done.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:39 schreef Double-Helix het volgende:
[FOK!-Alliance] Political Simulator, doe mee! Deel 12
graag centraal
Domheid is toegestaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:27 schreef Sidekick het volgende:
Wie zijn erger: communisten of racisten?
Kan deze reactie door de beugel?
Wie ben jij om te oordelen dat dat dom is? Het is nu juist het discussie-onderwerp.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen dat dat dom is? Het is nu juist het discussie-onderwerp.
Communisme werkt alleen met gelijkgestemden, niet als je het opdringt. In zoverre is communisme gelijk aan racisme.
ik moet gaan mailen voor info? of mailen om vermeld te worden in het ban-topic?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:19 schreef sigme het volgende:
Mailen naar forum@fok.nl
Je hebt ook PM (envelopje bovenin het scherm)
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:43 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding] Sidekick linkt naar zijn eigen post.
Dat staat in de laatste posting.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:44 schreef Tup het volgende:
Waarom is De overheid maakt hier een grove fout ! gesloten? Het uitgangspunt was toch duidelijk? Is moondreamer niet erudiet genoeg?
Daar staat dat TS ongelijk heeft omdat het "zo al geregeld is", terwijl me toch duidelijk lijkt dat bedoeld wordt datquote:Op zondag 3 juni 2007 20:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat staat in de laatste posting.
Is het niet rustiger geworden sinds PJO zoveel ging baggeren in nagenoeg elk topic?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:26 schreef Specsavers het volgende:
Valt het jullie ook op dat het een stuk rustiger in Feedback is en op POL sind SCH en PJO geband zijn?
Ja, saai.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:26 schreef Specsavers het volgende:
Valt het jullie ook op dat het een stuk rustiger in Feedback is en op POL sind SCH en PJO geband zijn?
Idd, sommige personen hebben gewoon niet door hoe ze de sfeer kunnen verzieken door hun gezeur en pogingen tot linkse censuurquote:
Ja en het andere figuur waar het om ging was heel bewust bezig met sfeerverzieken om elders te kunnen huilen over z'n banquote:Op maandag 4 juni 2007 15:49 schreef Specsavers het volgende:
[..]
Idd, sommige personen hebben gewoon niet door hoe ze de sfeer kunnen verzieken door hun gezeur en pogingen tot linkse censuur
Dat continu in twijfel trekken van de sociale vaardigheden van rechtse mensen is nergens voor nodig.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jaja. Vroeg het enkel even omdat die zogenaamd liberairen vaak wat moeite hebben met de sociale omgang met echte mensen
.
off-topic reactie's zijn verwijderdquote:Op maandag 4 juni 2007 16:04 schreef Floripas het volgende:
Weer zelfmoord in Gitmo - is dat moord?
Eh, is hierin nu gemod, of ben ik mijn verstand aan het verliezen?
Ik ben gewoon met die mensen in discussie. Naar mijn mening verkondigen ze voor een deel meningen die volstrekt dwaas en gevaarlijk zijn maar daar ga ik toch ook niet over huilen in FB? Iemand wijzen op nadelen van een bepaald systeem is zuigen? Dat vind ik erg raar..quote:Op maandag 4 juni 2007 15:56 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Dat continu in twijfel trekken van de sociale vaardigheden van rechtse mensen is nergens voor nodig.
Dat hele geetter van jou in dat topic is ook puur om zand in de machine te strooien. Zuigen zuigen zuigen en dat dan heel beschaafd.
Wat ben jij een vervelend type zeg.
Merge deze ook maar bij de bovenste in: Update inzake SP voorkeurstemmen 1e kamerquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:57 schreef freako het volgende:
Ongeldige stem GroenLinks levert SP extra senaatszetel op
en
http://forum.fok.nl/topic/1031654
gaan eigenlijk allebei over de uitslag van de Eerste Kamerverkiezingen. Merge?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:36 schreef freako het volgende:
[..]
Merge deze ook maar bij de bovenste in: Update inzake SP voorkeurstemmen 1e kamer
Dat trekt wel rechtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:35 schreef freako het volgende:
[..]
Er lopen nu wel 2 topics door elkaar heen (deels door mijn schuld).
Ik kan niet echt vinden wat je bedoeld en op je doelt met Mekker.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:12 schreef Biggs. het volgende:
Johan Derksen over Marokkanen
Hitler vergelijkingen, mensen onterecht beschuldigen van racisme en daarmee een topic verneuken.
Wanneer worden er maatregelen tegen Mekker genomen?![]()
makak=Marrokaan mocht dat niet duidelijk zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 10:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, al die makakken aan het gas.
Dat bedoelt hij sarcastisch.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:16 schreef marnixds het volgende:
racistische MOD
[..]
makak=Marrokaan mocht dat niet duidelijk zijn.
Het doet nogal veel denken aan de gruwelijke holocaust.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat bedoelt hij sarcastisch.
Ik ben het helemaal met je eens. Hij trapt graag onder de bekende gordel. Ervaring genoeg. Jammer, want zijn inbreng voegt vaak best wat toe.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:08 schreef floris.exe het volgende:
Ik begin mij mateloos te storen aan het getroll van Pietverdriet. In diverse POL-topics betrap ik hem er op, dat hij graag her en der onder de gordel van de linksen onder ons steekt en eveneens woorden hanteert die van weinig respect voor zijn linkse medemens getuigen.
Misschien dat deze klacht wat huilerig overkomt, maar ik vind het noodzakelijk.
Inderdaad, inhoudelijk maakt hij van tijd tot tijd best goede punten, maar die goede punten worden verdoezeld door zijn misplaatste arrogantie en beledigingen.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Hij trapt graag onder de bekende gordel. Ervaring genoeg. Jammer, want zijn inbreng voegt vaak best wat toe.
Ik heb meer moeite met het feit dat hij het altijd op de persoon weet te munten. Binnen 3 posten gaat ie weer vol op de man.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:13 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Inderdaad, inhoudelijk maakt hij van tijd tot tijd best goede punten, maar die goede punten worden verdoezeld door zijn misplaatste arrogantie en beledigingen.
Dat klopt, je ziet echt het proces zich voltrekken. Eerst doet ie een bewering of weerlegt hij een bewering van een ander. En dan, wanneer daar op wordt gereageerd op een manier die hem niet zint, begint ie met een post of twee op de man te spelen. Keer op keer. En het lijkt ook wel, alsof hij, wanneer hij net in een nieuw topic komt kijken, direct bij hem inmiddels bekende tegenstanders probeert te porren.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met het feit dat hij het altijd op de persoon weet te munten. Binnen 3 posten gaat ie weer vol op de man. Ook hier weer.
Kan zijn, maar er zijn grenzen. Pietverdriet komt en zaait verderf en dan vertrekt hij stilzwijgend. Dat is net goed voor het klimaat van de topics.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
Jongens dat is Fok! hoor.
Toch goed dat een nieuwkomer zich uitspreekt. Dat we er resistent van worden is een veeg teken.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
Jongens dat is Fok! hoor.
Tuurlijk zijn er grenzen, en die worden weldegelijk gehandhaafd hoor, alleen zo'n Pietverdrietfiguur is wel een beetje Fok!adel, je moet je van hem ook niet al teveel aantrekken. Lees er gewoon voorbij.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:30 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Kan zijn, maar er zijn grenzen. Pietverdriet komt en zaait verderf en dan vertrekt hij stilzwijgend. Dat is net goed voor het klimaat van de topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |