done.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:39 schreef Double-Helix het volgende:
[FOK!-Alliance] Political Simulator, doe mee! Deel 12
graag centraal
Domheid is toegestaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:27 schreef Sidekick het volgende:
Wie zijn erger: communisten of racisten?
Kan deze reactie door de beugel?
Wie ben jij om te oordelen dat dat dom is? Het is nu juist het discussie-onderwerp.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen dat dat dom is? Het is nu juist het discussie-onderwerp.
Communisme werkt alleen met gelijkgestemden, niet als je het opdringt. In zoverre is communisme gelijk aan racisme.
ik moet gaan mailen voor info? of mailen om vermeld te worden in het ban-topic?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:19 schreef sigme het volgende:
Mailen naar forum@fok.nl
Je hebt ook PM (envelopje bovenin het scherm)
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:43 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding] Sidekick linkt naar zijn eigen post.
Dat staat in de laatste posting.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:44 schreef Tup het volgende:
Waarom is De overheid maakt hier een grove fout ! gesloten? Het uitgangspunt was toch duidelijk? Is moondreamer niet erudiet genoeg?
Daar staat dat TS ongelijk heeft omdat het "zo al geregeld is", terwijl me toch duidelijk lijkt dat bedoeld wordt datquote:Op zondag 3 juni 2007 20:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat staat in de laatste posting.
Is het niet rustiger geworden sinds PJO zoveel ging baggeren in nagenoeg elk topic?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:26 schreef Specsavers het volgende:
Valt het jullie ook op dat het een stuk rustiger in Feedback is en op POL sind SCH en PJO geband zijn?
Ja, saai.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:26 schreef Specsavers het volgende:
Valt het jullie ook op dat het een stuk rustiger in Feedback is en op POL sind SCH en PJO geband zijn?
Idd, sommige personen hebben gewoon niet door hoe ze de sfeer kunnen verzieken door hun gezeur en pogingen tot linkse censuurquote:
Ja en het andere figuur waar het om ging was heel bewust bezig met sfeerverzieken om elders te kunnen huilen over z'n banquote:Op maandag 4 juni 2007 15:49 schreef Specsavers het volgende:
[..]
Idd, sommige personen hebben gewoon niet door hoe ze de sfeer kunnen verzieken door hun gezeur en pogingen tot linkse censuur
Dat continu in twijfel trekken van de sociale vaardigheden van rechtse mensen is nergens voor nodig.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jaja. Vroeg het enkel even omdat die zogenaamd liberairen vaak wat moeite hebben met de sociale omgang met echte mensen
.
off-topic reactie's zijn verwijderdquote:Op maandag 4 juni 2007 16:04 schreef Floripas het volgende:
Weer zelfmoord in Gitmo - is dat moord?
Eh, is hierin nu gemod, of ben ik mijn verstand aan het verliezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |