
Die eerste heeft meer weg van een dragracer ![]() | |
Mr.Adams | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:02 |
quote: ![]() Ik geef op geen enkele manier aan dat jouw manier van rijden gerelateerd is aan je (merk) auto, nergens. Jij bewijst keer op keer helemaal zelf dat je echt niet weet waar je mee bezig bent. Daarnaast kan ik je garanderen dat ik niet als een opa rijd maar ook niet als een jongere die levensmoe lijkt te zijn, gewoon vlotjes met het verkeer mee en als ik al te hard rijd dan is het op de snelweg. In Duitsland heb ik er geen moeite mee om 180+ te rijden maar in Nederland mag het niet en is het levensgevaarlijk. Als je echt op de limiet wilt rijden (lees: de limiet is per definitie iets anders dan snel, in een Citroen 2CV (Eend) kun je ook fantastisch op de limiet rijden, maar dat begrijpen helaas maar weinig mensen) ga dan naar een open circuit dag, dan kun je zien hoe je echt snel kunt rijden. Ook wil ik je vriendelijk verzoeken om niet constant met scheldwoorden te gooien, in het vorige topic gooide je herhaaldelijk met een ernstige ziekte en hier zijn scheldwoorden niet bepaald schaars. Daar storen veel mensen zich aan, inclusief ondergetekende. | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:07 |
quote:Precies... Doet me denken aan die gast met z'n shitty fiat panda... Rijdt op zandvoort iedereen naar huis ![]() | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:08 |
inhalen op de juiste manier als iedereen beetje doorrijdt of net niet | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:09 |
quote: ![]() ![]() | |
j22flyingdownwind | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:10 |
waar slaat die tekening op? | |
Mr.Adams | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:11 |
quote:Mooi toch, zoiets ![]() ![]() | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:11 |
quote:180? OMG, prutser.. ik weet dondersgoed waar ik mee bezig ben en hey, ik heb nooit een ongeluk gemaakt of iemand aan gereden of aangereden worden. rijbewijs, theorie en praktijk haal ik in een keer, ik was heel snel klaar met lessen en rijbewijs. TTT was in een keer goed enz. dat krijg je echt niet allemaal cadeau hoor. ik kan als ik wil dondersgoed heel netjes rijden. ik hou er alleen niet van | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:12 |
als ik straks anderhalf jaar mijn rijbewijs heb ga ik ook iedereen met vele jaren rijervaring vertellen hoe het moet ![]() | |
Neluhz | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:19 |
Het gaat er niet om dat je niet netjes rijdt, maar dat je je auto verneukt met de manier waarop je wegrijdt... Ik heb geen rijbewijs, maar durf er wel een paar krat bier op te zetten dat ik het beter kan... | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:20 |
Vertel je nu alvast dat als ik je zo tegenkom, je bij het eerstvolgende stoplicht uit je auto gesleurd wordt... | |
FUFR | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:20 |
waarom kijk ik hier in het syndroom van down topic? ![]() er zou een waarschuwing op moeten poppen, zoon dom volk post hier.. | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:21 |
quote:dat zeggen ze altijd als ze geen rijbewijs hebben als je je auto niet wil verneuken moet je je altijd netjes aan de verkeersregels houden niet te hard wegkrossen , niet boven een bepaalde snelheid komen want dat is slecht niet aan je motor klooien, want das slecht | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:21 |
quote:want? oh je komt uit zoetermeer.. daar rij ik wel vaak doorheen ja ![]() als ik niet in heerlen ben | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:22 |
quote:Nee hoor, ik heb wel een rijbewijs en ik zeg ook dat je je tot op zekere hoogte aan de verkeersregels moet houden ![]() ![]() | |
Neluhz | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:22 |
quote:Je verneukt gewoon je koppeling, en je schiet er niks mee op, als je fatsoenlijk weg zou rijden zou het nog sneller kunnen ook. | |
Dhr.Swinckels | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:23 |
quote:Lijkt me een prachtig plan !! (om maar even in dit topic te reageren... tvptje... ![]() Echt een heerlijke reeks dit... Ashbak, doe toch niet zo happig... ga gewoon je Toyota Pimpen met je weet ik veel hoeveel liter motor erin... we zien het resultaat wel, zoals je je hebt voorgenomen... | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:23 |
quote:tuurlijk, maar ergens zou je ook een tussen weg moeten vinden. wil je echt racen.. dan moet je genoegen nemen met een koppeling vervangen wil je niet racen, dan hoef je het ook niet te doen | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:24 |
quote:doe ik ook ![]() | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:26 |
quote: ![]() Onzin... Als je kunt rijden ben je gewoon vlot weg, zónder binnen een week je koppeling op te roken... Je rijbewijs is geen bewijs dat je kán rijden, maar een bewijs dat je mág rijden... ![]() | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:27 |
quote:Wees gewaarschuwd zou ik zeggen... | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:27 |
quote:euhm, er is een groot verschil tussen "vlot" en "racen" | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:28 |
quote:ik ben voor niemand bang ![]() meeste mensen durve nie eens mij iets te doen je profiel foto lijkt bij t noord aan genomen? | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:28 |
quote:Wedden dat ik sneller wegben zonder m'n koppeling op te roken dan jij? Je koppeling laten slippen zorgt alleen maar voor minder aandrijving naar de wielen; dus langzamer... | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:29 |
quote:Geen last van... Denk dat ik een flink stuk groter ben ![]() | |
Neluhz | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:29 |
er is ook nog een verschil tussen een coureur en iemand die "racet" op de openbare weg.. | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:29 |
quote:nu sowieso... 100pk tegenover meer? ![]() | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:30 |
In dezelfde auto natuurlijk... Trouwens... Durf hem met 140 pk ook wel aan tegenover jou met je 300pk dalijk... | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:30 |
quote:groter heeft er weinig mee te maken ![]() | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:31 |
quote:grapjas | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:31 |
quote:Doe ermee wat je wilt... Ik zeg alleen dat je beter niet asmooh-style kunt rijden als ik in de buurt ben... | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:31 |
quote:Er is hier maar één grapjas, en ik ben het niet... Als jij je koppeling nog op staat te roken rij ik al 50... | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:33 |
quote:daar kan je je aardig in vergissen | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:34 |
Zeker weten van niet... | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:34 |
![]() | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:35 |
quote:zeker weten van wel. maar best, keertje rondje zoetermeer? | |
j22flyingdownwind | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:36 |
waarom meeten jullie niet om elkaar's gelijk te bewijzen? ![]() | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:37 |
quote:Onmogelijk... 300 pk ga je niet normaal op de grond krijgen... Gecombineerd met je 1337-cLuTzOr-Sk1lls wordt dat al helemaal niks... Niet als jij als een mongool gaat rondrijden nee... Trouwens; tegen de tijd dat dat ding klaar is, heb ik een sik waar je eng van wordt... | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:38 |
quote:Denk de olievoorraad op is voordat dit ding uberhaupt fatsoenlijk loopt... Daarnaast rij ik nu in een starlet al rondjes om dat ding heen... ![]() | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:39 |
quote:nee laten we het doen als ik het 3sge blok dr eenmaal in heb zitten ![]() dus dan zonder alteveel getune ![]() dan is het wat eerlijker he | |
j22flyingdownwind | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:39 |
hehe lijkt wel een BX dan | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:40 |
quote:mn auto zuipt geen olie ![]() | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:40 |
quote:doet ge mee dan? | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:40 |
quote: ![]() | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:40 |
quote: ![]() ![]() | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:41 |
quote:naja zo goed als geen olie ![]() gaat erg lang mee, geen olie lekken enzow | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:42 |
quote:bemoei je dr niet mee. Bitch | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:42 |
quote:Doe ik lekker toch ![]() | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:43 |
quote:Ik herhaal: ![]() ![]() | |
Dhr.Swinckels | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:43 |
quote:[lerende modus] van olie wordt benzine gemaakt.... ...heel verhaal over rafineren enzo.... [/lerende modus] | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:44 |
