Toen Huub net terug was moest ze flink lachen. Nu niet meer idd. Komt denk ik ook een beetje door de manier waarop Huub alles vertelde. Ze zijn nu beiden in de keuken wat drinken pakken.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet van harte volgens mij hoor. Ze wil in elk geval niet verder omdat ze het idee niet prettig vindt.
Wie eigenlijk wel?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:30 schreef lorence1 het volgende:
en erik is dus ook nog niet aan zijn trekken gekomen volgens mij
Volgens mij vind Eric er geen ruk aan ........quote:Op zondag 27 mei 2007 04:30 schreef lorence1 het volgende:
en erik is dus ook nog niet aan zijn trekken gekomen volgens mij
sja huub, niet iedereen is zo ruimdenlkend als jij.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:26 schreef Lobasca het volgende:
Nu is Huub zwaar geil, en wil Lieke slapen. Wat een giller.
't Is inderdaad iets wat ik niet dagelijks ziequote:Op zondag 27 mei 2007 04:31 schreef lorence1 het volgende:
[..]
wij, eindelijk weer eens lachen om de streams
Ik heb niets gezien hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:32 schreef lorence1 het volgende:
heeft eric nu een klap van m gehad?
ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:40 schreef miesy het volgende:
huub gaat weer naar beneden..gelukkig!! dan kan ik ook naar bed.![]()
lees morgen of eric nog aan zijn trekken is gekome, al betwijfel ik het![]()
weltrustenquote:Op zondag 27 mei 2007 04:43 schreef Disana het volgende:
Jullie ook welterustenen veel leesplezier gewenst aan de ochtendploeg
![]()
Ik denk het niet. Hee, ik wil net afsluiten als ze weer beginnen te praten.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een nacht, een scriptschrijven had het niet kunnen verzinnen. Maar of het echt veel bruikbare TV gaat opleveren valt te betwijfelen.
Truste iedereen, ochtendploeg veel plezier. Ik ga ook afhakenquote:Op zondag 27 mei 2007 04:43 schreef Disana het volgende:
Jullie ook welterustenen veel leesplezier gewenst aan de ochtendploeg
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 04:44 schreef Kaleddis het volgende:
Michael zegt tegen Eric:"Ik heb m'n doel bereikt, ik heb met Huub gezoend"![]()
![]()
dus de date was voor michael nep, hij kwam er voor huub.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:44 schreef Kaleddis het volgende:
Michael zegt tegen Eric:"Ik heb m'n doel bereikt, ik heb met Huub gezoend"![]()
![]()
hij zetzich zelf letterlijk voor paal.... en dan maar zeiken tegen amanda hoeslecht brian haar behandeld.....quote:Op zondag 27 mei 2007 04:50 schreef robert2006 het volgende:
doorzetter eric kan zich met recht sexverslaafd noemen
Ik lees nog mee met je hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 04:54 schreef lorence1 het volgende:
volgens mij begin ik op jaap te lijken
ik heb hele verhalen tegen mezelf....
maar ben over mijn slaap heen...
gelukkigquote:Op zondag 27 mei 2007 04:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik lees nog mee met je hoor![]()
Heb ook geen slaap meer
ga ff luisteren.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:58 schreef lorence1 het volgende:
versta huub en lieke niet en jij?
idd ik heb echt gelachen vanavond dit verzin je toch niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:58 schreef Kaleddis het volgende:
Vind het wel onwijs lachen dat die date van Eric zo'n date of hell geworden is. En dan duurt ie ook nog eens 24 uur![]()
Of het nou weer gescript was of niet (geen idee, denk het niet eigenlijk), maar het is briljant. Wat een bizar mannetje is die Michael. Hij is nog een veel valsere nicht dan Eric volgens mij.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:59 schreef lorence1 het volgende:
[..]
idd ik heb echt gelachen vanavond dit verzin je toch niet.
![]()
terrormike.....quote:Op zondag 27 mei 2007 05:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Of het nou weer gescript was of niet (geen idee, denk het niet eigenlijk), maar het is briljant. Wat een bizar mannetje is die Michael. Hij is nog een veel valsere nicht dan Eric volgens mij.
Huub en Lieke liggen volgens mij ondertussen te pitten.
Vraag me ook zeer sterk af of Michael dit voor zich gaat houden. Kan niet wachten totdat ze morgen allemaal weer wakker zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 05:00 schreef lorence1 het volgende:
ben echt benieuwd naar de reacties morgen
huub kennende gaat hij dit niet stil houden
Trustquote:Op zondag 27 mei 2007 05:03 schreef lorence1 het volgende:
ik ga kijken of het slapen nog gaat lukken.... wil morgen graag de reacties zien...
truste![]()
ga je naar het gesnurk blijven luisteren?quote:Op zondag 27 mei 2007 05:03 schreef Kaleddis het volgende:
Nou ik toch nog wakker ben wil ik Japio ook eens horen schreeuwen in z'n slaap. Dat heb ik nog niet live meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |