yupquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Multi...
al die dwarsgeplaatste blokjes zijn uitwisselbaar, alleen alles wat er omheen hangt moet je aanpassen.
nope, maar het scheeld wel weer 100 kiloquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:04 schreef MikeyMan het volgende:
En dan haal je het nog niet...
315 light green 13.8 30.9 290 7MGEquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
sport bougies en kabels?![]()
en welke injectoren (hoeveel cc) zijn dat dan van die 7M
ff kijke welke dat isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou een WD40 versnellingsbak kopen
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:32 schreef Asmooh het volgende:
moet ik eest een FWD kit kopen
want het is een SW20 blok
Wat is het nou?quote:
dat loopt tenminste als de gesmeerde bliksemquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou een WD40 versnellingsbak kopen
Doh...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:52 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ff kijke welke dat is
geen toyota dus.
ik wil wel orgineel toyota
sorry
Dacht dat het een 7mgte was?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:52 schreef Asmooh het volgende:
[..]
315 light green 13.8 30.9 290 7MGE
315 dus
http://www.toysport.com/w(...)rences/injectors.htm
btw, moet ik de ecu en bedrading enz enz enz ook veranderen? ja toch?
Blok
bedrading + computer enz
bak
righto?
want de 3sge is gewoon fwd
weet je btw paar tuning winkels waar ze bougies en injectoren enzo verkopen?
enige wat ik tegen kom
bougie kabels:
Lumenition RLS
NGK bougies: 60 euro
Voor de 0-100 heb je bij een FWD zeker 300-350pk voor nodig en een sper. Met 250pk haal je ook nooit 280km/h. Bedenk dat het gewicht niet veel invloed heeft op de topsnelheid. (alleen de tijd die nodig is om er te komen). De Cw-waarde is veel belangrijker (die is best guntig denk ik). Maar rekenen eerst eens uit tot hoever je gearbox reikt? Die haalt de 250 niet denk ik....quote:Op maandag 28 mei 2007 23:51 schreef Asmooh het volgende:
[..]
mja mijn "doel" aka "grens" is:
280km/h
0 - 100 in 4,8 sec @ 1150 kilotjes
mijn "uiteindelijke" doel is: 300km/h kunnen halen.. dat is al paar jaar mijn wens..
Uiteraard heb ik het over Asmooh, die heeft al 3 keer officieel verkondigd dat hij Fok voorgoed zou verlaten, vandaar dat ik even in de war was door dit topicquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:42 schreef Mr.Adams het volgende:
Ik ga er maar even vanuit dat je het over Asmooh hebt heDit topic is (net zoals alle voorgaande topics) gewoon hilarisch. Doet me denken aan dat verhaal over een ezel en een steen enzo...
Ik vind het wel mooi eigenlijk dit topic, er komen de meest idiote ideeen naar voren, maar voordat hij echt iets gaat doen is hij zich wel aan het verdiepen! dus er zit vooruitgang in.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik het over Asmooh, die heeft al 3 keer officieel verkondigd dat hij Fok voorgoed zou verlaten, vandaar dat ik even in de war was door dit topic
ik zeg net dat ik deze week een 3sge blok kan ophalen?quote:
"bla" "bla" "bla"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:14 schreef Mr.Adams het volgende:
Het gaat weer helemaal nergens over. Asmooh, ga je eerst eens goed verdiepen in de techniek en de beperkingen die je tegenkomt en ga daarna eerst eens fatsoenlijk leren autorijden voordat je jezelf helemaal voor lul zet... Als ik jouw perfecte manier van optrekken al bekijk dan verwacht ik dat je ongeveer 3 dagen plezier hebt van je "superauto" voordat je deze om een boom vouwt (in het meest gunstige geval, dan zijn er gelukkig geen andere bestuurders bij betrokken...). Daarnaast zijn jouw doelstellingen gewoon ridicuul.
Je moet ook bedenken dat snel autorijden relatief is...ik kan in een langzamere auto relatief gezien nog altijd sneller rijden dan iemand anders, dichter bij de limiet zitten, en dan is de ervaring nagenoeg gelijk. Ga eens naar een circuitdag op Circuit Park Zandvoort of Circuit Zolder en leer daar eerst echt rijden, hopelijk leer je dan meteen dat zulke snelheden en rijgedrag alleen op een circuit thuishoort en niets met rijden op de openbare weg te maken heeft.
Overigens is topsnelheid helemaal niet zo "spannend" als je denkt, in een goede auto voelt 300 km/u hetzelfde aan als 220 km/u, hoewel ik denk dat in kwalitatief mindere auto's de ervaring van de snelheid heel anders is...![]()
kijk ik vind dat elke bmw en minicooper rijder ook niet kan rijden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:22 schreef MikeyMan het volgende:
niks bla... de man heeft gelijk...
daarnaast begin jij ineens weer over de injectoren van een 7m...
dat vind jij jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:00 schreef MikeyMan het volgende:
zelfs met sper lijkt 350pk op de voorwielen me verre van prettig... daarom lijkt een 3sgte met lage druk op rond de 200 pk en breed nuttig toerengebied of ideaal...
3sge aka SW20 blok zijn er 2 van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |