abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50134045
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:48 schreef DS4 het volgende:
Het stuk van Derksen is makkelijk scoren en gaat erin als koek. Dan is Derksen ook op zijn sterkst hoor, als hij met de stroom mee kan zwammen, euh zwemmen.

Wat ik mis is de oplossing van het probleem (en er is een probleem, zoveel is duidelijk). Johan heeft die niet en ik heb hem ook niet hoor. Het probleem benoemen heeft te lang niet gemogen, ingegeven door politieke correctheid. Maar tegenwoordig is het mode om het probleem te blijven benoemen. Ik zou graag eens door willen naar de volgende stap en hoop dat het woord "thee" daar niet in voorkomt.
Hij geeft toch ook duidelijk aan dat hij de oplossing niet heeft voor het probleem. Het is aan de politiek om de volgende stap te zetten en niet aan Derksen. Het probleem zal echter talloze keren herhaald moeten worden omdat het bekrompen politieke zooitje het maar niet wil erkennen, laat staan het hard aanpakt. Hulde dat Derksen het probleem dus op zo een manier weer herhaald.

[ Bericht 3% gewijzigd door Biggs. op 05-06-2007 18:16:30 ]
pi_50134151
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

en kijk eens wanneer een NL politie agent hetzelfde doet dan wordt hij aangeklaagd wegens discriminatie het topic er over loopt nog
Ja dus, dat is hun goed recht. Ze hebben het recht om erover te klagen, of de rechter hen gelijk heeft is een ander verhaal. Wat dat ermee te maken heeft, is mij een raadsel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_50134200
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:54 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Je zegt, dat jij het had over de kentering van de cultuur, maar juist ik was degene die het eerst het woord kentering poneerde en ik weet welke definitie en functie ik aan dat woord meegaf.

Is het nu duidelijk, Mutant?
Nee, want welke functie en definitie heeft het woord "kenteren" dan anders nog? Is er een nieuwe soort definitie opgenomen in de vandale dan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_50134226
quote:
De gemeente stuurde voorturend ambtenaren op studiereis naar Marokko om begrip te kweken voor de Marokkaanse cultuur.
Caramba wat een onnozele ganzen zitten daar toch op het stadshuis

Had laatst ook een marokanen incident. 2 kankermarokanen op hun scooter kwamen mij veels te hard tegemoet. Willen ze mij RECHTS (vanuit mijn standpunt gezien) inhalen Ja dan krijg je een botsing. Ik had praktisch geen schade, zij wel. Of ze niet uit konden kijken zei ik nog. Toen werden ze echt boos. Met een blik in de ogen van Kerberos die besloten heeft in de bovenwereld wat rotzooi te trappen kreeg ik de verwensing naar mijn hoofd. Het intereseerde me verder niet meer en ben gewoon doorgefietst. Wel af en toe omkijken of die kankerriffers niet in stormtrein vaart met een mes in de hand me in de rug wilde aanvallen maar ze hadden het gelukkig te druk met hun scooter.

Maroks: het land uit tieften. (bijna) allemaal
pi_50134268
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:52 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Losgeslagen Marokanen zijn het gevolg van de verzorgingstaat. Pak hun uitkeringen af, dwing ze hun school af te maken en je bent af van het gezeik.
Mensen hun school dwingen af te maken is onderdeel van een verzorgingsstaat.
pi_50135581
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:52 schreef Lyrebird het volgende:

Losgeslagen Marokanen zijn het gevolg van de verzorgingstaat. Pak hun uitkeringen af, dwing ze hun school af te maken en je bent af van het gezeik.
Was het maar zo simpel. Maar: je probeert een oplossing te bedenken, dus daarvoor hulde.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_50135706
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:01 schreef Biggs. het volgende:

Hij geeft toch ook duidelijk aan dat hij de oplossing niet heeft voor het probleem.
Dat klopt. Ik verwijt het hem niet, ik heb de oplossing ook niet.
quote:
Het is aan de politiek om de volgende stap te zetten en niet aan Derksen. Het probleem zal echter talloze keren herhaald moeten worden omdat het bekrompen politieke zooitje het maar niet wil erkennen, laat staan het hard aanpakt. Hulde dat Derksen het probleem dus op zo een manier weer herhaald.
Nou, het is de laatste tijd wel mode om het probleem steeds weer te benoemen. En nu heb ik dat wel gezien. Ik wil dat iemand eens wat schrijft over hoe WEL. Door alleen maar het probleem te benoemen maak je het alleen maar erger want: de goeden worden ook aangekeken op hun gedrag, de groep gaat zich nog geïsoleerder voelen, het is een bevestiging voor de kwaden dat ze niet alleen zijn, er komt laksheid over diegenen die het op moeten lossen want het is nu eenmaal zo, het gevoel van onveiligheid neemt toe, enz.

Het werkt dus op zeker moment contra-productief.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:15:20 #108
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_50136478
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, want welke functie en definitie heeft het woord "kenteren" dan anders nog? Is er een nieuwe soort definitie opgenomen in de vandale dan?
Ik zie dat we een stapje verder zijn dan eerder toen jij sprak over ‘dat ik op zijn zachts gezegd onduidelijk ben’.
Je weet nu weer over welk woord ik het heb. Nu alleen een verklaring over de interpretatie, functie en definitie.
Ik stel, dat jij kentering anders interpreteert.
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik had het over de zogenaamde kentering in cultuur.
Ik neig te denken, dat je hier op assimilatie doelt. Cultuurverandering/cultuuraanpassing om te voldoen aan de wensen van de Nederlandse samenleving.
Dat doet verder niet ter zake, want ongeacht deze aanname van mij constateer ik dat jij refereert aan cultuur en ik zeg, dat een kentering moet zorgen dat Marokkanen minder in criminaliteitscijfers terecht komen.
Ik vind mijn benadering positiever dan die van jou. Los daarvan is de crux van mijn stelling, dat rondom de aanpak van criminele allochtonen/Marokkanen een verandering van benadering tot vaststelling van de problemen moet komen. De politieke correctheid is jarenlang geweest, dat criminaliteit enkel aan sociale omstandigheden geweten mag worden en dát mag wel eens veranderd worden.

Is het nu duidelijk, Mutant?

Verder wil ik nog even terugkomen op een ander puntje:
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is dus onzin, je neigt nu bijna te stellen dat het slachtoffers zijn. Dat ze niet naar school gaan of geen werk hebben is iets wat ze aan zichzelf te danken hebben in 99 van de 100 gevallen. Het heeft dan ook totaal geen zin om op dat vlak iets te regelen aangezien het gaat om een bepaalde overtuiging die in die jongeren zelf zit. Dat kan je niet omzetten door er beleidsregels voor te gaan creeren, zoals de centrum-rechtse kabinetten dat wel even dachten te doen.
Beleid maken doe je voor de lange termijn, maar ook vanuit pragmatisme. Voor een voorbeeld verwijs ik naar een topic uit [NWS] waar het gaat over Marokkanen die en zwembad in Beersel onveilig maken en beleid dat gericht wordt toegepast om de toestand onder controle te houden. Voor de langere termijn zou je bijvoorbeeld kunnen bedenken aan maatregelen om schooluitval te verminderen; zoals het verhogen van de leerplichtleeftijd naar 18 jaar.

In elk geval ben ik, in tegenstelling tot jou, van mening dat een kentering in het bewustzijn van de politici en beleidsmakers moet komen. Zij hebben al te lang verzaakt, alles met de mantel der liefde bedekt en mensen die de alarmbel rinkelde weggezet als xenofoob (en soms nog erger). Daar zijn die jongeren ook slachtoffer van geworden, maar het moet niet zo zijn, dat wij hen ook als zodanig gaan behandelen.
Je mag ze ook aanspreken op hun eigen verantwoordelijkheid en repressief zijn wanneer zij de wet overtreden, maar ik ben niet voor het compleet afschrijven.
Ik vind dat je als maatschappij verplicht bent de ondersteuning te gevendie zij nodig hebben, want hoge criminaliteitcijfers raakt de veiligheid van ons allen.
quote:
Sinds het Fortuynisme is er geen reet gebeurd op dat vlak anders, althans er is geen sprake van enige vorm van vermindering van overlast of iets in die richting. Kennelijk helpt het "rechtse" denken dat iedereen maar met de billen bloot moet ook niet echt. Het vermijden van het debat met de betreffende burgers is een mooie tekortkoming.
Daar ben ik het niet mee eens. Over de hele linie was er in Nederland in 2006 minder criminaliteit dan in de jaren daarvoor. En nog wat informatie daarover van het Ministerie van Binnenlandse Zaken Ik denk dat hierdoor mensen mondiger worden. Als men het gevoel heeft, dat de problemen die aangekaart zijn serieus worden genomen, is men eerder geneigd melding te maken van misstanden.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:36:34 #109
99433 Tup
Tupperwaar
pi_50137447
Het is een goed stuk en ook erg neutraal. Begrijp ook niet waarom TS dit meteen ziet als "het gelijk van rechts". Dit is een drama en er moet iets aan gebeuren. Dat heeft centrum, centrumlinks en centrumrechts (CDA/PvdA/VVD) jaren lang nagelaten.
Wasserwunderland
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:17:20 #110
167723 sanni
Acima de seu
pi_50139105
en als aanvulling op het stuk van Johan Derksen:
quote:
door schrijfster Fleur Jurgens

Marokkaanse jongens in Nederland zijn bijna geboren om te mislukken. Ze wonen in achterstandsbuurten en groeien op in bijstandsgezinnen, waar moeder haar ?prinsjes? verwent en vader de ogen sluit voor het wangedrag. " Die kansloze situatie is de schuld van de Nederlanders " Zegt de Marokkaan.

Fleur Jurgens af van die klaagzang over discriminatie en ongelijke kansen. " Ik wil geen Marokkanen kwetsen of stigmatiseren, maar we moeten ons niet blindstaren op de culturele achtergrond. Daarom hamer ik op de eigen verantwoordelijkheid. In de opvoeding van overlastgevende jongens ontbreekt het aan toezicht.??

In opdracht van de onderzoeksstichting Politie en Wetenschap interviewde ze zeventig deskundigen, onder wie leraren, opvoedkundigen, politieagenten en kinderrechters over de thuissituatie van de probleemjongens. In haar boek doorbreekt ze enkele mythen, die het gedrag van ontspoorde Marokkanen vergoelijken. Het gaat niet om ?slechts? een handjevol lastpakken, die zich misdragen omdat ze zich bij de discotheek of op de arbeidsmarkt gediscrimineerd voelen. De jongeren prijzen zichzelf uit de markt door een gebrek aan sociale vaardigheden en normen en waarden.

,,Ik geloof best dat ze worstelen met hun identiteit, dat er sprake is van een generatiekloof en dat er soms wordt gediscrimineerd. Maar we moeten het oorzakelijk verband tussen culturele afkomst en crimineel gedrag loslaten. Nederland heeft een rijkdom aan mogelijkheden om je te kunnen uiten. Waarom moet je dat doen door tasjes te roven???

De gedachte dat Nederland bij de Marokkaanse gastarbeiders in het krijt staat (het ?slavernij-argument?) gaat niet op, stelt Jurgens. Een groot deel van de huidige gemeenschap is hier gekomen als gezinshereniger, huwelijksmigrant of gelukszoeker. Toch manoeuvreren Marokkanen zich in een slachtofferrol die een voedingsbodem is voor anti-Nederlandse sentimenten.

Jurgens, die waarschuwt voor ?Parijse toestanden?, verbaast zich er over dat hulpverleners daarin te veel meegaan. ,,Het gevaar is radicalisering. De jongeren grijpen de islam aan om hun eer te redden, maar de échte lastpakken hebben nauwelijks iets met het geloof. Ze vinden het stoer te zien hoe Mohammed B. in een limousine naar de rechtbank wordt gereden.??

De problemen ontstaan grotendeels achter de eigen voordeur. De strenge sociale controle op Marokkaanse meisjes is bij jongens ver te zoeken. ,,Die hebben erg veel macht. Ze ontwikkelen zich tot grote ego?s met korte lontjes. En ze komen er vaak mee weg, want de pakkans van kruimeldieven is gering en de straffen zijn mild. Daardoor kunnen ze zich als prinsjes blijven gedragen. Vaders komen pas in actie als het misgaat. Maar zo autoritair dat het averechts werkt.??

Ook in het onderwijs valt winst te boeken. ,,Voor veel Marokkanen is het vmbo te hoog gegrepen. Ze zijn gebaat bij kleine scholen waar heel praktisch aandacht is voor taal, discipline en gedrag.??
pi_50139431
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:09 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Mensen hun school dwingen af te maken is onderdeel van een verzorgingsstaat.
Dat is beleid van het afgelopen jaar. Maar vroeger werd een 18-jarige met een uitkering zoet gehouden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:31:04 #112
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_50139661
De oplossing is simpel. Marokkanen die een paar keer zijn opgepakt die zet je in een heropvoedingskamp. Op het spel staat hun Nederlandse paspoort. Verneuken ze deze opdracht. Toedeledokie!
pi_50140083
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:46 schreef freddygonzales het volgende:
Goed stuk, normaal ben ik niet zo gecharmeerd van Derksen maar nu legt hij de vinger op de zere plek.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 juni 2007 @ 21:56:44 #114
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50143691
Goed stuk van derksen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 5 juni 2007 @ 22:11:28 #115
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_50144313
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:46 schreef freddygonzales het volgende:
Goed stuk, normaal ben ik niet zo gecharmeerd van Derksen maar nu legt hij de vinger op de zere plek.
Derksen schrijft wel af en toe een interessante column in VI, en dit is er eentje van. Dat verhaal van z'n verhuizing had hij al eens eerder verteld trouwens, dus ik verwachte zo''n verhaal wel van hem nav de rellen bij het voetbal.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_50145594
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:31 schreef Armageddon het volgende:
De oplossing is simpel. Marokkanen die een paar keer zijn opgepakt die zet je in een heropvoedingskamp. Op het spel staat hun Nederlandse paspoort. Verneuken ze deze opdracht. Toedeledokie!
De oplossing is helemaal niet simpel, bv hoe moet je dan de autochtonen straffen die de zelfde misdaden begaan? ( ja die zijn er ook hoor)
Die het land uitschoppen is geen optie.

Ik ben het opzich wel met je eens, zolang Marokko vast houd aan het Marokkaanse staatsburgerschap, moeten daar ook concequenties aan verbonden zijn, anders is het alleen maar de lusten en niet de lasten.
Maar zo eenvoudig is het (helaas) niet.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 22:55:52 #117
2964 Armageddon
pi_50146273
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:40 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

De oplossing is helemaal niet simpel, bv hoe moet je dan de autochtonen straffen die de zelfde misdaden begaan? ( ja die zijn er ook hoor)

Ik ben het opzich wel met je eens, zolang Marokko vast houd aan het Marokkaanse staatsburgerschap, moeten daar ook concequenties aan verbonden zijn, anders is het alleen maar de lusten en niet de lasten.
Maar zo eenvoudig is het (helaas) niet.
Autochtonen zet je op een werkstraf. En niet zo'n slappe zachte als dat je nu hebt. Zoals 60 uur schoffelen wat betekent 60 uur in het bos liggen/vissen. Maar ook een harde aanpak. Gewoon 540 uur keihard opvoedingskamp. ala jaren 60. De zweep erover.
pi_50146370
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:40 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Je kan je afvragen of de overheid in dit geval niet pro-actief moet handelen in plaats van reactief te straffen. Dat laatste werkt namelijk niet.
Big dick.
pi_50147027
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Autochtonen zet je op een werkstraf. En niet zo'n slappe zachte als dat je nu hebt. Zoals 60 uur schoffelen wat betekent 60 uur in het bos liggen/vissen. Maar ook een harde aanpak. Gewoon 540 uur keihard opvoedingskamp. ala jaren 60. De zweep erover.
En dat is nou juist het probleem, nu ga je 2 Nederlanders ongelijk behandelen, en dat mag dus niet.
Ook die Marokkaan is hier geboren en dus Nederlander.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 23:23:31 #120
2964 Armageddon
pi_50147330
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:16 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

En dat is nou juist het probleem, nu ga je 2 Nederlanders ongelijk behandelen, en dat mag dus niet.
Dat zeg jij. Als het een Nederlander is dan behandelen we hem gelijk als een Nederlander. De marokkanen in ons land voelen zich geen Nederlander en dus behandelen we ze ook niet als een Nederlander. Eerst oprotten dus naar Marokko. Kijken hoe leuk het daar is en dan halen we ze weer terug en dan gedragen ze zich wel. Geloof mij maar.
pi_50148142
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:16 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Als iemand een Nederlandse en nog een andere nationaliteit heeft is de oplossing vrij simpel.
Je pakt de Nederlandse nationaliteit na een waarschuwing af.
Diegene is een keer gepakt krijgt een 2e kans, gaat weer de fout in en opzouten.
Wat mij betreft geef je na de 1e kans nog een 2e kans maar daarna is het toch echt over en uit en kunnen ze een kaartje van me krijgen met de groetjes uit Nederland.

De mensen met alleen een Nederlandse nationaliteit zul je inderdaad op een andere manier moeten aanpakken maar je kan wat meer tijd aan diegene spenderen aangezien een andere grote groep al weg is naar huis.

Edit: kleine aanpassing
pi_50148766
wat een ezel is Johan

hij vraagt er zelf om
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_50148980
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef Meki het volgende:
wat een ezel is Johan

hij vraagt er zelf om
wat een ezel is meki

hij vraagt er zelf om
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_50149080
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

wat een ezel is meki

hij vraagt er zelf om
om ijs geef maar
  woensdag 6 juni 2007 @ 00:13:17 #125
2964 Armageddon
pi_50149084
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef Meki het volgende:
wat een ezel is Johan

hij vraagt er zelf om
Lees dit topic nog eens goed door en ga daarmee naar dat kutvolk van je. Laat het ze eens lezen en vraag wat ze ervan vinden.
pi_50149093
wat een racist is die Johan.

en dan nog huilen erbij
pi_50149118
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:13 schreef Meki het volgende:

[..]

om ijs geef maar
Voor op je blauwe oog?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_50149131
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:13 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Lees dit topic nog eens goed door en ga daarmee naar dat kutvolk van je. Laat het ze eens lezen en vraag wat ze ervan vinden.
zeg ga eens naar hitler met je opmerkingen met kutvolk
  woensdag 6 juni 2007 @ 00:15:20 #129
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_50149158
Verder nog een constructieve bijdrage, Meki?
Of ga je weer baggeren?
  woensdag 6 juni 2007 @ 00:15:43 #130
2964 Armageddon
pi_50149173
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Kutvolk ja, meer niet en niet minder. kutvolk met een grote K. Wat heeft Hitler hier mee te maken? Ik zeg het. Niet Hitler. Ik.
  woensdag 6 juni 2007 @ 00:16:30 #131
2964 Armageddon
pi_50149197
Kutvolk totdat het tegendeel bewezen is. KUTVOLK!
pi_50149198
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:15 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Kutvolk ja, meer niet en niet minder. kutvolk met een grote K. Wat heeft Hitler hier mee te maken? Ik zeg het. Niet Hitler. Ik.
hetzelfde denkbeelde als Hitler hou je erover. zeg maar gerust en geef het maar toe
pi_50149201
quote:
Zegt ie iets verkeerds?
pi_50149218
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:15 schreef damian5700 het volgende:
Verder nog een constructieve bijdrage, Meki?
Of ga je weer baggeren?
Ik zal Johan niet achterna hoor met zijn racitische geblaat
  woensdag 6 juni 2007 @ 00:18:21 #135
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_50149261
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik zal Johan niet achterna hoor met zijn racitische geblaat
Prima. En weer ergens anders gaan spelen, alstublieft
  woensdag 6 juni 2007 @ 00:18:29 #136
2964 Armageddon
pi_50149266
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:16 schreef Meki het volgende:

[..]

hetzelfde denkbeelde als Hitler hou je erover. zeg maar gerust en geef het maar toe
Het is inderdaad tijd voor een nieuw klein hitlertje ja. Dat zei mijn oma al. En die heeft de oorlog meegemaakt. Het is tijd voor een nieuw klein hitlertje. Tijd om dat kutvolk van je op de "rails" te krijgen.
pi_50149300
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:18 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Het is inderdaad tijd voor een nieuw klein hitlertje ja. Dat zei mijn oma al. En die heeft de oorlog meegemaakt. Het is tijd voor een nieuw klein hitlertje. Tijd om dat kutvolk van je op de "rails" te krijgen.
soort holocaust ?? toch ??
pi_50149310
quote:

[..]

Ah, Arma, doe jij het topicreport of doe ik het? Meki de Mongool mag namelijk zijn favoriete politicus helemaal niet meer aanroepen alhier.
pi_50149327
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:18 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Tijd dat je oma wordt opgenomen dan want als je een nieuw klein Hitlertje wilt dan ben je wel compleet gestoord.
  woensdag 6 juni 2007 @ 00:22:50 #140
2964 Armageddon
pi_50149369
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ah, Arma, doe jij het topicreport of doe ik het? Meki de Mongool mag namelijk zijn favoriete politicus helemaal niet meer aanroepen alhier.
Ik doe heul geen topicreport.
pi_50149393
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:21 schreef Fides het volgende:

[..]

Tijd dat je oma wordt opgenomen dan want als je een nieuw klein Hitlertje wilt dan ben je wel compleet gestoord.
Zeg dat maar tegen alle CCCP-shirt, Kaftan, Hoofddoek en meer van dat soort vergelijkbare onzin dragers
  woensdag 6 juni 2007 @ 00:23:32 #142
2964 Armageddon
pi_50149398
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:21 schreef Fides het volgende:

[..]

Mijn oma is overleden. En ze was/is niet gestoord.
pi_50149414
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:22 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ik doe heul geen topicreport.
Dan doe ik het wel.
Meki de Mongool moet kapot! Kapot kapot!
pi_50149464
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dan doe ik het wel.
Meki de Mongool moet kapot! Kapot kapot!
doe maar . en ik hoop dat je dat ook doet bij Armeggedon bij haar hitler goedkeuring
  woensdag 6 juni 2007 @ 00:27:21 #145
2964 Armageddon
pi_50149513
ik ga even poepen.
pi_50149528
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:23 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Mijn oma is overleden. En ze was/is niet gestoord.
Dan kan ze niet meer worden opgenomen. Als je een klein Hitlertje wilt (en zelf de oorlog hebt meegemaakt(?)) spoor je mijn inziens niet.

Maargoed, jouw opmerkingen over harder straffen blabla, allochtonen het land uit zetten blabla, getuigen ook niet van al te veel intelligentie en nuance.
pi_50149583
Lekker Johan
pi_50149596
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:25 schreef Meki het volgende:

[..]

doe maar . en ik hoop dat je dat ook doet bij Armeggedon bij haar hitler goedkeuring
Nee absoluut niet. Het gaat mij, en de rest van weldenkend Nederland, om jou. Jij. Jij bent de vleesgeworden Corky. Jij moet, als een aambei, opgelost worden. Er dient een zalf uitgevonden te worden om de naar buiten geperste endeldarm die jij bent weer in het shithole waar je vandaan kwam te persen.
  woensdag 6 juni 2007 @ 00:31:16 #149
2964 Armageddon
pi_50149597
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:27 schreef Fides het volgende:

[..]

Dan kan ze niet meer worden opgenomen. Als je een klein Hitlertje wilt (en zelf de oorlog hebt meegemaakt(?)) spoor je mijn inziens niet.

Maargoed, jouw opmerkingen over harder straffen blabla, allochtonen het land uit zetten blabla, getuigen ook niet van al te veel intelligentie en nuance.
Droom jij maar lekker verder ventje. We zullen wel zien wie er gelijk heeft over een pak een beet tien jaar.
pi_50149770
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:31 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Droom jij maar lekker verder ventje. We zullen wel zien wie er gelijk heeft over een pak een beet tien jaar.
Jij snapt er gewoon helemaal niets van. Waaruit blijkt dat harder straffen recidive/criminaliteit tegen gaat? Heb je enig idee hoeveel verdragen/regels/wetten we overtreden als we Nederlanders hun paspoort ontnemen en deporteren naar het land waar hun ouders geboren zijn? Je kraamt gewoon onzin uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')