zuigen, krengquote:Op zondag 27 mei 2007 04:08 schreef lorence1 het volgende:
wordt er nou gebangd of alleen getrokken>
Als je dat wel zou willen, kon je ook gaanquote:Op zondag 27 mei 2007 04:09 schreef Hanekrooi het volgende:
Hier haak ik af. Heb geen zin om te kijken naar drie neukende mannen![]()
laat mij er buiten, wil je!quote:Op zondag 27 mei 2007 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Na STAP01 krijgen we STAP02
Animal planet mag ook overdagquote:Op zondag 27 mei 2007 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Leeftijdscategorieen, aangezien het vrij vroeg word uitgezonden kunnen ze zonder dekbedden niks uitzenden, als ze dat al zouden willen....
Misschien eerst als plant gaan daten op second lifequote:
Als jij je kroos meeneemt.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien eerst als plant gaan daten op second life![]()
Ik hoorde niksquote:Op zondag 27 mei 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
Kreunnnn, ik word nat.
Dat zeg ik niet, dat hoor ik op de trio-stream.
Ik haak ook af, ieder zn meug. Dit niet voor mij iig! CIAO!quote:Op zondag 27 mei 2007 04:09 schreef Hanekrooi het volgende:
Hier haak ik af. Heb geen zin om te kijken naar drie neukende mannen![]()
Is that your mic, or are you just glad to see me?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
M'n vermoeden klopt. Huub ligt erbij, lacht en doet verder niets. Heeft zelfs gewoon z'n zender nog om.
ja ze hadden het over wil je ook even proeven.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:14 schreef Kaleddis het volgende:
Ik gok dat Michael nu Huub gaat pijpen.
Hij valt zo weer in slaapquote:Op zondag 27 mei 2007 04:15 schreef miesy het volgende:
huub is er te moe voor zei die.
Weet je nog toen Eric zat te rukken in de jacuzzi en zelf in slaap vielquote:
Het zijn net gewone mensen hequote:Op zondag 27 mei 2007 04:19 schreef Lobasca het volgende:
Nou, als dit alles is....
Dus seks met eric is gewoon slaapverwekkend?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je nog toen Eric zat te rukken in de jacuzzi en zelf in slaap viel
Zou Mundo garantie geven ?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:19 schreef Lobasca het volgende:
Wil je je geld terug?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:19 schreef Lobasca het volgende:
Dat valt wel mee. Ze moet er om lachen.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:25 schreef Kaleddis het volgende:
Haha, wat ik al dacht, Lieke heeft nu geen zin meer en is geirriteerd![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 04:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ze moet er om lachen.
Niet van harte volgens mij hoor. Ze wil in elk geval niet verder omdat ze het idee niet prettig vindt.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ze moet er om lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |