aha..quote:Op maandag 28 mei 2007 19:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
zo'n bak (met diff) dus
[afbeelding]
maar geld is niet echt een probleem toch, aangezien je al heel veel uitgespaart hebt door alles te krijgen en gratis "man uren" te hebbenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:47 schreef Asmooh het volgende:
[..]
aha..
naja ik ga eerst wel ff kijken hoe en wat het beste is joh
tis puur een idee, meer niet
Niet alle turbo motoren lopen goed op LPGquote:Op maandag 28 mei 2007 19:49 schreef Neluhz het volgende:
Je kunt er ook een turk bijhalen, die kunnen ook ombouwen naar LPG![]()
Scheelt weer brandstofkosten..
ik denk dat ik eerst voor elkaar moet krijgen dat ik uberhaupt mn motor achter kan krijgen enz..quote:Op maandag 28 mei 2007 19:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar geld is niet echt een probleem toch, aangezien je al heel veel uitgespaart hebt door alles te krijgen en gratis "man uren" te hebben
Dat zou je namelijk ook een 7 speed sequential gearbox op maat kunnen laten maken, sperdiff erbij en je bent echt de man![]()
whaha nee ik weet hetquote:Op maandag 28 mei 2007 19:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ja als je APK wilt zal je alles veilig moeten inbouwen
Dus b.v. met airbags om de motor heen zodat je de motor niet op je hoofd krijgt als je crashed.
oke, dankjequote:Op maandag 28 mei 2007 20:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die zijn totaal anders.
ik was meer aan het zoeken hoe de bak constructie in elkaar zit achterquote:Op maandag 28 mei 2007 20:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Als je dan maar wel een Toyota blok gebruikt
een toyota M blok is een HEMI motor van oorsprong.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:34 schreef Fugie het volgende:
waarom geen hemi ?
ow opwindend zeg!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een toyota M blok is een HEMI motor van oorsprong.
Nee, maar de meeste mensen denken dat een HEMI blok perse een Chrysler (amerikaan) is, dat is dus niet zo.quote:
die is niet raar.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:39 schreef Asmooh het volgende:
toch blijf ik die rwd mr2 constructie raar vinden
maarja
maare
als ik MR2 achterkant (aandrijf as) er op zet?
maar er geen motor in stop?
rijdt ie dan wel of niet?
want ik maak m dan ook niet aan de bak
quote:Op maandag 28 mei 2007 19:22 schreef BoJo het volgende:
ik zou de motor op de plek van de voorstoelen nu doen, het dashboard ter hoogte van de versterker (is gelijk ook makkelijk met aansluiten en lekker korte kabels) en dan de voorstoelen verplaatsen naar de voorklep.![]()
Kan je dat even simuleren aan de hand van je houtenplanken?
Stoppen jullie... ik kom niet meer bij...quote:Op maandag 28 mei 2007 19:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
stel je voor;
8000+ rpm
handrem erop
koppeling vol op laten komen
en dan zie je in je binnenspiegel zo dat uitlaatspruitstuk op gloeien, je hoort de turbo fluiten, de geur van benzine, verbrand rubber en uitlaatgassen komen met mach 2 je cockpit invliegen...
dan ineens, bwap die handrem eraf en je zit in 2 sec. op de 100![]()
![]()
Goede vertaling van z'n plan toch?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:46 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
[..]
Stoppen jullie... ik kom niet meer bij...![]()
![]()
![]()
![]()
omdat als ik het achterstel dr op heb zitten. en gewoon werkt zoals het moet werken (zoals nu) kan dan ik rustig verderquote:Op maandag 28 mei 2007 20:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
die is niet raar.
gewoon een dwars geplaatst blok
Precies hetzelfde als een FWD Celica alleen dan achterin ipv voorin.
maar je weet nogsteeds niet precies hoe het werkt heb ik het vermoeden.
waarom zou je b.v. zonder motor/bak een aandrijfas monteren?
rollen doet het geheel wel, zolang er maar banden onder zitten
mja oke, maar tis meer de vraag of je het in delen kan doen?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:14 schreef MikeyMan het volgende:
Achterkant van mr2 houdt zegmaar in dat er een blok en bak aan zit, anders is het een soort van achterkant van een celica
ah okequote:Op maandag 28 mei 2007 22:17 schreef MikeyMan het volgende:
Nee... Dat zit aan elkaar vast zegmaar...
Je hebt het over het sub-frame?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:14 schreef MikeyMan het volgende:
Achterkant van mr2 houdt zegmaar in dat er een blok en bak aan zit, anders is het een soort van achterkant van een celica
Welke balken wil je precies gaan gebruiken?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:49 schreef Asmooh het volgende:
ff waa anders...
de balken van de MR2 hoe dat is.. kan je dat slijpen enzo..
of moet je het echt zeg maar zelf bouwen / nabouwen
of kan je gewoon het uit de achterkant van een MR2 slopen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |