Daar heb je gelijk in. Ze zijn puur uit op provocatie. Niets meer dan dat.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er grenzen, en die worden weldegelijk gehandhaafd hoor, alleen zo'n Pietverdrietfiguur is wel een beetje Fok!adel, je moet je van hem ook niet al teveel aantrekken. Lees er gewoon voorbij.
Geldt ook voor EchtGaaf. Ga nooit op hun toer.
Dat kloptquote:Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijdje geleden ook al gezegd tegen jou, toen je tijdelijk weg was weliswaar, jij provoceert an sich ook wel, alleen sommige mensen reageren zoals Pietverdriet op Fok!, andere weer niet.
Ik ben het ook vaak niet met je eens, maar ik zal je niet persoonlijk aanvallen.
Dat is gewoon Fok!, je kan op één of ander alternatief forum gaan zitten, maar dan heb je geen discussie. Je moet nu eenmaal een beetje een olifantenhuid kweken.
Het is een gegeven idd. Niet normaal, maar wel een gegeven.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kloptIk begrijp echter wel de reactie van Floris.exe. Eigenlijk is het natuurlijk niet normaal als er zwaar op de persoon wordt gespeeld. Het valt destem eer op voor iemand die hier nieuw is. Maar ik weet intussen dat het een gegeven is.
Meneer Floris,quote:Op zondag 10 juni 2007 23:08 schreef floris.exe het volgende:
Ik begin mij mateloos te storen aan het getroll van Pietverdriet. In diverse POL-topics betrap ik hem er op, dat hij graag her en der onder de gordel van de linksen onder ons steekt en eveneens woorden hanteert die van weinig respect voor zijn linkse medemens getuigen.
Misschien dat deze klacht wat huilerig overkomt, maar ik vind het noodzakelijk.
Dat snap ik nu juist wel; maar als je denkt dat daaruit volgt dat er Nederlandse staatsburgers gaan worden uitgezet ben je op niveau TRU of BNW terecht gekomen. Vandaar mijn opmerking: probeer de juiste groep te benoemen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:22 schreef pberends het volgende:
Gaat Albayrak hele Marokkaanse gezinnen uitzetten?
Volgens mij snap je de stelling niet helemaal: ik vind de beargumentatie van Albayrak juist ridicuul.
Als elke pipo de clown een Nederlands paspoort kan krijgen dan stelt het Nederlands staatsburgerschap weinig voor.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat snap ik nu juist wel; maar als je denkt dat daaruit volgt dat er Nederlandse staatsburgers gaan worden uitgezet ben je op niveau TRU of BNW terecht gekomen. Vandaar mijn opmerking: probeer de juiste groep te benoemen.
Wat is dat nu? Wilders doet uitspraken en daar moet op POL op gereageerd kunnen worden. Wat wou je beweren, dat er alleen daar gereageerd mag worden waar de bron is? Dan zal het hier snel akelig leeg zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef sigme het volgende:
Voor het reaguren op Geen Stijl columns schijnt speciaal een hoekje van het internet ingericht te zijn. Slot.
Yepquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:20 schreef Autodidact het volgende:
Mahrouch: TBS voor straattuig
Volgs mij heet die knakker Marcouch.
Scherp, scherp. Ik was al op zoek naar dit topic.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Windvaan Bos strikes again
en
Hoogervorst verdient meer dan Balkenende
?
Uitkering omgekeerd evenredig maken aan opleidingsniveauquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:45 schreef buachaille het volgende:
Ter bevordering van de arbeidparticipatie door links-intellectuelen en ander tuig
Is het zo gruwelijk over de schreef dat het gecensureerd dient te worden? Lijkt me niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is dit normaal of zo?
[..]
Uitkering omgekeerd evenredig maken aan opleidingsniveau
Ah, dus het is oke om mensen die iets ontwikkelder zijn en links stemmen als 'tuig' te omschrijven? Prima. Dan mag ik dus ook praten over 'rechtse users en andere nazi's'?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Is het zo gruwelijk over de schreef dat het gecensureerd dient te worden? Lijkt me niet.
Tuig is niet gelijk aan nazi's, ook al zijn nazi's wel tuig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ah, dus het is oke om mensen die iets ontwikkelder zijn en links stemmen als 'tuig' te omschrijven? Prima. Dan mag ik dus ook praten over 'rechtse users en andere nazi's'?
Je vergelijking is verkeerd. Als 'linkse intellectuelen' voor bepaalde user gelijkstaan aan 'tuig', kun je mij niet verbieden rechtse intellectuelen (ja, ik weet dat het een contradictio in terminis is) gelijk te stellen aan nazi's.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Tuig is niet gelijk aan nazi's, ook al zijn nazi's wel tuig.
Nee dus.
Mijn antwoord was helder genoeg dacht ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je vergelijking is verkeerd. Als 'linkse intellectuelen' voor bepaalde user gelijkstaan aan 'tuig', kun je mij niet verbieden rechtse intellectuelen (ja, ik weet dat het een contradictio in terminis is) gelijk te stellen aan nazi's.
Sorry, blijkbaar gebruik ik woorden met teveel lettergrepen voor je of is de denktrant iets te ingewikkeld voor je. Waarom moet ik accepteren, dat ik als links persoon met een goede opleiding word gelijkgesteld met tuig?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn antwoord was helder genoeg dacht ik.
Vergelijken met nazi's, of gelijkstellen met nazi's, kan maar hoogst zelden. Ga er maar vanuit dat het gewoonlijk niet kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |