Nogal. En ik denk dat Huub het hele verhaal ook nog wel te horen krijgtquote:Op zondag 27 mei 2007 03:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een afgang voor Eric
Nou je het zegt, het is gewoon een huubgroupie die zich via eric omhoog wil neukenquote:Op zondag 27 mei 2007 03:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een afgang voor Eric
Welk verhaalquote:Op zondag 27 mei 2007 03:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nogal. En ik denk dat Huub het hele verhaal ook nog wel te horen krijgt![]()
Mijn gok : Je hoeft Huub niets meer te vertellen, hij voelt zoiets heel snel aan ........quote:Op zondag 27 mei 2007 03:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nogal. En ik denk dat Huub het hele verhaal ook nog wel te horen krijgt![]()
Nu wel jaquote:Op zondag 27 mei 2007 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn gok : Je hoeft Huub niets meer te vertellen, hij voelt zoiets heel snel aan ........
Nou ja, Eric heeft niet aan Huub verteld dat zijn date eigenlijk helemaal niets met hem wil, maar wel steeds om Huub vraagt.quote:
Weer zo'n post die niet door het Caps-filter is gekomen. Het is een prima filter.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:00 schreef STAP01 het volgende:
WTF!!!!!!!!!!!!!! Wat gebeurt hier in godsnaam allemaal!!! ....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahahah dus tochquote:Op zondag 27 mei 2007 04:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou ja, Eric heeft niet aan Huub verteld dat zijn date eigenlijk helemaal niets met hem wil, maar wel steeds om Huub vraagt.
Ik sta 100% achter deze uitspraak!quote:Op zondag 27 mei 2007 04:00 schreef STAP01 het volgende:
WTF!!!!!!!!!!!!!! Wat gebeurt hier in godsnaam allemaal!!! DIT IS TOCH FOCKING NIET NORMAAL MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, sorry hoor! Ik weet het niet anders te beschrijven!quote:Op zondag 27 mei 2007 04:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weer zo'n post die niet door het Caps-filter is gekomen. Het is een prima filter.
GEKKEHUIS!quote:Op zondag 27 mei 2007 04:03 schreef SiRojK het volgende:
Huub heeft gewoon seks met Lieke en dan gaat hij dit doen, waar de fuck slaat dat nu weer op dan
Ja, zo durf je wel... Ik had gehoopt op een mooie cap voor de OP maar de heren houden het ehm... beschaafd.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor het archief : 3 jongetjes, die spelen dat ze met hun plassertje spelen
[afbeelding]
How about lieke trouwensquote:Op zondag 27 mei 2007 03:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een afgang voor Eric
Gokje;quote:Op zondag 27 mei 2007 04:04 schreef Kaleddis het volgende:
Ben toch wel benieuwd wie nu wat met wie aan het doen is...
en dan gaat huub zeggen... jij zoent toch met amandaquote:Op zondag 27 mei 2007 04:05 schreef Kaleddis het volgende:
Dat worden natuurlijk wel weer eindeloze discussies morgen met Lieke, want zij zag het niet zitten![]()
De kijkwijzer, is dat een andere definitie van kijkcijfers?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:04 schreef Lobasca het volgende:
Doen ze allemaal vanwege de kijkwijzer, de dekbedden. Stelletje Ron O's.
Kamerplanten.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:07 schreef Lobasca het volgende:
Wat is de volgende STAP in Dgk, sex met bejaarden, gehandicapten...
als we huub mogen geloven dan houd ie het liever bij een vinger.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gokje;
Eric gaat anale sex hebben, met Huub of met de Date.
Na STAP01 krijgen we STAP02quote:Op zondag 27 mei 2007 04:07 schreef Lobasca het volgende:
Als ze zonder dekens doen, wordt het zeker niet uitgezonden op tv. Dan slooft Huub zich voor niks uit.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:07 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
De kijkwijzer, is dat een andere definitie van kijkcijfers?
En Japio foto's maken.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:07 schreef lorence1 het volgende:
kan brian die dekens er niet ff weer aftrekken?
Leeftijdscategorieen, aangezien het vrij vroeg word uitgezonden kunnen ze zonder dekbedden niks uitzenden, als ze dat al zouden willen....quote:Op zondag 27 mei 2007 04:07 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Dit soort sex, mag niet om half 8 uitgezonden worden, heeft een commissie van wijzemannen en vrouwen bepaald, je weet wel 2 paar voetjes.....de kijkwijzer.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:07 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Wil je mij erbuiten laten alsjeblieft! Thanks!quote:Op zondag 27 mei 2007 04:07 schreef Lobasca het volgende:
Het zou leuk zijn als Lieke even zelf naar boven komtquote:Op zondag 27 mei 2007 04:09 schreef KimiK het volgende:
Zou nu leuk zijn als Lieke Jaap wakker maakt om boven foto's te laten nemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |