Nogal. En ik denk dat Huub het hele verhaal ook nog wel te horen krijgtquote:Op zondag 27 mei 2007 03:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een afgang voor Eric
Nou je het zegt, het is gewoon een huubgroupie die zich via eric omhoog wil neukenquote:Op zondag 27 mei 2007 03:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een afgang voor Eric
Welk verhaalquote:Op zondag 27 mei 2007 03:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nogal. En ik denk dat Huub het hele verhaal ook nog wel te horen krijgt![]()
Mijn gok : Je hoeft Huub niets meer te vertellen, hij voelt zoiets heel snel aan ........quote:Op zondag 27 mei 2007 03:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nogal. En ik denk dat Huub het hele verhaal ook nog wel te horen krijgt![]()
Nu wel jaquote:Op zondag 27 mei 2007 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn gok : Je hoeft Huub niets meer te vertellen, hij voelt zoiets heel snel aan ........
Nou ja, Eric heeft niet aan Huub verteld dat zijn date eigenlijk helemaal niets met hem wil, maar wel steeds om Huub vraagt.quote:
Weer zo'n post die niet door het Caps-filter is gekomen. Het is een prima filter.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:00 schreef STAP01 het volgende:
WTF!!!!!!!!!!!!!! Wat gebeurt hier in godsnaam allemaal!!! ....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahahah dus tochquote:Op zondag 27 mei 2007 04:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou ja, Eric heeft niet aan Huub verteld dat zijn date eigenlijk helemaal niets met hem wil, maar wel steeds om Huub vraagt.
Ik sta 100% achter deze uitspraak!quote:Op zondag 27 mei 2007 04:00 schreef STAP01 het volgende:
WTF!!!!!!!!!!!!!! Wat gebeurt hier in godsnaam allemaal!!! DIT IS TOCH FOCKING NIET NORMAAL MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, sorry hoor! Ik weet het niet anders te beschrijven!quote:Op zondag 27 mei 2007 04:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weer zo'n post die niet door het Caps-filter is gekomen. Het is een prima filter.
GEKKEHUIS!quote:Op zondag 27 mei 2007 04:03 schreef SiRojK het volgende:
Huub heeft gewoon seks met Lieke en dan gaat hij dit doen, waar de fuck slaat dat nu weer op dan
Ja, zo durf je wel... Ik had gehoopt op een mooie cap voor de OP maar de heren houden het ehm... beschaafd.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor het archief : 3 jongetjes, die spelen dat ze met hun plassertje spelen
[afbeelding]
How about lieke trouwensquote:Op zondag 27 mei 2007 03:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een afgang voor Eric
Gokje;quote:Op zondag 27 mei 2007 04:04 schreef Kaleddis het volgende:
Ben toch wel benieuwd wie nu wat met wie aan het doen is...
en dan gaat huub zeggen... jij zoent toch met amandaquote:Op zondag 27 mei 2007 04:05 schreef Kaleddis het volgende:
Dat worden natuurlijk wel weer eindeloze discussies morgen met Lieke, want zij zag het niet zitten![]()
De kijkwijzer, is dat een andere definitie van kijkcijfers?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:04 schreef Lobasca het volgende:
Doen ze allemaal vanwege de kijkwijzer, de dekbedden. Stelletje Ron O's.
Kamerplanten.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:07 schreef Lobasca het volgende:
Wat is de volgende STAP in Dgk, sex met bejaarden, gehandicapten...
als we huub mogen geloven dan houd ie het liever bij een vinger.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gokje;
Eric gaat anale sex hebben, met Huub of met de Date.
Na STAP01 krijgen we STAP02quote:Op zondag 27 mei 2007 04:07 schreef Lobasca het volgende:
Als ze zonder dekens doen, wordt het zeker niet uitgezonden op tv. Dan slooft Huub zich voor niks uit.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:07 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
De kijkwijzer, is dat een andere definitie van kijkcijfers?
En Japio foto's maken.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:07 schreef lorence1 het volgende:
kan brian die dekens er niet ff weer aftrekken?
Leeftijdscategorieen, aangezien het vrij vroeg word uitgezonden kunnen ze zonder dekbedden niks uitzenden, als ze dat al zouden willen....quote:Op zondag 27 mei 2007 04:07 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Dit soort sex, mag niet om half 8 uitgezonden worden, heeft een commissie van wijzemannen en vrouwen bepaald, je weet wel 2 paar voetjes.....de kijkwijzer.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:07 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Wil je mij erbuiten laten alsjeblieft! Thanks!quote:Op zondag 27 mei 2007 04:07 schreef Lobasca het volgende:
Het zou leuk zijn als Lieke even zelf naar boven komtquote:Op zondag 27 mei 2007 04:09 schreef KimiK het volgende:
Zou nu leuk zijn als Lieke Jaap wakker maakt om boven foto's te laten nemen![]()
zuigen, krengquote:Op zondag 27 mei 2007 04:08 schreef lorence1 het volgende:
wordt er nou gebangd of alleen getrokken>
Als je dat wel zou willen, kon je ook gaanquote:Op zondag 27 mei 2007 04:09 schreef Hanekrooi het volgende:
Hier haak ik af. Heb geen zin om te kijken naar drie neukende mannen![]()
laat mij er buiten, wil je!quote:Op zondag 27 mei 2007 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Na STAP01 krijgen we STAP02
Animal planet mag ook overdagquote:Op zondag 27 mei 2007 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Leeftijdscategorieen, aangezien het vrij vroeg word uitgezonden kunnen ze zonder dekbedden niks uitzenden, als ze dat al zouden willen....
Misschien eerst als plant gaan daten op second lifequote:
Als jij je kroos meeneemt.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien eerst als plant gaan daten op second life![]()
Ik hoorde niksquote:Op zondag 27 mei 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
Kreunnnn, ik word nat.
Dat zeg ik niet, dat hoor ik op de trio-stream.
Ik haak ook af, ieder zn meug. Dit niet voor mij iig! CIAO!quote:Op zondag 27 mei 2007 04:09 schreef Hanekrooi het volgende:
Hier haak ik af. Heb geen zin om te kijken naar drie neukende mannen![]()
Is that your mic, or are you just glad to see me?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
M'n vermoeden klopt. Huub ligt erbij, lacht en doet verder niets. Heeft zelfs gewoon z'n zender nog om.
ja ze hadden het over wil je ook even proeven.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:14 schreef Kaleddis het volgende:
Ik gok dat Michael nu Huub gaat pijpen.
Hij valt zo weer in slaapquote:Op zondag 27 mei 2007 04:15 schreef miesy het volgende:
huub is er te moe voor zei die.
Weet je nog toen Eric zat te rukken in de jacuzzi en zelf in slaap vielquote:
Het zijn net gewone mensen hequote:Op zondag 27 mei 2007 04:19 schreef Lobasca het volgende:
Nou, als dit alles is....
Dus seks met eric is gewoon slaapverwekkend?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je nog toen Eric zat te rukken in de jacuzzi en zelf in slaap viel
Zou Mundo garantie geven ?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:19 schreef Lobasca het volgende:
Wil je je geld terug?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:19 schreef Lobasca het volgende:
Dat valt wel mee. Ze moet er om lachen.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:25 schreef Kaleddis het volgende:
Haha, wat ik al dacht, Lieke heeft nu geen zin meer en is geirriteerd![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 04:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ze moet er om lachen.
Niet van harte volgens mij hoor. Ze wil in elk geval niet verder omdat ze het idee niet prettig vindt.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ze moet er om lachen.
Toen Huub net terug was moest ze flink lachen. Nu niet meer idd. Komt denk ik ook een beetje door de manier waarop Huub alles vertelde. Ze zijn nu beiden in de keuken wat drinken pakken.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet van harte volgens mij hoor. Ze wil in elk geval niet verder omdat ze het idee niet prettig vindt.
Wie eigenlijk wel?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:30 schreef lorence1 het volgende:
en erik is dus ook nog niet aan zijn trekken gekomen volgens mij
Volgens mij vind Eric er geen ruk aan ........quote:Op zondag 27 mei 2007 04:30 schreef lorence1 het volgende:
en erik is dus ook nog niet aan zijn trekken gekomen volgens mij
sja huub, niet iedereen is zo ruimdenlkend als jij.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:26 schreef Lobasca het volgende:
Nu is Huub zwaar geil, en wil Lieke slapen. Wat een giller.
't Is inderdaad iets wat ik niet dagelijks ziequote:Op zondag 27 mei 2007 04:31 schreef lorence1 het volgende:
[..]
wij, eindelijk weer eens lachen om de streams
Ik heb niets gezien hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:32 schreef lorence1 het volgende:
heeft eric nu een klap van m gehad?
ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:40 schreef miesy het volgende:
huub gaat weer naar beneden..gelukkig!! dan kan ik ook naar bed.![]()
lees morgen of eric nog aan zijn trekken is gekome, al betwijfel ik het![]()
weltrustenquote:Op zondag 27 mei 2007 04:43 schreef Disana het volgende:
Jullie ook welterustenen veel leesplezier gewenst aan de ochtendploeg
![]()
Ik denk het niet. Hee, ik wil net afsluiten als ze weer beginnen te praten.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een nacht, een scriptschrijven had het niet kunnen verzinnen. Maar of het echt veel bruikbare TV gaat opleveren valt te betwijfelen.
Truste iedereen, ochtendploeg veel plezier. Ik ga ook afhakenquote:Op zondag 27 mei 2007 04:43 schreef Disana het volgende:
Jullie ook welterustenen veel leesplezier gewenst aan de ochtendploeg
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 04:44 schreef Kaleddis het volgende:
Michael zegt tegen Eric:"Ik heb m'n doel bereikt, ik heb met Huub gezoend"![]()
![]()
dus de date was voor michael nep, hij kwam er voor huub.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:44 schreef Kaleddis het volgende:
![]()
hij zetzich zelf letterlijk voor paal.... en dan maar zeiken tegen amanda hoeslecht brian haar behandeld.....quote:Op zondag 27 mei 2007 04:50 schreef robert2006 het volgende:
doorzetter eric kan zich met recht sexverslaafd noemen
Ik lees nog mee met je hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 04:54 schreef lorence1 het volgende:
volgens mij begin ik op jaap te lijken
ik heb hele verhalen tegen mezelf....
maar ben over mijn slaap heen...
gelukkigquote:Op zondag 27 mei 2007 04:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik lees nog mee met je hoor![]()
Heb ook geen slaap meer
ga ff luisteren.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:58 schreef lorence1 het volgende:
versta huub en lieke niet en jij?
idd ik heb echt gelachen vanavond dit verzin je toch niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:58 schreef Kaleddis het volgende:
Vind het wel onwijs lachen dat die date van Eric zo'n date of hell geworden is. En dan duurt ie ook nog eens 24 uur![]()
Of het nou weer gescript was of niet (geen idee, denk het niet eigenlijk), maar het is briljant. Wat een bizar mannetje is die Michael. Hij is nog een veel valsere nicht dan Eric volgens mij.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:59 schreef lorence1 het volgende:
[..]
idd ik heb echt gelachen vanavond dit verzin je toch niet.
![]()
terrormike.....quote:Op zondag 27 mei 2007 05:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Of het nou weer gescript was of niet (geen idee, denk het niet eigenlijk), maar het is briljant. Wat een bizar mannetje is die Michael. Hij is nog een veel valsere nicht dan Eric volgens mij.
Huub en Lieke liggen volgens mij ondertussen te pitten.
Vraag me ook zeer sterk af of Michael dit voor zich gaat houden. Kan niet wachten totdat ze morgen allemaal weer wakker zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 05:00 schreef lorence1 het volgende:
ben echt benieuwd naar de reacties morgen
huub kennende gaat hij dit niet stil houden
Trustquote:Op zondag 27 mei 2007 05:03 schreef lorence1 het volgende:
ik ga kijken of het slapen nog gaat lukken.... wil morgen graag de reacties zien...
truste![]()
ga je naar het gesnurk blijven luisteren?quote:Op zondag 27 mei 2007 05:03 schreef Kaleddis het volgende:
Nou ik toch nog wakker ben wil ik Japio ook eens horen schreeuwen in z'n slaap. Dat heb ik nog niet live meegemaakt.
ok truste ik hoop dat het luktquote:Op zondag 27 mei 2007 05:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
TrustIk ga ook maar eens een poging doen.
Tsja tis maar wat je missen noemt. Het is allemaal (de date van Eric) wat anders gelopen dan dattie gedacht had volgens mij.quote:Op zondag 27 mei 2007 09:13 schreef F04 het volgende:
Heb ik een hoop gemist?
Ik ben vanaf 3 uur nar bed gegaan. Heb ik in die tussentijd een hoop gemist?quote:Op zondag 27 mei 2007 09:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tsja tis maar wat je missen noemt. Het is allemaal (de date van Eric) wat anders gelopen dan dattie gedacht had volgens mij.
Volgens mij slapen ze al sinds 05.00.quote:Op zondag 27 mei 2007 09:25 schreef Charmian het volgende:
Eric is het nu trouwens weer aan het proberen bij Michael (of hij is zichzelf aan het afrukken), ik weet alleen niet of M wakker is of slaapt.
Nee hoor, Eric geeft gaf M een blowjob. Hijis in ieder geval van alles aan het bewerkstelligen, ik zie echt van alles bewegen onder de dekbedden (en ga me niet vertellen dat ik het me verbeeld).quote:
Wat een wanhopige treurnicht.quote:Op zondag 27 mei 2007 09:49 schreef Clank het volgende:
Michael ligt helemaal op het randje van het bed en geeft weinig reactie. Het lijkt erop dat Eric zijn eigen klusje moet klaren.
Huh, hij vond Huub toch zo'n eikel?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:44 schreef Kaleddis het volgende:
![]()
Als ik eric was dan was ik echt allang klaar met die gozer.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:56 schreef lorence1 het volgende:
E waarom heb je huub je niet laten pijpen?
M domme vraag
M: nee niet tegen me aan....
E: weltrusten tot aan het ontbijt
M ik ontbijt niet met jou
zeker tis zo een beetje een zielige bedoeling voor m gewordenquote:Op zondag 27 mei 2007 10:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik eric was dan was ik echt allang klaar met die gozer.
Dan is Michael z'n 24 uur ook lekker snel voorbij en kan hij dat gekkenhuis weer uit.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:36 schreef AnTjUh het volgende:
nou die worden allemaal niet eersder wakker dan een uurtje of 3
oud.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:42 schreef beequeen het volgende:
Kennen jullie deze al?
http://www.youtube.com/watch?v=6S0qAZRVhTU
Is Eric er dan ook eindelijk klaar mee?quote:Op zondag 27 mei 2007 11:07 schreef AnTjUh het volgende:
wat gedoe onder t dekbed en ineens draait eric zich wild om en gaat met zn rug naar m toe liggen
Ik ben bang van niet, die geeft niet op zolang er iets naast hem ligt. Zalige Pinksteren!quote:Op zondag 27 mei 2007 11:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is Eric er dan ook eindelijk klaar mee?
Rain of terror? Niet reign of terror, aangezien het hier KingJaap betreft?quote:Gisteren was, ondanks dat de dag weer laat op gang kwam, een welbewogen dag in De Gouden Kooi. De Miljonairs zitten elkaar steeds dichter op de huid en Jaap neemt de leiding. Met zijn ‘rain of terror’ maakt hij het zijn mede-Miljonairs wel erg moeilijk om een spel te spelen. Tijdens de begindagen van De Gouden Kooi leek het een spel van eindeloos paalzitten te worden, maar die tijden zijn allang gevolgen. Nu lijkt de Villa meer op Expeditie Robinson, waarbij paalzitten slechts een onderdeel is en 'survival of the sickest’ het credo lijkt geworden. Wie weet zal het vandaag anders lopen. We merken het vanzelf, zodra de eerste Miljonairs wakker worden. En voorlopig lijkt dat nog wel even uitgesteld te worden
LOLquote:Op zondag 27 mei 2007 10:42 schreef beequeen het volgende:
Kennen jullie deze al?
http://www.youtube.com/watch?v=6S0qAZRVhTU
LOL "Rain of terror". Heeft Loes weer zitten typen... ? "Reign of terror" natuurlijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:01 schreef Dark het volgende:
09:18 - Die goeie oude tijd!
Gisteren was........ En voorlopig lijkt dat nog wel even uitgesteld te worden;
Bron: 10
Ook dat inderdaad. De redactie is speelbal van de terreur regenende bewonersquote:Op zondag 27 mei 2007 11:14 schreef Nostalgist het volgende:
Het stukje ademt trouwens uit alsof het de redactie maar gebeurt.... Zij zelf zijn er natuurlijk volledig verantwoordelijk voor en sturend in geweest.
![]()
eerst nog even kriebelenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:17 schreef AnTjUh het volgende:
date is klaarwakker en denkt hoe kom ik hier zo snel mogelijk zonder kleerscheuren weg
Hij mag 24 uur blijven.. dus tot een uur of 9 vanavond?quote:Op zondag 27 mei 2007 11:19 schreef Copycat het volgende:
Tot hoe laat is dat knulletje daar?
Nee eric wil nu slapenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:19 schreef Clank het volgende:
Michael gaat Eric over zijn rug kriebelen... das nou niet echt waar Eric op ligt te wachten denk ik.
Morning, wie is toch Loes?quote:Op zondag 27 mei 2007 11:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
LOL "Rain of terror". Heeft Loes weer zitten typen... ? "Reign of terror" natuurlijk.
Het stukje ademt trouwens uit alsof het de redactie maar gebeurt.... Zij zelf zijn er natuurlijk volledig verantwoordelijk voor en sturend in geweest.
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. De redactie is speelbal van de terreur regenende bewoners.
De dame die zo vriendlijk was om een mailtje aan alle fokkers te sturen dat ze een maand gratis streams kregen. Helaas stuurde ze een mailtje met alle mailadressen in de CC.....quote:
Owww, diequote:Op zondag 27 mei 2007 11:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De dame die zo vriendlijk was om een mailtje aan alle fokkers te sturen dat ze een maand gratis streams kregen. Helaas stuurde ze een mailtje met alle mailadressen in de CC.....![]()
hij wil eric gewoon te vriend houden, want hij weet dat hij goede vriendjes met eric moet blijven om in de buurt van huub te komen. hij geilt volgens mij alleen op huub, michael is toch een geraffineerd ventjequote:Op zondag 27 mei 2007 11:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee eric wil nu slapenIs die andere gast eindelijk een beetje in de mood, gaatie slapen
![]()
stel dat huub en michael een stelletje worden dan wordt het een kabouterstelletjequote:Op zondag 27 mei 2007 11:29 schreef beequeen het volgende:
Michael of Huub? Hij lijkt idd op Huub.
[afbeelding]
Heeft Eric hem eigenlijk nog geprobeerd alcohol toe te dienen?quote:Op zondag 27 mei 2007 11:17 schreef AnTjUh het volgende:
date is klaarwakker en denkt hoe kom ik hier zo snel mogelijk zonder kleerscheuren weg
quote:Op zondag 27 mei 2007 11:39 schreef Meganog het volgende:
[..]
Heeft Eric hem eigenlijk nog geprobeerd alcohol toe te dienen?
Hij had een date voor 24 uur, blijkt die date achter Huub aan te zitten en vervolgens heeft die date ook nog eens geen zin in seks met hem. Wat dat betreft heeft erik alle recht om te treuren. Als Eric verstandig was geweest dan had hij M. eerst het bed uit geschopt om hem vervolgens door de voordeur te werken. Zonder kleren!quote:
Theorie,quote:Op zondag 27 mei 2007 11:51 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet hoor, maar Eric was nogal opdringerig. Hij had misschien meer kans op seks gehad als ie wat subtieler te werk was gegaan. Ik geef Michael daarom groot gelijk dat ie zo afstandelijk deed.
Zou kunnen. Hij noemde Huub alleen wel een klootzak ofzo eerder op de avond. Maar dat is misschien vanwege dat opstoken van Jaap.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Theorie,
Menneke is verliefd op Huub en zag z'n kans schoon dmv eric's dategedoe.
En de PC ook.quote:
De internet redactie staat los van de tv redactie.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
LOL "Rain of terror". Heeft Loes weer zitten typen... ? "Reign of terror" natuurlijk.
![]()
Onbegrijpelijk, iedere COS weer.quote:
Er zullen inderdaad wel andere mensen op beide redacties zitten, maar ze hebben toch wel een heel duidelijke gemeenschappelijke deler: de kooi. Waarvoor er ook wel regelmatig overleg moet worden gepleegd. Dus echt los staan ze niet van elkaar, lijkt mij.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:57 schreef voyeur het volgende:
De internet redactie staat los van de tv redactie.
Ik heb volgens mei 4 mei betaald , dus 4 juni.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:27 schreef tipsch het volgende:
loopt het einde van het maandje gratis streams voor velen vandaag niet af?
ah, natuurlijk, vanaf 4 mei was het betaald streamen?quote:Op zondag 27 mei 2007 12:27 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik heb volgens mei 4 mei betaald , dus 4 juni.
Ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, natuurlijk, vanaf 4 mei was het betaald streamen?
Of zijn Brian en Natasia aan het rommelen ?quote:Op zondag 27 mei 2007 12:34 schreef Marrije het volgende:
Eric weet niet van ophouden en Amanda en Brian liggen te fluisteren![]()
Zou me niet eens verbazen....quote:Op zondag 27 mei 2007 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Theorie,
Menneke is verliefd op Huub en zag z'n kans schoon dmv eric's dategedoe.
Brian en Amanda liggen heel vaak te fluisteren, maaaaaaaaaar kindjes van God mogen dat, God vindt dat goedquote:Op zondag 27 mei 2007 12:34 schreef Marrije het volgende:
Eric weet niet van ophouden en Amanda en Brian liggen te fluisteren![]()
Waarom gaan sommige mannen naar de hoeren en andere mannen naar de kroeg om wat te neuken te versieren? Zelfde vergelijkingquote:Op zondag 27 mei 2007 12:50 schreef Clank het volgende:
Waarom als het Eric om de sex gaat laat hij geen gigolo komen maar moet hij zo nodig een 'date'??
Ja... die ligt met samengeknepen billen naast Eric...quote:Op zondag 27 mei 2007 13:05 schreef Lobasca het volgende:
Mogguh! Is M er nog?
Brian is altijd voorhanden, Mitch slechts twee avonden per week. Daarbij heeft Amanda helemaal uit zichzelf, dus zonder enige 'dwang' dan wel 'bewerkstelliging' van Brian, besloten de afspraak die ze met Brian heeft om niets met anderen te doen, niet te schendenquote:Op zondag 27 mei 2007 13:14 schreef Lobasca het volgende:
Oeps! Amanda bovenop bij Brian! En Mitch dan? Moet ik weer tot donderdag wachten...
Brian ligt er iig wel als een dooie bij. Wat straalt die jongen toch een warmte uit..quote:
Wat een ingewikkelde zin...quote:Op zondag 27 mei 2007 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian is altijd voorhanden, Mitch slechts twee avonden per week. Daarbij heeft Amanda helemaal uit zichzelf, dus zonder enige 'dwang' dan wel 'bewerkstelliging' van Brian, besloten de afspraak die ze met Brian heeft om niets met anderen te doen, niet te schenden.
Natasja, de hoerenmadam, kijkt liefdevol naar dit tafereeltje.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:14 schreef Lobasca het volgende:
Oeps! Amanda bovenop bij Brian! En Mitch dan? Moet ik weer tot donderdag wachten...
Mitch komt vanavond weer.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:14 schreef Lobasca het volgende:
Eej! Goed Nieuws! Komen die butlers nu om 18 of om 20 uur?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mitch komt vanavond weer.
Hij kan volgende week maar een keer.
Dus heeft hij met Melissa gewisseld.
Om 7 uur.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eej! Goed Nieuws! Komen die butlers nu om 18 of om 20 uur?
Sorry. Zal voortaan Jip en Janneke taal gebruiken.quote:
Ik vermoed, dat wanneer Mitch zou willen, Amanda gewillig klaar ligt.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Zal voortaan Jip en Janneke taal gebruiken.
Amanda kiest voor Brian.
Die is er altijd. Mitch niet. En ze had Brian beloofd alleen met hem te vrijen. Daar houdt ze zich nu aan. Helemaal uit zichzelf.![]()
En diep in je hart, toch bang zijn, dat je dat ene moment mist.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:27 schreef rooie3 het volgende:
Zo nu effe Huub en Lieke nog wippen.
Dan hebben we de ochtendsex gehad.
En zijn we er weer voor een paar uur vanaf.
Word allemaal knap saai.
...en opeens krijg ik weer allemaal spam in m'n mailbox! Bedankt Loes!quote:Op zondag 27 mei 2007 11:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De dame die zo vriendlijk was om een mailtje aan alle fokkers te sturen dat ze een maand gratis streams kregen. Helaas stuurde ze een mailtje met alle mailadressen in de CC.....![]()
Ook namens mij!quote:Op zondag 27 mei 2007 13:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
...en opeens krijg ik weer allemaal spam in m'n mailbox! Bedankt Loes!![]()
![]()
Aha, daar ligt het dus aan.quote:
Ik vermoed dat jouw vermoedens correct zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:33 schreef Lobasca het volgende:
Ik vermoed, dat wanneer Mitch zou willen, Amanda gewillig klaar ligt.
Precies.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En diep in je hart, toch bang zijn, dat je dat ene moment mist.
Zoals die avond, met het spugen van B.
En dan klagen ze ook nog dat ze amper slapen.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:38 schreef mazaru het volgende:
Zouden er nog mensen uit bed komen vandaag?
Ok, ok, ik hou er al mee op! Zeurwijf!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 13:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
...en opeens krijg ik weer allemaal spam in m'n mailbox!![]()
![]()
Ik ben ook letterlijk tussen de regels door, aan het stofzuigen en dweilen.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:57 schreef Copycat het volgende:
Twee uur en het merendeel van de bewoners ligt nog te meuren in bed.
Ik ga maar weer eens verder met mijn schoonmaakwoede (doet ze normaal nooit) . Dit is te saai.
Met een beetje geluk is ze ingeslapen ja!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:03 schreef Lobasca het volgende:
Is de zwarte diva ook weer gaan pitten?
Wordt tijd dat ZIJ sex krijgt in de villa, met het DEKBED heeeeeel strak om d'r nek.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:04 schreef demins het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is ze ingeslapen ja!
Die woont in de villa.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:06 schreef Lobasca het volgende:
Ik vraag me opeens af waarom 'De Schreeuw' niet ergens in de villa hangt....
Na alles wat ik gelezen heb over afgelopen nacht en wat bekend is over het wangedrag van meneer van Ballenbak lijkt het me inderdaad verstandig dat Lieke 24 uur aanvraagt.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef klarelucht het volgende:
wakker worden mensen?
Waar zijn Lieke en Huub.......
Heeft Lieke er nu echt genoeg van, of is dit weer een van die loze uitspraken?
Wanneer krijgt ze er genoeg van? Ik zou me niet zo laten gebruiken...ik dacht dat Lieke meer in zich had...een beetje meer respect voor zichzelf..blijkbaar niet..
Moet je eens gaan kijken bij Wilgo. Hij hangt iedere dag de vlag uit ........quote:Op zondag 27 mei 2007 14:12 schreef demins het volgende:
Natasia onder die BAR-affiche... wanneer zouden ze de BOOS-affiche ernaast hangen?
Heel goed gezien! Wég met dat kutkind!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Na alles wat ik gelezen heb over afgelopen nacht en wat bekend is over het wangedrag van meneer van Ballenbak lijkt het me inderdaad verstandig dat Lieke 24 uur aanvraagt.
Hoezo? Met een man rotzooien vind Lieke toch niet erg?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Na alles wat ik gelezen heb over afgelopen nacht en wat bekend is over het wangedrag van meneer van Ballenbak lijkt het me inderdaad verstandig dat Lieke 24 uur aanvraagt.
Ja duuhh, Lieke is een pronkjuweel, maarre dat kz ding van jou..pfff.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:16 schreef demins het volgende:
[..]
Heel goed gezien! Wég met dat kutkind!!!![]()
Ik vond Jaap geweldig, maar nu hij in de kots, pies. stront modus is vind ik het helemaal niets meer, jammerquote:Op zondag 27 mei 2007 14:19 schreef RSie het volgende:
Weer helemaal bijgelezen en ben verrekte blij dat ik vannacht de streams vroeg uitgeknald heb.
weer een verschrikkelijk ranzig avondje streamen gemist !!
het wordt echt tijd dat er weer wat klasse tussen die muren komt.
kleine opsomming van de laatste dagen.
-Blablasia laat te pas en te onpas d'r nieuwe kindjes zien.
-Jaap kotst de boel onder en ligt er lekker in te draaien
-wondvocht/water gevechten
-enge groupies die Huub bewerkstelligen
-Brain en Huub die saampjes Nataso's borstjes verwennen met kusjes en gekriebel
-schijtgesmeer op een WC-bril
en waarschijnlijk ben ik nog een hoop ranzigheid vergeten.
denk dus dat ik in de komende maand maar geen geld meer uitgeef aan de streams, als ik dit wil zien gooi ik wel een jackass DVD in de DVD-speler.
Jaap kan best die luie varkens eens uit bed gaan schoppen!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:20 schreef demins het volgende:
Gelukkig hebben we Jaap nog, die verder werkt aan zijn reeks briljante teksten voor hij weer begint aan zijn terror-campagne. Een harde werker waar je tenminste iets aan hebt!![]()
![]()
Hieraan herken je de ware student, altijd werken en geen frivoliteiten. Topgozert..quote:Op zondag 27 mei 2007 14:20 schreef demins het volgende:
Gelukkig hebben we Jaap nog, die verder werkt aan zijn reeks briljante teksten voor hij weer begint aan zijn terror-campagne. Een harde werker waar je tenminste iets aan hebt!![]()
![]()
vanacht zei ze dat ze geen sex meer wilde na dat gedoe, maar na een nachtje slapen weer wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef klarelucht het volgende:
wakker worden mensen?
Waar zijn Lieke en Huub.......
Heeft Lieke er nu echt genoeg van, of is dit weer een van die loze uitspraken?
Wanneer krijgt ze er genoeg van? Ik zou me niet zo laten gebruiken...ik dacht dat Lieke meer in zich had...een beetje meer respect voor zichzelf..blijkbaar niet..
precies, ik ben ook blij dat ik vannacht geslapen heb....quote:Op zondag 27 mei 2007 14:19 schreef RSie het volgende:
Weer helemaal bijgelezen en ben verrekte blij dat ik vannacht de streams vroeg uitgeknald heb.
weer een verschrikkelijk ranzig avondje streamen gemist !!
het wordt echt tijd dat er weer wat klasse tussen die muren komt.
kleine opsomming van de laatste dagen.
-Blablasia laat te pas en te onpas d'r nieuwe kindjes zien.
-Jaap kotst de boel onder en ligt er lekker in te draaien
-wondvocht/water gevechten
-enge groupies die Huub bewerkstelligen
-Brain en Huub die saampjes Nataso's borstjes verwennen met kusjes en gekriebel
-schijtgesmeer op een WC-bril
en waarschijnlijk ben ik nog een hoop ranzigheid vergeten.
denk dus dat ik in de komende maand maar geen geld meer uitgeef aan de streams, als ik dit wil zien gooi ik wel een jackass DVD in de DVD-speler.
Eurosjon rammelt met de geldbuidel, maar Lieke komt spoedig tot inkeer.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:23 schreef lorence1 het volgende:
[..]
vanacht zij ze dat ze geen sex meer wilde na dat gedoe, maar na een nachtje slapen weer wel.
In de kooi valt niet veel anders te beleven...quote:Op zondag 27 mei 2007 14:26 schreef klarelucht het volgende:
[..]
precies, ik ben ook blij dat ik vannacht geslapen heb....
Wat een ranzigheid allemaal de afgelopen tijd.....![]()
..en altijd maar weer sex sex sex en nog eens sex...alsof er niets anders te beleven valt in het leven..
.....of gaat het toch enkel en allleen maar om, over en voor kijkcijfers?????![]()
Lijkt me vreselijk om later terug te kijken als kooibewoner, weet zeker dat je dan denkt..goh, ik had zoveel andere dingen kunnen doen![]()
Hier ontwikkelt zich ongetwijfeld een nieuwe vorm van geestesziekte.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:28 schreef mazaru het volgende:
Het is een ranzig stelletje bij elkaar.
Het zou me verbazen als hier geen nieuwe dodelijke ziektes gekweekt worden
Misschien in een enkele afgelegen nederzetting aan de zelfkant van Drenthe waar de bewoners leven op jenever en achterdocht, als ze tenminste niet bezig zijn met de inteelt!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja duuhh, Lieke is een pronkjuweel, maarre dat kz ding van jou..pfff.
En naar wie zullen we die ziekte noemen?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Hier ontwikkelt zich ongetwijfeld een nieuwe vorm van geestesziekte.![]()
Zoveel tijd nodig voor zoiets onnozels?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:31 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien in een enkele afgelegen nederzetting aan de zelfkant van Drenthe waar de bewoners leven op jenever en achterdocht, als ze tenminste niet bezig zijn met de inteelt!
KZ daarentegen is een bijzonder mooie vrouw qua bouw en karakter, daar kan die zeiktrut nog niet eens aan proberen te tippen!!!
Ga eens kijken in de stal waar de kinderen weer mee bezig zijn...Of steek nog wat turf, dat het vuur voor die tragische trol kan blijven branden!
Talparitis maar dan in correct Latijn?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:32 schreef agter het volgende:
[..]
En naar wie zullen we die ziekte noemen?
Verzin eens een naam voor de nieuwe geslachtsziekte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |