quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:11 schreef Asmooh het volgende:[..]
180?
OMG, prutser..
ik weet dondersgoed waar ik mee bezig ben en hey, ik heb nooit een ongeluk gemaakt of iemand aan gereden of aangereden worden.
rijbewijs, theorie en praktijk haal ik in een keer, ik was heel snel klaar met lessen en rijbewijs.
TTT was in een keer goed enz.
dat krijg je echt niet allemaal cadeau hoor.
Het hebben van een rijbewijs staat niet garant voor goed kunnen rijden. Goed rijden kun je pas na 100.000 kilometer. En dan zijn er nog mensen die het niet kunnen. Jongentjes in Sjonnie-bakjes die denken dat ze heel goed kunnen rijden bijvoorbeeld.
En houd inderdaad eens op met schelden. Jij verwacht daadwerkelijk dat mensen in deze komische reeks serieus blijven?
Wat je wilt is praktisch onhaalbaar en als het wel haalbaar is is het dusdanig duur dat het pure kapitaalvernietiging is.
Daarbij weet ik haast wel zeker dat de RDW straks zoiets heeft van:"Dat de weg op? Echt niet."
Je bent geen auto-ontwerper en geen constructeur en dan toch met dingen komen waarvan iedereen zoiets heeft van:"WTF BBQ???" Het is niet een kwestie van een ander blokkie en een ander onderstel en klaar. Alles, maar dan ook werkelijk alles moet worden aangepast.Kabels, versnellingsbak, assen, ophanging en noem het maar op.
Als je rationeel denkt zul je, gezien je topic-historie toch moeten toegeven dat er weinig van jouw "briljante" projecten gelukt zijn. Je mag al blij zijn als je die afgeragde bak aan de loop houdt zonder al die onzin er om heen dus waar praten we over.
Koop nou gewoon eens iets waar je echt wat aan hebt en als je dan wilt verbouwen probeer het dan een beetje geloofwaardig te houden.En koop anders een doos LEGO.
En kap eens met dat eeuwige schelden, dat is namelijk HET bewijs dat jij eigenlijk ook wel weet dat dit gaat mislukken maar dat toegeven is natuurlijk funest voor je imago dus ga je maar wat doms lopen roepen. Schelden met ziektes en mensen pakken op hun uiterlijk, kortom , het kenmerk van de IQ-loze Sjonnie-rijder.
Maar goed, hier zal ook wel weer een ordinaire scheld-reply op komen en dan lachen wij ons ondertussen weer helemaal kapot omdat je weer de meest idiote combinaties probeert te maken.Ik wacht nog op de dag dat jij probeert het blok van een Volvo FH 16 in die jap style bolide van je te zetten"want dan heb ik 660 pk"
Maar goed, we shall see.
[ Bericht 0% gewijzigd door RealZeus op 29-05-2007 18:48:19 ]