quote:Jammer, ik vond het wel aandoenlijk ![]() | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:45 |
quote:ja duh ![]() ik bedoel MOTOROLIE | |
Dhr.Swinckels | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:46 |
quote:ja kan wel, maar als er gepraat wordt over de wereld-olievoorraad, denk ik niet direct aan die kleine flesjes motorolie die ik te pas en te onpas in mijn autootje knikker... | |
hermandeperman | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:47 |
quote:Jij wel, de rest van de wereld alleen niet ![]() | |
Dhr.Swinckels | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:47 |
stormlooptopic... ik kan mijn f5 knop bijna weggooien... | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:48 |
quote:Des te sneller is het uit je MyAT ![]() | |
Dhr.Swinckels | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:48 |
![]() | |
Xtreem | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:48 |
quote:Heb je het nu over geloof in dat projectje? ![]() | |
j22flyingdownwind | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:48 |
quote:haha graag lijkt me alleen niet zo eerlijk ![]() | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:48 |
quote:Tsjah, tblijkt nog verslavend te zijn ook dit... ![]() | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:49 |
quote:bepaalde autos gebruiken zo goed als geen motorolie hoor diesels weer heel veel | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:49 |
quote:Als ief jouw zus is? Of heet je in het eggie geen Swinkels? ![]() | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:50 |
Hoe dan ook... Als er geen olie meer is loopt je auto echt niet meer... Dan weet je het vast ![]() | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:50 |
quote:Jouw interpretaties blijven masterlijk ![]() | |
Dhr.Swinckels | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:50 |
jawel, dat issur ![]() Ennuuhhh ssstttt... ik vindt Swinckels veel deftiger staan... vandaar... ![]() | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:51 |
quote:dat klopt ![]() | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:51 |
quote:Scusez-moi! Alles goed dan met u? Longtimenosee, bevalt de flat daar? | |
Dhr.Swinckels | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:51 |
quote: ![]() Nee, maar zóveel verbruikt 'ie niet... | |
j22flyingdownwind | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:52 |
quote:Al mijn diesels verbruikte anders geen olie hoor? Misschien heb je dit op het opelforum geleerd maar normaal gesproken maakt dat niet zo veel uit hoor ![]() | |
Dhr.Swinckels | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:52 |
quote:Heerlijk, je herkent het niet meer terug joh! Ik heb Lady trouwens nog gevonden... onder het laminaat... ![]() | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:54 |
quote:Ik vind bij mijn ouders ook nog wel eens stukjes hond, en dat beest is al 4 jaar weg ofzo ![]() Ben benieuwd, alleen het naar binnen kijken gaat zo lastig als we met volle vaart over de rondweg crossen ![]() ![]() | |
Dhr.Swinckels | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:54 |
Maargoed, ik vind dat we Asmooooh moeten steuen in zijn projecten.. Bij deze een 23154ste poging: Asmooh, trek al die rotzooi niet persoonlijk aan... ga gewoon verder met je project man!!! JE KAN HET !! Succes | |
Neluhz | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:55 |
quote:Hoe minder olie, hoe minder weerstand, dus ga je wel sneller, dat dat niet zo lang duurt maakt ashmooh ook niet uit, kan hij tegelijk met de koppeling ook lagers en cilindervoeringen vervangen, als je toch bezig bent.. SPOILER | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:55 |
quote: ![]() | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:56 |
quote:Ben jij een asmooh-cloon ofzo? ![]() | |
Dhr.Swinckels | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:56 |
quote:Zoals je weet staan er récht voor mijn deur stoplichten.... tijdens het wachten gewoon uitstappen en op het balkonnetje spingen ![]() Of aanbellen natuurlijk ![]() | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:56 |
quote:psst, het ging meer over het spul wat ze uit olie maken ![]() | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:57 |
quote:Stoplichten? ![]() Koffie is goed ![]() | |
Neluhz | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:57 |
quote:Nee, ik pas me aan aan het topic ![]() | |
Neluhz | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:57 |
quote:Plastic? | |
SQ | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:58 |
quote: ![]() | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 13:58 |
quote:wees maar niet bang, het gebeurd echt wel ![]() deze week iig het blok ophalen. Daarna de bak gaan zoeken er voor, kabelboom/ecu | |
Dhr.Swinckels | dinsdag 29 mei 2007 @ 14:00 |
quote:Heel goed, laat je niet op de kast jagen he !!! Zal ik je helpen zoeken ofzo ?? | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 14:01 |
http://www.brusmotors.com/page.php 350 euro... | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 14:06 |
quote:valt mee ![]() maar ga toch eerst op marktplaats rond kijken.. zijn geen mensen die er winst op willen maken | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 14:06 |
quote:kan ![]() | |
Dhr.Swinckels | dinsdag 29 mei 2007 @ 14:08 |
quote:Op marktplaats niet??? Je zou waarschijnlijk de eerste zijn ! | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 14:08 |
quote:marktplaats zeg je gewoon ik bied zoveel en geen cent meer, bij een bedrijf kan je dat niet doen ![]() | |
Dhr.Swinckels | dinsdag 29 mei 2007 @ 14:10 |
nee, maar zoals het bedrijf dat niet doet, kan de verkopende partij ook "nee" zeggen, nietwaar ? | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 14:10 |
quote:dat is waar, dan heb ik al die tijd gewoon geluk gehad. al mn autos en onderdelen heb ik veel en veel goedkoper gehad omdat ik gewoon niet meer gaf, maar het wel direct kwam ophalen | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 14:11 |
Daarnaast kun je ook bij een bedrijf proberen wat eraf te lullen... | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 14:12 |
mja maar luitjes ik ga naar mn werk toe ![]() hoie ;p | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 14:12 |
quote:En kijk wat het allemaal voor moois opgeleverd heeft ![]() | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 14:13 |
quote:mn volvo 440 was goed, maar was ik op uitgekeken mn 480 kapte er gewoon opeens mee ![]() mn astra was goed, maar die was te langzaam ![]() mn calibra was inpreciepe goed, alleen hij had teveel roest, en geen zin om te fixxen. Mn celica is goed, maar vind hem telangzaam | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 14:16 |
Omgekeerde wereld hier...quote:Hoezo goed? quote:Hoezo goed...? quote:Hoezo goed......? | |
j22flyingdownwind | dinsdag 29 mei 2007 @ 14:17 |
Die astra barstte ook van de roest volgens mij ![]() | |
Dhr.Swinckels | dinsdag 29 mei 2007 @ 14:22 |
quote:Klein beetje maar hoor... ![]() | |
Mr_Moon | dinsdag 29 mei 2007 @ 14:40 |
Weer een geweldig topic! ![]() Maar geen Project topic op PTA zonder foto's. ![]() Dus: Asmooh's celica nadat z'n bulgaarse maatje er de slijptol ingezet heeft: ![]() ![]() | |
Snuitebolletje | dinsdag 29 mei 2007 @ 14:43 |
quote:OMG!!!!!!!! ![]() | |
Dhr.Swinckels | dinsdag 29 mei 2007 @ 14:49 |
![]() | |
fathank | dinsdag 29 mei 2007 @ 15:36 |
![]() Veeg me op!!11. Respect voor de mensen die een topic zo vol met onzin kunnen lullen ![]() | |
Neluhz | dinsdag 29 mei 2007 @ 15:51 |
Die foto, Machtig ![]() | |
Supra_Turbo | dinsdag 29 mei 2007 @ 16:44 |
quote:Je vergeet de MR2 achterkant ![]() | |
Snuitebolletje | dinsdag 29 mei 2007 @ 16:46 |
quote:echt niet! das dat rode gedeelte! dit is gewoon een prima prototype van Asmooh zn auto | |
Supra_Turbo | dinsdag 29 mei 2007 @ 16:50 |
Oja, solly ![]() | |
Automatic_Rock | dinsdag 29 mei 2007 @ 17:20 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Supra_Turbo | dinsdag 29 mei 2007 @ 17:38 |
quote:Hoi neef ![]() | |
RealZeus | dinsdag 29 mei 2007 @ 18:40 |
quote:Het hebben van een rijbewijs staat niet garant voor goed kunnen rijden. Goed rijden kun je pas na 100.000 kilometer. En dan zijn er nog mensen die het niet kunnen. Jongentjes in Sjonnie-bakjes die denken dat ze heel goed kunnen rijden bijvoorbeeld. En houd inderdaad eens op met schelden. Jij verwacht daadwerkelijk dat mensen in deze komische reeks serieus blijven? Wat je wilt is praktisch onhaalbaar en als het wel haalbaar is is het dusdanig duur dat het pure kapitaalvernietiging is. Daarbij weet ik haast wel zeker dat de RDW straks zoiets heeft van:"Dat de weg op? Echt niet." Je bent geen auto-ontwerper en geen constructeur en dan toch met dingen komen waarvan iedereen zoiets heeft van:"WTF BBQ???" Het is niet een kwestie van een ander blokkie en een ander onderstel en klaar. Alles, maar dan ook werkelijk alles moet worden aangepast.Kabels, versnellingsbak, assen, ophanging en noem het maar op. Als je rationeel denkt zul je, gezien je topic-historie toch moeten toegeven dat er weinig van jouw "briljante" projecten gelukt zijn. Je mag al blij zijn als je die afgeragde bak aan de loop houdt zonder al die onzin er om heen dus waar praten we over. Koop nou gewoon eens iets waar je echt wat aan hebt en als je dan wilt verbouwen probeer het dan een beetje geloofwaardig te houden.En koop anders een doos LEGO. En kap eens met dat eeuwige schelden, dat is namelijk HET bewijs dat jij eigenlijk ook wel weet dat dit gaat mislukken maar dat toegeven is natuurlijk funest voor je imago dus ga je maar wat doms lopen roepen. Schelden met ziektes en mensen pakken op hun uiterlijk, kortom , het kenmerk van de IQ-loze Sjonnie-rijder. Maar goed, hier zal ook wel weer een ordinaire scheld-reply op komen en dan lachen wij ons ondertussen weer helemaal kapot omdat je weer de meest idiote combinaties probeert te maken.Ik wacht nog op de dag dat jij probeert het blok van een Volvo FH 16 in die jap style bolide van je te zetten"want dan heb ik 660 pk" Maar goed, we shall see. [ Bericht 0% gewijzigd door RealZeus op 29-05-2007 18:48:19 ] | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 19:10 |
quote:Ohjee... ![]() | |
j22flyingdownwind | dinsdag 29 mei 2007 @ 19:26 |
Amen | |
RealZeus | dinsdag 29 mei 2007 @ 19:29 |
quote:Ja, ik denk ook dat hij dat nu gaat proberen. ![]() | |
TR08 | dinsdag 29 mei 2007 @ 19:38 |
quote:Ach, als hij de carosserie en wielophanging genoeg verstevigt is het vast straatlegaal te krijgen, eventueel via de SVA ![]() Ik zou het wel stijl vinden ![]() Asmooh mijn zegen heb je, ook met je huidige project. Wat je wilt is mogelijk, hou je verstand er goed bij, geef toe wanneer je ergens geen verstand van hebt en haal er hulp bij om wat je wilt alsnog voor elkaar te krijgen. Als je dat vol houdt lukt het gewoon ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 29 mei 2007 @ 19:39 |
quote:Ga je mij nou les geven? ![]() Maar goed, je hebt het fout. SW20 = S (S motor) W (MR2) 20 (serie) Dus in dit geval een 2de gen MR2 met een S blok. Dat aka slaat dus nergens op. Bovendien zijn de motoren niet gelijk, ze hangen er in een andere hoek in en de b.v. de inlaat en uitlaat zijn anders. | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 19:49 |
quote:Echt niet... 3sge ==> mr2 + 1s motor + gearbox + econolampje | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 29 mei 2007 @ 19:53 |
quote: ![]() en een econolampje is vast wel vet ![]() ![]() | |
MikeyMan | dinsdag 29 mei 2007 @ 19:59 |
Ik weet het zeker... Heb er zelf ook een ![]() | |
Asmooh | dinsdag 29 mei 2007 @ 23:51 |
ok ik heb geen zin meer hier in. (in jullie) doei | |
chiren | woensdag 30 mei 2007 @ 02:29 |
quote:Ik lach me altijd helemaal suf om je topics, ga dóóóóór ![]() | |
WhiteAssNigga | woensdag 30 mei 2007 @ 08:34 |
Hoe lang zou het deze keer duren voor ie terug is? | |
SuN-CRuSHeR | woensdag 30 mei 2007 @ 09:03 |
quote:Kerel zet het uit je hoofd. Een auto is geen lego ofzo. Alle carosserie is jaren over nagedacht, hoe ze het het handigst, stevigst EN veiligst kunnen bouwen, en dan wil jij er even een achterruit/dak uithalen en de bodemplaat aanpassen. En als ze een celica met RWD wilden maken, hadden ze dat wel gedaan. Het heeft redenen gehad om de motor voorin te leggen. En als je dan toch zo graag RWD wil, koop dan gewoon een MR2. Zo bijzonder is die celica nou ook weer niet. | |
SQ | woensdag 30 mei 2007 @ 09:29 |
quote:Over 3 weken ben je er toch weer ![]() Tot dan ![]() | |
Dhr.Swinckels | woensdag 30 mei 2007 @ 10:41 |
quote:Ooohhh ik kan echt niet meer wachten tot 'ie terug is.....!! Wat voor auto zou Asmooh hierna kopen?? ruik ik een nieuw topic?? | |
Mr_Moon | woensdag 30 mei 2007 @ 10:54 |
o noes! ![]() Asmooh die ons (weer) verlaat... ![]() Dat wordt weer afkicken deze week.... ![]() | |
zBus | woensdag 30 mei 2007 @ 11:03 |
Donders is die man nu alweer weg? Het is ook niet eerlijk, maakt iedereen topic vol met goeie tips, iedereen bied hulp aan. Gaat hij weg zonder ook maar een bedankje.... ![]() ![]() ![]() | |
Tommeh | woensdag 30 mei 2007 @ 11:18 |
TS, iets voor jou : http://www.team-integra.net/forum/display_topic_threads.asp?ForumID=15&TopicID=106670&PagePosition=1 om ideeen op te doen? | |
Dhr.Swinckels | woensdag 30 mei 2007 @ 12:02 |
quote:PM hem dat maar, hij komt hier niet meer... ![]() | |
Mr.Adams | woensdag 30 mei 2007 @ 13:26 |
quote: ![]() | |
UberPhreak | woensdag 30 mei 2007 @ 16:33 |
wat een mongool... | |
Dhr.Swinckels | woensdag 30 mei 2007 @ 16:59 |
ja | |
Dhr.Swinckels | woensdag 30 mei 2007 @ 16:59 |
klopt |