grapjasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:30 schreef MikeyMan het volgende:
In dezelfde auto natuurlijk...
Trouwens... Durf hem met 140 pk ook wel aan tegenover jou met je 300pk dalijk...
Doe ermee wat je wilt... Ik zeg alleen dat je beter niet asmooh-style kunt rijden als ik in de buurt ben...quote:
Er is hier maar één grapjas, en ik ben het niet...quote:
daar kan je je aardig in vergissenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:31 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Er is hier maar één grapjas, en ik ben het niet...
Als jij je koppeling nog op staat te roken rij ik al 50...
zeker weten van wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:34 schreef MikeyMan het volgende:
Zeker weten van niet...
Onmogelijk... 300 pk ga je niet normaal op de grond krijgen... Gecombineerd met je 1337-cLuTzOr-Sk1lls wordt dat al helemaal niks...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:35 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zeker weten van wel.
maar best, keertje rondje zoetermeer?
Denk de olievoorraad op is voordat dit ding uberhaupt fatsoenlijk loopt...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:36 schreef j22flyingdownwind het volgende:
waarom meeten jullie niet om elkaar's gelijk te bewijzen?![]()
nee laten we het doen als ik het 3sge blok dr eenmaal in heb zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:37 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Onmogelijk... 300 pk ga je niet normaal op de grond krijgen... Gecombineerd met je 1337-cLuTzOr-Sk1lls wordt dat al helemaal niks...
Niet als jij als een mongool gaat rondrijden nee... Trouwens; tegen de tijd dat dat ding klaar is, heb ik een sik waar je eng van wordt...
mn auto zuipt geen oliequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:38 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Denk de olievoorraad op is voordat dit ding uberhaupt fatsoenlijk loopt...
Daarnaast rij ik nu in een starlet al rondjes om dat ding heen...![]()
doet ge mee dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:36 schreef j22flyingdownwind het volgende:
waarom meeten jullie niet om elkaar's gelijk te bewijzen?![]()
Ik herhaal:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef Asmooh het volgende:
[..]
naja zo goed als geen olie
gaat erg lang mee, geen olie lekken enzow
[lerende modus]quote:
Jammer, ik vond het wel aandoenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:43 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
[lerende modus]
van olie wordt benzine gemaakt....
...heel verhaal over rafineren enzo....
[/lerende modus]
ja duhquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:43 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
[lerende modus]
van olie wordt benzine gemaakt....
...heel verhaal over rafineren enzo....
[/lerende modus]
ja kan wel, maar als er gepraat wordt over de wereld-olievoorraad, denk ik niet direct aan die kleine flesjes motorolie die ik te pas en te onpas in mijn autootje knikker...quote:
Des te sneller is het uit je MyATquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:47 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
stormlooptopic... ik kan mijn f5 knop bijna weggooien...
Heb je het nu over geloof in dat projectje?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij wel, de rest van de wereld alleen niet
Tsjah, tblijkt nog verslavend te zijn ook dit...quote:
bepaalde autos gebruiken zo goed als geen motorolie hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij wel, de rest van de wereld alleen niet
Als ief jouw zus is?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
Trouwens, stormkwien, jij bent toch die vriendin van mijn zus ofniet??
Jouw interpretaties blijven masterlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:49 schreef Asmooh het volgende:
[..]
bepaalde autos gebruiken zo goed als geen motorolie hoor
diesels weer heel veel
dat kloptquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:50 schreef MikeyMan het volgende:
Hoe dan ook... Als er geen olie meer is loopt je auto echt niet meer... Dan weet je het vast
Scusez-moi!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:50 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
jawel, dat issur
Ennuuhhh ssstttt... ik vindt Swinckels veel deftiger staan... vandaar...
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:50 schreef MikeyMan het volgende:
Hoe dan ook... Als er geen olie meer is loopt je auto echt niet meer... Dan weet je het vast
Al mijn diesels verbruikte anders geen olie hoor? Misschien heb je dit op het opelforum geleerd maar normaal gesproken maakt dat niet zo veel uit hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:49 schreef Asmooh het volgende:
[..]
bepaalde autos gebruiken zo goed als geen motorolie hoor
diesels weer heel veel
Heerlijk, je herkent het niet meer terug joh!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Scusez-moi!
Alles goed dan met u? Longtimenosee, bevalt de flat daar?
Ik vind bij mijn ouders ook nog wel eens stukjes hond, en dat beest is al 4 jaar weg ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:52 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
Heerlijk, je herkent het niet meer terug joh!
Ik heb Lady trouwens nog gevonden... onder het laminaat...![]()
Hoe minder olie, hoe minder weerstand, dus ga je wel sneller, dat dat niet zo lang duurt maakt ashmooh ook niet uit, kan hij tegelijk met de koppeling ook lagers en cilindervoeringen vervangen, als je toch bezig bent..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:50 schreef MikeyMan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:54 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
Maargoed, ik vind dat we Asmooooh moeten steuen in zijn projecten..
Bij deze een 23154ste poging:
Asmooh, trek al die rotzooi niet persoonlijk aan... ga gewoon verder met je project man!!!
JE KAN HET !!
Succes
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:55 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Hoe minder olie, hoe minder weerstand, dus ga je wel sneller, dat dat niet zo lang duurt maakt ashmooh ook niet uit, kan hij tegelijk met de koppeling ook lagers en cilindervoeringen vervangen, als je toch bezig bent..Ben jij een asmooh-cloon ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
Zoals je weet staan er récht voor mijn deur stoplichten....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind bij mijn ouders ook nog wel eens stukjes hond, en dat beest is al 4 jaar weg ofzo
Ben benieuwd, alleen het naar binnen kijken gaat zo lastig als we met volle vaart over de rondweg crossen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:55 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Hoe minder olie, hoe minder weerstand, dus ga je wel sneller, dat dat niet zo lang duurt maakt ashmooh ook niet uit, kan hij tegelijk met de koppeling ook lagers en cilindervoeringen vervangen, als je toch bezig bent..psst, het ging meer over het spul wat ze uit olie makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Stoplichten?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
Zoals je weet staan er récht voor mijn deur stoplichten....
tijdens het wachten gewoon uitstappen en op het balkonnetje spingen
Of aanbellen natuurlijkhebbik altijd...
Plastic?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
psst, het ging meer over het spul wat ze uit olie maken
wees maar niet bang, het gebeurd echt welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:54 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
Maargoed, ik vind dat we Asmooooh moeten steuen in zijn projecten..
Bij deze een 23154ste poging:
Asmooh, trek al die rotzooi niet persoonlijk aan... ga gewoon verder met je project man!!!
JE KAN HET !!
Succes
Heel goed, laat je niet op de kast jagen he !!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:58 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wees maar niet bang, het gebeurd echt wel
deze week iig het blok ophalen.
Daarna de bak gaan zoeken er voor, kabelboom/ecu
valt meequote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:01 schreef MikeyMan het volgende:
http://www.brusmotors.com/page.php
350 euro...
kanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:00 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
Heel goed, laat je niet op de kast jagen he !!!
Zal ik je helpen zoeken ofzo ??
Op marktplaats niet???quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:06 schreef Asmooh het volgende:
[..]
valt mee
maar ga toch eerst op marktplaats rond kijken..
zijn geen mensen die er winst op willen maken
marktplaats zeg je gewoon ik bied zoveel en geen cent meer, bij een bedrijf kan je dat niet doenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:08 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
Op marktplaats niet???
Je zou waarschijnlijk de eerste zijn !
dat is waar, dan heb ik al die tijd gewoon geluk gehad.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:10 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
nee, maar zoals het bedrijf dat niet doet, kan de verkopende partij ook "nee" zeggen, nietwaar ?
En kijk wat het allemaal voor moois opgeleverd heeftquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:10 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dat is waar, dan heb ik al die tijd gewoon geluk gehad.
al mn autos en onderdelen heb ik veel en veel goedkoper gehad omdat ik gewoon niet meer gaf, maar het wel direct kwam ophalen
mn volvo 440 was goed, maar was ik op uitgekekenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:12 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
En kijk wat het allemaal voor moois opgeleverd heeft
Hoezo goed?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:13 schreef Asmooh het volgende:
[..]
mn volvo 440 was goed, maar was ik op uitgekeken
mn 480 kapte er gewoon opeens mee
Hoezo goed...?quote:mn astra was goed, maar die was te langzaam
mn calibra was inpreciepe goed, alleen hij had teveel roest, en geen zin om te fixxen.
Hoezo goed......?quote:Mn celica is goed, maar vind hem telangzaam
Klein beetje maar hoor...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:17 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Die astra barstte ook van de roest volgens mij![]()
OMG!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:40 schreef Mr_Moon het volgende:
Weer een geweldig topic!![]()
Maar geen Project topic op PTA zonder foto's.![]()
Dus:
Asmooh's celica nadat z'n bulgaarse maatje er de slijptol ingezet heeft:
[afbeelding]![]()
Je vergeet de MR2 achterkantquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:40 schreef Mr_Moon het volgende:
[afbeelding]![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:40 schreef Mr_Moon het volgende:
Weer een geweldig topic!![]()
Maar geen Project topic op PTA zonder foto's.![]()
Dus:
[afbeelding]![]()
Het hebben van een rijbewijs staat niet garant voor goed kunnen rijden. Goed rijden kun je pas na 100.000 kilometer. En dan zijn er nog mensen die het niet kunnen. Jongentjes in Sjonnie-bakjes die denken dat ze heel goed kunnen rijden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
180?
OMG, prutser..
ik weet dondersgoed waar ik mee bezig ben en hey, ik heb nooit een ongeluk gemaakt of iemand aan gereden of aangereden worden.
rijbewijs, theorie en praktijk haal ik in een keer, ik was heel snel klaar met lessen en rijbewijs.
TTT was in een keer goed enz.
dat krijg je echt niet allemaal cadeau hoor.
Ohjee...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
.Ik wacht nog op de dag dat jij probeert het blok van een Volvo FH 16 in die jap style bolide van je te zetten"want dan heb ik 660 pk"
Ach, als hij de carosserie en wielophanging genoeg verstevigt is het vast straatlegaal te krijgen, eventueel via de SVAquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat hij dat nu gaat proberen.![]()
Ga je mij nou les geven?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:29 schreef Asmooh het volgende:
[..]
3sge aka SW20 blok zijn er 2 van.
een die rwd is (eigenlijk andersom staat)
en een die fwd is (die in de celica zit)
dus je kan gewoon het mr2 blok gebruiken voor in de celica, aangezien het verder het zelfde blok is.
enige wat je nodig heb is andere vesnellingsbak.. kabelboom, ecu enzo.
maar geen gezeik met de motor
Echt niet...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ga je mij nou les geven?
Maar goed, je hebt het fout.
SW20 = S (S motor) W (MR2) 20 (serie)
Dus in dit geval een 2de gen MR2 met een S blok.
Dat aka slaat dus nergens op.
Bovendien zijn de motoren niet gelijk, ze hangen er in een andere hoek in en de b.v. de inlaat en uitlaat zijn anders.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:49 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Echt niet...
3sge ==> mr2 + 1s motor + gearbox + econolampje
Ik lach me altijd helemaal suf om je topics, ga dóóóóórquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:51 schreef Asmooh het volgende:
ok ik heb geen zin meer hier in. (in jullie)
doei
Kerel zet het uit je hoofd. Een auto is geen lego ofzo. Alle carosserie is jaren over nagedacht, hoe ze het het handigst, stevigst EN veiligst kunnen bouwen, en dan wil jij er even een achterruit/dak uithalen en de bodemplaat aanpassen. En als ze een celica met RWD wilden maken, hadden ze dat wel gedaan. Het heeft redenen gehad om de motor voorin te leggen.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:53 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nee ik snapte het idee dus niet...
ik dacht zeg maar dat dat bak was die er voor zorgde dat je achterwielen draaide
maar bij fwd gebeurd dat dus helemaal niet.
dus ff opzoeken precies hoe het werkt
WTF?!
PRECIES achter mn stoelen?
ik wil wel een stukje open houden t liefste
maar mn RWD moet van MR2 zijn?
of van Supra?
of van Celica?
En moet ik dan nog de bodemplaat aanpassen?
Over 3 weken ben je er toch weerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:51 schreef Asmooh het volgende:
ok ik heb geen zin meer hier in. (in jullie)
doei
Ooohhh ik kan echt niet meer wachten tot 'ie terug is.....!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Over 3 weken ben je er toch weer
Tot dan
PM hem dat maar, hij komt hier niet meer...quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:18 schreef Tommeh het volgende:
TS, iets voor jou : http://www.team-integra.net/forum/display_topic_threads.asp?ForumID=15&TopicID=106670&PagePosition=1 om ideeen op te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |